Itsellä kun ei ole älypuhelinta, niin en myöskään tiedä miten noita hymiöitä saa laitettua esimerkiksi tänne tai facebookkiin. Älytyypit niitä kirjoittelee, jaun pitää vain kerätä niitä ja copypastata sitten.
😊😯😮😨😃😂😄😅😜😬🙄😀😱😆😳😏😇😐😘😍☺
💛❤️💝♡♥👍👊👌🏿✨☀️💥🐣🐥🐰🎈🎅👽🌎🍾🎂🎁🐰
Tuollaisia olen löytänyt. Lisääkin varmasti löytyy.
Vai saanko pöytäkoneella jostain noita kirjoitettua ja etenkin nähtyä mitä kaikkia on mahdollista edes käyttää?
Hymiöitä kehiin
28
2558
Vastaukset
- hymyjäkin
https://finland.fi/emoji/
Tuolla on lisää.- W10-Firefox
Siis nuo on jotain kuvia, ei mitään hymiöitä joita esimerkiksi tänne voi laittaa.
- huohhuoh
Lapsellista.
- hihhihiih
Ite oot.
- exitBersel
niin on.
- W10-Firefox
Mahtaakohan nääkään toimia...
Hymiö
:-) tai :)
Leveä hymy
:-D tai :d
Yllättynyt
:-O tai :o
Kieltä näyttävä
:-P tai :p
Silmänisku
;-) tai ;)
Surullinen
:-( tai :(
Hämmentynyt
:-S tai :s
Pettynyt
:-l tai :l
Itku
:'(
Nolostunut
:-$ tai :$
Kuuma
(H) tai (h)
Vihainen
:-@ tai:@
Älä kerro kenellekään
:-#
Irvistää
8ol
Nörtti
8-l
Sarkastinen
^o)
Arvoituksellinen
:-*
Sairas
o(
En tiedä
:^)
Mietteliäs
*-)
Juhlat
<:o)
Silmien pyöritys
8-)
Uninen
l-)
Kahvikuppi
(c) tai (C)
Peukalot ylöspäin
(Y) tai (y)
Peukalot alaspäin
(N) tai (n)
Oluttuoppi
(B) tai (b)
Martini-lasi
(D) tai (d)
Tyttö
(X) tai (x)
Poika
(Z) tai (z)
Halaus vasemmalle
({)
Halaus oikealta
(})
Verivampyyri
:-[ tai :[
Syntymäpäiväkakku
(^)
Punainen sydän
(L) tai (l)
Särkynyt sydän
(U) tai (u)
Punaiset huulet
(K) tai (k)
Lahjapaketti
(G) tai (g)
Punainen ruusu
(F) tai (f)
Kuihtunut ruusu
(W) tai (w)
Kamera
(P) tai (p)
Filminauha
(~)
Kissan naama
(@)
Koiran naama
(&)
Puhelimen kuuloke
(T) tai (t)
Hehkulamppu
(I) tai (i)
Huomautus
(8)
Nukkuva puolikuu
(S)
Tähti
(*)
Sähköposti
(E) tai (e)
Kello
(O) tai (o)
Messenger-hymiö
(M) tai (m)
Etana
(sn)
Musta lammas
(bah)
Lautanen
(pl)
Kulho
(ll)
Pizza
(pi)
Jalkapallo
(so)
Automaattinen
(au)
Lentokone
(ap)
Sateenvarjo
(um)
Saari ja palmupuu
(ip)
Tietokone
(co)
Matkapuhelin
(mp)
Myrskypilvi
(st)
Salama
(li)
Raha
(mo)
Kilpikonna
(tu)
Aurinko
(#)
Sateenkaari
(R) tai (r)
Ylävitonen!
(h5)
Peukut pystyyn
(yn)- naurattaakoha
"Hymiö on Scott Fahlmanin 19. syyskuuta 1982 keksimä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Hymiö
:-)
- W10-Firefox
No löytyhän nuo:
😄😃😊☺😉😍😘😚😜😝😳😁😔😌😒😞😣😢😂😭😪😥😰😰😩😫😨😱😠😡😤😖😆😋😷😎😵😲👿😏👲👳👮👷💂👶👶👧👨👩👴👵👱👼👸😺😸😻😽😼🙀😿😹😾👹👺🙈🙉🙊💀👽💩🔥✨🌟💫💥💢💦💧💤💨👂👀👃👅👄👍👎👌👊✊✌👋✋👐👆👇👉👈🙌🙏☝👏💪🚶🏃💃👫👪👬👭💏💑👯🙆🙅💁🙋💆💇💅👰🙎🙍🙇🙇👑👒👟👡👠👢👕👔👚👗🎽👖👘👙💼👜👝👝👓🎀🌂💄💛💙💜💚❤💔💗💓💖💞💘💌💋💍💎💎💬👣🐶🐺🐱🐭🐹🐰🐸🐯🐨🐻🐷🐽🐮🐗🐵🐒🐴🐑🐘🐼🐧🐦🐤🐥🐔🐍🐢🐛🐝🐜🐞🐞🐙🐚🐠🐟🐬🐳🐎🐲🐡🐫🐩🐾💐🌸🌷🍀🌹🌻🌺🍁🍃🍂🌿🌾🍄🌵🌴🌲🌲🌰🌱🌼🌑🌓🌔🌕🌛🌙🌏🌋🌌🌠⭐☀⛅☁⚡☔❄⛄🌀🌁🌈🌊🏠🏡🏫🏢🏣🏥🏦🏪🏩🏨💒⛪🏬🌇🌆🏯🏰⛺🏭🗼🗾🗻🌄🌅🌃🗽🌉🎠🎡⛲🎢🚢⛵🚤⚓🚀✈💺🚉🚄🚅🚇🚃🚌🚙🚗🚕🚚🚨🚓🚒🚑🚲💈🚏🎫🚥🚥🚧🔰⛽🏮🎰♨🗿🎪🎭📍🚩💝🎎🎒🎓🎏🎆🎇🎐🎑🎑👻🎅🎄🎁🎋🎉🎊🎈🎌🔮🎥📷📹📼💿📀💽💾💻📱☎📞📟📠📡📺📻🔊🔔📢📣⏳⌛⏰⌚🔓🔒🔏🔐🔑🔎💡🔦🔌🔋🔍🛀🚽🔧🔩🔨🚪🚬💣🔫🔪💊💉💰💴💵💳💸📲📧📥📤✉📩📨📫📪📮📦📝📄📃📑📊📈📉📜📋📅📆📇📁📂✂📌📎✒✏📏📏📕📗📙📓📔📒📚📖🔖📛📰🎨🎬🎤🎧🎼🎵🎶🎹🎻🎺🎷🎸👾🎮🃏🎴🀄🎲🎯🏈🏀⚽⚾🎾🎱🎳⛳🏁🏆🎿🏂🏊🏄🎣☕🍵🍶🍺🍻🍸🍹🍷🍴🍕🍔🍟🍗🍖🍝🍛🍤🍱🍱🍥🍙🍘🍚🍜🍲🍢🍡🍳🍞🍩🍮🍦🍨🍧🎂🍰🍪🍫🍬🍭🍎🍏🍊🍋🍒🍇🍉🍓🍑🍈🍌🍍🍠🍆🍅🌽🔢#⃣🔣⬆⬇⬅➡🔠🔡🔤↗↖↘↙↔↕◀▶🔼🔽↩↪ℹ⏪⏩⏫⏬⤵⤴🆗🆕🆙🆒🆓🆓📶🎦🈁🈯🈳🈵🈴🈲🉐🉐🈺🈶🈚🚻🚹🚺🚼🚾🅿♿🚭🈷🈸🈂Ⓜ㊙㊗🆑🆘🆔🚫🔞⛔✳❇❎✅✴💟🆚📳📴🅰🅱🆎🅾💠➿♻♈♉♊♋♌♍♎♏♐♑♒♓⛎🔯🏧💹💱™❌‼⁉❗❓❕❔⭕🔝🔚🔙🔛🔜🔃🕐🕑🕒🕓🕔🕕🕖🕗🕘🕙🕚🕛✖➕➖➗♠♥♣♦💮💯✔☑🔘🔗➰〰〽🔱◼◻◾◽▪▫🔺🔲🔳⚫⚪🔴🔵🔻⬜⬛🔶🔷🔸🔹
Mitenköhän noi vois laittaa muuten kuin copypastella?Eikö ne löydy näppäimistöltä Windows logo . ainakin Firefox selaimella.
🤣🎵🍸🍷🎶🙂😒😢⚔😇🎼😄❓😆😉😀😂🍗👍🔪🙁😍✌😊😛❤ jne.
- Affiliate-Julkaisia
████▀░░░░░░░░░░░░░░░░░▀████
███│░░░░░░░░░░░░░░░░░░░│███
██▌│░░░░░░░░░░░░░░░░░░░│▐██
██░└┐░░░░░░░░░░░░░░░░░┌┘░██
██░░└┐░░░░░░░░░░░░░░░┌┘░░██
██░░┌┘▄▄▄▄▄░░░░░▄▄▄▄▄└┐░░██
██▌░│██████▌░░░▐██████│░▐██
███░│▐███▀▀░░▄░░▀▀███▌│░███
██▀─┘░░░░░░░▐█▌░░░░░░░└─▀██
██▄░░░▄▄▄▓░░▀█▀░░▓▄▄▄░░░▄██
████▄─┘██▌░░░░░░░▐██└─▄████
█████░░▐█─┬┬┬┬┬┬┬─█▌░░█████
████▌░░░▀┬┼┼┼┼┼┼┼┬▀░░░▐████
█████▄░░░└┴┴┴┴┴┴┴┘░░░▄█████
███████▄░░░░░░░░░░░▄███████ - Affiliate-Julkaisia
╔═════════ ೋღ❤ღೋ ════════════╗
*░P░I░N░D░ W░A░N░D ░ S░P░R ░U░C░H ♥░
╚═════════ ೋღ❤ღೋ ════════════╝ - Affiliate-Julkaisia
░░░░░░░░░░░░▄▄
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░█░░░█
░░░░░░░░░█░░░░█
███████▄▄█░░░░░██████▄
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░█
██████▀░░░░▀▀██████▀ - Affiliate-Julkaisia
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░█░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░▀█▀░█░█░█░█▀▀░█░
░░░█░░░█░░░█░█▀▄░░█▀▀░░░░█░░█▀█░█░▀▀█░▀░
░░░▀░░░▀▀▀░▀░▀░░▀░▀▀▀░░░░▀░░▀░▀░▀░▀▀▀░▀░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ - Hymiöitä
W10:n virtuaalinäppäimistössä nuo hymiökuva on valmiina😀🤣☺😆🙂😎😘😚😭👷👴👳🕵🙆🙋💁💆🎁🎎🎦🎪🎀🎠🍛🍲🥞🥓🍛🍤🍦🍩🚚🚑🚖🛴🚲🚞💘💜💗💦✝🕉✡U_U:-():D
- W10-Firefox
დღ♡❣❤❥❦❧♥☚☛☜☝☞✌✍♔♕♖♗♘♙♚♛♜♝♞♟♩♪♫♬♭♮♯ϟ☀☁☂☃☄☉☼☽☾♁♨❄❅❆☠☤☥☦☧☨☩☪☫☬☮☭☯☸☾♕♚♛✙✚✛✜✝✞✟✠✡✢卍卐‱№℗℠℡℀℁℅℆⅍⌚⌛☊☎☏✁✂✃✄✆✇✈✉✍✎✏✐✑✒™©®‰§¶⏎⇧⇪⌂⌘☢☣⌥⎋⌫ᴴᴰ♈♉♊♋♌♍♎♏♐♑♒♓ˇ∛∜☐☑☒✓✔✗✘∨√♡♢♤♧♣♦♥♠☹☺☻☿♀♂〠ヅツ㋡웃유üت★☆✡✦✧✩✪✫✬✭✮✯✰⁂⁎⁑☸✢✣✤✥✱✲✳✴✵✶✷✸✹✺✻✼✽✾❀❁❂❃❇❈❉❊❋℃℉㎎㎏㎜㎝㎞㎡㏄㏎㏑㏒㏕₮৲৳௹฿៛₠₡₢₣₤₥₦₧₨₩₫₭₯₰₱₲₳₴₵¥﷼¢¤ƒ¥🐶🐱🐭🐹🐰🐻🐼🐨🐯🦁🐮🐷🐽🐸🐙🐵🙈🙉🙊🐒🐔🐧🐦🐤🐣🐥🐺🐗🐴🦄🐝🐛🐌🐞🐜🕷🦂🦀🐠🐟🐡🐬🐳🐋🐊🐅🐪🐫🐘🐐🐏🐑🐎🐖🐀🐁🐓🦃🕊🐕🐩🐈🐇🐿🐾🐉🐲🌵🎄🌲🌳🌴🌱🌿☘🍀🎍🎋🍃🍂🍁🌾🌺🌻🌹🌷🌼🌸💐🍄🌰🕸🌍🌏🌕🌖🌗🌘🌑🌒🌓🌔🌚🌝☂️☔️🎧🎼🎹🎤💾💿📀📿
- neekerismaili
Tärkein puuttui: ☻
- kirjaimet_ja_välimerkit
Hymiöt koostuvat aina kirjoitusmerkeistä, ja nitä pystyy tekemään mekaanisella kirjoituskoneellakin. Esim. :-) ja :-( ovat hymiöitä.
