Nimimerkki "Sillei" kirjoitti tuolla muussa ketjussa seuraavaa:
"Tämä on vähän väärä aihe avautua kyseisestä asiasta. Voisitko avata uuden viestiketjun? Ihan mielenkiinnolla seuraan tarinaasi."
Ok, tapahtuu. Kommarimaista Ita-Euroopasta ei saanut vuoteen 1991 saakka matkustaa muihin maihin. Nakojaan se kaytanto on vielakin olemassa Bulgariassa. Seuraavaksi paivitetty Aarre Lehtonen's photo documents allaolevassa linkissa, ja olen sielta kopioinut tahan viestiini kyselytietoja sahkopostistani ja niiden kyselytietojen saamat vastaukset josta kay ilmi tilanteeni, etten saa loppuikanani poistua Bulgariasta. Linkki:
Aarre Lehtonen's photo documents 120 pages
https://www.scribd.com/document/332191411/Aarre-Lehtonen-s-photo-documents-120-pages-November-24-2016
Kopiot tassa suomeksi ja englanniksi:
Next there's a copy of Aarre Lehtonen's mail in Finnish language to Embassy of Finland, in Sofia, Bulgaria, on November 24, 2016, because he has not been allowed to go out of the state of Bulgaria, South East Europe, since the year 2012. This document has 120 pages.
(First the text of my mail in Finnish language, then followed by the translation of the same mail text to English, paragraph by paragraph.)
(Ensin mailini teksti suomeksi, jonka jalkeen seuraa saman mailitekstin kaannos englanniksi jae jakeelta.)
In Finnish: Seuraavassa tekstissani kertomani asiat seka taman sahkopostin liitetiedostossa olevat skannaukset pyydan Suomen suurlahetystoa Sofiassa lahettamaan asianajaja Nikolay Todoroville.
In English: The things that I tell in the next text of mine and the scans that are attached to this mail, I request that The Embassy of Finland in Sofia sends to lawyer Nikolay Todorov.
In Finnish: Mina, Aarre Sakari Lehtonen, Suomen kansalainen, olen lahettanyt 24. 11. 2016 Sofian Suomen Suurlahetyston kautta pyynnon, etta asianajajalleni Nikolay Todoroville, joka oli hoitamassa oikeusjuttuani numero 1449 / 2014 g, tiedotetaan, etta han pyynnostani hankkii minulle Sofian oikeuslaitokselta asiakirjan, jossa minun sallitaan poistuvan Bulgariasta, ja etta han lahettaa sen asiakirjan minulle kirjattuna kirjeena tai eKont kuriiripalvelun kautta osoitteeseeni.
In English: I, Aarre Sakari Lehtonen, a national of Finland, have sent on November 24, 2016, through The Embassy of Finland in Sofia a request, that lawyer Nikolay Todorov, who had taken care of my court case 1449 / 2014 g, should be informed that on my request he gets me from Sofia court system a document, that states I am allowed to go out of Bulgaria, and that he will send me that document as a registered letter or through eKont courier service to my address.
In Finnish: Perusteluni asiakirjan pyytamiselle ovat seuraavat. Minulle oli Sofian syyttaja Sasho Ivanov luvannut elokuussa 2015, etta han poistaa etsintakuulutukseni Bulgarian viranomaisten tietojarjestelmasta, mutta koettaessani matkustaa Sofiasta Suomeen 28. 11. 2015, niin minulle sanottiin Sofian lentoaseman passintarkastuksessa, etta minulla on maastapoistumiskielto, ja minut pidatettiin Sofian lentoasemalta kolmeksi paivaksi Sofian keskusvankilaan, jossa vanginvartijat ja vangit pahoinpitelivat minua joka paiva, ilman etta olisin ketaan provosoinut siihen.
In English: My grounds for requesting the document are as follows. Sofia prosecutor Sasho Ivanov had promised me in August 2015, that he will remove my search warrant from the database of Bulgaria's law enforcement, but when I attempted to travel from Sofia to Finland on November 28, 2015, then I was told at the passport control checkpoint in Sofia airport that I have the prohibition to leave the country, and I was arrested from Sofia airport for three days to Sofia Central Prison, where the prison guards and the inmates beat me up for three days, without that I would have provoked anyone for it.
