On tämä varsin mahtavaa, että turkoosien paskiaisten ja pissiäisten, kimeerien ja kamurien kirjoitukset on estetty. Jopa vuosia jouduimme sietämään noita typeriä julkaisuja sivustolla, joutavaa paskaa, hah!...
Paskanjauhannan esto
5
115
Vastaukset
Hyvinhän tämä sujuu..ole huoleti..minä ainakin olen vielä täällä ;)) Sulle tuli varmaan ikävä..? Nyt voit rauhottua. En ole kadonnut mihinkään ;)))
Mene nyt jo nukkumaan, vähälyinen juoppo.
Eikö tuolle ukon käppänälle saada sitä estoa? Sehän se vasta olisi jotain..😉
- plussa2
Paskanjauhannanesto ei toimi. Sinä ja kirjoituksesi edelleen meidän kaikkien riesana.
- kimeeri
no mutta kaikkiahan kiinnostaa erään juopon sekopään koivuhakalaispersereiän kirjoitukset jostain saatanan kimeeristä. jos tällainen kimeeri on nussinut hänen ämmäänsä ja samalla kussut aamumuroihin niin vittuako purkaa omaa surkeuttaan täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512306
- 85874
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!10802- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35721Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48535
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82527Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489