Presidentti kiistää tiedon

Salaiset kansiot sarjan alkuteksteissä hallitus kiisti tiedon. Nyt sen tekee maamme presidentti.

http://yle.fi/uutiset/3-9238501
'Presidentti Niinistö: Ahvenanmaalta ei havaintoja "pienistä vihreistä miehistä" '
12112
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Onpa tosi naiivi toteamus Salelta.

Äänestä
  • Vähitellen totuus paljastuu et miten avarakatseisia jotkut poliitikot on. Sale ja ne kaks muuta kokkaretta on parhaita tässä suhteessa. Hyviä tyyppejä.

Äänestä

• Kannatan Stubbia näissä ufoasioissa.

Äänestä

Eiköhän Niinistön mielessä ollut ne "oudot" vihreät miehet jotka valtasivat Krimin.
Myöhemmin selvisi sitten että Venäjältähän ne olivat kotoisin.

Äänestä
  • Mitä tekin herra Borg teette näillä sivuilla. Onko hauskaa ampua alas tyhjiä väittämiä? Palstan on vallannut joku trolliarmeija.
    Olisin ennemmin huolissani jos joku kiistää tiedon pienistä harmaista miehistä.
    Sioille on tyhjä syöttää helmiä kuten sanoi eräs pioneeri.

Äänestä

• Faktatietoja ufologiasta olen pyrkinyt tuomaan esille jo kymmeniä vuosia.
    Aikaisemmin " vastapuolena " olivat skeptikot.
    Nykyisin "vastapuolena " ovat "uskovaiset" jotka hankkivat "tietonsa" netistä.
    Näin se maailma muuttuu.

Äänestä

• B.Borg kirjoitti:

Faktatietoja ufologiasta olen pyrkinyt tuomaan esille jo kymmeniä vuosia.
    Näin se maailma muuttuu.

Olet hörhö ja ufo-idiootti.

Äänestä

• B.Borg kirjoitti:

Faktatietoja ufologiasta olen pyrkinyt tuomaan esille jo kymmeniä vuosia.
    Näin se maailma muuttuu.

Se on huomattu noissa tutkijakommenteissa. Ilmoitit kuitenkin kantasi skeptikkona, siitä pointsit. Nuo kommenttisi kuitenkin ovat aika yksinkertaisia ja toistavat itseään. Myös ufohavaintojen ilmoittajien aliarvioimista, joka taas vähentää ilmoitusten tekemistä jos mielestäsi suurin osa on lentokoneen laskeutumisvaloja tai joku planeetta. Ei ihmiset taas niin idootteja ole. Typerää käyttää termiä ufouskovainen koska itse en ymmärrä koko sanaa. Jos virta ei muuhun riitä on aika luovuttaa.

Äänestä

Itse tutkin kaikki ilmoitukset tapauskohtaisesti.
Ennen vanhaan julkaisin kerran kuukaudessa tilaston josta ilmeni SUT ry:lle tulleiden ilmoitusten selitykset ja niiden prosenttiosuudet selityksistä.
Joku aika sitten minut kutsuttiin mukaan MUFONin Star Team-huippuryhmään joka tutkii erityisen vaikeita tapauksia huolimatta siitä mistä päin maailmaa raportti on tullut.
Joten ainakin MUFON luottaa tutkimuksiini.
Saahan nimimerkki "voi-voi-voi" tietysti myös kertoa mitä mieltä hän on jostakin havainnosta. Siitä vaan.

Äänestä

kekeilyt oikeen nappaa enää. Miten uus yhdistys, ja se jäsenmaksu, miitit, kyydit ees taikka taas? Ois voinnu, mutta... uus NiteVision GoPro Cam ja... puuhaiLee

Äänestä

Sanokaa minun sanoneen :
Pennistonin binääreistä totuus selviää, jos on selvitäkseen !

Äänestä

just ton takia määkään myynny mökkiäni vaikka tarjous oli... sanotaan ylitsevuotava

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kekek-kekek kirjoitti:

Salaiset kansiot sarjan alkuteksteissä hallitus kiisti tiedon. Nyt sen tekee maamme presidentti.

http://yle.fi/uutiset/3-9238501
'Presidentti Niinistö: Ahvenanmaalta ei havaintoja "pienistä vihreistä miehistä" '

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu