Keskinäisten kehujen ja moitteiden kerho

Tarkkaaja

siis teennäisyys, alkaa ottamaan "aivoon" tällä palstalla. Menkää muualle kehumaan itseänne, ja kyllä te kehuttekin.

93

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkaileekans

      Ehkä he ei narsisteina halua palstalle itseään etevämpiä, mikä taas johtuu kateudesta, mut antaa heitin leikkiä ainoaa osaamaansa leikkiä. Ei meitä muita tähän tarvita.

      • kolmaspyöräpyöriipois

        Joopa joo. Tuo Lucia-ketju on oikein tehty keskinäisen kehumisen ja itsensä nostamista varten. Onhan se vaihtelua mamuketjujen joukkoon.


      • kolmaspyöräpyöriipois kirjoitti:

        Joopa joo. Tuo Lucia-ketju on oikein tehty keskinäisen kehumisen ja itsensä nostamista varten. Onhan se vaihtelua mamuketjujen joukkoon.

        Kyllä kehuisin sinuakin, jos siihen aihetta löytyisi.
        Vaikea on kehua, kun en sinusta muuta tiedä, kuin tuon tämänkertaisen nimimerkkisi.
        Tuon viestisi perusteella ei kehuja irtoa.
        .


      • Joo, tuo on kyllä totta, siinä aloituksessa oletettiin ,että kaikki tuntevat toisensa ja se sulki muut ulkopuolelle. Se on valitettavaa.
        Olisikin ollut hieman vaikeaa valita Luciaksi joku puskasta.
        Ei täällä sen narsistisimpia olla kuin muuallakaan, eikä kateudesta kirjoitella, se johtuu siitä että on enempi kirjoiteltu täällä.

        Miksi et itse esittänyt mitään siihen ketjuun, eihän se olisi vaatinut kuin hieman leikkimielisyyttä, ei pienistä torjumisista kannata nokkiinsa ottaa, heittihän ne minutkin heti ulos, mitä se haittaa, Sekaan vaan, turha nipottaa...


      • rosaliiin kirjoitti:

        Joo, tuo on kyllä totta, siinä aloituksessa oletettiin ,että kaikki tuntevat toisensa ja se sulki muut ulkopuolelle. Se on valitettavaa.
        Olisikin ollut hieman vaikeaa valita Luciaksi joku puskasta.
        Ei täällä sen narsistisimpia olla kuin muuallakaan, eikä kateudesta kirjoitella, se johtuu siitä että on enempi kirjoiteltu täällä.

        Miksi et itse esittänyt mitään siihen ketjuun, eihän se olisi vaatinut kuin hieman leikkimielisyyttä, ei pienistä torjumisista kannata nokkiinsa ottaa, heittihän ne minutkin heti ulos, mitä se haittaa, Sekaan vaan, turha nipottaa...

        Kuka sinut ulos heitti?
        Vai otitko kuitenkin vain vähän nokkiisi?


      • Ancelina kirjoitti:

        Kuka sinut ulos heitti?
        Vai otitko kuitenkin vain vähän nokkiisi?

        Ihan kuule ite sinkoilin kun piti ....
        Muuten mä otan ihan hirveesti nokkiini ihan joka asiasta, ei semmoista asiaa olekkaan mihin en suuttua tupsahtais. Se onniin mukavaa olla aina suutuksissa ja kävellä nokka mutkilla kiemurrellen ja kaamurrellen.
        Lucia aloitus oli mielestäni pitkästä aikaa semmoinen johon olisi voinut kunnolla irrotella. Täällä on niin harvoin sellaisia tai jos on niin ei jaksa itse innostua tai sitten ne menee niin helposti henkilökohtaisuuksiin. Sellaista rentoa kirjoittamista tämäkin porukka varmaan osaisi.
        Sultakin lähtee tarinaa niin lennokkaasti...


      • rosaliiin kirjoitti:

        Ihan kuule ite sinkoilin kun piti ....
        Muuten mä otan ihan hirveesti nokkiini ihan joka asiasta, ei semmoista asiaa olekkaan mihin en suuttua tupsahtais. Se onniin mukavaa olla aina suutuksissa ja kävellä nokka mutkilla kiemurrellen ja kaamurrellen.
        Lucia aloitus oli mielestäni pitkästä aikaa semmoinen johon olisi voinut kunnolla irrotella. Täällä on niin harvoin sellaisia tai jos on niin ei jaksa itse innostua tai sitten ne menee niin helposti henkilökohtaisuuksiin. Sellaista rentoa kirjoittamista tämäkin porukka varmaan osaisi.
        Sultakin lähtee tarinaa niin lennokkaasti...

        :) Parempi onkin kun ihan ite, niin ei voi muita syyttää.

        Ei kaikki tykkää rentoilusta, siksi sitä ikävämpääkin sanailua tulee.

        Minua ei toinna esimerkiksi ottaa, kun lentelen ihan omissa ilmakehissäni.
        Siitäkään eivät kaikki tykkää, eikä tarvitsekaan, en käy täällä ketään miellyttääkseni.
        .


      • ent.siivoojaparka


      • mimmimum-..mi

      • hooookuitenkin
        rosaliiin kirjoitti:

        En mä vaan tiedä,
        mä kun olen vaan tämmönen ruusu,
        mut kait se joku horttus on.

        Hortonomiko?


    • Mitäpä jos rekisteröityisit?
      Esiintyisit aina suora-selkäisesti sinisenä.
      Aina.
      Silloin sinua ei halveksittaisi niin paljon.

      H.

      • joka.itsensä.ylentää

        Kilvet esiin ja halveksunta kääntyy sinisiä vastaan.


      • joka.itsensä.ylentää kirjoitti:

        Kilvet esiin ja halveksunta kääntyy sinisiä vastaan.

        "joka.itsensä.ylentää "

        Kunnioitus voittaa aina halveksunnan.
        Ansaittu kehu kilvenkin kulottaa.

        H.


      • Tavuviiva

        Voiko jostain saada selville, kuka rekisteröitynyt on? En ole viitsinyt edes yrittää, koska se on ihan sama, kuka kirjoittaa, mutta mitä kirjoittaa kiinnostaa. Olen päässäni luonut hahmot ja pysykööt sellaisina. Joku käytti kerran sanaa moodi ja se kuvaa sitä tilaa, missä kirjoittaa. Että tällainen päivä tänään.
        Tuo Lucia-ketju oli ihan hauska. Mielikuvittelen....ja naurattaa...


      • Tavuviiva kirjoitti:

        Voiko jostain saada selville, kuka rekisteröitynyt on? En ole viitsinyt edes yrittää, koska se on ihan sama, kuka kirjoittaa, mutta mitä kirjoittaa kiinnostaa. Olen päässäni luonut hahmot ja pysykööt sellaisina. Joku käytti kerran sanaa moodi ja se kuvaa sitä tilaa, missä kirjoittaa. Että tällainen päivä tänään.
        Tuo Lucia-ketju oli ihan hauska. Mielikuvittelen....ja naurattaa...

        "Tavuviiva"

        Ainoastaan palstan vedättäjät, palkolliset tietävät.
        Mutta heillä on vaiti-olo-velvollisuus.
        Joiltakin tuppaa kyllä lipsahtelemaan.
        Lipsit huomaa helposti jos osaa oiken oletella.
        Lucia-ketju EI ole hauska.
        Se on keino-tekoinen vedätys.
        Inha kökkö.

        H.


      • Tavuviiva
        hunksz kirjoitti:

        "Tavuviiva"

        Ainoastaan palstan vedättäjät, palkolliset tietävät.
        Mutta heillä on vaiti-olo-velvollisuus.
        Joiltakin tuppaa kyllä lipsahtelemaan.
        Lipsit huomaa helposti jos osaa oiken oletella.
        Lucia-ketju EI ole hauska.
        Se on keino-tekoinen vedätys.
        Inha kökkö.

        H.

        No, mitä muroja tänään? Tuleeko kökkö-päivä? Onko se muiden vika?
        Suosittelen, mene Renessanssiin.


      • Tavuviiva kirjoitti:

        No, mitä muroja tänään? Tuleeko kökkö-päivä? Onko se muiden vika?
        Suosittelen, mene Renessanssiin.

        "Tavuviiva"

        Minulla on uusi Omena-Pora.
        Kts. Kuva

        EOC

        H.


      • Tavuviiva kirjoitti:

        Voiko jostain saada selville, kuka rekisteröitynyt on? En ole viitsinyt edes yrittää, koska se on ihan sama, kuka kirjoittaa, mutta mitä kirjoittaa kiinnostaa. Olen päässäni luonut hahmot ja pysykööt sellaisina. Joku käytti kerran sanaa moodi ja se kuvaa sitä tilaa, missä kirjoittaa. Että tällainen päivä tänään.
        Tuo Lucia-ketju oli ihan hauska. Mielikuvittelen....ja naurattaa...

        Paras keino selvittää henkilöllisyys on varmaan se et kysyy suoraan.
        Uskoisin sinisten mielelläänkin selittävän kuka hän on.


      • hunksz kirjoitti:

        "Tavuviiva"

        Ainoastaan palstan vedättäjät, palkolliset tietävät.
        Mutta heillä on vaiti-olo-velvollisuus.
        Joiltakin tuppaa kyllä lipsahtelemaan.
        Lipsit huomaa helposti jos osaa oiken oletella.
        Lucia-ketju EI ole hauska.
        Se on keino-tekoinen vedätys.
        Inha kökkö.

        H.

        Ha! Kukas sun raksuihisi on pissannut tänä aamuna? Harmittaako sinua etten ehdottanut sinua Luciaksi? Pääset Murjaanien Kuninkaaksi jos haluat, muuten saat olla kulkueen hännillä vilistävä tonttu.


      • Tavuviiva
        hunksz kirjoitti:

        "Tavuviiva"

        Minulla on uusi Omena-Pora.
        Kts. Kuva

        EOC

        H.