Mekaanisella kirjoituskoneella ei pysty tekemään hymynaamoja (engl. smileyface) jotka ovat yleensä keltaisia extacy-pillerin näköisiä naamankuvia. Hymynaamat eivät ole hymiöitä. - MadeByNokia
Jos on tarpeeksi vanha puhelin, niin älypuhelimien hymiöt ei näy oikein. Minulla 10- vuotias Nokia Communicator E90. Kun porukka lähettää tekstareissa hymynaamoja tai peukkuja, niin minulla näkyy niiden tilalla pelkkiä neliöitä. Välillä hankala ymmärtää, onko se naama iloinen vai surullinen.
- älä-yhtään-ajattele
Hymiöiden käyttö on suurinpiirtein sama kuin TV-sarjan valmiiksinauraminen.
- tossa-pari-ääääääää
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚☺🙂🤗😇🤔😐😑😶🙄😏😣😥😮🤐😯😴😪😫😌🤓😛😜😝🙁😒😓😔😕😖🙃😷🤒🤕🤑😲😞😟😤😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠☻☹ 👿😈👹👺💀👻👽👾🤖💩😺😸😹😻😼😽🙀😿😾🙈🙉🙊👦👧👨👩👴👵👶👱👮👲👳👷👸💂🕵🎅👼👯💆💇👰🙍🙎🙅🙆💁🙋🙇🙌🙏🗣👤👥💃🕴👫👬👭💏💑👪💪👈👉☝👆🖕👇✌🖖🤘 🖑🖐✊ ✋ 👊👌 👍👎🖒🖓 👋👏👐💅🖎✍ 👂👃👣👀👁👅👄💋 💘❤💓💔💕💖💗💙 💚💛💜💝💞💟❣💌💤💢💣💥💦💨💫💬 🗨🗯💭🕳👓👔👕👖👗👘👙👚👛👜👝🛍🎒👞👟👠👡👢👑👒🎩🎓💄💍💎📿🐵🐒🐶🐕🐩🐺🐱🐈🦁🐯🐅🐆🐴🐎🦄🐮🐂🐃🐄🐷🐖🐗🐽🐏🐑🐐🐪🐫🐘🐭🐁🐀🐹🐰🐇🐿🐻🐨🐼🐾🦃🐔🐓🐣🐤🐥🐦🐧🕊🐸🐊🐢🐍🐲🐉🐳🐋🐬🐟🐠🐡🐙🐚🦀🐌🐛🐜🐝🐞🕷🕸🦂💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷⚘ 🌱🌲🌳🌴🌵🌾🌿☘🍀🍁🍂🍃🍇🍈🍉🍊🍋🍌🍍🍎🍏🍐🍑🍒🍓🍅🍆🌽🌶🍄🌰🍞🧀🍖🍔🍟🍕🌭🌮🌯🍿🍲🍱🍘🍙🍚🍜🍛🍝🍠🍢🍣🍤🍥🍡🍦🍨🍧🍩🍪🎂🍰🍫🍬🍭🍮🍯🍼☕🍵🍶🍾🍷🍸🍹🍺🍻🍽🍴🍳🏺⚱🌍🌎🌏🌐🗺🏔🌋🗻🏕🏖🏜🏝⛱🏞🏟🏛🏗🏘🏙🏚🏠🏡⛪🏢🏣🏤🏥🏦🏧🏨🏩🏪🏫🏬🏭🏯🏰💒🗼🗼🗽🗾⛲⛺🌁🌌🌄🌅🌆🌇🌉⛼ 🌌🎠🎡🎢💈🎪🎭🖼🎨🎰🚂🚃🚄🚅🚆🚇🚈🚉🚊🚝🚞🚋🚌🚍🚎🚏🚐🚑🚒 🚡🚟🚠🚓🚔🚕🚖🚗🚘🚙🚚🚛⛟ 🚜⛽🛣🛤🚨🚥🚦🚧⚓⛵🛳🛥⛴🚢✈🛩🛫🛬🚀💺🚁🛰🛎🚪🛌🛏🛋⚰🚿🛀🛁⌛⏳⌚⏰🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌙🌚🌛🌜🌡☀☉ 🌝 🌞⭐🌟☄🌠⛆☇☈⛈☁⛅🌣 🌤🌥 🌦🌧🌨🌩 🌪🌫🌬⛄⛇☃🌂☂ ☔ ❄ 💧 🌊🔥🎃⚡ 🌀 🌈 🎄 🎆 🎇❇✨🎈 🎉🎊🎋🎍🎎 🎏🎐🎑🎀 🎁🎖🎗🎞🎟🎫🏷⚽⚾🏌🏈🏉🎾🎱🎳⛳🏌🎣 🎽 🎿 🏃 🏂⛷🏄🏇🏊🏋⛹⛸🏎🏍🏅🏆🏏🏐🏑🏒🏓🏸🎯🃏🕹🎲♠♥♦♣🃏🀄🎴🏁🏳🏴🚩🚶🚮🚰♿🚹🛄🚻🚼🚽🚾🛂🛃🛄🛅🚣🚤🚲🚴🚵🚸⛔🚬🚫🛇 🚳🚭🚯🚱🚷⛌ ⛍ ⛐⛑⛒⛓⛕⛖⛗⛘⛙⛚⛛⛜⛝⛞⛠⛡⛶⚠☠☡☢☣⬆↗➡↘⬇↙⬅↖↕↔↩↪⤴⤵🔃🔄🔙🔚🔛🔜🔝ℹⓂ▫◾◽◼◻⬛ ⬜🔶🔷🔸🔹🔼🔽🔺🔻💠🔘🔲🔳⚬⚪⚫🔴🔵⭕♨📛 🔰📵📳📴 💯🔞🔱✅✔☐☑☒✖❌❎➕➖➗⁉❓❔❕❗〰➰➿⛿⚐⚑⛤⛥⛦⛧✡🛆🕀🕁🕂🕃🕄🕆🕇⛀⛁⛂⛃⛉⛊☖☗⚆⚇⚈⚉♚♛♜♝♞♟♔♕♖♗♘♙☚ ☛☜☞☟♪♫♬⚎♮♯⚊⚋⚌⚍⚎⚏☰☱☲☳☴☵☶☷♺♻♼♽♲♳♴ ♵♶♷ ♸♹🔀🔁🔂▶⏩⏭⏯◀⏪⏮⏫⏬⏸⏹⏺⛫⚛⚲⚿⛣⛨⛩⛫⛬⛭⛮☸⛯♰⛰⛻☍⚒⚔ ⚖ ♰ ♱ 🛐 ✴ ✳ 🔯⛎♈♉♊♋♌♍♎♏♐♑♒♓⚳⚴⚵⚶⚷⚸⚹⚺⚻⚼⛋⛢☊☋ ☌☿⚜⚝☽☾ ♃ ♄♅♆ ♇⚕ ⚚ 💲 💱 〽🔅🔆☬☭☮☯☼⚞⚟☫ ☤☥☦ ☧☨🎦🎦 🔡🔢🔣🆙🆚🈁🈂🈷 🈶🈯🉐🈹🈚🈲🉑🈸 🈴🈳㊗㊙🈺🈵📶♀⚢♂⚣⚦♁ ⚤ ⚥ ⚧ ⚨⚩⚭⚮ ⚯☙⚀⚁⚂⚃⚄⚅🔟 ⛾♾⚗ 🔮🛢🗿🏹🛡🔫🔪🗡💊💉 🔗⛏🔩🔧🛠🔨🗝🔑🔐🔏🔓🔒🗑🗄🗃✂ 📐📏🖇📎📍📌📋📊📉📈📇🗓🗒📆 📅🗂📂📁💼📝🖍🖌🖊🖋✒✏🗳📮 📭📬📪📫🗜 📦📥📤📩📨📧✉💹💳💸💷💶💵💴💰🔖📑🗞📰📄📜📃📒📓📚📙📘📗📖📕📔🏮🔦🕎💡🕯📡🔭🔬🔎🔍📼📹📸📷📺📽🎬🎥📀💿💾💽🖲🖱⌨🖨🖥💻🔌🔋📠📟📞☏☎📲📱📻🎻🎺🎹🎸🎷🎧🎤🎛🎚🎙♩🎶🎵🎼🔕 🕭 🔔 📯 📣📢 🕪 🕩 🕨 🔊🔉🔈🔇
- Anonyymi
Puolet ei näy ja kännyköillä lähetetyt ei yleensäkään tietokoneella vai onkohan siinä eroa merkeissä.
- gynnari
Kyllä hymiöt piristää mukavasti. 😀
- oulusamamutraiskaa
3==Ↄ(|)
- Anonyymi
Miten saan keskustelussa lisättyä hymiön ? Win 10 ,Firefox uusin ?
Kiittäen , Pappa - Anonyymi
:)
- Anonyymi
näkyy vielä sisältävän nämä hymiöt lääkäreille pahoinpitely luvan salasanan näyttösilmä
- Anonyymi
Testing
𝓣𝓮𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰
𝒯𝑒𝓈𝓉𝒾𝓃𝑔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602