Jatkuu uudessa viestissani
Ita-Euroopen kommarimaista ei saa matkustaa
1
<50
Vastaukset
Jatkoa aiemmasta viestistani
In Finnish: Olen suorittanut kokonaan 1 vuoden ja 8 kuukauden vankilatuomioni Bulgariassa, ja taman asian todistavat oheiset nelja sivua asiakirjoja, jotka ovat liitetiedostoissa nimeltaan Vapauttaminen 1, 2 ja 3, seka Vapaus. Olen myos maksanut kaikki oikeudenkayntikulut, ja taman asian todistavat maksetut pankkitositteet, joita on kaksi sivua, liitetiedostossa nimeltaan Maksetut laskut 1 ja 2, seka laskuasiakirja, jossa on kolme sivua, liitetiedostossa nimeltaan Laskut 1, 2 ja 3. Olen lahettanyt alkuperaiset pankkitositteet maksetuista laskuista Sofian oikeustalolle, tasta on todisteena DHL kuriiripalvelun tosite, liitetiedostossa yksi sivu, nimeltaan DHL.
In English: I have fully served my prison sentence of 1 year and 8 months in Bulgaria, and this fact is proven by four documents in the attached files, named Liberation 1, 2 and 3, and Freedom. I have also paid all the court expenses, and this fact is proven by paid bank transaction receipts, that have two pages, in the attachment file named Paid bills 1 and 2, and the bill document that has three pages, named Bills 1,2 and 3. I have sent original bank transaction receipts about paid bills to Sofia courthouse, this is proven by the receipt from DHL courier service, in the attachment file, 1 page named DHL.
In Finnish: Maastapoistumisluvassani on oltava kirjoitettuna oikeudenkayntini numero 1449 / 2014 g ja etta olen sen oikeudenkayntinumeron perusteella saamani 1 vuoden ja 8 kuukauden vankilatuomioni suorittanut kokonaan, seka myos se, etta olen suorittanut kaikki oikeudenkayntikulut Sofian oikeuslaitokselle, ja etta minulla on oikeus poistua Bulgariasta.
In English: In my document allowing me to leave the country must be written my court case number 1449 / 2014 g and I have fully served my prison sentence of 1 year and 8 months on the basis of that court case number, and also that I have paid all court expenses to Sofia court system, and that I have the permission to leave Bulgaria.
Aarre Lehtonen
In English: The Embassy of Finland answered that Bulgaria's Ministry of Interior Affairs will never give me such document that would allow me to go out of Bulgaria. That means the KGB, the Communist State Police of Bulgaria, has prohibited me leaving Bulgaria for the rest of my life. They keep me as a detainee and a hostage in Bulgaria, albeit I have fully served my prison sentence of 1 year and 8 months in Bulgaria, and I have paid all the court expenses that were required from me. I sent all the documents stating these facts, but they are to no avail.If I try to cross the border of the state of Bulgaria, I might go to prison from three to ten years.
In Finnish: Suomen Suurlahetysto Sofiassa vastasi, etta Bulgarian Sisaministerio ei tule koskaan antamaan minulle sellaista asiakirjaa, joka sallisi minun poistua Bulgariasta. Se tarkoittaa, etta KGB, Bulgarian Kommunistinen Valtionpoliisi, on kieltanyt minua poistumasta Bulgariasta koko loppuikanani. He pitavat minua kiinni ja panttivankina Bulgariassa, vaikka olen taysin suorittanut 1 vuoden ja 8 kuukauden vankilatuomioni, ja olen maksanut kaikki oikeudenkayntikulut jotka minulta vaadittiin. Lahetin kaikki asiakirjat joissa kerrotaan nama tosiasiat, mutta niista ei ole hyotya. Jos koetan ylittaa Bulgarian valtion rajan, voin joutua vankilaan kolmesta kymmeneen vuotta.
Extrakommenttini: Jos koetan poistua Bulgariasta, niin se on silloin valtiorajarikos, vaikka minulla on voimassaoleva Suomen passi, joka on Sofian Suomen Suurlahetyston minulle myontama. Neukkulasta ja sen valloittamista Ita-Euroopan maista ei kansa saanut poistua lansimaihin ollenkaan 70 vuoteen. Bulgaria kuului niihin maihin, ja he nakojaan soveltavat vielakin tallaista lakia minuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381331 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1771906
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91321- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601250Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157