Hymiöitä kehiin

W10-Firefox

Itsellä kun ei ole älypuhelinta, niin en myöskään tiedä miten noita hymiöitä saa laitettua esimerkiksi tänne tai facebookkiin. Älytyypit niitä kirjoittelee, jaun pitää vain kerätä niitä ja copypastata sitten.

😊😯😮😨😃😂😄😅😜😬🙄😀😱😆😳😏😇😐😘😍☺
💛❤️💝♡♥👍👊👌🏿✨☀️💥🐣🐥🐰🎈🎅👽🌎🍾🎂🎁🐰

Tuollaisia olen löytänyt. Lisääkin varmasti löytyy.

Vai saanko pöytäkoneella jostain noita kirjoitettua ja etenkin nähtyä mitä kaikkia on mahdollista edes käyttää?

28

2558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymyjäkin
      • W10-Firefox

        Siis nuo on jotain kuvia, ei mitään hymiöitä joita esimerkiksi tänne voi laittaa.


    • huohhuoh

      Lapsellista.

      • hihhihiih

        Ite oot.


      • exitBersel

        niin on.


    • W10-Firefox

      Mahtaakohan nääkään toimia...

      Hymiö


      :-) tai :)

      Leveä hymy


      :-D tai :d

      Yllättynyt


      :-O tai :o

      Kieltä näyttävä


      :-P tai :p

      Silmänisku


      ;-) tai ;)

      Surullinen


      :-( tai :(

      Hämmentynyt


      :-S tai :s

      Pettynyt


      :-l tai :l

      Itku


      :'(

      Nolostunut


      :-$ tai :$

      Kuuma


      (H) tai (h)

      Vihainen


      :-@ tai:@

      Älä kerro kenellekään


      :-#

      Irvistää


      8ol

      Nörtti


      8-l

      Sarkastinen


      ^o)

      Arvoituksellinen


      :-*

      Sairas


      o(

      En tiedä


      :^)

      Mietteliäs


      *-)

      Juhlat


      <:o)

      Silmien pyöritys


      8-)

      Uninen


      l-)

      Kahvikuppi


      (c) tai (C)

      Peukalot ylöspäin


      (Y) tai (y)

      Peukalot alaspäin


      (N) tai (n)

      Oluttuoppi


      (B) tai (b)

      Martini-lasi


      (D) tai (d)

      Tyttö


      (X) tai (x)

      Poika


      (Z) tai (z)

      Halaus vasemmalle


      ({)

      Halaus oikealta


      (})

      Verivampyyri


      :-[ tai :[

      Syntymäpäiväkakku


      (^)

      Punainen sydän


      (L) tai (l)

      Särkynyt sydän


      (U) tai (u)

      Punaiset huulet


      (K) tai (k)

      Lahjapaketti


      (G) tai (g)

      Punainen ruusu


      (F) tai (f)

      Kuihtunut ruusu


      (W) tai (w)

      Kamera


      (P) tai (p)

      Filminauha


      (~)

      Kissan naama


      (@)

      Koiran naama


      (&)

      Puhelimen kuuloke


      (T) tai (t)

      Hehkulamppu


      (I) tai (i)

      Huomautus


      (8)

      Nukkuva puolikuu


      (S)

      Tähti


      (*)

      Sähköposti


      (E) tai (e)

      Kello


      (O) tai (o)

      Messenger-hymiö


      (M) tai (m)

      Etana


      (sn)

      Musta lammas


      (bah)

      Lautanen


      (pl)

      Kulho


      (ll)

      Pizza


      (pi)

      Jalkapallo


      (so)

      Automaattinen


      (au)

      Lentokone


      (ap)

      Sateenvarjo


      (um)

      Saari ja palmupuu


      (ip)

      Tietokone


      (co)

      Matkapuhelin


      (mp)

      Myrskypilvi


      (st)

      Salama


      (li)

      Raha


      (mo)

      Kilpikonna


      (tu)

      Aurinko


      (#)

      Sateenkaari


      (R) tai (r)

      Ylävitonen!


      (h5)

      Peukut pystyyn


      (yn)

      • naurattaakoha

    • W10-Firefox

      No löytyhän nuo:

      😄😃😊☺😉😍😘😚😜😝😳😁😔😌😒😞😣😢😂😭😪😥😰😰😩😫😨😱😠😡😤😖😆😋😷😎😵😲👿😏👲👳👮👷💂👶👶👧👨👩👴👵👱👼👸😺😸😻😽😼🙀😿😹😾👹👺🙈🙉🙊💀👽💩🔥✨🌟💫💥💢💦💧💤💨👂👀👃👅👄👍👎👌👊✊✌👋✋👐👆👇👉👈🙌🙏☝👏💪🚶🏃💃👫👪👬👭💏💑👯🙆🙅💁🙋💆💇💅👰🙎🙍🙇🙇👑👒👟👡👠👢👕👔👚👗🎽👖👘👙💼👜👝👝👓🎀🌂💄💛💙💜💚❤💔💗💓💖💞💘💌💋💍💎💎💬👣🐶🐺🐱🐭🐹🐰🐸🐯🐨🐻🐷🐽🐮🐗🐵🐒🐴🐑🐘🐼🐧🐦🐤🐥🐔🐍🐢🐛🐝🐜🐞🐞🐙🐚🐠🐟🐬🐳🐎🐲🐡🐫🐩🐾💐🌸🌷🍀🌹🌻🌺🍁🍃🍂🌿🌾🍄🌵🌴🌲🌲🌰🌱🌼🌑🌓🌔🌕🌛🌙🌏🌋🌌🌠⭐☀⛅☁⚡☔❄⛄🌀🌁🌈🌊🏠🏡🏫🏢🏣🏥🏦🏪🏩🏨💒⛪🏬🌇🌆🏯🏰⛺🏭🗼🗾🗻🌄🌅🌃🗽🌉🎠🎡⛲🎢🚢⛵🚤⚓🚀✈💺🚉🚄🚅🚇🚃🚌🚙🚗🚕🚚🚨🚓🚒🚑🚲💈🚏🎫🚥🚥🚧🔰⛽🏮🎰♨🗿🎪🎭📍🚩💝🎎🎒🎓🎏🎆🎇🎐🎑🎑👻🎅🎄🎁🎋🎉🎊🎈🎌🔮🎥📷📹📼💿📀💽💾💻📱☎📞📟📠📡📺📻🔊🔔📢📣⏳⌛⏰⌚🔓🔒🔏🔐🔑🔎💡🔦🔌🔋🔍🛀🚽🔧🔩🔨🚪🚬💣🔫🔪💊💉💰💴💵💳💸📲📧📥📤✉📩📨📫📪📮📦📝📄📃📑📊📈📉📜📋📅📆📇📁📂✂📌📎✒✏📏📏📕📗📙📓📔📒📚📖🔖📛📰🎨🎬🎤🎧🎼🎵🎶🎹🎻🎺🎷🎸👾🎮🃏🎴🀄🎲🎯🏈🏀⚽⚾🎾🎱🎳⛳🏁🏆🎿🏂🏊🏄🎣☕🍵🍶🍺🍻🍸🍹🍷🍴🍕🍔🍟🍗🍖🍝🍛🍤🍱🍱🍥🍙🍘🍚🍜🍲🍢🍡🍳🍞🍩🍮🍦🍨🍧🎂🍰🍪🍫🍬🍭🍎🍏🍊🍋🍒🍇🍉🍓🍑🍈🍌🍍🍠🍆🍅🌽🔢#⃣🔣⬆⬇⬅➡🔠🔡🔤↗↖↘↙↔↕◀▶🔼🔽↩↪ℹ⏪⏩⏫⏬⤵⤴🆗🆕🆙🆒🆓🆓📶🎦🈁🈯🈳🈵🈴🈲🉐🉐🈺🈶🈚🚻🚹🚺🚼🚾🅿♿🚭🈷🈸🈂Ⓜ㊙㊗🆑🆘🆔🚫🔞⛔✳❇❎✅✴💟🆚📳📴🅰🅱🆎🅾💠➿♻♈♉♊♋♌♍♎♏♐♑♒♓⛎🔯🏧💹💱™❌‼⁉❗❓❕❔⭕🔝🔚🔙🔛🔜🔃🕐🕑🕒🕓🕔🕕🕖🕗🕘🕙🕚🕛✖➕➖➗♠♥♣♦💮💯✔☑🔘🔗➰〰〽🔱◼◻◾◽▪▫🔺🔲🔳⚫⚪🔴🔵🔻⬜⬛🔶🔷🔸🔹

      Mitenköhän noi vois laittaa muuten kuin copypastella?

      • Eikö ne löydy näppäimistöltä Windows logo . ainakin Firefox selaimella.
        🤣🎵🍸🍷🎶🙂😒😢⚔😇🎼😄❓😆😉😀😂🍗👍🔪🙁😍✌😊😛❤ jne.


    • Affiliate-Julkaisia

      ████▀░░░░░░░░░░░░░░░░░▀████
      ███│░░░░░░░░░░░░░░░░░░░│███
      ██▌│░░░░░░░░░░░░░░░░░░░│▐██
      ██░└┐░░░░░░░░░░░░░░░░░┌┘░██
      ██░░└┐░░░░░░░░░░░░░░░┌┘░░██
      ██░░┌┘▄▄▄▄▄░░░░░▄▄▄▄▄└┐░░██
      ██▌░│██████▌░░░▐██████│░▐██
      ███░│▐███▀▀░░▄░░▀▀███▌│░███
      ██▀─┘░░░░░░░▐█▌░░░░░░░└─▀██
      ██▄░░░▄▄▄▓░░▀█▀░░▓▄▄▄░░░▄██
      ████▄─┘██▌░░░░░░░▐██└─▄████
      █████░░▐█─┬┬┬┬┬┬┬─█▌░░█████
      ████▌░░░▀┬┼┼┼┼┼┼┼┬▀░░░▐████
      █████▄░░░└┴┴┴┴┴┴┴┘░░░▄█████
      ███████▄░░░░░░░░░░░▄███████

    • Affiliate-Julkaisia

      ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ════════════╗
      *░P░I░N░D░ W░A░N░D ░ S░P░R ░U░C░H ♥░
      ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ════════════╝

    • Affiliate-Julkaisia

      ░░░░░░░░░░░░▄▄
      ░░░░░░░░░░░█░░█
      ░░░░░░░░░░░█░░█
      ░░░░░░░░░░█░░░█
      ░░░░░░░░░█░░░░█
      ███████▄▄█░░░░░██████▄
      ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
      ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
      ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
      ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
      ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
      ▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░█
      ██████▀░░░░▀▀██████▀

    • Affiliate-Julkaisia

      ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
      ░░░█░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░▀█▀░█░█░█░█▀▀░█░
      ░░░█░░░█░░░█░█▀▄░░█▀▀░░░░█░░█▀█░█░▀▀█░▀░
      ░░░▀░░░▀▀▀░▀░▀░░▀░▀▀▀░░░░▀░░▀░▀░▀░▀▀▀░▀░
      ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

    • Hymiöitä

      W10:n virtuaalinäppäimistössä nuo hymiökuva on valmiina😀🤣☺😆🙂😎😘😚😭👷👴👳🕵🙆🙋💁💆🎁🎎🎦🎪🎀🎠🍛🍲🥞🥓🍛🍤🍦🍩🚚🚑🚖🛴🚲🚞💘💜💗💦✝🕉✡U_U:-():D

    • W10-Firefox

      დღ♡❣❤❥❦❧♥☚☛☜☝☞✌✍♔♕♖♗♘♙♚♛♜♝♞♟♩♪♫♬♭♮♯ϟ☀☁☂☃☄☉☼☽☾♁♨❄❅❆☠☤☥☦☧☨☩☪☫☬☮☭☯☸☾♕♚♛✙✚✛✜✝✞✟✠✡✢卍卐‱№℗℠℡℀℁℅℆⅍⌚⌛☊☎☏✁✂✃✄✆✇✈✉✍✎✏✐✑✒™©®‰§¶⏎⇧⇪⌂⌘☢☣⌥⎋⌫ᴴᴰ♈♉♊♋♌♍♎♏♐♑♒♓ˇ∛∜☐☑☒✓✔✗✘∨√♡♢♤♧♣♦♥♠☹☺☻☿♀♂〠ヅツ㋡웃유üت★☆✡✦✧✩✪✫✬✭✮✯✰⁂⁎⁑☸✢✣✤✥✱✲✳✴✵✶✷✸✹✺✻✼✽✾❀❁❂❃❇❈❉❊❋℃℉㎎㎏㎜㎝㎞㎡㏄㏎㏑㏒㏕₮৲৳௹฿៛₠₡₢₣₤₥₦₧₨₩₫₭₯₰₱₲₳₴₵¥﷼¢¤ƒ¥🐶🐱🐭🐹🐰🐻🐼🐨🐯🦁🐮🐷🐽🐸🐙🐵🙈🙉🙊🐒🐔🐧🐦🐤🐣🐥🐺🐗🐴🦄🐝🐛🐌🐞🐜🕷🦂🦀🐠🐟🐡🐬🐳🐋🐊🐅🐪🐫🐘🐐🐏🐑🐎🐖🐀🐁🐓🦃🕊🐕🐩🐈🐇🐿🐾🐉🐲🌵🎄🌲🌳🌴🌱🌿☘🍀🎍🎋🍃🍂🍁🌾🌺🌻🌹🌷🌼🌸💐🍄🌰🕸🌍🌏🌕🌖🌗🌘🌑🌒🌓🌔🌚🌝☂️☔️🎧🎼🎹🎤💾💿📀📿

    • neekerismaili

      Tärkein puuttui: ☻

    • kirjaimet_ja_välimerkit

      Hymiöt koostuvat aina kirjoitusmerkeistä, ja nitä pystyy tekemään mekaanisella kirjoituskoneellakin. Esim. :-) ja :-( ovat hymiöitä.

      Mekaanisella kirjoituskoneella ei pysty tekemään hymynaamoja (engl. smileyface) jotka ovat yleensä keltaisia extacy-pillerin näköisiä naamankuvia. Hymynaamat eivät ole hymiöitä.

    • MadeByNokia

      Jos on tarpeeksi vanha puhelin, niin älypuhelimien hymiöt ei näy oikein. Minulla 10- vuotias Nokia Communicator E90. Kun porukka lähettää tekstareissa hymynaamoja tai peukkuja, niin minulla näkyy niiden tilalla pelkkiä neliöitä. Välillä hankala ymmärtää, onko se naama iloinen vai surullinen.

    • älä-yhtään-ajattele

      Hymiöiden käyttö on suurinpiirtein sama kuin TV-sarjan valmiiksinauraminen.

