Win 10
onko normaalia että kun yritän asentaa betin ohjeiden mukaan ohjelmia mm winamp ja winzip. ym mitä vanhalla koneella ollut.
Pääsen aina siihen siniseen tilaan?
Eikö tässä mikään toimi vain onko kone hajalla?
Uusiko kone, aikanen joululahja
82
174
Vastaukset
- Jakkaraongelma
Ehkä kymppi ei ole sinua varten!
- Pallislitistynyt
suksi sinä nyt jakkaramies helvettiin
- Kivatsullekkin
Niin, Jakkara mikä äijä
- poistoon_moinen
Poista koko windows.
- Missävika
Mitä? Mikä tilalle ja mistä?
Onko vika muka mussa?- kyllä-vikaaOn
On, et osaa asemtaa edes ohjelmia.
- rottenpotatoes
Tuskin noista edes on Windows 10 versioita?
Winzip
Vakaa versio 16.0 / 23. marraskuuta 2011
Winamp
Ohjelman kehitys loppui 20. joulukuuta 2013
Asenna VLC soittimeksi ja 7zip tai jotain muuta. - Microsoft-on-oikeassa
Tietysti, vika on sinussa, se on Windows ympäristön ideologia, sinun on ostettava kaupasta ohjelmat, maksettava lisensit, sallittava roskaposti, ja hyväksyttävä urkinta, jos se jotekin ei sovi sinulle, käytä jotain muuta kuin Windows, äläkä purnaa koko ajan.
Linux Mint 18 Sarah
Xfce 64-bit - Täässätilalle
Ubuntu tai Mint
- Taustoja
Täässätilalle kirjoitti:
Ubuntu tai Mint
Mikä se kone on ja tyyppi???
- Missävika
Taustoja kirjoitti:
Mikä se kone on ja tyyppi???
Kone? Sehän on Lenovo Ideapad Y700
- sdfhdfhh
Microsoft-on-oikeassa kirjoitti:
Tietysti, vika on sinussa, se on Windows ympäristön ideologia, sinun on ostettava kaupasta ohjelmat, maksettava lisensit, sallittava roskaposti, ja hyväksyttävä urkinta, jos se jotekin ei sovi sinulle, käytä jotain muuta kuin Windows, äläkä purnaa koko ajan.
Linux Mint 18 Sarah
Xfce 64-bitMiksi valehtelet? Ei ole kaupasta pakko ostaa. Mitkä lisenssit? Roskapostit? Vakoilu?
- EitarviKymppiäkärsiä
Missävika kirjoitti:
No tohon vehkeeseen Ubuntu on ihan omiaan :D
- EitarviKymppiäkärsiä
Sen voi ladata tosta
http://torvi.atm.tut.fi/ubuntu-finnish-remix/16.04/ubuntu-16.04.1-desktop-amd64-finnishremix.iso
Polta levylle ja asenna sivuston https://wiki.ubuntu-fi.org/Asentaminen ohjeiden mukaan Kyllä. Windows 10:n asennetaan sovellukset lähinnä Windows storesta. Vain muutama palvelu asennetaan muualta.
- Matinhokemiset
rottenpotatoes kirjoitti:
Tuskin noista edes on Windows 10 versioita?
Winzip
Vakaa versio 16.0 / 23. marraskuuta 2011
Winamp
Ohjelman kehitys loppui 20. joulukuuta 2013
Asenna VLC soittimeksi ja 7zip tai jotain muuta.Ei tarvitse olla, siitä ei ole kyse vaan ne silti voi asentaa ja toimii.
Mstään windows storesta ei tarvitse eikä kannata ikinä asemtaa ensimmäistäkään ohjelmaa, itse en edes ole kirjautunut koko roskakauppaan. Matinhokemiset kirjoitti:
Ei tarvitse olla, siitä ei ole kyse vaan ne silti voi asentaa ja toimii.
Mstään windows storesta ei tarvitse eikä kannata ikinä asemtaa ensimmäistäkään ohjelmaa, itse en edes ole kirjautunut koko roskakauppaan.Lopeta vahingon tekeminen! Tämä on apua aloittelijolle palsta ja on törkeää kertoa tuollaista mistä tulee käyttäjälle vahinkoa tai harmia.
- rottenpotatoes
Matinhokemiset kirjoitti:
Ei tarvitse olla, siitä ei ole kyse vaan ne silti voi asentaa ja toimii.
Mstään windows storesta ei tarvitse eikä kannata ikinä asemtaa ensimmäistäkään ohjelmaa, itse en edes ole kirjautunut koko roskakauppaan.Yritätkö sinä kieltää minua kertomasta tosiasioita?
Jokainen asentaa vanhoja ohjelmia omalla vastuullaan. - ValepukkiKarvahattu
M-Kar kirjoitti:
Lopeta vahingon tekeminen! Tämä on apua aloittelijolle palsta ja on törkeää kertoa tuollaista mistä tulee käyttäjälle vahinkoa tai harmia.
Lopeta valehtelu ja harhaanjohtaminen.
- HorisevatLinuksit
rottenpotatoes kirjoitti:
Yritätkö sinä kieltää minua kertomasta tosiasioita?
Jokainen asentaa vanhoja ohjelmia omalla vastuullaan.En yritä, yritätkö sinä?
- Mitääntekemäytön
M-Kar kirjoitti:
Kyllä. Windows 10:n asennetaan sovellukset lähinnä Windows storesta. Vain muutama palvelu asennetaan muualta.
Siksi on kuin ipad, Niin perseestä!
ValepukkiKarvahattu kirjoitti:
Lopeta valehtelu ja harhaanjohtaminen.
En valehtele missään enkä johda harhaan.
Mitääntekemäytön kirjoitti:
Siksi on kuin ipad, Niin perseestä!
Windows 10 on joo lähes täysin kuin iPad, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Paitsi että se vakoilee kuin Googlen palvelut. Sen lisäksi Windows 10 on palvelu, ei tuote.
Mutta kysyjä on selvästikin halunnut sellaisen kun on hankkinut Windows 10:n joten pitää neuvoa käyttämään oikein ettei tule harmeja, eikä varsinkaan aleta tyrkyttämään mitään muita käyttöjärjestelmiä. Jos kysyjä olisi halunnut jonkun toisen, se olisi sellaisen hankkinut.- aew45ygklasdry
M-Kar kirjoitti:
Kyllä. Windows 10:n asennetaan sovellukset lähinnä Windows storesta. Vain muutama palvelu asennetaan muualta.
"Kyllä. Windows 10:n asennetaan sovellukset lähinnä Windows storesta. Vain muutama palvelu asennetaan muualta. "
En ole asentanut mitään storesta. Kymppi käytössä ollut puoli vuotta. Ei mitään ongelmia. Miksi johdat aloittelijoita harhaan? - LinuksLelux
M-Kar kirjoitti:
Minä en aiheuta vahinkoa.
aew45ygklasdry kirjoitti:
"Kyllä. Windows 10:n asennetaan sovellukset lähinnä Windows storesta. Vain muutama palvelu asennetaan muualta. "
En ole asentanut mitään storesta. Kymppi käytössä ollut puoli vuotta. Ei mitään ongelmia. Miksi johdat aloittelijoita harhaan?"Ei mitään ongelmia."
Windows 10 muuttuu noin 2x vuodessa, joten 6kk aikana ei välttämättä ole ehtinyt tulla ensimmäistä muutosta. Nuo muutokset aiheuttaa sen harmin ja mitä ja milloin ei ole tarkasti ennustettavissa ellei tiedä mihin rajapintoihin teet riippuvuuden. Ongelmat on joka tapauksessa silloin itse aiheutettuja.
"Miksi johdat aloittelijoita harhaan?"
En johda missään harhaan. Neuvon käyttämään valittua ohjelmistoa kuten on suunniteltu.LinuksLelux kirjoitti:
Minä en aiheuta vahinkoa.
"Minä en aiheuta vahinkoa."
Miksi sitten tyrkytät heikompaa suojausta, helpommin rikkoutuvia ohjelmia, lisää päivitysharmia ja estät Windowsin perustoimintojen toimintaa. Esim. Windowsin postisovellus tarvitsee Microsoft tilin ja jos neuvot että sellaista "ei pidä" tehdä niin se on silloin sinun vikasi kun Windowsissa ei posti toimi.- Karvahattu_
M-Kar kirjoitti:
"Ei mitään ongelmia."
Windows 10 muuttuu noin 2x vuodessa, joten 6kk aikana ei välttämättä ole ehtinyt tulla ensimmäistä muutosta. Nuo muutokset aiheuttaa sen harmin ja mitä ja milloin ei ole tarkasti ennustettavissa ellei tiedä mihin rajapintoihin teet riippuvuuden. Ongelmat on joka tapauksessa silloin itse aiheutettuja.
En johda missään harhaan. Neuvon käyttämään valittua ohjelmistoa kuten on suunniteltu.Neuvotko myös linux jakeluissa rehellisesti kertomalla että linuxissa ei toimi oikeat ohjelmat kuten Photoshop?
💩 - sdthg
M-Kar kirjoitti:
"Ei mitään ongelmia."
En johda missään harhaan. Neuvon käyttämään valittua ohjelmistoa kuten on suunniteltu.Mitä sitten jos muuttuu? Missä ne saatanan harmit ovat??? Sössötät Apua aloittelijoille palstalla täyttä paskaa. Yrität esittää jotain ammattilaista mutta miksi täällä? Saitko taas ammattilaisten foorumeilta bannit? Olet pelkkä paskanjauhaja.
- Vatipäinen
M-Kar kirjoitti:
Miksi sitten tyrkytät heikompaa suojausta, helpommin rikkoutuvia ohjelmia, lisää päivitysharmia ja estät Windowsin perustoimintojen toimintaa. Esim. Windowsin postisovellus tarvitsee Microsoft tilin ja jos neuvot että sellaista "ei pidä" tehdä niin se on silloin sinun vikasi kun Windowsissa ei posti toimi.En tyrkytä.
Miksi johdat aloittelijoita harhaan? Karvahattu_ kirjoitti:
Neuvotko myös linux jakeluissa rehellisesti kertomalla että linuxissa ei toimi oikeat ohjelmat kuten Photoshop?
💩Linux ei liity millään tavalla Windowsin ongelmiin. Sen merkkistä käyttöjärjestelmää ei ole olemassa kuin Linux.
- dfjdgukdgukgjk
M-Kar kirjoitti:
Miksi sitten tyrkytät heikompaa suojausta, helpommin rikkoutuvia ohjelmia, lisää päivitysharmia ja estät Windowsin perustoimintojen toimintaa. Esim. Windowsin postisovellus tarvitsee Microsoft tilin ja jos neuvot että sellaista "ei pidä" tehdä niin se on silloin sinun vikasi kun Windowsissa ei posti toimi."Esim. Windowsin postisovellus tarvitsee Microsoft tilin"
Ei tarvitse. Thunderbird käytössä eikä mitään microsoft tiliä ole ja hyvin toimii. Oletko joku autisti mikä on jumiutunut tuollaiseen väärän tiedon levittämiseen? sdthg kirjoitti:
Mitä sitten jos muuttuu? Missä ne saatanan harmit ovat??? Sössötät Apua aloittelijoille palstalla täyttä paskaa. Yrität esittää jotain ammattilaista mutta miksi täällä? Saitko taas ammattilaisten foorumeilta bannit? Olet pelkkä paskanjauhaja.
