Opettaja on kiinnostunut musta siinä mielessä,APUA

Tyttö18v

Oon 18v tyttö ja oppilas ja opettajani on ehkä 40-45v nainen. Oli alkuun hauskaa flirttailla hänen kanssaan ja heittää vähän rivompaa läppää. Nyttemmin opettaja on alkanu vilkuilla vartaloani, kosketella muka vahingossa persettäni sekä alkanut vihjailla sänkyyn menosta. Luulin että ne rivot jutut olivat huumoria, en voinut käsittää että hän on tosissaan. Opettaja on naimisissa miehen kanssa.

25

580

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies50v172h

vainettä on nais opettajasusta kiinostunut ei opettajan saa sekanutuva oppilaisen

• Tyttö18v

Ei saa, ei. Mutta kun silti sekaantuu..

• Yökyökyök

Hyiiii

• Tyttö18v

No niinpä.

• Tyttö18v

Olin tänään menossa vessaan koulussa niin eiks se opettaja tullu peräs sinne ja alkoi hieroa rintojani takaapäin ja alkoi suudella kaulaani. Tein selväksi kyllä että en halua, mutta opettaja ei usko. Hän ehdotti mm. että tulisin hänen kotiinsa koulun jälkeen. Hän sanoi, että olen todella kiihottava. Hän vihjaili kaiken näköistä seksiin viittaavaa ja sanoi että on aina halunnut kokeilla naista. Kieltäydyin tietenkin tulemasta. No opettaja vaan jatkoi pervojen puhumista ja alkoi uudelleen lääppiä. Lopulta lähdin pois paikalta. Pahinta tässä on se että aloin itsekin kiihottua, vaikka olen ahdistunut opettajan käytöksestä.

• Tyttö18v

Enna anna, koska en ole mikään lumppu

• Tyttö18v
        Tyttö18v kirjoitti:

*en

• Tyttö18v kirjoitti:

Miksi et anna?

• Älähän äijä satuile, sinä ole mikään 18v tyttö vaan karvainen äijänkuvatus.

• Setä.neuvoo

Raamatussa on sääntöjä monivaimoisuudesta. Mutta Suomen laki ei salli avioitua Suomessa monen kanssa. Ehkä olisi asiallista sinun kysyä opettajalta, aikovatko hänen miehensä ja hän molemmat ottaa sinut epäviralliseen polygamiaan, vai onko tämä lesboilun haaveilun juttu jotain, josta mies ei tiedä eikä halua sitä.

• Aika ikävä tilanne sulla :/

• VITTUHERÄÄ

Ei.

• fxdgbfd

Ei kun vaan rehtorin puheille vaatimaan että se loppuu.

• Tyttö18v

Menen tänään kertomaan rehtorille. Ei tämä muuten lopu. Lisäksi kyseinen opettaja ahdistelee muitakin tyttöjä ei pelkästään minua. Tälläisen havainnon olen tehnyt.

• Aaa...hahhaaa

No haloo! Kukaan usko tosissaan tuommosta paskaa. Kouluilla valvontakamerat käytössä myös käytävillä. Sinun oma fantasia päiviesi piristykseksi. Herää jo sieltä pulpetin takaa ja ole reilusti lesbo.

• Tyttö18v

Ei ole fantasiani. Ei vessoissa ole valvontakameroita.

• Setä.haastattelee

Keskustelussa ilmeisesti tuli esille havainto, että pää voi olla joskus eri mieltä kuin vartalon hormonitoiminta? Eli keho ei pitänyt pahana lääppimisen kohteeksi joutumista, mutta... ? Oletko nyt sitten viaton uhriutuva osapuoli? Et antanut mitään aihetta lääppiä, jos joku kysyy jälkeenpäin asiasta? Olit vaan viehättävä oma itsesi, ja sitten joku sikana väärinkäytti sitä, niinkö? Ja sitten ryhdyt syyttämään: tuo oli se sika, joka teki väärin, niinkö?

• TheNewEsups

Setä haastattelee? More like: Setä on vähän myöhässä.

• Mun ope on kolmevitonen. Mä lupasin mennä käymään sen luona.

• Märkätyttö

Oon 16 v.tyttö ja olen ihastunut koulubussin kuljettajaan.Kostun aivan märäksi kun olen hänen kyydissään.
      Nyt on masturboitava kun ajattelen häntä

• Tiedän. että ole pahasti myöhässä ainakin aloitusajan perusteella. Kuitenkin aihe ei koskaan vanhene.

Itse kehottaisin kertomaan rehtorille. Opettajalta tuollainen ei ole soveliasta käytöstä ja hänen pitäisi ottaa siitä vastuu. Jollei tuollainen käytös lopu, hänet saatetaan erottaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79