Pitääkö minun ensin asentaa tyyliin vanhempi windows versio, ja sitten päivittää 10 media creation sovelluksella vai onko järkevämpää luoda iso tiedostosta oma levy jolta asentaa 10 suoraan ja kysymys kuuluu että onko windows aktivoitu silloin jos asennan sen suoraan levyltä enkä tee sitä päivityksenä? Meinaa päivitn tämän kympin silloin, kun sain sen vielä ilmaiseksi ja tiedän, että jos teen tuon vaikeemman kautta niin silloin se kyllä aktivoituu normaalisti, mutta entä jos asennan suoraan levyltä?
Windows 10 uudelleenasennus
6
50
Vastaukset
- aslakkialatölviöstä
Asenna suoraan tikulta/DVD:ltä.
Sekoilu vanhan Windowsin kanssa on turhaa ja jopa haitallista.- kumpiparempi
Mutta tunnistaako silloin windows suoraan että minulla on aikaisemmin jo ollut 10 koneessa ja aktivoituu itsestään eikä tarvitse alkaa kaikkailemaan aktivoinnin kanssa?
- kumpiparempi
Ainiin ja mistä muuten löytän sen virallisen microsoftin windows 10 pro x64 ison?
- aslakkialatölviöstä
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10ISO
Tuolta ja kyllä tunnistaa koska digitaaliset aktivointitiedot ovat MS:llä.
Jos olet Windows 10 version kerran päivityksenä asentanut niin sen jälkeen Windowsin uudelleen asentaminen onnistuu ja Windows 10 aktivoituu jatkossa vaikka kuinkamonta kertaa uudelleenasennuksessa
Kun asennat uudelleen Windows kymppiä ja tulee sellainen kohta missä se kyselee koodia niin kikkaat siitä alta "Minulla ei ole koodia niin asennus jatkuu sen jälkeen ja pääset vaikka asentamaan puhtaana asennuksena ja vaikka alustamaan kaikki osiot halutessasi
Siis minulla ei ole koodia niin jatkuu ja sitten kun Window on asentunut voit käydä varmistamassa haulla "Aktivoi" niin siellä on "Windows on aktivoitu digitaalisella käyttöoikeudella"
Siis näin teet "vai onko järkevämpää luoda iso tiedostosta oma levy jolta asentaa 10 suoraan" ja siinä Windowsin latauksessa kyselee lopuksi tehdäänkö tästä asennus DVD levy niin levy pesään ja annat Windowsin tehdä siitä levyn ja vaikka tämän koneen tiedoilla- hkhkhkhk
välillä linux, esim mint! muuten ei onnistu ellei levy ole tyhjätty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343193- 1592203
- 1371723
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l81297Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.371065Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2611016Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y195895Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54875- 77861
- 97811