"Missä ne saatanan harmit ovat???"
Vaikka tässä:
"onko normaalia että kun yritän asentaa betin ohjeiden mukaan ohjelmia mm winamp ja winzip. ym mitä vanhalla koneella ollut.
Pääsen aina siihen siniseen tilaan?"
Tuollaisia harmeja tulee.
Ja sitten kaikki valheet, että Windowsissa mukamas olis jotain päivitysongelmia ja sitten kun vähän tarkemmin selvittelee niin on sotkettu sitä jotenkin tai tehty riippuvuuksia käytöstä poistuviin osiin.
Toisin sanoen, kaikki väitteet Windowsin päivitysongelmista on valehtelua niin kauan kun voidaan johtaa vika käyttäjään joka käyttää väärin. Ja tuollaiseen väärinkäyttöön ohjeiden tyrkyttäminen on tahallista harmien aiheuttamista. Se voi näkyä vaikka niin, että Windows 10 jää jatkuvaan uudelleenkäynnistymissilmukkaan päivityksen yhteydessä ja se ei ole Windowsin vika.sdthg kirjoitti:
Mitä sitten jos muuttuu? Missä ne saatanan harmit ovat??? Sössötät Apua aloittelijoille palstalla täyttä paskaa. Yrität esittää jotain ammattilaista mutta miksi täällä? Saitko taas ammattilaisten foorumeilta bannit? Olet pelkkä paskanjauhaja.
Sinun sössötys on sitä että olet niin vitun tyhmä että et käsitä harmien tulevan viiveellä ympäristön muuttuessa.
Vatipäinen kirjoitti:
En tyrkytä.
Miksi johdat aloittelijoita harhaan?"En tyrkytä."
No juurihan neuvoit lataamaan sovelluksia sovelluskaupan ulkopuolelta ja ne ovat heikommin suojattuja.dfjdgukdgukgjk kirjoitti:
"Esim. Windowsin postisovellus tarvitsee Microsoft tilin"
Ei tarvitse. Thunderbird käytössä eikä mitään microsoft tiliä ole ja hyvin toimii. Oletko joku autisti mikä on jumiutunut tuollaiseen väärän tiedon levittämiseen?"Thunderbird käytössä eikä mitään microsoft tiliä ole ja hyvin toimii."
Thunderbird ei ole Windowsin postisovellus. Windowsin postisovellus tarvitsee Microsoft tilin toimiakseen.
Ja kun aloittelijapalstalla joku on hankkinut Windows 10:n niin silloin se on hankkinut sen Windowsin postisovelluksen joten miksi sille pitää tyrkyttää harmia aiheuttavaa Thunderbirdiä?- Lukutoukka_
M-Kar kirjoitti:
Linux ei liity millään tavalla Windowsin ongelmiin. Sen merkkistä käyttöjärjestelmää ei ole olemassa kuin Linux.
Kirjoitin kyllä että linux jakelut, etkö vieläkään ole kehotuksista huolimatta oppinut lukemaan?
ota aapinen uudestaan handyyn. - MatinVale
M-Kar kirjoitti:
"En tyrkytä."
No juurihan neuvoit lataamaan sovelluksia sovelluskaupan ulkopuolelta ja ne ovat heikommin suojattuja.Valehtelet taas, todista että olen jossakin tuollaista kehottanut tekemään.
Lukutoukka_ kirjoitti:
Kirjoitin kyllä että linux jakelut, etkö vieläkään ole kehotuksista huolimatta oppinut lukemaan?
ota aapinen uudestaan handyyn."Kirjoitin kyllä että linux jakelut"
Tuo on monikko. Linuxia käyttävillä käyttöjärjestelmillä ei ole oikein mitään tekemistä keskenään. Tai jos nyt välttämättä haluaa että olisi jotain tekemistä keskenään niin sitten voi puhua vaikka siitä Windowsista kun se liittyy asiaan yhtä paljon.MatinVale kirjoitti:
Valehtelet taas, todista että olen jossakin tuollaista kehottanut tekemään.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14611023/uusiko-kone-aikanen-joululahja#comment-87701480
Selvästi lukee että ei mukamas kannata asentaa Windows storesta vaikka Windows osaa päivittää juuri niitä, toimivat hiekkalaatikoidusti, on tehty tuoreille rajapintaversioile ja asentuvat käyttäjän profiiliin.
Aiheutat siis vahinkoa neuvomalla haitallisia ohjeita. Jos Windwos storea ei käytä ja asentaa sovelluksia koneelle niin nehän on sitten suurelta osin vanhentuntta paskaa mikä aiheuttaa harmit.- Lukutoukka_
M-Kar kirjoitti:
"Kirjoitin kyllä että linux jakelut"
Tuo on monikko. Linuxia käyttävillä käyttöjärjestelmillä ei ole oikein mitään tekemistä keskenään. Tai jos nyt välttämättä haluaa että olisi jotain tekemistä keskenään niin sitten voi puhua vaikka siitä Windowsista kun se liittyy asiaan yhtä paljon.99% väestöstä varmasti tajusi mitä tarkoitin, mutta sinä näemmä et.
- MatinVale
M-Kar kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14611023/uusiko-kone-aikanen-joululahja#comment-87701480
Selvästi lukee että ei mukamas kannata asentaa Windows storesta vaikka Windows osaa päivittää juuri niitä, toimivat hiekkalaatikoidusti, on tehty tuoreille rajapintaversioile ja asentuvat käyttäjän profiiliin.
Aiheutat siis vahinkoa neuvomalla haitallisia ohjeita. Jos Windwos storea ei käytä ja asentaa sovelluksia koneelle niin nehän on sitten suurelta osin vanhentuntta paskaa mikä aiheuttaa harmit.Taas todistettiin että valehtelit koska en missään ole kehottanut lataamaan sovelluksia sovelluskaupan ulkopuolelta, et edes linkkiä löytänyt sellaiseen joten valehtelit.
Miksi olet epärehellinen? - Penajablogi
Karvahattu_ kirjoitti:
Neuvotko myös linux jakeluissa rehellisesti kertomalla että linuxissa ei toimi oikeat ohjelmat kuten Photoshop?
💩Mikä vittu oikee ohjelma photoshop on, sekö tekee oikeen, jos on sika kallis! Ei jumalauta!
Gimp on tota parempi! - jgytuyfdhfhdhc
Missävika kirjoitti:
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/LE80NV00FTMX/lenovo-ideapad-y700-15-6-kannettava-musta
Jaa, tuommonen? - PitäisikieltääLAILLA
M-Kar kirjoitti:
Miksi sitten tyrkytät heikompaa suojausta, helpommin rikkoutuvia ohjelmia, lisää päivitysharmia ja estät Windowsin perustoimintojen toimintaa. Esim. Windowsin postisovellus tarvitsee Microsoft tilin ja jos neuvot että sellaista "ei pidä" tehdä niin se on silloin sinun vikasi kun Windowsissa ei posti toimi.Jaa miksi tyrmyttää heikompaa suojausta!
Ohjelma tyrannia ei ole parempaa suojausta! Ny oikeesti windows 10 vaikutta ihan iPad samikselta!
Se ei ole PC järjestelmä ja sen pakkotyrkytys on vertaansa vailla! Sen vakoilu on täydellinen!
Ja se että käyttäjässä on vika, mutta windows 10 ei koskaan! Se on YLIMIELISTÄ! MatinVale kirjoitti:
Taas todistettiin että valehtelit koska en missään ole kehottanut lataamaan sovelluksia sovelluskaupan ulkopuolelta, et edes linkkiä löytänyt sellaiseen joten valehtelit.
Miksi olet epärehellinen?Kyse oli sovellusten asentamisesta. Miten asennat sovellukset ilman sovelluskauppaa asentamatta sovelluskaupan ulkopuolelta?
PitäisikieltääLAILLA kirjoitti:
Jaa miksi tyrmyttää heikompaa suojausta!
Ohjelma tyrannia ei ole parempaa suojausta! Ny oikeesti windows 10 vaikutta ihan iPad samikselta!
Se ei ole PC järjestelmä ja sen pakkotyrkytys on vertaansa vailla! Sen vakoilu on täydellinen!
Ja se että käyttäjässä on vika, mutta windows 10 ei koskaan! Se on YLIMIELISTÄ!"Ohjelma tyrannia ei ole parempaa suojausta!"
Ei tässä ole mitään kummallista tyranniaa vaan sitä on ihan itse omasta tahdosta valinnut Windowsin.
"Ny oikeesti windows 10 vaikutta ihan iPad samikselta!"
No sitähän se on ja sitä kysyjä haluaa. Se on iPadin iOS tyylinen käyttöjärjestelmä joka tarjotaan palveluna ja jossa on myös työpöytä.
"Se ei ole PC järjestelmä"
Ei niin. Mitä sitten? Ei kysyjä ole halunnut PC-järjestelmää kun on kerran valinnut Windowsin.
"Sen vakoilu on täydellinen!"
On se hyvä ja sitä on ihan itse valittu.
"Ja se että käyttäjässä on vika, mutta windows 10 ei koskaan! Se on YLIMIELISTÄ! "
Kyllä Windows 10:ssä voi olla vikaa mutta jos väärin käytetään ja tulee harmia niin se ei ole Windowsin vika.- rottenpotatoes
HorisevatLinuksit kirjoitti:
En yritä, yritätkö sinä?
Mistä minä tiedän mitä muuta sinå sekoilet kuin kommenttisi.
Kannattaisi opetella lukemaan myös se mihin on vastattu niin ei tulisi aivopieruja. - Matille-ja-homepotulle
M-Kar kirjoitti:
Kyse oli sovellusten asentamisesta. Miten asennat sovellukset ilman sovelluskauppaa asentamatta sovelluskaupan ulkopuolelta?
Kyse oli siitä että väitit minun kehottaneen asentaa vaikka en ole puhunut sanaakaan sellaisesta, eli jälleen todistettiin valehtelu.
Ja rottenpotatoes vois tosiaan itse opetella lukemaan ja lopettaa horinat, miksi luulet minun olevan yhtä lukutaidoton? - Tympäsee-tuo-sekoilu
M-Kar kirjoitti:
Lopeta vahingon tekeminen! Tämä on apua aloittelijolle palsta ja on törkeää kertoa tuollaista mistä tulee käyttäjälle vahinkoa tai harmia.
("Lopeta vahingon tekeminen! Tämä on apua aloittelijolle palsta ja on törkeää kertoa tuollaista mistä tulee käyttäjälle vahinkoa tai harmia.")
