Niin,olen miespuolisena henkilönä vain todennut myös ystävien kesken, että taitaa olla katoava luonnonvara kyseinen laji? Joko kaikki hyvät on jo poimittu talteen tai sitten nämä "hyvät"ja asialliset nais ihmiset eivät käy ULKONA tuulettumassa...
Siispä jos tunnet itsesi tästä...kaunis,hyvävartaloinen,vapaa,huumorintajuinen nainen, varustettuna normaalilla ajattelutavalla... olisi kiva törmätä joskus vaikkapa sitten Seinäjoen yössä tai päivässä...
"Asiallinen vapaa 30-35v nainen..."
15
2232
Vastaukset
- sun on
haikailla sellaisia naisia. Ei niitä ole ikääntyneemmissäkään ryhmissä. Tiedän, olen aktiivisesti etsinyt aina kuuskymppisiin asti. Kaikki kunnolliset on jo varattu, me rupusakki vain jäljellä.
- LahtiUkko-69
.....mutta ne kaikki asuu aina väärällä paikkakunnalla :))
- "sun on"
LahtiUkko-69 kirjoitti:
.....mutta ne kaikki asuu aina väärällä paikkakunnalla :))
Ei niitä löydy kauempaakaan. On etsitty vaan ei löydetty. Autolla pääsee vaikka kuinka kauas, mutta kun ihmistä ei ole niin ei ole.
- hanna...
me on naisten kanssa pohdittu samaa asiaa,
ei ole enää kunnon miehiä.
"Komeita, hyvävartaloisia, vapaita, huumorintajuisia eikä normaalisti ajattelevia"
*rypistää kulmiaan* se on niin tätä.
*wirn*- "Asiallinen miäs"
On tääl Hanna yksi joka sopii noihin tuntomerkkeihin... Entäs tunnistitko sinä itsesi noista tuntomerkeistä??
- hanna...
"Asiallinen miäs" kirjoitti:
On tääl Hanna yksi joka sopii noihin tuntomerkkeihin... Entäs tunnistitko sinä itsesi noista tuntomerkeistä??
mutta mulla ei ole huumorintajua ei sitten yhtään.
:) - "Asiallinen miäs"
hanna... kirjoitti:
mutta mulla ei ole huumorintajua ei sitten yhtään.
:)Ahaa siis se kiikastaa siitä...huumorista??
Se on kyllä tärkee asia, koska olen kova laskemaan leikkiä... No voiskos sen asian korjata mitenkään, jos muut "avut" oli kohallaan?? - ajatteleva
Kerroppa minkälainen se normaalisti ajatteleva on.
Hämmästyttävää.
Oletko joku "Ajatuspoliisi"
Mistä voit tietää minkälaisia hurjia ajatuksia jollakin ns. normaalilta vaikuttavalla miehellä ( tai naisella) liikuu päässään ? - hanna...
ajatteleva kirjoitti:
Kerroppa minkälainen se normaalisti ajatteleva on.
Hämmästyttävää.
Oletko joku "Ajatuspoliisi"
Mistä voit tietää minkälaisia hurjia ajatuksia jollakin ns. normaalilta vaikuttavalla miehellä ( tai naisella) liikuu päässään ?luehan uudelleen aloittajan kirjoitus :)
ehkä huomaan pienen "ironian" kirjoituksessani.
*esittää vasta kyssärin* oletko tosikko?
- annu
Onko totta, että tuollaisia miehiä kävelisi vapaana.
Oleppas heti skarppina, naisystäväsi, vaimosi tai
tyttöystäväsi kyllä ovat valppaana.- "Asiallinen miäs"
Kyllä on ihan vapaana..."asiallinen"...!
- saivartelija
muuten sun kriteerit tätyttävä, mutta kauneus ja hyvävartaloisuus olisikin niinkuin suurimmalla osalla suomalaisia naisia eli tavallinen ja normaali vartaloinen, kenties pari lisä kiloa. Onko heti laskuista poissa. Onnea etsinnässä!!!
- "Asiallinen miäs"
Niin, ei pilkkua aleta viilaan,,, todella harva ihminen sitä ihan VIIMEISEN päälle timmissä kunnossa on, en minäkään! Ja se mitä tulee kauneuteen on taas katsojan silmissä, toinen kun tykkää äiteestä ja toinen tyttärestä... Kiittää metsästysonnitteluista!!!
kuvaamasi "laji" on todellakin käymässä ikäluokassa 30-35 aika harvinaiseksi. Ehkäpä tilanne täällä pääkaupunkiseudulla ei ole yhtä huolestuttava kuin siellä Seinäjoen lakeuksilla(?), mutta kuitenkin. Täällä viikonloppuisin "radalle" lähtevät kolmekymppiset sinkkunaiset ovat enimmäkseen vaikealuontoisia "uranaisia" tai aiemmissa, epäonnistuneissa parisuhteissa katkeroituneita epäluuloisia "miestenvihaajia". Fiksuimmat ja mukavimmat naiset ovat usein tyttöporukalla liikenteessä... ja varattuja. Mutta kokemuksesta voin sanoa, että ihan asiallisiinkin "helmiin" välillä törmää, yllättävissäkin paikoissa, joten ei kannata luovuttaa!!
- Nainen lakeuksilta
Törmäsin viestiisi vasta tänään, kun selailin ensimmäistä kertaa näitä 30 viestejä (itse täytän 30 tänä vuonna), ja viestisi herätti mielenkiintoni :)
Olen itsekin "kotoosin" Sjoen läheisyydestä :)Tosin asun nyt hieman etelämpänä (en kuitenkaan Helsingissä).
Haluaisitko jutella lisää...? Sähköpostitse?
Nimim. Kyllä löytyy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483