Senioricd/trans

Senioricd

Hei olen yli 65v ja olen jo vuosia pitänyt ainakin alusasuja ja kotona mekkoa jne
asun pks ois kyllä ihana tavata muitakin ja oppia vielä naisellisutta meikkausta jne
en välttämättä halua vielä mennä yleisiin tiloihin eli vielä on tämä ns kaapissa
oloa ihana ois tavata muitakin viettämään täti-iltoja.

5

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6ot

      niin olisi, kiva kun on muitakin jotka pukeutuu mekkoihin ja asusteisiin,

    • Siellähän_heitä

      Googlaa DWC.

    • Transmummo

      Hei olen kans 65 oishan se kiva tavata muitakin vanhempia tyttöjä ja opetella meikkaamista
      jne ja vaikka meitä olisi muutama olen kans jo vuosia harrastanut tyttöilyä olen exukm ja
      naisten kanssa enää en ole asun Vantaalla. mietitään miten saisimme kontaktin
      toisiimme!

      • fghtfdhhrhfhd

        Ellei yllä ollut googlausvinkki avannut asiaa niin tässä linkki: http://www.dreamwearclub.net/

        Sieltähän niitä tyttöilijöitä löytyy enemmänkin.


      • Dreamwear Clubilla on seuraava tapaaminen ensi maanantaina 8.10. Setan toimistolla klo 19-21, joten ei kun sinne vain muita tapaamaan.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2172
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      378
      1641
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1415
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1196
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1029
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      994
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      94
      983
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      958
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      878
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      838
    Aihe