    • tossa-pari-ääääääää

      😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚☺🙂🤗😇🤔😐😑😶🙄😏😣😥😮🤐😯😴😪😫😌🤓😛😜😝🙁😒😓😔😕😖🙃😷🤒🤕🤑😲😞😟😤😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠☻☹ 👿😈👹👺💀👻👽👾🤖💩😺😸😹😻😼😽🙀😿😾🙈🙉🙊👦👧👨👩👴👵👶👱👮👲👳👷👸💂🕵🎅👼👯💆💇👰🙍🙎🙅🙆💁🙋🙇🙌🙏🗣👤👥💃🕴👫👬👭💏💑👪💪👈👉☝👆🖕👇✌🖖🤘 🖑🖐✊ ✋ 👊👌 👍👎🖒🖓 👋👏👐💅🖎✍ 👂👃👣👀👁👅👄💋 💘❤💓💔💕💖💗💙 💚💛💜💝💞💟❣💌💤💢💣💥💦💨💫💬 🗨🗯💭🕳👓👔👕👖👗👘👙👚👛👜👝🛍🎒👞👟👠👡👢👑👒🎩🎓💄💍💎📿🐵🐒🐶🐕🐩🐺🐱🐈🦁🐯🐅🐆🐴🐎🦄🐮🐂🐃🐄🐷🐖🐗🐽🐏🐑🐐🐪🐫🐘🐭🐁🐀🐹🐰🐇🐿🐻🐨🐼🐾🦃🐔🐓🐣🐤🐥🐦🐧🕊🐸🐊🐢🐍🐲🐉🐳🐋🐬🐟🐠🐡🐙🐚🦀🐌🐛🐜🐝🐞🕷🕸🦂💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷⚘ 🌱🌲🌳🌴🌵🌾🌿☘🍀🍁🍂🍃🍇🍈🍉🍊🍋🍌🍍🍎🍏🍐🍑🍒🍓🍅🍆🌽🌶🍄🌰🍞🧀🍖🍔🍟🍕🌭🌮🌯🍿🍲🍱🍘🍙🍚🍜🍛🍝🍠🍢🍣🍤🍥🍡🍦🍨🍧🍩🍪🎂🍰🍫🍬🍭🍮🍯🍼☕🍵🍶🍾🍷🍸🍹🍺🍻🍽🍴🍳🏺⚱🌍🌎🌏🌐🗺🏔🌋🗻🏕🏖🏜🏝⛱🏞🏟🏛🏗🏘🏙🏚🏠🏡⛪🏢🏣🏤🏥🏦🏧🏨🏩🏪🏫🏬🏭🏯🏰💒🗼🗼🗽🗾⛲⛺🌁🌌🌄🌅🌆🌇🌉⛼ 🌌🎠🎡🎢💈🎪🎭🖼🎨🎰🚂🚃🚄🚅🚆🚇🚈🚉🚊🚝🚞🚋🚌🚍🚎🚏🚐🚑🚒 🚡🚟🚠🚓🚔🚕🚖🚗🚘🚙🚚🚛⛟ 🚜⛽🛣🛤🚨🚥🚦🚧⚓⛵🛳🛥⛴🚢✈🛩🛫🛬🚀💺🚁🛰🛎🚪🛌🛏🛋⚰🚿🛀🛁⌛⏳⌚⏰🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌙🌚🌛🌜🌡☀☉ 🌝 🌞⭐🌟☄🌠⛆☇☈⛈☁⛅🌣 🌤🌥 🌦🌧🌨🌩 🌪🌫🌬⛄⛇☃🌂☂ ☔ ❄ 💧 🌊🔥🎃⚡ 🌀 🌈 🎄 🎆 🎇❇✨🎈 🎉🎊🎋🎍🎎 🎏🎐🎑🎀 🎁🎖🎗🎞🎟🎫🏷⚽⚾🏌🏈🏉🎾🎱🎳⛳🏌🎣 🎽 🎿 🏃 🏂⛷🏄🏇🏊🏋⛹⛸🏎🏍🏅🏆🏏🏐🏑🏒🏓🏸🎯🃏🕹🎲♠♥♦♣🃏🀄🎴🏁🏳🏴🚩🚶🚮🚰♿🚹🛄🚻🚼🚽🚾🛂🛃🛄🛅🚣🚤🚲🚴🚵🚸⛔🚬🚫🛇 🚳🚭🚯🚱🚷⛌ ⛍ ⛐⛑⛒⛓⛕⛖⛗⛘⛙⛚⛛⛜⛝⛞⛠⛡⛶⚠☠☡☢☣⬆↗➡↘⬇↙⬅↖↕↔↩↪⤴⤵🔃🔄🔙🔚🔛🔜🔝ℹⓂ▫◾◽◼◻⬛ ⬜🔶🔷🔸🔹🔼🔽🔺🔻💠🔘🔲🔳⚬⚪⚫🔴🔵⭕♨📛 🔰📵📳📴 💯🔞🔱✅✔☐☑☒✖❌❎➕➖➗⁉❓❔❕❗〰➰➿⛿⚐⚑⛤⛥⛦⛧✡🛆🕀🕁🕂🕃🕄🕆🕇⛀⛁⛂⛃⛉⛊☖☗⚆⚇⚈⚉♚♛♜♝♞♟♔♕♖♗♘♙☚ ☛☜☞☟♪♫♬⚎♮♯⚊⚋⚌⚍⚎⚏☰☱☲☳☴☵☶☷♺♻♼♽♲♳♴ ♵♶♷ ♸♹🔀🔁🔂▶⏩⏭⏯◀⏪⏮⏫⏬⏸⏹⏺⛫⚛⚲⚿⛣⛨⛩⛫⛬⛭⛮☸⛯♰⛰⛻☍⚒⚔ ⚖ ♰ ♱ 🛐 ✴ ✳ 🔯⛎♈♉♊♋♌♍♎♏♐♑♒♓⚳⚴⚵⚶⚷⚸⚹⚺⚻⚼⛋⛢☊☋ ☌☿⚜⚝☽☾ ♃ ♄♅♆ ♇⚕ ⚚ 💲 💱 〽🔅🔆☬☭☮☯☼⚞⚟☫ ☤☥☦ ☧☨🎦🎦 🔡🔢🔣🆙🆚🈁🈂🈷 🈶🈯🉐🈹🈚🈲🉑🈸 🈴🈳㊗㊙🈺🈵📶♀⚢♂⚣⚦♁ ⚤ ⚥ ⚧ ⚨⚩⚭⚮ ⚯☙⚀⚁⚂⚃⚄⚅🔟 ⛾♾⚗ 🔮🛢🗿🏹🛡🔫🔪🗡💊💉 🔗⛏🔩🔧🛠🔨🗝🔑🔐🔏🔓🔒🗑🗄🗃✂ 📐📏🖇📎📍📌📋📊📉📈📇🗓🗒📆 📅🗂📂📁💼📝🖍🖌🖊🖋✒✏🗳📮 📭📬📪📫🗜 📦📥📤📩📨📧✉💹💳💸💷💶💵💴💰🔖📑🗞📰📄📜📃📒📓📚📙📘📗📖📕📔🏮🔦🕎💡🕯📡🔭🔬🔎🔍📼📹📸📷📺📽🎬🎥📀💿💾💽🖲🖱⌨🖨🖥💻🔌🔋📠📟📞☏☎📲📱📻🎻🎺🎹🎸🎷🎧🎤🎛🎚🎙♩🎶🎵🎼🔕 🕭 🔔 📯 📣📢 🕪 🕩 🕨 🔊🔉🔈🔇

      • Anonyymi

        Puolet ei näy ja kännyköillä lähetetyt ei yleensäkään tietokoneella vai onkohan siinä eroa merkeissä.


    • gynnari

      Kyllä hymiöt piristää mukavasti. 😀

    • oulusamamutraiskaa

      3==Ↄ(|)

    • Anonyymi

      Miten saan keskustelussa lisättyä hymiön ? Win 10 ,Firefox uusin ?

      Kiittäen , Pappa

    • Anonyymi

      :)

    • Anonyymi

      näkyy vielä sisältävän nämä hymiöt lääkäreille pahoinpitely luvan salasanan näyttösilmä

    • Anonyymi

      Testing

      𝓣𝓮𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰

      𝒯𝑒𝓈𝓉𝒾𝓃𝑔

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe