Voihan tissit

1lesken

Luin jostain, kun nuori missityttönen valitti pieleen menneestä rintaleikkauksesta. Hän oli mennyt Tallinnaan ja ymmärtänyt, että hänelle laitetaan implantit, kun hän olikin ollut rintojen kohotusleikkauksessa. Eikö hänelle tosiaan ollut kerrottu asian oikeaa laitaa. Itselleni tehtiin Suomessa sairaalassa rintojen pienennysleikkaus, ja tavallaan se on myös kohotusleikkaus. Kipeiden hartioiden takia pääsin sairaanhoitona leikkaukseen. Kaikki selitettiin tarkkaan ja pääsin kotiin seuraavana päivänä. Minulla myös tulehtui rintojen alue joka hoidettiin hopealaastarilla pois. Maksoin sairaala- ja poliklinikkamaksun.
Mikä hitto porukat ajaa Tallinnaan uusia tissilöisiä hakemaan. Eikö naiset tajua, että aina jää leikkauksista arpia ja tulehdusvaara on suuri. Eikä mikään korvaa, kun ollaan jollain epämääräisellä klinikalla. Lesken

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1lesken

Onpa kumma, kun ketään ei tällä palstalla ole kiinnostunut mahdollisista rintaleikkauksista. Kyllä se maan vetovoima koskettaa kaikkia naisia. Vai onko todella niin, että porukat ovat tyytyväisiä luojan luomiin, mitä siitä vaikka rinnat ovatkin raskaat ja painavat hartioita kumaraan. Luulin väärin. Lesken

• Vetovoima vaikuttaa miehiinkin

Essolla on monesti pohdittu sitä, miten eri tavoilla maan vetovoima vaikuttaa neitosiin ja miehiin. Pääsääntö on se, että vetovoima pyrkii kääntämään neitosten rintavarusta aina alaspäin. Baarissa olemme havainneet, että nuorilla neitosilla on ryhdikkään rinnat, joista vetovoima ei saa hyvää otetta, mutta kokeneempien neitosten rinnoista vetovoima saa joskus jopa yliotteen. Seksi-Sulon mielestä tästä ei ole kuitenkaan mitään haittaa.

Eri ikäisiin miehiin maan vetovoima vaikuttaa kuitenkin ihan eri tavoilla. Nuorilla miehillä maan vetovoima vetää luonnollisesti punnukset maata kohti, mutta aisa osoittaa silti reilusti yläviistoon. Kun miehet tulevat vanhoiksi, niin punnukset roikkuvat entistä selvemmin alaspäin, ja samoin aisakin osoittaa jo reilusti alaviistoon. Me essolaiset emme ole pystyneet vielä selvittämään sitä, miksi maan vetovoima vaikuttaa eri tavalla nuoriin ja vanhoihin miehiin, vaikka ongelma on ollut monesti esillä Esson päiväistunnoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82