Pojat kuvailkaa unelmatyttö

Jokugirlvaa

Joo näin tuol ainakin yhen tälläsen mut ihan sama. Mut siis pojat unelmatyttöö tulemaa

37

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omistaa jonkinlaisen reiän ja voi käydä kaupassa puolestani.

      • 16vtyttöö

        Sä aids et taida olla kauheen kunnioittava ihmisiä kohtaan. (Jos toi ei ollu trolli niin kannattasko vähän miettii oikeest..)


      • 16vtyttöö kirjoitti:

        Sä aids et taida olla kauheen kunnioittava ihmisiä kohtaan. (Jos toi ei ollu trolli niin kannattasko vähän miettii oikeest..)

        Tietenkään nuo eivät ole oikeat kriteerini. Oikeat kriteerini ovat ehkä: Ei ylipainoinen, ok näköiset kasvot ja luonne ei ole ärsyttävä.


    • No ehk semmonen hyväkuntoinen kurvikas purjehtia jolla ois vaaleet tai tumman hiuksen mutta ulkonäöllä ri hirveest välii kuhan ei ois semmonen virtahevon painoinen mörkö ja ois hyvä asenne ANTEEKSI JOS LOUKKASIN JOTAIN

      • No ei sen pitää olla piika joka tiskaa laittaa ruokaa ja omistaaa jonkin laisen hole


    • Ihan sama, ei liian ylipainoinen ja kunhan osaa käydä suihkussa, ettei ihan hirveältä haise.

      • Joo että ei ihan virolaiselta haise.


      • Hyi virolaiset


    • Sandra

      • Hannu-83


    • Tällane123

      Sellanen jolla on joku urheilullinen harrastus, eli ei mitään sotanorsua. Ittekki urheilullinen. 01-ikänen. Tykkää myös pelata esim pc:llä tai Xonella

    • v1eras

      Blondi!!!

      • Blondiipukkaa

        Kellertävän blondi, vitivalkoinen vai hopeinen blondi?


    • RenegadeYouBeenAfraid

      Mukava luonne, semmonen et se on oma itsensä. Punapäät saa mun huomion nopeesti, riippuu tietysti sopiiko punanen niille. Ei sotanorsuja...
      Ja joo tietysti se on ekstraa jos on muotoja mut en nää sitä mitenkään pakollisena, kuhan on semmonen "perusnätti" ja hygienia kunnossa nii 👍

    • mlbtghj

      låski

    • suru18v

      Ihana luonne ja muutenki ihana persoona, kaunis 178cm pitkä. Harrastaa pelaamista ja omaa loistavan huumorintajun :(
      Eli toisin sanoen se täydellinen nainen joka jätti mut tänään yli vuoden jälkeen :(

    • Aivan sama kunhan sais kaverin.

      • erfge

        Onko sun kaulassa lepaakotatska vai joku haukkako se o?


      • erfge kirjoitti:

        Onko sun kaulassa lepaakotatska vai joku haukkako se o?

        Natsitatuoinnilta näyttää.


      • AIDS kirjoitti:

        Natsitatuoinnilta näyttää.

        Juurikin näin. Hakaristi ja SS:n symboli päällekkäin, omalla kädenjäljelläni. Ei tosin omalla kaulallani.


      • fdfbfgb
        Esup kirjoitti:

        Juurikin näin. Hakaristi ja SS:n symboli päällekkäin, omalla kädenjäljelläni. Ei tosin omalla kaulallani.

        Onks toi tyyppi sitte se Reindeerspottingin Raappana vai joku kuvahausta repästy?


      • kyrvänsyyläri

        Ok, asia selviöityi, nigerialainen fagotti, kiitos tiedostosta


      • kyrvänsyyläri kirjoitti:

        Ok, asia selviöityi, nigerialainen fagotti, kiitos tiedostosta

        Oleppa hyvä voon.


    • jaa5757

      En uskalla puhuu tytöil jote sil ei oo välii

    • minäsanonmiten

      Naisen paikka on keittiössä ja makuuhuoneessa. Lisäksi pitää osata tehdä lämmitysklapeja ja tehdä lumityöt.
      Sitten saa tulla sisälle ja imuroida lattiat, pyyhkiä pölyt ja tiskata astiat.
      Sen jälkeen yksi tärkeimmistö tehtävistä on osata laittaa äidin tyyppisiä lihapullia ja maukasta pehmeää muusia.
      Sitten kauppaan hakemaan saunakaljat ja viikonloppukossut, sauna tietenkin lämpeää sillä aikaa,
      Sauman jälkeen hypätään meseen ja käydään baarissa kaljoilla. Jonkun humpan ja valssin voi vetää, tanssitaito on välttämätön.
      Sitten kotona pitää osata ehdottomasti ottaa kunnolla suihin. Tissit pitää olla sellaiset että voi ottaa reilusti kiinni ja perse ei saa roikkua. Kakkoseen pitää myös saada työnnellä. Mulkun voi sitten pyyhkiä puhtaaksi desinfiointiaineella.
      Sitten nuutaan ja akka ei saa kuorsata, tällainen naisen pitää olla, ottakaa mallia!

    • sfdf
    • kappa1234

      Se on nainen, mielellään hengissä(ei pakollista)

    • dffghnfgh
      • sefvsef

        tuo istuva siis; ei kassi-alma...;)


    • Australopithecus.A

      Kukaan ei tainnut uskaltaa vakavissaan kuvailla unelmatyttöään.
      Minusta Kylie Minogue-tyyppinen naapurintyttö. Slurps...

    • perämökinukko

      Pitäähän se akan jotain osata tehdäkin! Ei se ulkonäkö kauas kanna. Tai sitten oltava helvetin rikas!

    • 14v_poika

      Eli unelmatyttö... En tykkää ollenkaan ihmisten arvostelemisesta, joten pitäkää miellesä ettei tää oo mikään kriteeri vaan silkkaa unelmaa:
      Mua selvästi lyhyempi (oon 178cm) ja kauniit hiukset, esimerkiksi kellertävän blondeille olen tosi heikkona:) , ja tietysti kauniit kasvot (vaikea kuvailla), atleettinen ja urheilullinen (ei mikään himourheilija, vaan sellainen joka nauttii liikunnasta ja välittää sekä omasta terveydestä että ulkonäöstä) ja muodot... Eli kurvikas, muttei sentään mikään nicki minaj vaan hyvä, pyöreä perse ja mielellään hiema keskikokoa suuremmat rinnat.
      Luonteeltaan leikkisä ja kilpailunhaluinen, mutta pystyisi myös olemaan täysin vakava ja käyttäytyä kun on tarve. Mun kanssa vois olla tosi flirttaileva ja jopa vähän himokas, mutta ei rupeaisi suutelemaan mua ihan heti vanhempieni tai kosketella mua sisarusteni edessä
      Tyyli ois sellainen muodikas muttei muodin orja vaan vain tietoinen omasta ulkonäöstään

      Juu, nyt tais tulla joku jumalatar eikä ihminen mutta voihan sitä uneksia ;) viimeksi tänään näin unta tällaisesta tytöstä :) oli kova uni:D

      • Jokugirlvaa

        Seelvä


      • 14v_poika

        Hups oli tarkoitus kirjoittaa kiva uni
        Kaikkea sitä sattuu


    • mökinäijäke

      Ottaa viinaa se auttaa! Meijänkin muija alakaa näytämmään helevin hyvältä puolen kossupullon jäläkeen ja paranee vaan saunassa kun löylyttää!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe