mua kiasataa oon masentunu ja kaikki nauraa mulle auttakaa haluun kuolla
mua kiusataa
23
271
Vastaukset
- Tuloste
Mix sulle nauretaa
- kiusattupieni
koska oon niitten mielest ruma ja säälittävä
- Tuloste
kiusattupieni kirjoitti:
koska oon niitten mielest ruma ja säälittävä
Laita huulipunaa
- kiusattupieni
oonpoika ja jos laitan ni ne haukkuu transuks
Kerro jollekin luotettavalle aikuiselle. Pyydä apua muualtakin, koska täältä trollien ja peelojen joukosta sitä on vaikeaa löytää.
Googleta vaikka lasten ja nuorten puhelin ja soita sinne. Pojat voi soittaa myös Poikien Puhelimeen.- homojenhomo
Mikä kumma on peelo?
Mikä hitsinhikkeli on peelo????
Ja Poikien Puhelin in scam, ne ei vastannu ku kysyin mikä on dilado...CP-setä kirjoitti:
Ja Poikien Puhelin in scam, ne ei vastannu ku kysyin mikä on dilado...Jonnet ei muista.
- homojenhomo
CP-setä kirjoitti:
Ja Poikien Puhelin in scam, ne ei vastannu ku kysyin mikä on dilado...Oletko minä?
CP-setä kirjoitti:
Ja Poikien Puhelin in scam, ne ei vastannu ku kysyin mikä on dilado...Peelo = Pekka Elo
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Peelo
- tyttö__
Minkä ikänen oot :)? Ja mistä asioista sua kiusataan?
- Kiusattupieni
13 ja mua kiusataa kaikest
- KiusattuItsekkin
Itseäkin kiusataan. Tajusin sen vasta yläasteen alussa kun luokalla oli kavereita niin tajusin että mua on syrjitty koko ala-aste. Oli vaan 7-luokan alussa outo tunne kun oli kavereita luokalla. Nyt on kyllä parempi olo kun ala-asteella. Viiltelykin oon jäänyt yhteen kokeilukertaan onneksi. Älä tapa itseäsi se tulee kyllä auttamaan kun kasvat isommaksi tiedän kokemuksesta! Tsemppiä sulle!
- dsgdfgdf
Soita tai mailaa lähimmälle moottoripyörä jengin jäsenille ja kerro niistä kiusaajista.. Ne kyllä opettaa tavoille kiusaajat....
miksi mua aina kiasataa? ma en ummarra
- ömökunti
Minu kiusata ku ma ole ömö. Ne sano et ma ole pupelipoikä ja takatuupari. Onko taalla muita ömöjä?
ömökunti kirjoitti:
Minu kiusata ku ma ole ömö. Ne sano et ma ole pupelipoikä ja takatuupari. Onko taalla muita ömöjä?
Ei ole.
- 835637883
Käy salilla ja jos se on paikkakunnallasi mahdollista, ala harrastaa jotain kamppailulajia.
- opksvvittu
hakkaa ne ok toi ei oo hyvä neuvo oon ite ainakin kokeillu ei oikeen toiminu. terve järkikin sen sanoo mutta välillä sitä suuttuu niin maan perusteellisesti.
Hei,
Suosittelisin puhumaan asiasta aikuisille. Itse sen kokeneena tiedän, että se voi pahentaa asioita, mutta myös parantaa niitä. Itse olen päässyt yli vain jättämällä kiusaajat huomiotta ja vastaamalla kaikkeen asiallisesti ja rauhallisesti. Jos et itse näytä ärsyyntymästäsi, niin ne kyllä lopettavat. Kiusaaminen on itse asiassa kasvattanut minut vahvemmaksi persoonaksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän474906- 3261898
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131768Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut681440Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681417- 811174
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh301147- 361036
- 421005
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21954