Näillä palstoilla kaikista eniten vahinkoa aiheuttaa nuo sinun itsesi kirjottelemat ja paikkaansa pitämättömät höpötykset.
Mikä vittu sinä luulet olevasi, kun puhut Microsotista muodossa "ME", "MEILLÄ", vedä nyt saatana tumppuun ja ole hiljaa. Matille-ja-homepotulle kirjoitti:
Kyse oli siitä että väitit minun kehottaneen asentaa vaikka en ole puhunut sanaakaan sellaisesta, eli jälleen todistettiin valehtelu.
Ja rottenpotatoes vois tosiaan itse opetella lukemaan ja lopettaa horinat, miksi luulet minun olevan yhtä lukutaidoton?"Kyse oli siitä että väitit minun kehottaneen asentaa vaikka en ole puhunut sanaakaan sellaisesta"
Kun puhutaan sovellusten asentamisesta ja sinä sanot että sovelluskauppaa ei pidä käyttää niin silloin sinä kehoitat asentamaan sovellukset sovelluskaupan ulkopuolelta. Vahingon aiheuttamista tuollainen.Tympäsee-tuo-sekoilu kirjoitti:
("Lopeta vahingon tekeminen! Tämä on apua aloittelijolle palsta ja on törkeää kertoa tuollaista mistä tulee käyttäjälle vahinkoa tai harmia.")
Näillä palstoilla kaikista eniten vahinkoa aiheuttaa nuo sinun itsesi kirjottelemat ja paikkaansa pitämättömät höpötykset.
Mikä vittu sinä luulet olevasi, kun puhut Microsotista muodossa "ME", "MEILLÄ", vedä nyt saatana tumppuun ja ole hiljaa."Näillä palstoilla kaikista eniten vahinkoa aiheuttaa nuo sinun itsesi kirjottelemat ja paikkaansa pitämättömät höpötykset."
Mikä ei mukamas pidä paikkaansa? Todista.
Edelleenkin millään muutaman kuukauden toimivuudella ei sitten ole mitään väliä joten on turha selittää että ei muka aiheuta vahinkoa jos ihmiset menettää tekemänsä työn muutaman vuoden kuluttua.
"Mikä vittu sinä luulet olevasi, kun puhut Microsotista muodossa "ME", "MEILLÄ","
Missä muka tuollaista sanon?- MatinValepäivä
M-Kar kirjoitti:
"Kyse oli siitä että väitit minun kehottaneen asentaa vaikka en ole puhunut sanaakaan sellaisesta"
Kun puhutaan sovellusten asentamisesta ja sinä sanot että sovelluskauppaa ei pidä käyttää niin silloin sinä kehoitat asentamaan sovellukset sovelluskaupan ulkopuolelta. Vahingon aiheuttamista tuollainen.En ole sanonut, valehtelet.
MatinValepäivä kirjoitti:
En ole sanonut, valehtelet.
Kerro miten asennetaan VLC Player koneelle ilman sovelluskauppaa ja ilman asentamista sovelluskaupan ulkopuolelta?
Sovelluskauppa tarvitaan että sen saa asennettua ilman että ladataan jotain vanhanaikaisia juttuja muualta jotka on heikommin suojattuja.- Turha-jätkä
M-Kar kirjoitti:
M-Kar suoksi suolle valehtelemasta.
- MatinValepäivä
M-Kar kirjoitti:
Kerro miten asennetaan VLC Player koneelle ilman sovelluskauppaa ja ilman asentamista sovelluskaupan ulkopuolelta?
Sovelluskauppa tarvitaan että sen saa asennettua ilman että ladataan jotain vanhanaikaisia juttuja muualta jotka on heikommin suojattuja.Älä vaihda puheenaihetta, en ole neuvonut asentamaan mitään, olet siis valehdellut.
MatinValepäivä kirjoitti:
Älä vaihda puheenaihetta, en ole neuvonut asentamaan mitään, olet siis valehdellut.
Puhe oli nimenomaan ohjelman asentamisesta joten kerro miten asennetaan VLC Player koneelle ilman sovelluskauppaa ja ilman asentamista sovelluskaupan ulkopuolelta? Vai oletko niin tyhmä että et edes käsitä tyrkyttäväsi sovelluskaupan ulkopuolista roskaa?
- Pöljä-poika_Karvahatulla
M-Kar kirjoitti:
Puhe oli nimenomaan ohjelman asentamisesta joten kerro miten asennetaan VLC Player koneelle ilman sovelluskauppaa ja ilman asentamista sovelluskaupan ulkopuolelta? Vai oletko niin tyhmä että et edes käsitä tyrkyttäväsi sovelluskaupan ulkopuolista roskaa?
Ei minulla ole sellaisesta ollut puhe, sinulla on ollut puhe ja väitit tai siis valehtelit että olen kehottanut asentamaan ohjelmia.
Miksi ylipäätään aloittajan pitää asentaa vlc?
Löytyykö se sovelluskaupasta, neuvo sitten aloittajaa jos niin kiinnostaa tuo Vlc. Pöljä-poika_Karvahatulla kirjoitti:
Ei minulla ole sellaisesta ollut puhe, sinulla on ollut puhe ja väitit tai siis valehtelit että olen kehottanut asentamaan ohjelmia.
Miksi ylipäätään aloittajan pitää asentaa vlc?
Löytyykö se sovelluskaupasta, neuvo sitten aloittajaa jos niin kiinnostaa tuo Vlc."Ei minulla ole sellaisesta ollut puhe"
Kyllä vaan oli, vastasit itse viestiin jossa puhuttiin VLC Playerin asentamisesta.
"Löytyykö se sovelluskaupasta, neuvo sitten aloittajaa jos niin kiinnostaa tuo Vlc."
Tietysti löytyy.
Sininen ruutu ei ole normaalia kyllä kymppiin pystyy asentamaan yleensä ohjelmat jos ne on toimineen seiskassa tai kahdeksan versiossa
Miten on, oletko päivittänyt ajureita Emolevyyn jos olet vaihtanut vanhaan koneeseen käyttöjärjestelmän
Tuossa esimerkiksi tämän koneen emolevyn ajureita https://www.asus.com/Motherboards/H87MPLUS/HelpDesk_Download/
Tuo Piirisarjan ajuri kannattaa päivittää ainakin kun löydät ajurin sen valmistajan sivulta
Tuosta haen esimerkiksi tämän koneen Windows 10 ja 64 bit ajurit
Tuossa esimerkiksi tähän sopia Piirisarjan ajuri tuolta sivulta
Description Intel_Chipset_Win10_V10_0_27
File Size 3.11 MBytesupdate 2014/10/14
Download from Global
Tuo ajuri tulee zip tiedostona tuolta joten se on purettava ja sitten asennettava
Sitten noita muitakin ajureita jotka koneesi emolevyyn sopivat emolevyn valmistajan sivulta, Biosta ei ehkä sinun kannata yrittää päivittää- kultuurisokki
Vaikkuttas ett Winamp yms, kaveri on siirtynyt XP:stä suoraan kymppiin.. :(
kultuurisokki kirjoitti:
Vaikkuttas ett Winamp yms, kaveri on siirtynyt XP:stä suoraan kymppiin.. :(
Tämähän on näitä asioita joista olen varoittanut, että niitä järjestelmiä pitää uusia välillä sillä jos jää vanhoihin paskoihin jumittamaan liian pitkäksi aikaa, tulee muutoksesta liian raju.
Windows 10 kun otettu käyttöön asianmukaisesti, että on järjestelmänvalvojan tili omalla salasanalla ja sitten jokaiselle tavalliselle käyttäjälle omat tavalliset käyttäjätilit jotka liitetty henkilökohtaisiin Microsoft tileihin, käyttäjä tekee lähes aina jotain väärin jos Windows 10 haluaa pääkäyttäjän oikeudet tehdä jotain ja lähes kaikki sovellukset toimivat joko Edge selaimella tai ladataan storesta.
Johan ne kaikki Windows XP:n jälkeiset Windowsit ovat jotain muuttaneet mutta jos kaikki menee uusiksi niin hankalaksi menee siirtyminen.Tuossa Piirisarjan ajurin Zip tiedoston lataaminen/purkaminen ja asentamisen aloitus tähän koneeseen https://www.youtube.com/watch?v=KFJFgk9PxvA Lyhyt http://ra.fi/MEqY
Tuo tuosta asennetaan järjestelmänvalvojana tai siltä tilillä, ei mikään ihmeellinen toimenpide, voi pyytää uudelleenkäynnistystä tai ei, tuo Audio ajuri pyytää asennuksessa uudelleenkäynnistystä ja jatkaa sen jälkeen asennusta ja vielä kerran uudelleenkäynnistyksen ja sen jälkeen on Realtek audio asennettu/päivitetty
Samoin muitakin ajureita mutta ei välttämättä jos toimii muutenkin
Siis nuo ajurit toimii tässä koneessa jolla nyt kirjoitan mutta jos emolevy on erimerkkinen tai tyyppinen niin on haettava sille sopivat ajurit, mutta tuo nyt vain jos on Zip tiedosto niin noin se ladataan/puretaan/asennetaan
Voi olla että koneeseen täytyy ladata Windowsin päivityksiä ennenkuin kone on valmis ohjelmien asennuksiin
Katso Windowsin asennuksen jälkeen onko se aktivoitunut, tuntuisi että olet saanut Windows 10 version asennettua mutta et saa siihen ohjelmia asentumaan joten katso voiko niissä ohjelmissa olla rajoituksia itsessään etteivät ne asennu kymppiin tai sitten jos on pakko niin vaihdat yhteensopivuustilaa siitä pikakuvakkeesta tai jos löytyy kympille tarkoitettuja versioita kyseisistä ohjelmista erikseen jos ei Windows jo siinä vaiheessa ole mennyt siniseksi- sdrhfulul
M-Kar kirjoitti:
Tämähän on näitä asioita joista olen varoittanut, että niitä järjestelmiä pitää uusia välillä sillä jos jää vanhoihin paskoihin jumittamaan liian pitkäksi aikaa, tulee muutoksesta liian raju.
Windows 10 kun otettu käyttöön asianmukaisesti, että on järjestelmänvalvojan tili omalla salasanalla ja sitten jokaiselle tavalliselle käyttäjälle omat tavalliset käyttäjätilit jotka liitetty henkilökohtaisiin Microsoft tileihin, käyttäjä tekee lähes aina jotain väärin jos Windows 10 haluaa pääkäyttäjän oikeudet tehdä jotain ja lähes kaikki sovellukset toimivat joko Edge selaimella tai ladataan storesta.
Johan ne kaikki Windows XP:n jälkeiset Windowsit ovat jotain muuttaneet mutta jos kaikki menee uusiksi niin hankalaksi menee siirtyminen.Windows 10 ja Firefox. En ole edes Edgeä avannut. Missä ongelma?
