Presidentti kiistää tiedon

Salaiset kansiot sarjan alkuteksteissä hallitus kiisti tiedon. Nyt sen tekee maamme presidentti.

http://yle.fi/uutiset/3-9238501
'Presidentti Niinistö: Ahvenanmaalta ei havaintoja "pienistä vihreistä miehistä" '

12

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Affenlandiasta

      Onpa tosi naiivi toteamus Salelta.

      • ufolandias.asutaan

        Vähitellen totuus paljastuu et miten avarakatseisia jotkut poliitikot on. Sale ja ne kaks muuta kokkaretta on parhaita tässä suhteessa. Hyviä tyyppejä.


      • Adolf_Andro

        Kannatan Stubbia näissä ufoasioissa.


    • Eiköhän Niinistön mielessä ollut ne "oudot" vihreät miehet jotka valtasivat Krimin.
      Myöhemmin selvisi sitten että Venäjältähän ne olivat kotoisin.

      • DarkeNdaaliaH

        Mitä tekin herra Borg teette näillä sivuilla. Onko hauskaa ampua alas tyhjiä väittämiä? Palstan on vallannut joku trolliarmeija.
        Olisin ennemmin huolissani jos joku kiistää tiedon pienistä harmaista miehistä.
        Sioille on tyhjä syöttää helmiä kuten sanoi eräs pioneeri.


      • Faktatietoja ufologiasta olen pyrkinyt tuomaan esille jo kymmeniä vuosia.
        Aikaisemmin " vastapuolena " olivat skeptikot.
        Nykyisin "vastapuolena " ovat "uskovaiset" jotka hankkivat "tietonsa" netistä.
        Näin se maailma muuttuu.


      • Olet_Idiootti
        B.Borg kirjoitti:

        Faktatietoja ufologiasta olen pyrkinyt tuomaan esille jo kymmeniä vuosia.
        Aikaisemmin " vastapuolena " olivat skeptikot.
        Nykyisin "vastapuolena " ovat "uskovaiset" jotka hankkivat "tietonsa" netistä.
        Näin se maailma muuttuu.

        Olet hörhö ja ufo-idiootti.


      • Voi-voi-voi
        B.Borg kirjoitti:

        Faktatietoja ufologiasta olen pyrkinyt tuomaan esille jo kymmeniä vuosia.
        Aikaisemmin " vastapuolena " olivat skeptikot.
        Nykyisin "vastapuolena " ovat "uskovaiset" jotka hankkivat "tietonsa" netistä.
        Näin se maailma muuttuu.

        Se on huomattu noissa tutkijakommenteissa. Ilmoitit kuitenkin kantasi skeptikkona, siitä pointsit. Nuo kommenttisi kuitenkin ovat aika yksinkertaisia ja toistavat itseään. Myös ufohavaintojen ilmoittajien aliarvioimista, joka taas vähentää ilmoitusten tekemistä jos mielestäsi suurin osa on lentokoneen laskeutumisvaloja tai joku planeetta. Ei ihmiset taas niin idootteja ole. Typerää käyttää termiä ufouskovainen koska itse en ymmärrä koko sanaa. Jos virta ei muuhun riitä on aika luovuttaa.


    • Itse tutkin kaikki ilmoitukset tapauskohtaisesti.
      Ennen vanhaan julkaisin kerran kuukaudessa tilaston josta ilmeni SUT ry:lle tulleiden ilmoitusten selitykset ja niiden prosenttiosuudet selityksistä.
      Joku aika sitten minut kutsuttiin mukaan MUFONin Star Team-huippuryhmään joka tutkii erityisen vaikeita tapauksia huolimatta siitä mistä päin maailmaa raportti on tullut.
      Joten ainakin MUFON luottaa tutkimuksiini.
      Saahan nimimerkki "voi-voi-voi" tietysti myös kertoa mitä mieltä hän on jostakin havainnosta. Siitä vaan.

    • UFO-Hunter

      kekeilyt oikeen nappaa enää. Miten uus yhdistys, ja se jäsenmaksu, miitit, kyydit ees taikka taas? Ois voinnu, mutta... uus NiteVision GoPro Cam ja... puuhaiLee

    • Pen_Jimmiston

      Sanokaa minun sanoneen :
      Pennistonin binääreistä totuus selviää, jos on selvitäkseen !

    • rategisti

      just ton takia määkään myynny mökkiäni vaikka tarjous oli... sanotaan ylitsevuotava

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe