lapset ensin

syyskenkä

Uusioperheessämme asuu me vanhemmat ja minun yksi lapsi. Mieheni lapset asuvat äidillään. Mies on alkanut näkemään vaivaa, jos ostan lapselle vaattetta tai esim syyskengät. hänen mielestään ei tarvitsisi ja kirpputoreiltakin voisi löytää. Käyn itse ansiotyössä ja ostan lapselleni tarvittavat asiat. Olen kyllästynyt kuuntelemaan ainaista valitusta tästä. Nykyään oikeastaan lähden kauppaan mieheni ollessa pois kotoa. Häntä kai harmittaa, kun hänellä on monta lasta ja minulla yksi, että hän saa vaatteensa ja kenkänsä usein uutena. En tiedä. Puhumattomuus ja vihoittelu tämän jälkeen on kovin raskasta. Vinkkejä?

7

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuusioperheen.tarina

Meidän fuusioperheessämme asuu rouva vety ja herra vety. Olemme yhtyneet monesti ja on syntynyt paljon pikku neutroneja ja protoneja. Olemme tosi energinen porukka!

• Syyskenkä

Helvetin hienoo fuusiohuumoria

• Fuusioperheen.tarina
        Syyskenkä kirjoitti:

Helvetin hienoo fuusiohuumoria

Kiitos ja kumarrus

• mekkk

Sinullao n pihi mies jos ei lapsilleen halua ostaa uusia vaatteita ja sinä kun ostat kunnon vaatteet lapsille niin tulee pihiys esiin ja voi olla että miehesi ero aikoinaan on tullut siitä ettei ole halunnut laittaa rahaa lapsiinsa.

• jätä tollanen miekkonen ! ei se sille kuulu, mitä ostat omalle lapsellesi. Siis vaatteita, ruokaa yms.....sillä ittellään on monta lasta, ostais sit niil- le samat, kun sä omallesi...tai ainakin samanlaisia....mutta siinä hän on oikeassa, että kannattaa katsoa ensin kirpputoreilta, sieltä löytyy yleensä merkkivaatteita, myös lapsille, ihan pilkkahintaan, kun samat vaatteet yms maksaa normaalissa kaupassa, esim. Prismassa, paljon enemmän ! itse suosin kirpputoreja, mutta ostan myös kaupoista, jos on alet ja kunnon alet. Kannattaa siis ensin suunnata lähimpään kirppu- toriin. Ja kannattaa myös katsoa muutkin.....

• pilvi-pouta

varo ettet saa lasta tuollaselle niuholle. jollain miehellä on varaa sijoittaa itseensä, ryyppäämiseen ja omiin harrastuksiin. lapsille ei ole mitään. äiti joutuu ostamaan kaikki lasten vaatteet ja harrastus välineet. mulla on kokemusta niuhosta isukista. tällaiset narsistit ei kykene välittämään omista lapsistaan.

• hankitöitäjamaksaitse

Mitä sie nariset kun on mies ja kakarat? Miksi veit miehen lapsiperheestä? Siinäs nyt näät mies ei pysty omilleenostamaan mitään kun joutuu kustantamaan sun ja lastes asumisen ja ruuat ja osteleen merkkikuteita joka päivä. Mene töihin ja ansaitse omat juopottelurahat ja hoida itse lapsesi ja lopeta kinuuminen miehen rahoista. Neei kuulu sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe