mua kiusataa

kiusattupieni

mua kiasataa oon masentunu ja kaikki nauraa mulle auttakaa haluun kuolla

23

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuloste

      Mix sulle nauretaa

      • kiusattupieni

        koska oon niitten mielest ruma ja säälittävä


      • Tuloste
        kiusattupieni kirjoitti:

        koska oon niitten mielest ruma ja säälittävä

        Laita huulipunaa


      • kiusattupieni

        oonpoika ja jos laitan ni ne haukkuu transuks


    • Kerro jollekin luotettavalle aikuiselle. Pyydä apua muualtakin, koska täältä trollien ja peelojen joukosta sitä on vaikeaa löytää.

      Googleta vaikka lasten ja nuorten puhelin ja soita sinne. Pojat voi soittaa myös Poikien Puhelimeen.

      • homojenhomo

        Mikä kumma on peelo?


      • Mikä hitsinhikkeli on peelo????

        Ja Poikien Puhelin in scam, ne ei vastannu ku kysyin mikä on dilado...


      • CP-setä kirjoitti:

        Mikä hitsinhikkeli on peelo????

        Ja Poikien Puhelin in scam, ne ei vastannu ku kysyin mikä on dilado...

        Jonnet ei muista.


      • homojenhomo
        CP-setä kirjoitti:

        Mikä hitsinhikkeli on peelo????

        Ja Poikien Puhelin in scam, ne ei vastannu ku kysyin mikä on dilado...

        Oletko minä?


      • homojenhomo kirjoitti:

        Oletko minä?

        Emt en muista



    • tyttö__

      Minkä ikänen oot :)? Ja mistä asioista sua kiusataan?

      • Kiusattupieni

        13 ja mua kiusataa kaikest


    • KiusattuItsekkin

      Itseäkin kiusataan. Tajusin sen vasta yläasteen alussa kun luokalla oli kavereita niin tajusin että mua on syrjitty koko ala-aste. Oli vaan 7-luokan alussa outo tunne kun oli kavereita luokalla. Nyt on kyllä parempi olo kun ala-asteella. Viiltelykin oon jäänyt yhteen kokeilukertaan onneksi. Älä tapa itseäsi se tulee kyllä auttamaan kun kasvat isommaksi tiedän kokemuksesta! Tsemppiä sulle!

    • dsgdfgdf

      Soita tai mailaa lähimmälle moottoripyörä jengin jäsenille ja kerro niistä kiusaajista.. Ne kyllä opettaa tavoille kiusaajat....

    • miksi mua aina kiasataa? ma en ummarra

      • ömökunti

        Minu kiusata ku ma ole ömö. Ne sano et ma ole pupelipoikä ja takatuupari. Onko taalla muita ömöjä?


      • ömökunti kirjoitti:

        Minu kiusata ku ma ole ömö. Ne sano et ma ole pupelipoikä ja takatuupari. Onko taalla muita ömöjä?

        Ei ole.


    • 835637883

      Käy salilla ja jos se on paikkakunnallasi mahdollista, ala harrastaa jotain kamppailulajia.

    • opksvvittu

      hakkaa ne ok toi ei oo hyvä neuvo oon ite ainakin kokeillu ei oikeen toiminu. terve järkikin sen sanoo mutta välillä sitä suuttuu niin maan perusteellisesti.

    • Hei,
      Suosittelisin puhumaan asiasta aikuisille. Itse sen kokeneena tiedän, että se voi pahentaa asioita, mutta myös parantaa niitä. Itse olen päässyt yli vain jättämällä kiusaajat huomiotta ja vastaamalla kaikkeen asiallisesti ja rauhallisesti. Jos et itse näytä ärsyyntymästäsi, niin ne kyllä lopettavat. Kiusaaminen on itse asiassa kasvattanut minut vahvemmaksi persoonaksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe