suursnautseri

Hilse

Minkä tyyppinen koira, kokemuksia?

Sopiiko lapsiperheeseen. Olen kuullut että olisi aika kovaluontonen. Pyrkii testaamaan kuka lauman johtaja?

Minkälaisessa hintahaarukassa pennut?

8

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

      Suursnautseri vaatii ehdottomasti kunnollisen koulutuksen,itse olen aloittamassa tokon pennun kanssa helmikuussa,kun rokotukset saadaan kuntoon.Se on mielestäni koirakohtaista mikä on kovapäinen ja mikä ei.Itselläni oleva pentu on erittäin sosiaalinen ja helposti oppiva(ainakin vielä).Mielestäni riiseni sopii lapsiperheeseen,miksei sopisi??Itselläni on myös 7kk:n ikäinen tyttö.Koira jotenkin kyllä tajuaa,että tyttö on pieni,koska koskaan ei riehu vauvan lähellä(vauvan ollessa lattialla)ei yritä pureksia vauvan käsi tai jalkoja jne.Antaa jopa lapsen lelujen olla rauhassa.Kun vauva on lattialla niin koira yleensä makoilee jossain välittömässä läheisyydessä,ikään kuin lasta vahtien...
      Mutta riisenikään ei ole mikään sohvakoira vaan se tarvitsee toimintaa,määrätietoisen koulutuksen ja ehdottomasti rajat mitä saa tehdä ja mitä ei saa.
      Pentujen hinnat on siinä 1000€ paikkeilla.
      Lisää tietoa löydät www.suursnautseri.fi

    • JUUNA

      mulla on 4kk suurstnautseri
      ihanakun mikä. mutta kyllä sillä
      luonnetta on vaikka on noin pieni vielä.
      maksoin siitä 750€ :)

      • Sari

        Sun Suursnautserin pentu on?Uros vai narttu.Omani on Hyvinkäältä ja narttu.


    • Anonyymi

      Kiinnostaa

    • Anonyymi

      Ihana

    • Anonyymi

      Vaativa palveluskoirarotu. Ensimmäinen kysymys itselle, onko aikaa sosiaalistaa ja kouluttaa pentuna kunnolla. Aikuisena vaatii paljon liikuntaa ja tekemistä.

    • IHANA. HARMITTAA HALVATUSTI ETTEI NÄITÄ PALJOA TUU VASTAAN

    • ihania nää on maksaisin mitä vaan jos tollasen saisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe