Mikä siinä on kun tyttöystävänkin mielestä oon pervo kun sanon että mua kiinnostais harrastaa seksiä sen kanssa. Tätä oon kuullu muiltakin. Onko se niin ettei poikia sais kiinnostaa ollenkaan seksi tyttöjen kanssa?
Eikö saisi kiinnostaa?
10
122
Vastaukset
Vastaukseni riippuu siitä, oletko alle vai yli 14v.
- neuvokasta
Ei vaan vastaus riippuu siitä, oletko alle vai yli 18v.
Ei siin mun mielest mitää pervoo oo eiks se oo iha normaalia
- 35462675
Vitsi sä oot muuten hyvännäkönen :) Mut sun ois helppo heitellä mua pitkin seiniä
35462675 kirjoitti:
Vitsi sä oot muuten hyvännäkönen :) Mut sun ois helppo heitellä mua pitkin seiniä
Kiitti?
Varmaan kait se riippuu vähän miten asian esittää. Kantsii varmaan varmistaa myös että suhde on molemminpuolinen :D
- cvbnbc
Hyvä kysymys.
Usein miehiä haukutaan seksin haluamisesta, vaikka on hyvin luonnollinen asia.
Varsinkin jos haluaa rakastella tuon tietyn ihmisen kanssa, eikä vain yleensä seksiä, niin ei siinä mitään pahaa ole. Kunhan ei painosta tai vaadi sitä toiselta. Kyllä tytötkin yleensä haluaa. - Uhuhuh
Ei siinä mitään pahaa oo. Muakin kiinnostas...
- Tytteli-00
Minuakin kiinnostais...👌👈🏻😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178