- sdtudtyidfyu
M-Kar kirjoitti:
Johan ne kaikki Windows XP:n jälkeiset Windowsit ovat jotain muuttaneet mutta jos kaikki menee uusiksi niin hankalaksi menee siirtyminen.M-Kar:illa on tietokoneen käyttö tosi vaikeaa kun sillä kaikki hajoaa. Me muut emme tarvitse mitää tilejä ja kauppaa.
sdrhfulul kirjoitti:
Windows 10 ja Firefox. En ole edes Edgeä avannut. Missä ongelma?
Tällä palstalla on monet valittaneet ties mistä ongelmista kun ovat käyttäneet Firefoxia Windows 10:llä ensisijaisena selaimena. Se voi toimia kehittäjän apuna mutta tiedostotyyppien kytkentöjä ei pidä muutella kun Windows nollailee niitä.
sdtudtyidfyu kirjoitti:
M-Kar:illa on tietokoneen käyttö tosi vaikeaa kun sillä kaikki hajoaa. Me muut emme tarvitse mitää tilejä ja kauppaa.
"M-Kar:illa on tietokoneen käyttö tosi vaikeaa kun sillä kaikki hajoaa."
Minulla ei hajoa mikään kun käytän kuten on suunnitellut.
Sinä taas neuvot hajottamaan postisovelluksen.- sdtdtykdtyk
M-Kar kirjoitti:
Johan ne kaikki Windows XP:n jälkeiset Windowsit ovat jotain muuttaneet mutta jos kaikki menee uusiksi niin hankalaksi menee siirtyminen."Tämähän on näitä asioita joista olen varoittanut, että niitä järjestelmiä pitää uusia välillä"
Jos joku ohjelma lakkaa toimimasta kerran kymmenessä vuodessa niin etkö osaa asentaa vastaavaa tilalle? sdtdtykdtyk kirjoitti:
"Tämähän on näitä asioita joista olen varoittanut, että niitä järjestelmiä pitää uusia välillä"
Jos joku ohjelma lakkaa toimimasta kerran kymmenessä vuodessa niin etkö osaa asentaa vastaavaa tilalle?"Jos joku ohjelma lakkaa toimimasta kerran kymmenessä vuodessa niin etkö osaa asentaa vastaavaa tilalle?"
Niin jos nyt vaikka Works lakkaa toimimasta niin ei se auta jos asentaa vaikka uuden MS Officen kun vanhan Worksin tietokanta on lukukelvottomassa muodossa.
Katsos kun ei riitä joku ohjelman asentaminen kun ohjelman tekemät tiedostot helposti muodostavat riippuvuuden siihen vanhaan ohjelmaan.
Sitten näillä aloittelijoilla on sellainenkin ongelma, että tulee osaamisriippuvuus sen vanhan ohjelman käyttöliittymään eikä osaa käyttää kun muuttuu. Siksi on parempi jos muuttelee uudemmaksi tasaisesti ja pienin askelin että käyttäjä ehtii tottua muutoksiin.- sdftjdsfsfj
M-Kar kirjoitti:
Tällä palstalla on monet valittaneet ties mistä ongelmista kun ovat käyttäneet Firefoxia Windows 10:llä ensisijaisena selaimena. Se voi toimia kehittäjän apuna mutta tiedostotyyppien kytkentöjä ei pidä muutella kun Windows nollailee niitä.
"Tällä palstalla on monet valittaneet ties mistä ongelmista kun ovat käyttäneet Firefoxia Windows 10:llä ensisijaisena selaimena"
Tällä palstalla on myös monia jotka käyttävät firefoxia kympissä ilman mitään ongelmia. Sinulla vain on ongelmia käyttää tietokonetta. Teet kaiken niin saatanan vaikeasti ja sinulla on pelkotiloja että jos joku ohjelma lakkaa toimimasta kymmenen vuoden päästä. sdftjdsfsfj kirjoitti:
"Tällä palstalla on monet valittaneet ties mistä ongelmista kun ovat käyttäneet Firefoxia Windows 10:llä ensisijaisena selaimena"
Tällä palstalla on myös monia jotka käyttävät firefoxia kympissä ilman mitään ongelmia. Sinulla vain on ongelmia käyttää tietokonetta. Teet kaiken niin saatanan vaikeasti ja sinulla on pelkotiloja että jos joku ohjelma lakkaa toimimasta kymmenen vuoden päästä."Tällä palstalla on myös monia jotka käyttävät firefoxia kympissä ilman mitään ongelmia."
Kaltaisesti urpot jotka sitten leuhkii jollain 6kk käytöllä tai muulla vastaavalla lyhyellä ajalla.
"Teet kaiken niin saatanan vaikeasti ja sinulla on pelkotiloja että jos joku ohjelma lakkaa toimimasta kymmenen vuoden päästä."
Siis tietysti ohjelmia lakkaa toimimasta tuolla aikavälillä, se ei ole mikään "jos" vaan ihan tavallista.
Mutta sinulta puuttuu täysin selkäranka pysyä neuvojesi takana ja miksi et sitten auta ihmisiä jotka joille on tullut harmia kun käyttävät tietokoneita väärin samalla tavalla miten sinä neuvot?
Miksi et neuvo esim. miten tällaisista harmeista pääsee? http://keskustelu.suomi24.fi/t/14567686/microsoft-works-tai-vastaava
Minä neuvon käyttämään tietokoneita yksinkertaisesti ja helposti että mitään tuollaista harmia EI TULE. Minä olen hoitanut kaikki Worksit aikoja sitten pois ja hoidan muutenkin kaikki vanhat sotkut ennen kuin niistä tulee harmia.- vastuuton-henkilö
M-Kar kirjoitti:
"Tällä palstalla on myös monia jotka käyttävät firefoxia kympissä ilman mitään ongelmia."
