On tämä varsin mahtavaa, että turkoosien paskiaisten ja pissiäisten, kimeerien ja kamurien kirjoitukset on estetty. Jopa vuosia jouduimme sietämään noita typeriä julkaisuja sivustolla, joutavaa paskaa, hah!...
Paskanjauhannan esto
5
92
Vastaukset
Hyvinhän tämä sujuu..ole huoleti..minä ainakin olen vielä täällä ;)) Sulle tuli varmaan ikävä..? Nyt voit rauhottua. En ole kadonnut mihinkään ;)))
Mene nyt jo nukkumaan, vähälyinen juoppo.
Eikö tuolle ukon käppänälle saada sitä estoa? Sehän se vasta olisi jotain..😉
- plussa2
Paskanjauhannanesto ei toimi. Sinä ja kirjoituksesi edelleen meidän kaikkien riesana.
- kimeeri
no mutta kaikkiahan kiinnostaa erään juopon sekopään koivuhakalaispersereiän kirjoitukset jostain saatanan kimeeristä. jos tällainen kimeeri on nussinut hänen ämmäänsä ja samalla kussut aamumuroihin niin vittuako purkaa omaa surkeuttaan täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258