HUOMIO TIEDOKSI KAIKILLE

exalokas

Nimimerkki --- nälkäpalkkasoturi ---
Palvelee Kainuun Prikaatissa henkilökuntaan kuuluvana sotilaana nälkäpalkalla ja ahdistelee varusmiehiä, koska on homo.
Hän on täydellinen idiootti ja homo!
VAROKAA TÄTÄ NÄLKÄPALKKASOTURIA !

Todella wittumainen esimies ja kouluttaja, jollei anna sille peppua.

T : exalokas ja alainen

15

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomussalmenpoika

      Se vois olla toi mun naapur, sillä se on joku kapiainen ja homo ja muutenkin ihan täyskaheli. Sen kaa , ku juttelee, niin aika pian huomaa, ettei se oo täyspäinen, vaan joku sotahullu idiootti.
      Niin asun Suomussalmella.
      Kertokaa, että oonko oikees ja onko joku muukin tunnistanu ton kahelin kapiaisen?

      • > homo ja muutenkin ihan täyskaheli.
        Onko sinusta homous kaheliutta? Minusta kaheliutta on arvailla maailmanlaajuisen internetin palstojen kirjoittelijoiden henkilöllisyyttä, sikäli että se on turhaa.


      • Pahviarkkipiispa
        siveysvyölaukku kirjoitti:

        > homo ja muutenkin ihan täyskaheli.
        Onko sinusta homous kaheliutta? Minusta kaheliutta on arvailla maailmanlaajuisen internetin palstojen kirjoittelijoiden henkilöllisyyttä, sikäli että se on turhaa.

        Turhuuksien turhuutta!
        Kaikki on turhuutta!

        Sanoi:


    • Skeppone

      TÄSSÄ TAAS TÄMÄ RAKAS RUNONI:
      RAKASTAN TÄTÄ RUNOA YLIKAIKEN, SILLÄ OLEN KYLTTYYRI PERSOONA RANUALTA JA NIMENI ON TIETOMIE JA IVALLINEN ALIAS 100 MUUTA NIKKIÄ.
      MUTTA KYLTTYYRIASIAAN:
      Eino Leino
      "KYLTYYRI"
      HELSINGIN MURTEELLA

      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

      http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

      P.S. TÄSTÄ RUNOSTA ON TULLUT MYÖS JOKA- AAMUINEN JA JOKAILTAINEN ILTA/AAMURUKOUKSENI.
      LUEN SEN AAMUIN ILLOIN 10 KERTAA!

    • nälkäpalkkasoturiKaiPr

      Eino Leino
      "KYLTYYRI"
      HELSINGIN MURTEELLA

      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

      http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

    • skepponeKaiPr

      Eino Leino
      "KYLTYYRI"
      HELSINGIN MURTEELLA

      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

      http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

    • ouygtoiti

      Nälkäpalkkasoturi sai tätä hoitoo:
      British Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.
      BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.

      Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää.

      Kirjallisuusviitteet
      http://clinicalevidence.bmj.com/ceweb/about/knowledge.jsp"

    • Onko tässä asiassa saatu aikaan mitään edistystä?

    • perholainen

      Ei tarvita mitään edistystä, kaikki on jo tiedossa ja yli 4000 vuotta vanhaa asiaa. Vastaus on voodoo-CAm ja loitsu-CAM.Mitään ei tarvitse enää tutkia.

      • skepoKainuust

        Juuri me skeptikot käytämme näitä hoitoja ja siksi olemme niin terveitä!
        Huraa VOODOOCAM JA LOITSUCAM HOIDOz,
        Me skeptikot kannatamme aina näitä hoiyoja!


    • paperiarkipiispa

      Tää skeposten kylttyyrirynö avittaa ja parantaa pahan olosi ja masennuksesi ja skitsofreniasi;
      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

      http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

    • lehtoriWanellus

      Tuli korppi, velhon lintu.
      Munat laski paskat ruiski,
      siitä skeptikot sikesi,
      valtavat valehtijat nousi.

      Skeposet valtaa veivas,
      Pilsut sulle, massi mulle,
      Rahaa haaskalle lekurille,
      Kultasuulle kusettajalle.

      Tuli hoito hirmuinen,
      energiat ovella ärjyi,
      sokeripillerit dosetissa paukkui.

      Skepo parka huokaeli,
      huokaeli, henkäeli,
      Vesi silmässä valitti:
      "Näimpä tiesin, Näimpä luulin,
      arvelin ala ikäni:
      Tiedot, luulot rakkahat repivät,
      sokkotutkimukset paukuttavat.
      Minä valheessa likoan.

    • LehtoriWanelius

      LehtoriWanelius on Perhon lukion biologian opettaja, joka harjoittaamyös runoutta. Se olen minä. YLLÄ OLEVA RUNO ON MINUN JA OLEN SIITÄ YLPEÄ. Me perholaiset olemme kirjallista väkeä.

    • kolikärrynakseli

      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

      http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

    • sivrysvyölaukku

      Tuli korppi, velhon lintu.
      Munat laski paskat ruiski,
      siitä skeptikot sikesi,
      valtavat valehtijat nousi.

      Skeposet valtaa veivas,
      Pilsut sulle, massi mulle,
      Rahaa haaskalle lekurille,
      Kultasuulle kusettajalle.

      Tuli hoito hirmuinen,
      energiat ovella ärjyi,
      sokeripillerit dosetissa paukkui.

      Skepo parka huokaeli,
      huokaeli, henkäeli,
      Vesi silmässä valitti:
      "Näimpä tiesin, Näimpä luulin,
      arvelin ala ikäni:
      Tiedot, luulot rakkahat repivät,
      sokkotutkimukset paukuttavat.
      Minä valheessa likoan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe