Ostin vuoden 98 mondeon 1.8l glx. ajettu 170 tuhatta ja kaikin puolin siistissä kunnossa. Miten saisi kyseiseen autoon vähän lisää tehoa ja vääntöä? Myydäänkö teholastuja noin vanhaan autoon. Vapaa virtaussuodattimen olen jo asentanut ja vähän virtaavamman putkiston.
mk2 mondeon virittäminen
5
210
Vastaukset
- mikälastu
Lastuja? Eikö noin vanhassa rimpulassa ole vielä kaasutin?
- röllejäkaikkitäällä
jo mk1 mondeossa on monipisteruisku ja näin ollen ECU jonka voi myös uudelleen ohjelmoida. (1993-)
- röllejäkaikkitäällä
Ja täältä virittämisen alkuun: http://www.mybluefin.co.uk/search?make=9&fueltype=1&model=61&variant=987
- Mondeojeejee
Vaihda jarrulevyt ja palat eteen, kunnosta jarrut muutenkin. Vaihda kaikki iskarit ja tarkasta, että alustan muutkin rekkulat ovat asiallisessa kunnossa. Se kuskin penkkikin on pehmennyt, osta romikselta hieman tuoreempi ja paremmassa ryhdissä oleva penkki.
Ei virittäminen tarkoita sitä, että voi suistua lujemmasta vauhdista pöpelikköön. Auton tulee muutenkin olla kunnossa.Kuhan on leimassa ja muutakin ku läskiä ratin ja penkin välissä niin ihan hyvin voi virit lyyä kiinni ilman mitää alustashaibaa. PORVARI PERKELE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439