Kaltaisesti urpot jotka sitten leuhkii jollain 6kk käytöllä tai muulla vastaavalla lyhyellä ajalla.
"Teet kaiken niin saatanan vaikeasti ja sinulla on pelkotiloja että jos joku ohjelma lakkaa toimimasta kymmenen vuoden päästä."
Siis tietysti ohjelmia lakkaa toimimasta tuolla aikavälillä, se ei ole mikään "jos" vaan ihan tavallista.
Mutta sinulta puuttuu täysin selkäranka pysyä neuvojesi takana ja miksi et sitten auta ihmisiä jotka joille on tullut harmia kun käyttävät tietokoneita väärin samalla tavalla miten sinä neuvot?
Miksi et neuvo esim. miten tällaisista harmeista pääsee? http://keskustelu.suomi24.fi/t/14567686/microsoft-works-tai-vastaava
Minä neuvon käyttämään tietokoneita yksinkertaisesti ja helposti että mitään tuollaista harmia EI TULE. Minä olen hoitanut kaikki Worksit aikoja sitten pois ja hoidan muutenkin kaikki vanhat sotkut ennen kuin niistä tulee harmia.Itsepäisyyspäivät taitavat jatkua edelleen.
- uusi-ja-tehoinen
Aloittajalla on ilmoituksensa mukaan uusi ja tehokas kannettava tietokone jossa ostettaessa ollut Windows 10. Ei ole siis kysymys Windows 10:n asentamisesta vanhan käyttöjärjestelmän päälle.
- rikkinäinen_muistikampa
Siinä uudessa koneessa on viallisia komponentteja, todennäköisesti joku muistikammoista hajalla/epävakaa, mikä aiheuttaa sinisiä ruutuja. Kaatumisia esiintyisi samalla tavalla vaikka ei olisi mitään ohjelmia asentanut.
Winamp myös toimii kympissä täysin ongelmitta, sitä ei ole syytä vaihtaa mihinkään toiseen ominaisuuksiltaan puutteelliseen mp3 soitto-ohjelmaan. - Äly-hoi-älä-jätä
M-Kar kirjoitti:
"M-Kar:illa on tietokoneen käyttö tosi vaikeaa kun sillä kaikki hajoaa."
Minulla ei hajoa mikään kun käytän kuten on suunnitellut.
Sinä taas neuvot hajottamaan postisovelluksen.Etkö ymmärrä ketä tarkoitetaan ja kehen viitataan kun sinun kirjoittamaasi perätöntä paska viestä kommentoidaan, nimeltä M-Kar yksilöidään. Oletko noin upi-tyhmä.
Linux Mint 18 Sarah
Xfce 64-bit Äly-hoi-älä-jätä kirjoitti:
Etkö ymmärrä ketä tarkoitetaan ja kehen viitataan kun sinun kirjoittamaasi perätöntä paska viestä kommentoidaan, nimeltä M-Kar yksilöidään. Oletko noin upi-tyhmä.
Linux Mint 18 Sarah
Xfce 64-bit"Etkö ymmärrä ketä tarkoitetaan ja kehen viitataan kun sinun kirjoittamaasi perätöntä paska viestä kommentoidaan, nimeltä M-Kar yksilöidään."
Jos sillä yritetään viitata minuun niin se on perättömien valheiden levittämistä koska minulla ei hajoa mitkään ohjelmat tai ole mitään mystisiä tietokoneongelmia.
Kaikki harmit koskee vain näitä urpoja jotka itse aiheuttavat ne väärinkäyttämällä laitteita ja ohjelmia.- Urpojen-kuninkaalle
M-Kar kirjoitti:
"Etkö ymmärrä ketä tarkoitetaan ja kehen viitataan kun sinun kirjoittamaasi perätöntä paska viestä kommentoidaan, nimeltä M-Kar yksilöidään."
Jos sillä yritetään viitata minuun niin se on perättömien valheiden levittämistä koska minulla ei hajoa mitkään ohjelmat tai ole mitään mystisiä tietokoneongelmia.
Kaikki harmit koskee vain näitä urpoja jotka itse aiheuttavat ne väärinkäyttämällä laitteita ja ohjelmia.Suksi suolle valehtelemasta, sinä itse olet ainut mystinen ongelma täällä. Kaikki harmit olet sinä aiheuttanut antamalla väärää tietoa tahallisesti valehdellen.
En ole missään antanut väärää tietoa enkä ole valehdellut.
Jos olet eri mieltä niin todista. Jos et pysty todistamaan, se osoittaa että olet puhunut paskaa.
- Tilannesietämätön
Kympin jakkaraongelma alkaa käydä jo tosissaan hermoille!
Median pitäisi huomioida tää, että kymppi halliseet käyttäjiä ja syyttää käyttäjää aina ongelmista.
Lisäksi vielä vakoilu!
Microsof alkaa käyttäytyä kuin kauhu skifi leffojen sikayritys! - ainavaansama
Kysymyksessä on taas täysi trollialoitus, näitähän täällä riittää.
- JaAinaOnLinux
SmartScreen suodattaa haittaohjelmia, hyväksyt vaan ne ilmoitukset niin asentaa kaiken niinkuin pitää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan323148- 1582158
- 1371713
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l81277Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.361052Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit261996Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y192872Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54855- 77851
- 97811