Muita jotka tykkää haistella hikisiä tossuja ja kundien lenkkareita ja hikisiä treenivaatteita ja runkata tossuun?
Vastaukset 14
Toki :)
- skedepoika
Mä ainaki tykkään haistella tossuja. Sellaset DC:n paksut skedekengät on kyl niin kuumat jonku söpön kundin jalassa ;)
- hullunaskedekenkiin
Laittaisitko kikin tänne? DC on namiahhh! Saa kuumax.
- skaterdude
Mä käytän kans DC skede tossui ja usein runkkaan spermat niihin :3
- spermattossuun
helsingistä ?
- Tossujäbä
Mä tykkään sniffailla hikisii skedetossui ja vetää mällit niihin
- en.jaksa.kirjautua
Hassujen toistelijat on mun juttu... ;D
- skaterdude
Just nyt on ikävä kesää. Kesäl tuntuu niin hyvältä ku voi käyttää tennareita tai skede tossuja ilman sukkia. Teen sillei joskus jo keväällä ja kans syksyllä jos on vähänkin lämpimämpi sää mut nyt talvel ei oikeen pysty. Onks muita jotka käyttää sneakereitä ilman sukkia kesällä ja kiihottaako se? :3
- tossujäbää
on kyl jees :) sniffailu ei nii hirveesti nappaa mut muuten kyl leikkiminen niil....semmoset kunno leveet skedet mun juttu
- tossujäbää
laittakaas kikkei :D
- öjhgvijhcdxhnxj
Joo, etenkin valkoset tossut kiihottaa!
- skaterdude
Muita jotka kesäl käyttää tennareita ilman sukkia?
- lökäriboy
pistelkääs niit kikkei ja skypei tähä ;)
- skaterdude
No kylhän ne jonku verran haisee kun koko kesä ilman sukkia ja oon aika paljon skeitannu :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081492
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111192- 71094
- 681084
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56976Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k50972Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130881- 69771
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant57753Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a339747