Serkkujen kanssa saunassa?

annica.a

Käyttekö koskaan serkkujen kanssa saunassa?

22

6309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsutäält

Aina kesällä kun ollaan jompienkumpien mökillä.

• TheNewEsups

Joskus sitä harkitsin, mutta tulin järkiini.

• hdjdjyt

muutamien naispuolisten serkkujen kanssa tulee käytyä saunassa. itse olen poika.

• poika15-

Kyllä käyn miespuolisten kanssa.

• "Sitä serkumpi sen herkumpi"

• AIDSfani22

Mitä nuorempi sen tuoreempi?

• Ebinguy

"liha on pilal jos siin kasvaa karvaa"

• AIDS
        Ebinguy kirjoitti:

"liha on pilal jos siin kasvaa karvaa"

Ellei se ole turkkilaisen raajat.

• hsssssst

Nuorena serkkutytön luona maalla ollessa kävimme yhdessä saunassa useinkin kun oli sauna rannassa ja siellä uida porskuteltiin. Alkuun siinä ei ollut mitään, no ehkä hieman jännitti mutta muutaman kerran jälkeen siihen tottui. No kerran sitten Anu istui lauteella sillei polvet koukussa kun hain löylyvettä ja satuin katsomaan hänen jalkoväliinsä. Se puolipalloinen vako oli nyt raollaan ja häpyhuulet näkyivät selvästi, samoin klitoris, se oli liikaa, mulla seisoi saman tien ja kun olin lauteilla istumassa, Anu huomasi tilanteen. Sanoi että oho, miksi sinulla nousi muna pystyyn.... Selitin ja seisoi valtavasti ja koetin piilotella mutta hän halusi nähdä sen paremmin miltä se tuossa tilassa näyttää. No näyttämään ja sitten hänen piti saada koettaa sitä ja aina vaan kovemmaksi kävin, sitten Anu sanoi että saisin koettaa hänen alakertaa ja koetin varovasti, se oli jo aivan kuuma ja kostea. Silloin Anu pudotti pommin kysyen voitaisko koettaa sitä että menisikö tämä hänen sisäänsä. Katsoin hetken ja kysyin että ihanko totta... No nyökkäyksen jälkeen menimme pukuhuoneeseen ja tiesimme jo suunnilleen miten se käy, Anu selälleen ja jalat auki ja minä päälle. Ja muistan kun muna jo ilman ohjausta löysi siihen punaiselle raolle ja sitten sanoin että tulen nyt varovasti ja sano jos sattuu. Sentti sentiltä menin sisään ja puolessa varressa Anu sanoi että pidä vähän aikaa paikoillaan ja tärisi hieman ja sitten sanoi että nyt lisää. En tiedä mitä se tärinä oli mutta sanoi että tuntui hirveän hyvälle ja työnsin kokonaan sisään. Sitten otin jo paremmin kiini hänestä ja aloin hitaasti tehdä edestakaisin ja ei sitä kauan kestänyt kun alkoi tuntua siltä että kohta tulee niin työnsin kovaa pohjaan asti ja sitten alkoi muna sykkiä ja jännityin kun laukesin. Anulla oli posket punaisina kun nousin päältä pois ja vannoteltiin että ei puhuta tästä. Sitten pestiin ja mentiin vielä uimaan. Aina hymyiltiin kun katsottiin toisia silmiin sen jälkeen. Jotta kävin serkun kanssa saunassa. Vielä usein tuonkin jälkeen.

• TheNewEsups

Sairas ihminen vai sairas mielikuvitus? En osaa sanoa, mutta joka tapauksessa: Tapa ittes vitun punaniska.

• ewtewtwert
        TheNewEsups kirjoitti:

Sairas ihminen vai sairas mielikuvitus? En osaa sanoa, mutta joka tapauksessa: Tapa ittes vitun punaniska.

Mielikuvitus. En kyllä näe syytä haukkua toista tuollaisen fantasiasepustuksen takia.

• TheNewEsups
        ewtewtwert kirjoitti:

Mielikuvitus. En kyllä näe syytä haukkua toista tuollaisen fantasiasepustuksen takia.

Jos joku kirjoittaa fantasiaa oman serkkunsa panemisesta, niin silloin hän on häpeä koko vitun ihmiskunnalle ja kaikkien olisi parempi ilman häntä.

• A....B

Mitä vikaa siin on? :D Ei se mee insestin puolelle, kerran serkukset saa mennä naimisiin....

• A....B kirjoitti:

Mitä vikaa siin on? :D Ei se mee insestin puolelle, kerran serkukset saa mennä naimisiin....

Paitsi että serkut ei saa

• yuggis_ kirjoitti:

Paitsi että serkut ei saa

Itseasiassa serkut saa mennä keskenään naimisiin.

• AIDS kirjoitti:

Itseasiassa serkut saa mennä keskenään naimisiin.

...hhhyi saatana

• yuggis_ kirjoitti:

...hhhyi saatana

No, suomessa seksi eläimenkin kanssa on laillista.

• AIDS kirjoitti:

No, suomessa seksi eläimenkin kanssa on laillista.

Ei ole.
        Se on laillista vain, jos eläin ei vahingoitu (fyysisesti/henkisesti? Emt)

• super.duper

Käyn, ollaan kaveriporukallakin käyty joskus bileissä. Ei sukupuoli siinä ole mikään ongelma, jos ihmiset eivät ole luolamiehen tasolla. Harmittavan moni tälläkin palstalla on.

• Maalla mut käsketään aina serkku poikien kanssa saunaan. Ne tykkää siitä.

• gghglu

serkkupoikien kanssa, tulee toisinaan käytyä saunassa. tuntuu mahtavalta, kun saunassa pojat panevat kovilla vehkeillään. tuon jälkeen huuhtelen alapääni ja aletaan ottamaan löylyä.

• poika18.v

Joskus nuorena poikana. Oisinkohan ollu 13.v. Olin mökillä 3 serkku tytön kanssa. Kaikki mua vanhempii (silloin 14.v 15.v 17.v).
      Yhten päivän se 15.v pyys hakemaan mua sen laukust sen laturin. No kun olin sen laukul ettimäs sitä laturii nii löytyki iha tosi iso dildo. No nuerena poikana kiihotuin ja rupesin penkoo lisää. Löysin stringejä jo sen rintaliivei. (Näin jälkeen päin kun aattelee nii se oli tosi väärin) No sitte löysin sen laturin ja vein sen sille.
      Seuraavana päivänä meijän vanhemmat lähti kaupunkii koko päiväks ja jäätiin tyttöjen kanssa keskenään.
      Sitte 14.v ehotti et laitetaa sauna päälle ja sit ne laitto sen. Mä aattelin et ne ois menny keskenään sinne saunaan mutta kun saunas oli tarpeeks lämmintä nii ne riuhto mut niitten kaa sinne.
      Vähän oli pinnistämistä että en ruvennu kiihtymään koska niillä on isot tissit ja semmoseet fitnes perseet.
      Alku meni ihan hyvin mutta kun vanhin rupes hieroskelemaan tissejään ja vaginaa nii siinä vaiheessa rupes seisoo. Sitte ku ne huomas sen nii ne halus nähä sen ja koskee siihe. Siinä vaiheessä mä lähin pois.
      Sitte ku olitiin tultu saunasta istuin sängyllä puhelin kädes nii 15.v tuli mun eteen otti mun puhelimen pois ja istu mun syliin ja suuteli iha kunnolla mua. Tunki sen kieltä mun suuhun.
      Sitte se otti paidan pois mun päältä ja rupes nuoleskelee mua.
      Sitte kaksi muuta serkkuani tuli paikalle ja yhtyivät nuelemiseen.
      Aika pian he ottivat myös huosuni pois ja omat vaatteet pois ja rupesivat nulemaan penistäni.
      15.v kävi hakemassa dildonsa ja tunki se omaan perseeseen. Samalla hän toi kondomeja ja liukumis voidetta. Sillä aikaa 14.v 17.v kinasteli kumpi pääsee ensiksi ratsastamaan minulla ja tätä jatkui kaksi tuntia. oli kyllä ihanaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3317
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      251
      2140
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2029
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1694
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      342
      1322
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1098
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1050
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1026
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      973
    Aihe