        Mullakin on omena pora, mutta ties, missä.
        Missä kuva? Missä omena?
        Mitä tarkoittaa EOC? Ei osaa canoa?
        Kökköilenkö?
        ,


      • Tavuviiva
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Paras keino selvittää henkilöllisyys on varmaan se et kysyy suoraan.
        Uskoisin sinisten mielelläänkin selittävän kuka hän on.

        No sanon, että pidän mieluiten nuo mielikuvitushahmoni. Mulle on ihan ok, että olette anonyymejä, kuten puskatkin. Siis kategorioita mulla ei ole. No jaa, ollaan ihmisiä ja nyt tulee xx9:ltä, että eikun apinoita.


      • Tavuviiva kirjoitti:

        Voiko jostain saada selville, kuka rekisteröitynyt on? En ole viitsinyt edes yrittää, koska se on ihan sama, kuka kirjoittaa, mutta mitä kirjoittaa kiinnostaa. Olen päässäni luonut hahmot ja pysykööt sellaisina. Joku käytti kerran sanaa moodi ja se kuvaa sitä tilaa, missä kirjoittaa. Että tällainen päivä tänään.
        Tuo Lucia-ketju oli ihan hauska. Mielikuvittelen....ja naurattaa...

        Tällalailla. Muistaakseni hmp.f halusi nähdä mun kumpparit rantakalliolla. Vissiin joku kumpparifetissi hän ;)

        kesi.vä


      • pihisevä
        kesivän kirjoitti:

        Tällalailla. Muistaakseni hmp.f halusi nähdä mun kumpparit rantakalliolla. Vissiin joku kumpparifetissi hän ;)

        kesi.vä

        Tuosta ei millään tavalla selviä kuka sä oot. Joku nimimerkki vain.


      • kihisevä
        kesivän kirjoitti:

        Tällalailla. Muistaakseni hmp.f halusi nähdä mun kumpparit rantakalliolla. Vissiin joku kumpparifetissi hän ;)

        kesi.vä

        Naiset on ailahtelevaisia kun juur eilen vannoit ettet ennää rekkaudu ja tännään jo mieli muuttu ;)))


      • kesi.vä
        kihisevä kirjoitti:

        Naiset on ailahtelevaisia kun juur eilen vannoit ettet ennää rekkaudu ja tännään jo mieli muuttu ;)))

        Jaa, mä sanoin ettei siitä mitään hyötyä ole, ihan huuhaata. Jahka hmp.f on kuitannut nuo kumpparit nähneensä, niin se sininenhän poistuu.
        Kuhan näytin miten tonttua touhua ja pöyhistelyä sinisellä nikillä, kuin riikinkukot ikään :)


      • kesi.vä
        pihisevä kirjoitti:

        Tuosta ei millään tavalla selviä kuka sä oot. Joku nimimerkki vain.

        Ei ollut tarkoitus selventääkään, vaan esitellä mun kumpparit :)


      • Tavuviiva kirjoitti:

        Mullakin on omena pora, mutta ties, missä.
        Missä kuva? Missä omena?
        Mitä tarkoittaa EOC? Ei osaa canoa?
        Kökköilenkö?
        ,

        Ottaen huomioon kirjoittajan, niin se EOC luultavasti tarkoittaa End Of Chat.
        Muissa yhteyksissä se voi tarkoittaa:
        https://en.wikipedia.org/wiki/EOC

        On siinä mistä valita


      • ent.siivoojaparka
        Tellukka kirjoitti:

        Ottaen huomioon kirjoittajan, niin se EOC luultavasti tarkoittaa End Of Chat.
        Muissa yhteyksissä se voi tarkoittaa:
        https://en.wikipedia.org/wiki/EOC

        On siinä mistä valita

        Noin.
        Katsokaapa ja ihailkaa siinä nyt suoraselkäistä ja rehellistä sinisellä nikillä kirjoittavaa.

        e.sp (hartiat kumarassa)


      • rehtireilunen
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Noin.
        Katsokaapa ja ihailkaa siinä nyt suoraselkäistä ja rehellistä sinisellä nikillä kirjoittavaa.

        e.sp (hartiat kumarassa)

        Kukaha puska tellukka mahtas ollakkaan?


      • tunnustiko
        rehtireilunen kirjoitti:

        Kukaha puska tellukka mahtas ollakkaan?

        Ent.siivoojaparka?


      • huvisa.kullai
        tunnustiko kirjoitti:

        Ent.siivoojaparka?

        Vanhoissa viesteissä tellukka kinastelee itsensä elikkä ent.siivoojaparan kanssa ;)))))


      • kesivän kirjoitti:

        Tällalailla. Muistaakseni hmp.f halusi nähdä mun kumpparit rantakalliolla. Vissiin joku kumpparifetissi hän ;)

        kesi.vä

        Bongattu, mutta hei, leikitään että mä en nähnyt? Niin ei tarvi sinisen poistua.

        Joku tissi ainakin olen :)


      • hmp.f kirjoitti:

        Bongattu, mutta hei, leikitään että mä en nähnyt? Niin ei tarvi sinisen poistua.

        Joku tissi ainakin olen :)

        Ei tarvii laittaa profiiliin, sitä tissiä.


    • :D. Kehuhan on aina positiivinen asia. Siis antaa kehujien kehua, ei liene keneltäkään pois. Mua lähinnä hymyilyttää.

    • En ole edes avannut Lucia-ketjua, en ole Lucia-ihmisiä.
      Aloittja ei tykkää että joku kehuu itseään, minun puolestani voi kehua rauhassa, ei olisi mukavaa lukea jos joku sättisi ja haukkuisi itseään tyhmäksi ja märehtisi koko ajanj tekemiään virheitä. Kivempi kun kehuvat.
      Siitä en oikein tykkää että haukutaan muita nikkejä asettuen hänen yläpuolelleen. Sellainen kirjoittaja putoaan silmissäni jalustaltaan.

      • kesi.vä

        Ihan kesy tuo Lucia-ketju näyttää olevan. Ainakin toistaiseksi.


    • Jahas.
      Tätä minä hieman pelkäsinkin, mutta ajatus tuosta Lucia-ketjusta pulpahti päässäni kesken aamupuuron ja siinä ei ollut mitään "väkisin vääntämistä" Lutunen huuteli keittiöstä että minne sää menit...
      Ajatus oli kai yrittää satsata hieman palstalaisten yhteisöllisyyteen. Ketään ei ole ajettu pois. Rosaliin loukkaantui kai hieman lievästä kiusoittelusta. Ihan turhaan, tule takaisin. Nimettömät, nikittömät, kaikki ovat tervetulleita, mutta kaikki ei voi olla Lucioita. Koulussa usein arvotaan rooli halukkaiden kesken. Eikun ilmoittautumaan vain, Luciaan on vielä aikaa.

      • " yhteisöllisyyteen." Tää on niin tätä ; )".


      • anna.mun.nauraa

        Heh hee, niinpä! Yhteisöllisyyttähän se lisää, kun kerätään omat suosikit nuoltaviksi.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        " yhteisöllisyyteen." Tää on niin tätä ; )".

        Joku pissanut sunkin muroihisi tänä aamuna?
        Minä olen käyttänyt valmista materiaalia ketjuun eli palstalla paljon kirjoittavia nimimerkkejä jotka ovat jollain lailla tunnistettavissa ja sen mukaan minkälaisen palstapersoonan he ovat itselleen muovailleet vuosien varrella. Kaikki tietenkin oman filtteerini läpi. Kenenkään lyttäämistä tai mollaamista en todellakaan halua enkä etsi. Vain pieni yhteinen aktiviteettiketju jossa saa käyttää mielikuvitusta ja johon kaikki, väristä välittämättä, saavat osallistua.


      • slurpsista
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Joku pissanut sunkin muroihisi tänä aamuna?
        Minä olen käyttänyt valmista materiaalia ketjuun eli palstalla paljon kirjoittavia nimimerkkejä jotka ovat jollain lailla tunnistettavissa ja sen mukaan minkälaisen palstapersoonan he ovat itselleen muovailleet vuosien varrella. Kaikki tietenkin oman filtteerini läpi. Kenenkään lyttäämistä tai mollaamista en todellakaan halua enkä etsi. Vain pieni yhteinen aktiviteettiketju jossa saa käyttää mielikuvitusta ja johon kaikki, väristä välittämättä, saavat osallistua.

        Täydellinen epäonnistuminen sitten, mukamas :))))))


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Joku pissanut sunkin muroihisi tänä aamuna?
        Minä olen käyttänyt valmista materiaalia ketjuun eli palstalla paljon kirjoittavia nimimerkkejä jotka ovat jollain lailla tunnistettavissa ja sen mukaan minkälaisen palstapersoonan he ovat itselleen muovailleet vuosien varrella. Kaikki tietenkin oman filtteerini läpi. Kenenkään lyttäämistä tai mollaamista en todellakaan halua enkä etsi. Vain pieni yhteinen aktiviteettiketju jossa saa käyttää mielikuvitusta ja johon kaikki, väristä välittämättä, saavat osallistua.

        Lucia on hyvä aloitus, joskus kaipaa just tommosta, viis siitä jos joku nokkiin ottaa, ei koskaan voi olla kaikkien mieliksi.
        Yhteisö on pienikin yhteisö, eli semmoinen johon ne jotka haluavat tulevat mukaan. Aina joku haluuu olla nurkas ittekseen, antaa niitten olla.
        mäkin taidan nyt mennä nurkkaan pureskelee purkkaa....


      • Korppis11
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Joku pissanut sunkin muroihisi tänä aamuna?
        Minä olen käyttänyt valmista materiaalia ketjuun eli palstalla paljon kirjoittavia nimimerkkejä jotka ovat jollain lailla tunnistettavissa ja sen mukaan minkälaisen palstapersoonan he ovat itselleen muovailleet vuosien varrella. Kaikki tietenkin oman filtteerini läpi. Kenenkään lyttäämistä tai mollaamista en todellakaan halua enkä etsi. Vain pieni yhteinen aktiviteettiketju jossa saa käyttää mielikuvitusta ja johon kaikki, väristä välittämättä, saavat osallistua.

        Suomessa on eri aikoina erilaisia muotisanontoja.

        Olen korostanut itse tuota yhteisöllisyyttä. Lisäsin tämän hetken hekohekon...
        Yhteisöllisyyteen, lisäsin tämän hetken hekohekon... Tää on niin tätä ; ).

        Olen normi tuulella asunto siivottu, alakerrassa laulaa pyykkikone ja nyt ajattelin syödä kasviskaalikäärylöitä. Minulla on menneillään suoliston siivous, enkä syö punaista lihaa. Viikko takana huolella valikoituja ruokia. Olo on hyvä.


      • vailutunenihanihmetteli

        Kesken aamupuuron oli pakko lähteä tekemään aloitus?
        Olet tainnut nyt itse kusta puurolautasellesi.
        Eikö tullut yhtään enää mieleen ne nälkäiset pakolaislapset, jotka joutuvat olemaan ilman omaa aamupuuroaan.
        Taitaa olla netti tärkeämpi kuin toisten ruokahuolet.


      • puurotjavellitsekaisin
        vailutunenihanihmetteli kirjoitti:

        Kesken aamupuuron oli pakko lähteä tekemään aloitus?
        Olet tainnut nyt itse kusta puurolautasellesi.
        Eikö tullut yhtään enää mieleen ne nälkäiset pakolaislapset, jotka joutuvat olemaan ilman omaa aamupuuroaan.
        Taitaa olla netti tärkeämpi kuin toisten ruokahuolet.

        Huomio tarkkaan tuon "aamupuuron" kellonaika.


      • ent.siivoojaparka
        puurotjavellitsekaisin kirjoitti:

        Huomio tarkkaan tuon "aamupuuron" kellonaika.

        Hänellä jäi aamiainen vähän myöhäiseksi, kun joku oli pissinyt muroihin (ja piti lähteä ostamaan puurotarpeita).


    • tööttt

      Minunki mielestä Luciat l. valontuojat kaunis vanha joulunajan perinne
      - vaikka senkin jotkut uskonlahkot kansanperinteenä synniksi ja turmeltuneeksi tuomitsevat - me kaikki jotka jäätiin puolestaan kuuskytluvunikinuorten, huumehusarit zzzzzzzzzzzzzzzorronaisineen harrastaman Hammurabin lakitehtailun ja vihan ( eimitäänyhtenevyyttä maan lakienkanssa) kohteiksi - meillä vain muistoja menneestä. Elämä vain on - kunnes lakkaa, tragedioiden kera tai ilman - ja hah hah - saako luurangoille ja Halloween-jutuillekaan nauraa
      - marraskuuta aina sanottu myös kuolemankuukaudeksi? Maailmaa sanotaan myös kyynelten laaksoksi - ja tosi aiheista.
      Kiitos kaikille kirjoittajlle, annoitte kaikki ajattelemisen aihetta paljon - konekirjoitus pitää meillä vammaisillakin sorminäppäryyttä yllä ynnä muistelua kirjainten paikoist näpäimistöllä - vaikka tekstit välillä puuta ett heinää.

    • bessie-

      No mutta. Otsikosta ja huutomerkistä saa sen käsityksen, että perustit tänne uuden kerhon, ja kun astuu sisään niin sitten kehotetaankin menemään muualle?!
      Ei sillä että olisin mistään Suomi24/60 tilaan perustetusta yksityisestä kerhosta ollut kiinnostunutkaan, kunhan vilkaisin.

    • nukun.mieluummin

      Muakin ottas aivoon jos pitäs yöt valvoo.

    • Ottaisit sen naamion pois, niin voisit ehkä itsekkin saada jonkin kehun, tai ainakin moitteen.

    • Aloittaja;
      Kun me olemme kukin tapojemme orjia,
      (veren sokerit heittelee, vatsa reistaa, krapula, laskuja tulee)
      lukijan pitäisi tietää mikä nyt ns päällä tai sitten kirjoittaja joka kehuu itseään on ovelasti tehnyt temppunsa ja mikään ei kurraa, siinä voi hyvällä itsetunnolla vähän kehaista- ansaittua...........

    • ainakiire

      Ihmettelen miten nämä kerholaiset kerkiää täällä pyörimään melkein kellon ympäri jotkut ihan keskiyölläkin, missäs ihmeen välissä käytte työssä ja hoidatte muut pakolliset kuviot?.

      • Kyllä se työtä ja tuskaa on ,nytkin yks kone levällään tallissa ja päivystääkkin pitäis ,entäs sinä ?
        Miten oot asian ratkassu?


      • 1eero

        Arvojärjestys, keskittymällä vain olennaiseen.


      • hoidaomasiasi

        Täällä yks kellokalle kyttäämässä.


      • Oliko.kello.soimassa
        hoidaomasiasi kirjoitti:

        Täällä yks kellokalle kyttäämässä.

        Sinäkin herännyt vahtimaan.


      • hoidajne
        Oliko.kello.soimassa kirjoitti:

        Sinäkin herännyt vahtimaan.

        Kello soi 5.50.


      • kukintavallaan
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kyllä se työtä ja tuskaa on ,nytkin yks kone levällään tallissa ja päivystääkkin pitäis ,entäs sinä ?
        Miten oot asian ratkassu?

        Taitaa olla hällä homma hanskassa, kun jo noinkin aikaisin on kerennyt palstalaisia morkkaamaan.


      • Jos tekee kellon ympäri töitä ja sitten tekee kuten eero "arvojärjestys, keskittymällä olennaiseen" sillai se menee.
        Tämä tähän kirjoittelu on mun tupakkataukoni vaikken tupakkaa ole koskaan polttanutkaan. Hetkeksi irti kuviosta, muutama minuutti ja taas helpottaa.
        Ei pääse ikuna tylsistymään kun käy täällä kurkkaamassa kuin mahottoman mukavaa kanssakulkijoiden elämä oikein on.


      • ainakiire
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kyllä se työtä ja tuskaa on ,nytkin yks kone levällään tallissa ja päivystääkkin pitäis ,entäs sinä ?
        Miten oot asian ratkassu?

        Tämä "tyttö" käykin vain välillä kurkkimassa missä mennään ja miten maataan, en päivystä näillä palstoilla vain joskus piipahtelen.


      • ainakiire
        hoidajne kirjoitti:

        Kello soi 5.50.

        Mitä ihmettä mistä tiesit että kelloni soi 5.50. tosin en hypännyt heti sängystä ylös pienet aamuvenyttelyt ensin ja sit aamukaffeet.


      • ainakiire
        kukintavallaan kirjoitti:

        Taitaa olla hällä homma hanskassa, kun jo noinkin aikaisin on kerennyt palstalaisia morkkaamaan.

        Ei ollut tarkoitus "morkata" ihan vain ihmettelin millä ajalla kun meikäläisellä on aina kiire. Nyt vetäydyn takaviistoon.


    • Tykkäisin ite ajatella enemmän sitä rataa, että moitteet ovat teennäiset, kehut aidot. Ehkä se on siksi kun veriryhmäni on positiivinen. Positiivisuus kulkee veressä, ikään kuin.

      Tuo poiki lisä-ajatuksia, itsekehu on mun mielestä hieno asia. Mahtavaa kun joku tykkää ittestään ja on sinut nahkansa kanssa. Itsensä vähättely on persiistä, teennäistä nöyryyttä.

      • kesi.vä

        Itsekehukin on persiistä, jos elvistellään. Lesoillaan, ylpeillään mitäs kaikkia synonyymejä löytyykään.


      • 1eero

        Tyytyväinen voi olla itseensä, se että kehua itseään on mautonta jos ei muuten saa arvostusta.


      • kesi.vä

        Mä yritän tehdä itsestäni tyytyväisen ja kehitellä sellaisen varrellisen siveltimen jolla sais lattialistat pyyhittyä ilman kyyristelyä. Kuka piruhan nekin on keksinyt niin kaposiksi.


      • 1eero
        kesi.vä kirjoitti:

        Mä yritän tehdä itsestäni tyytyväisen ja kehitellä sellaisen varrellisen siveltimen jolla sais lattialistat pyyhittyä ilman kyyristelyä. Kuka piruhan nekin on keksinyt niin kaposiksi.

        Jos olet lyhyt kasvuin niin olet kuin tehty siihen hommaan, mä oon senverran pitkä ja aika kaukana lattiiasta.


      • kesi.vä kirjoitti:

        Itsekehukin on persiistä, jos elvistellään. Lesoillaan, ylpeillään mitäs kaikkia synonyymejä löytyykään.

        Mun mielestä vain siinä tapauksessa, jos diivaillaan, ollaan olevinaan parempi kuin muut tai vähintäänkin vastapuoli. Mutta jos tietää olevansa jossain hyvä, niin mua ei haittaa vaikka joku maalaa sitä kuvaa kuinka.


      • kesi.vä
        1eero kirjoitti:

        Jos olet lyhyt kasvuin niin olet kuin tehty siihen hommaan, mä oon senverran pitkä ja aika kaukana lattiiasta.

        163 cm eli en mikään peukaloinen mutten jättikään. Rautakaupasta joku sopivan levyinen lattea pensseli kepin nokkaan. Kyllä mä sen jouluun mennessä keksin.


      • kesi.vä
        hmp.f kirjoitti:

        Mun mielestä vain siinä tapauksessa, jos diivaillaan, ollaan olevinaan parempi kuin muut tai vähintäänkin vastapuoli. Mutta jos tietää olevansa jossain hyvä, niin mua ei haittaa vaikka joku maalaa sitä kuvaa kuinka.

        Joo, ei se haittaa jos on niinku Eero sanoi tyytyväinen. Voi siitä hyvinkin kertoa. Itse en ole sellainen tuulettaja, että pitäis maailmalle huudella hyvyyksiään. Joskus kyllä taputan itseäni selkään, kun olen onnistunut. Siinähän olisi itsekehun aihetta, että pystyy taputtamaan itseään selkään :)


      • ent.siivoojaparka
        kesi.vä kirjoitti:

        Joo, ei se haittaa jos on niinku Eero sanoi tyytyväinen. Voi siitä hyvinkin kertoa. Itse en ole sellainen tuulettaja, että pitäis maailmalle huudella hyvyyksiään. Joskus kyllä taputan itseäni selkään, kun olen onnistunut. Siinähän olisi itsekehun aihetta, että pystyy taputtamaan itseään selkään :)

        Mitäs niitä hyvyyksiä sinulla on, joita et ole vielä tuulettanut maailmalle tällä palstalla?


      • kesi.vä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mitäs niitä hyvyyksiä sinulla on, joita et ole vielä tuulettanut maailmalle tällä palstalla?

        Kuules, kun minulla ei ole mitään hyvyyttä. Olen niin tavallinen tallaaja kuin olla voi. Ei mitään erityislahjakkuutta.
        Onks sulla paljon muita kuin se elämän filosofia.


      • ent.siivoojaparka
        kesi.vä kirjoitti:

        Kuules, kun minulla ei ole mitään hyvyyttä. Olen niin tavallinen tallaaja kuin olla voi. Ei mitään erityislahjakkuutta.
        Onks sulla paljon muita kuin se elämän filosofia.

        """Itse en ole sellainen tuulettaja, että pitäis maailmalle huudella hyvyyksiään."""
        """Kuules, kun minulla ei ole mitään hyvyyttä."""

        No jos ei niitä kerta ole, niin mitenpä niistä pystyisikään huutelemaan vaikka mielellään haluaisikin?

        Vaatimattomuus on minun yksi vahvimpia puoliani. Vähän sivussa istun nurkassa ja hiljaisella äänellä kehun itseäni.


      • kesi.vä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        """Itse en ole sellainen tuulettaja, että pitäis maailmalle huudella hyvyyksiään."""
        """Kuules, kun minulla ei ole mitään hyvyyttä."""

        No jos ei niitä kerta ole, niin mitenpä niistä pystyisikään huutelemaan vaikka mielellään haluaisikin?

        Vaatimattomuus on minun yksi vahvimpia puoliani. Vähän sivussa istun nurkassa ja hiljaisella äänellä kehun itseäni.

        No siinä se tuli taas tuo sun ihana näkemys. Enhän mä tosiaan voisi huudellakkaan. Mutta ei tällä taviksen luonteella huudeltaisi, jos olisikin joku ylihyve.
        No nyt sä tietty ajattelet, että mistäs mä sen tietäisin jos olisi, en olisi tavis ja luonne ei olisi taviksen luonne. Pläääh.


    • "Se joka ei rakasta itseään ei pysty rakastamaan ketään"
      Vapaasti lainaten jotain suurempaa kuuluisuutta kuin minä.
      Elikkä "Minä olen hyvä; kaikki muutkin ovat hyviä"- periaatteella olen aina mennyt.
      Ihminenjoka on sinut itsensä kanssa, on oppinut olemaan vaatimatta itseltään tai keneltäkään muulta täydellisyyttä, pitämään arvossa itseään ja arvostamaan muita vapauttaa paljon positiivista energiaa jota voi käyttää johonkin parempaan tarkoitukseen kuin oman navan tuijottamiseen tai naapureiden tekemisen kyräilyyn.(Ja nyt yökylään pikkujäbiä hoitaan kahdeksi päivää :)

      • ent.siivoojaparka

        Minusta on mielenkiintoinen ilmiö, kuinka erilainen käsitys täällä monilla on itsestään kuin mitä heidän kirjoitustensa perusteella voisi heistä päätellä.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minusta on mielenkiintoinen ilmiö, kuinka erilainen käsitys täällä monilla on itsestään kuin mitä heidän kirjoitustensa perusteella voisi heistä päätellä.

        "ent.siivoojaparka"

        Ihmiset, palstalaisetkin.
        Ovat kuin vitsi.
        Kökkö tai fiksu vitsi.
        Vitsit ymmärtävät toisiaan.
        Vaan eivät toista.

        H.


      • kesi.vä

        Kerrankin mä luulen ymmärtäväni yskähkön parin edellä olevan teksteistä.


      • (lyhyin hoitokeikka mitä mulla on ollut: tytär soitti että älkää tulko, iskä jää kotiin, ei jaksa lähteä risteilemään. Olempahan ilonanne nyt täällä palstoilla kun yhtäkkiä onkin tyhjä aukko kalenterissa :))


      • kesi.vä
        Paloma.se.co kirjoitti:

        (lyhyin hoitokeikka mitä mulla on ollut: tytär soitti että älkää tulko, iskä jää kotiin, ei jaksa lähteä risteilemään. Olempahan ilonanne nyt täällä palstoilla kun yhtäkkiä onkin tyhjä aukko kalenterissa :))

        Hyvä, että kerroit. Olisimme muutoin luulleet Halloweenin tekevän meille jo kepposia.


      • kukamuukuinsinä
        kesi.vä kirjoitti:

        Hyvä, että kerroit. Olisimme muutoin luulleet Halloweenin tekevän meille jo kepposia.

        Olisimme?


      • kesi.vä
        kukamuukuinsinä kirjoitti:

        Olisimme?

        Toi luulotautinen mun sivupersoonani.


    • mimmimum-..mi

      Hienoa...kerrankin saan kehua itseäni....sain juuri suuren tutkimustyön valmiiksi.. se koski tomaattien makua...ja tulos on .. että pieni napaiset tomaatit maistuvat paljon paremmalle kuin iso napaiset tomaatit....kyllä nyt on himmee olo.....

      • "mimmimum-..mi"

        Ehkäpä hänen pitäisi kuitenkin keskittyä johonkin tiukka-lihasenpaan.
        Omenaisenpaan ehkä?
        Omenalla on selvät siemenet.
        Napahan on sitä ja samaa molemmilla.
        Noh, onhan Tomaatilla ainakin yksi laulu.
        Kolme tyttöä siinä.
        Nättejä.

        H.


      • mimmimum-..mi

        Kyllä näistä hyvistä pieni napaisista tomaateistakin tulee omenainen olo....posket punoittaa ..ja masu kiittää....salaattia rapeaa...juustokuutioita...makea pehmeämausteinen kastike kruunuksi.... Omena jälkkäriksi.


      • Tavuviiva

        Kun lueskelin ketjua,tulin miettineeksi, että jospa perustaisin sivupersoonan, jonka piikkiin voisi pistää kökköilyt, ketutukset, angstit, arrrggghhh-ajatukset ja -tunteet.
        Joskushan sitä kuvittelee olevansa oksalla ylimmällä ja visertävänsä vallan vimpan päälle, nerous suorastaan on hehkuvinaan (hihjahah), mutta kun tulee puskan sahaajat, niin oi ja voi.
        Voisi ottaa sen sivupersoonan viitan, kun mättää? Esimerkiksi Mättäitä. Sitten normisti ois vaan tätä yhtä. Silloinhan muut voisivat varautua, että nyt siellä ......
        Muuthan voisivat myös ottaa tuollaisen puskanimen, mutta julkaisisi sen muille. Sääntönä tietenkin olisi itsekehun ja mielistelyn epuu.
        Näin: syntyikö kuollut ajatus?


      • Tavuviiva kirjoitti:

        Kun lueskelin ketjua,tulin miettineeksi, että jospa perustaisin sivupersoonan, jonka piikkiin voisi pistää kökköilyt, ketutukset, angstit, arrrggghhh-ajatukset ja -tunteet.
        Joskushan sitä kuvittelee olevansa oksalla ylimmällä ja visertävänsä vallan vimpan päälle, nerous suorastaan on hehkuvinaan (hihjahah), mutta kun tulee puskan sahaajat, niin oi ja voi.
        Voisi ottaa sen sivupersoonan viitan, kun mättää? Esimerkiksi Mättäitä. Sitten normisti ois vaan tätä yhtä. Silloinhan muut voisivat varautua, että nyt siellä ......
        Muuthan voisivat myös ottaa tuollaisen puskanimen, mutta julkaisisi sen muille. Sääntönä tietenkin olisi itsekehun ja mielistelyn epuu.
        Näin: syntyikö kuollut ajatus?

        "Tavuviiva"

        Oliko sinulla erityinen tarkoitus asettaa kommenttisi juuri mimmimummille?

        https://www.youtube.com/watch?v=wtJ2k7pcOJw

        H.


      • mimmimum-..mi
        hunksz kirjoitti:

        "Tavuviiva"

        Oliko sinulla erityinen tarkoitus asettaa kommenttisi juuri mimmimummille?

        https://www.youtube.com/watch?v=wtJ2k7pcOJw

        H.

        Nyt muistui mieleen nuo ketchup tytöt.....tyttären tyttö kavereidensa kanssa tanssi noin.....ensin kädet ja sitten jalat rytmissä....taidat olla sinäkin ihastunut tomaattityttöihin silloin....kun muistit niin hyvin...


      • Tavuviiva
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        Nyt muistui mieleen nuo ketchup tytöt.....tyttären tyttö kavereidensa kanssa tanssi noin.....ensin kädet ja sitten jalat rytmissä....taidat olla sinäkin ihastunut tomaattityttöihin silloin....kun muistit niin hyvin...

        No ei, oikea lohko ei synkannut vasemman kanssa. Se oii oikeastaan tuohon aloitukseen jollain tavalla muotoilun kautta tai tuliko se johonkin pötköön, no pötköönhän se.


    • Kaikilla olkoon vapaus puhua ei kai tämä ole DDR, jos joilla on rikkaus ja he siitä kertovat ei haittaa tulee vain ilo että jotkut ovat onnistuneet elämässä.

      • Paloma..xx9..expimot

        Mene pois! Pysy Ruotsissa!


    • Yäk.yäk

      Keskinäisten kehujen ja moitteiden kerho


      TUO teennäisyys, alkaa ottamaan "aivoon" tällä palstalla. Menkää muualle kehumaan itseänne, ja kyllä te kehuttekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1885
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1710
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      121
      1557
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1551
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      121
      1306
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      311
      1116
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1063
    8. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      166
      1028
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1014
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      995
    Aihe