Mistä emännälle Jussi?

niskavuorenelli

Vaikka miten sanotaan ettei maaseudulle löydy naisia, niin ei sieltä löydy miehiäkään tai ainakin sille tuntuu...Kyllä, olisihan se kiva että olisi noin samoja ikäluokkia (30-40v) ja tuoksuisikin hyvälle eikä aina koneöljylle ja navetalle ja kahdenkin ois joskus kiva jotain tehdä..Mutta, maalta kotoisin olevana ne maaseudun realiteetit on kyllä tiedossa ja kyllä, elätän itseni muulla kun maataouden piirissä olevalla ammatilla ja silti sitä vain kaipaa maalle asumaan ja elämään ja toivoo tietysti sitä kumppaniakin rinnalle...ja sitä yhteistä tekemistä (ei, navettaan tai pellolle lähteminen ei kuulosta rangaistukselle...) että näin...olisiko siis vinkkiä antaa, missä kohdata samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä, kiva olisi tutustua =)

12

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niskavuorenelli

      No en taida olla ihan niin rohkea että sitä tänne yleiselle palstalle laittaisin jakoon =) joutashan tuota vaikka illalla klo 21 jälkeen jutteleen chatissa, jos jaksaa valvoa...*nauraa*

      • niskavuorenelli

        Mukavahan sitä on jutella ihmisten kanssa =) rohkea veto...mutta mä olen suhun nähden ihan täti ihminen =) 35vee =)


      • nuorimaajussi

        Ikä on vaan numeroita mun mielestäni mutta mä arvaan että tämmönen 20w nuarmies on sulle sit varmaan viälä pikkupoika joten en ees yritä...
        Seuranhakua maaseudulla pitäis tehostaa, maajussille morsian tms. ohjelmiin en viitsi lähteä vaikkakin niissä tavoittaisi paremmin potentiaalisia ehdokkaita ku missää nettipalstalla tai maastullin kirjeenvaihtopalstalla... Kumppanin tarpeet ne on maaseudullakin mutt hankalapa tuntuu löytää samanikäluokkaista emäntää tänne kun sitte vähän vanhemmiten tuntuu moni nainen fiksuuntuvan...


      • mischatisootkisu

        Sä oot pentu ja puhut oudosti


      • niskavuorenelli
        nuorimaajussi kirjoitti:

        Ikä on vaan numeroita mun mielestäni mutta mä arvaan että tämmönen 20w nuarmies on sulle sit varmaan viälä pikkupoika joten en ees yritä...
        Seuranhakua maaseudulla pitäis tehostaa, maajussille morsian tms. ohjelmiin en viitsi lähteä vaikkakin niissä tavoittaisi paremmin potentiaalisia ehdokkaita ku missää nettipalstalla tai maastullin kirjeenvaihtopalstalla... Kumppanin tarpeet ne on maaseudullakin mutt hankalapa tuntuu löytää samanikäluokkaista emäntää tänne kun sitte vähän vanhemmiten tuntuu moni nainen fiksuuntuvan...

        Hei, totta on ettei tuo ikä kaikkea kerro, lopulta aika vähän ja sen suhteen olen samaa mieltä kanssasi että numeroita ovat...kuitenkin tuollainen 15 vuotta (oletan että olet tasan 20) ikäeroa on aika paljon..toki tässäkin on varmaan poikkeuksia, niitä joita se ei haittaa ja homma toimii...mutta ehkei se ole miun juttu =) toki tuttavuudet on tervetulleita. Uskon että se löytyy vielä sinnekin, kaikkea hyvää.


      • nuorimaajussi

        Näinpäs tuo on, pilke silimäkulmassa mä vähän laitoinkin. Mie toivon sulle myös kaikkea hyvää ja hyvää myös etsintään. Oletko muuten kokeillut vielä Maaseudun tulevaisuuden, meillä päin sanotaan Maastullin, Ystävää etsimässä-palstaa? Mä en sieltä joskus saanut kun kaksi mihinkään johtamatonta vastausta mutta luulen että sinun ikäluokkaa lukee lehteä enemmän joten ilmoitus sulle saattaa poikia vastauksia kummasti.
        Joopa joo, se on kumppanin tarve ihan samanlainen onko sitten nuori tai vanha...
        Elämässä ku pittää olla muutakin kun se maatilan työ. Hetken huumat ja yhden illan jutut ok ja jees johonki asti mutt jossainpa kohtaa kaipaa vakituisempaakin seuraa, emännän tohon vierelle, mutta ikinäpäs ei voi tietää mitä milloin ja koska löytyy. Eipä tuossa kiirusta asialla mun ikäluokassa kait jos ei ny vaan omasta mielestä=)


    • sekin

      Pimppi se on tädilläkin ja joskus kostuu

      • numeroseonnollakin

        joillekin tuo asiallisen tekstin tuottaminen on ihan mahdotonta, juuri tähän viittasin ettei tuo ikä tosiaan ole ainoa tekijä joka määrittelee ihmistä =)


      • jopavainsain

        Siis kärsit kuivuudesta, onko hiivaakin?


    • Maajussille puoliso-ryhmä fb:ssä. Parhaat todennäköisyydet löytää joku.

      • eipystymenee

        jopa kyttää siel homona


      • sdflkmsdg

        Todellakaan tuonkaan takia fb:n kaltaiseen vakoilusysteemiin ja ajanviejään en liity.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe