joosiis oon kuullu et kuutosel tehdään lusikkatesti ja niin tehdäänkin
onko tää oikein mp siit
6 luokan lusikkatesti
14
1205
Vastaukset
- lusikkatesti
Lusikkatesti on pikkupoikien kaupunkitarina. Olisi ihan hauska tietää miten johonkin kivesten laskeutumisen toteamiseen tarvitaan lusikkaa ?
Pojat se tehdään käsin jos nyt sitä yleensä edes tehdään.
Ei minulle ainakaan tehty "lusikkatestiä" eikä tutkittu koko kaluakaan, ei edes katsottu millainen pili tai onko karvoja, kysyttiin vain tuntuuko molemmat pusseissa.
Kun olet syntynyt lääkäri tarkistaa onko 2 kivestä ja vuoden ikäisenä pitäisi olla jo molemmat laskeutuneet ja on aika myöhäistä jos 12-14v on kivekset laskeutumatta :( kivessyöpä riski 100-kertainen ja kivekset voi ainoastaan valmistaa siittiöitä kivespussissa.
Lusikkatarinoiden levittäjillä onkin melemminpuolinen piilokivekset ja korvien välissä se lusikka :)
Joten nykyisin jokainen poika on jo tutkittu neuvolassa ja mitään tarkistuksia ei tarvita ja jos on ollut ongelmia ne on hoidettu heti syntymän jälkeen viimeistään
Vain n.1% pojista ei ole kivekset laskeutuneet 1 vuotiaana ja joskus "katoaa" toinen kives vatsaonteloon 5-9 vuotiaana joka yleensä laskeutuu murrosiän alkaessa ja tästä juuri onki saanut alkunsa "lusikkatesti" tarinat, jossa tarkistetaan 12-13v pojilta onko laskeutuneet ja vielä lusikalla.
Naurettavia ovat jotka jaksavat jauhaa tästä "lusikkatesti" fantasiasta. Ei oo helppoo olla kutosella?
- jukkkll
Sitä ei tehdä vittu enää. Viimeks on tehty joskus keski-ajalla.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3602435Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162415Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 73896
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4684