Ja mitenköhän tänkin selittäisin...

Brunettekisu

Moi, tässä vähän miettimistä sulle: haluun ehkä siis poikaystävän, mutta en ole varma olenkohan valmis.. Tiedän etten ole vanha mutta edes sellainen pieni juttu..

Tietoja must:
Oon tyttö
Pituus:161 cm
Paino: jotain 50-52,5?
Ikä: muutaman kuukauden pääst 12
Asun: Joensuussa
Mulla on pitkä ja paksu vaaleenruskee peppuun asti ylettyvä tukka, siniharmaat silmät, urheiluu 4 kertaa viikos kilpatasol, en mikään laiha mut en läskikään, ei silmälaseja tai muuta ilmoitettavaa, oon iloinen, pirteä, ujo mutta vahvaluonteinen tyttö joka kaipais seuraa...

Ongelmahan on se että en tiedä olenko valmis suhteeseen.. Kaikki kaverini ovat onnellisessa suhteessa ja minua ahdistaa se.. Mutta pelkkä ajatuskin poikaystävästä saa oloni epävarmaksi.. Auttakaa.. Pliis!!!

5

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanot vaa kaikille kavereilles sit ku ne eroo että et oo suhtees just sen takii että kuitenki eroisit parin kuukauden päästä

    • kjlhjklhjk

      Et ole.
      Jos oikeasti painit sen kanssa, että kaikilla kavereillasi on poikaystävä (11-vuotiaille parisuhde on aika yliampuva termi) ja koet painetta, että sinullakin pitäisi olla sopiaksesi joukkoon, niin et todellakaan ole valmis. Jos sinulla ei ole itsesi takia edes mitään halua saada poikaystävää, niin miksi edes mietit asiaa.
      Jos ajatuskin tuntuu ahdistavalta, niin itsesi ja sen mahdollisen pojan takia älä hanki poikaystävää.

      PS. Kaikki vastaukseni perustuvat tulkintaani kirjoituksestasi. Jos olen tulkinnut väärin, on vastuksenikin luonnollisesti väärä.

    • sdrgfrd

      Niin ja sillä kuinka pitkä olet, kuinka paljon painat tai minne tukkasi ulottuu ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

    • AlexDeLarge

      Jos ´´et ehkä ole valmis´´, niin sit et ole valmis. Anna olla vaan, et saatanassa hanki poikystävää vaan siksi, kun muillakin on.

    • Brunettekisu

      (Ja tää on ainoaan minusta järkevään kommenttiin... Siis pisimpään kommenttiin...)

      Haluaisin oikeasti poikaystävän, ja tiedän etten ole vielä valmis... Mutta.... Se olisi niin.... Kivaa... Tiedän että en ole mikään 16 vuotias, mutta uskon että melkein kaikki nykyiset yli 14 vuotiaat ainakin tietävät että ajattelivat itseään samanlaisina kuin sen ajan isommat.. Tänne kirjoitellaan nykyään niin paljon miten onnellisia jotkut ovat ja miten ihanaa sillä ja sillä on, mutta minusta tuntuu vain niin.. Tyhjältä.. Ehkä olet oikeassa.. Odotan ainakin yläkouluun asti ja katson sitten uudestaan😞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe