Jos se on ollut kyttynä windows koneeseen?????
Galaxy Note on vaarassa räjähtää vain
Onkotosiaanäin
14106
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 14
Vanhimmat
Kokeileppa kyttynä linuks koneeseen.
Linux kytty ei aiheuta akkuongelmaa, ei firmaa luuria
Opettele talipää kirjoittamaan!
Luuletko että winkun käyttäjä semmoisen taidon oppii, ei ikinä, ja jos oppii niin kohta kyselee miten sen ubuntun saa asennettua, ja se taas osoittaa että ei ole täysin latvalaho.
Tarkoitin että linux-käyttäjä ei opi.
Mikäkä on julkaisia?
väärän killottamalla vältää jurudisen vastuu seko MS tuomareilta!
http://ra.fi/eIem
Alkaa mennä jo surkuhupaisaksi - myös Samsungin kodinkoneet saattavat räjähtää
Samsung on juuri aloittanut räjähtelevien Galaxy Note 7 -puhelintensa vaihtamisen uusiin. Yhtiön piina ei kuitenkaan ota päättyäkseen, sillä myös vaihdossa jaetuissa, turvalliseksi luvatuissa puhelimissa, on todettu samankaltaisia akkuongelmia. Puhelimet eivät kuitenkaan ole ainoita Samsungin laitteita, joilla on taipumus räjähdellä.
ABC Newsin mukaan 21 ihmistä olisi valittanut viimeisen puolentoista vuoden aikana CPSC:lle räjähtäneistä Samsung-pesukoneista. Eräs teksasilaisasiakas kertoo räjähdyksen olleen niin voimakas, että pesukone lensi läpi autotallin seinästä.
Yhdysvaltalainen kulutustavaroiden turvallisuutta valvova viranomainen CPSC on antanut uuden varoituksen koskien Samsungin päältätäytettäviä pesukoneita, kertoo Engadget. CPSC antoi ensimmäisen varoituksen Samsungin pesukoneista jo keväällä, mutta tuolloin varoitus ei maininnut tarkempia malleja.
Samsung sivuilta voi tarkistaa pesukoneen sarjanumeron avulla, koskeeko uhka omaa pesukonetta. Ongelmatapaus ei kuitenkaan koske Euroopassa myytäviä laitteita, eikä laitteita myydä Pohjois-Amerikan ulkopuolella.
Samsung kertoo sivuillaan työskentelevänsä CPSC:n kanssa mahdollisten turvallisuusongelmien ratkaisemiseksi. Yhtiön mukaan peskukoneissa saattaa hyvin harvoissa tapauksissa esiintyä "epätavallista värinää", kun pesussa on vettä hylkiviä tai paljon tilaa vieviä tekstiilejä, esimerkiksi vuodevaatteita. Samsung neuvookin käyttämään tällöin hienopesuohjelmia, jota käytettäessä räjähdystapauksia ei ole sattunut.
Juttua päivitetty 29.9. klo 15:15: Huomautus, ettei ongelmatapaus koske Euroopassa myytäviä laitteita ja ettei laitteita myydä Pohjois-Amerikan ulkopuolella.
Se on ilmoja pitänyt eikä oikein jaksa sataa? https://www.youtube.com/watch?v=dq6T5BojXc8
Mitenkähän tuo linuxin tyypillinen tapa hitsata prossuja liittyy asiaan? Onko tutkittu?
Ei ole yhtään prossua hitsaantunut 8v11kk28pv, ei edes niitä mitä on ennemmin käytetty winukoissa.
windows hajoitaa kaikki muutkinlaitteet
Galaxy Note 7 ovat pian historiaa?
http://www.iltasanomat.fi/digitoday/art-2000004999688.html
Samsung aikoo ilmeisesti poistaa vielä kuluttajien hallussa olevat vaaralliset puhelimensa pelistä viimeisellä päivityksellä. Samsung aikoo torstaina 15. joulukuuta lähtien muokata puhelimen ohjelmistoa siten, ettei puhelinta voi enää ladata. Loputkin romut halutaan palautettavaksi jälleenmyyjälle.
Nyt lähti windows koneelta!