6 luokan lusikkatesti

au2222

joosiis oon kuullu et kuutosel tehdään lusikkatesti ja niin tehdäänkin
onko tää oikein mp siit

14

1205

2Äänestä

Vastaukset

• lusikkatesti

Lusikkatesti on pikkupoikien kaupunkitarina. Olisi ihan hauska tietää miten johonkin kivesten laskeutumisen toteamiseen tarvitaan lusikkaa ?

Pojat se tehdään käsin jos nyt sitä yleensä edes tehdään.

Ei minulle ainakaan tehty "lusikkatestiä" eikä tutkittu koko kaluakaan, ei edes katsottu millainen pili tai onko karvoja, kysyttiin vain tuntuuko molemmat pusseissa.

Kun olet syntynyt lääkäri tarkistaa onko 2 kivestä ja vuoden ikäisenä pitäisi olla jo molemmat laskeutuneet ja on aika myöhäistä jos 12-14v on kivekset laskeutumatta :( kivessyöpä riski 100-kertainen ja kivekset voi ainoastaan valmistaa siittiöitä kivespussissa.

Lusikkatarinoiden levittäjillä onkin melemminpuolinen piilokivekset ja korvien välissä se lusikka :)

Joten nykyisin jokainen poika on jo tutkittu neuvolassa ja mitään tarkistuksia ei tarvita ja jos on ollut ongelmia ne on hoidettu heti syntymän jälkeen viimeistään
      Vain n.1% pojista ei ole kivekset laskeutuneet 1 vuotiaana ja joskus "katoaa" toinen kives vatsaonteloon 5-9 vuotiaana joka yleensä laskeutuu murrosiän alkaessa ja tästä juuri onki saanut alkunsa "lusikkatesti" tarinat, jossa tarkistetaan 12-13v pojilta onko laskeutuneet ja vielä lusikalla.

Naurettavia ovat jotka jaksavat jauhaa tästä "lusikkatesti" fantasiasta.

• Oikeesti?

• Ei oo helppoo olla kutosella?

• jukkkll

Sitä ei tehdä vittu enää. Viimeks on tehty joskus keski-ajalla.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe