Ylläpidolle ilmoitus

outstökstöks

Jos minuutin välein, yksi ja sama kirjoittaja, jatkaa trollaustaan, onko mielenterveydenhäiriö riittävä peruste, että hän saa jatkaa?

40

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmoittakaaylläpidolle

      Antigue tosiaan trollaa minuutin välein useilla nimimerkeillä. Eikä Annan palstalla trollaaminen antiguelle riita? Satunnaisten nimimerkkien, kaalikääryle ja homojuttujen lisäksi antigue trollaa mm. nimimerkeillä

      Eläkepappa
      Trolliongelma
      Turhaatrollausta

      Tehkää ylläpidolle aina ilmoituksia kun antigue trollaa

    • vituttaako.pikkuista

      Vituttaako sua antigue kun meidän palstan trolli pesee sulla poytää?
      Vututtaako kun meidän trolli paljasti sinun olevan trolli?
      Ottaako koville antigue kun olet polvillasi oikean trollin edessä?
      Vituttaako taistella ammattitrollia vastaa kun olet vain ammattikoulupoika?

    • Pimientorojo

      mikä siinä on että tämä antigue vihaa ravintola kuparipannua niin kovin? Sitä minä en käsitä. kaikki hinnastot on netissä luettavissa ja todettavissa että pannuravintola on todellisuudessa todella edullinen ja laatukas ravintola. mistä hän kuvittelee saavansa samanlaista ruokaa 3-4 kertaa halvemmalla kuten hän on väittänyt? olen inglesissä kymmeniä kertoja käynyt enkä ole mistään vielä huomannut grilli iltaa jossa 18,5 eurolla saa sellaiset herkut kuin kupariravintolasta ja saa ottaa kuinka paljon vain ikinä haluaa.

    • SEsurkimus

      Tämän palstan trollilla, jolle harva koskaan vastaa -siksi hän joutuu vastaamaan itse itselleen, lienee huippuhetki, kun käymme sontasäkkiä "kättelemässä". Yksinäistä jatkoakin!

      • sesiisottaapäähän

        Suututtaako sinua antigue. Olet jäänyt Annan palstallakin kiinni trollaamisesta. Sielläkin lukijat tajuaa sinun olevan trolli, vain ammattikoulupoika.
        Se sinua otaa päähän.
        Pysy vaan siellä naistenlehden sivuilla. Siellä trollaaminen sopii sinulle paremmin.


    • toivossaPian

      Toivomme luotseja takaisin. YP'lta puuttuu aika. Vaikka viisi luotsia Teneriffan palstalle ja "paskamyrsky" loppuu

    • antinkuve

      Kyllä mua se harmittaa. Annassa oli niin kivaa. Kerroin kaikkee jänskää. Kyllä ne uskoi.
      Nyt tää meni vaikeeks ku ne kaikki sai tietoonsa mun touhut. Mä olin siellä jo niin suosikkipoika eikä ne osannu ees epäillä. Tai aluks epäilikin, mut mä osaan tehä vaikutuksen etenkin naisiin. Mä oon miettiny kuka ne kaikki sai ekaks selville. Mä sanoin, että mä oon enstex paras vävy mun 60v:lle anopille. No sitte joku hokas, et mun muija ku on 50vee, ni anoppi sai sen mun muijan 10vuotiaana. Ne sano, et anoppis on joutunu insestin uhriks. No mä en tiijä minkä ikänen mun eukko oikein on. Tai onks mulla eukkoo. Kyllä mä välillä tahtosin, mutta en saa. Mä oon yksin ja koneella ku ei oo sitä muijaa. Kuka vois auttaa? Mä oon melko sisäsiisti ja ottasin jonkun naisen elämääni. Kyllä mä Puertoonkin haluisin mennä. Oonks mä kertonut mun Barbadoksen reissusta? Oonks mä kertonut mun mersuista? Oonks kertonu että mulla on talo mut siin on hometta? Tiedätteks te et multa jäi koulu kesken. Ootteks kuullu et mä keräilen kelloja? Nyt mä oon työttömänä ollu mut päiväraha riittää. Meen halpamatkalle Puertoon. Tulisko joku nainen mun kanssa. Mun vaimo sais kaiken mitä vaimo vaan haluu. Mä oon tosi paras kundi. Laittakaa naiset viestei tulemaan.

      • lopeta.antigue

        Olet aika sairas antigue. Jatkuvaa trollusta vaan. Lopeta!


      • surullistaon
        lopeta.antigue kirjoitti:

        Olet aika sairas antigue. Jatkuvaa trollusta vaan. Lopeta!

        Antigue on kuulemma avohoidossa. Tänään just luin uutisen siitä täältä. Ammattikoulupoika jo avohoidossa, harmillista.


    • innokkaana

      Kuten edellisestä selviää, selkeästi, toivomme luotseja takaisin ja pikaisesti!

    • outstökstöks

      Moderointia tai luotseja, monikossa! Jotain äkkiä kaivataan, mutta niin on jo toista vuotta tehty.

    • vanhatämmänarisee

      Menkää hiekkapillut nukkumaan tai kutomaan sukkaa.

    • Intuboi

      Noh! Tällä palstalla riittäisi pahimpien älyttömyyksien poistot, aluksi...

    • Mainosmyyjä

      Tässä foorumissa ei ole ylläpitoa, vaan ainoastaan mainosten myyjiä perusteinaan käyttäjämäärät.

    • Hullujen.puolustaja

      Kyllä hulluillakin on oikeuksia...

    • Muistakaa painaa sitä ilmianna nappia aina trollauksen nähdessänne. Myös suorat viestit ylläpidolle palautteena auttaisivat asiaa. Kannattaa ainakin kokeilla.

    • ilmiselvää

      Sontasäkki on ollu psykoosin kontrollissa. Kohta saadaan satoa;)

    • pahatrolliolet

      Suututtaako sinua antigue. Olet jäänyt Annan palstallakin kiinni trollaamisesta. Sielläkin lukijat tajuaa sinun olevan trolli, vain ammattikoulupoika.
      Se sinua otaa päähän.
      Pysy vaan siellä naistenlehden sivuilla. Siellä trollaaminen sopii sinulle paremmin.

      Edes uusi surkea nimimerkkisi Polemista ei sinua pelasta. Kokeile taas kirjoittaa trolliongelma tai eläkepappa nimimerkeilläsi.
      Olet surkea trolli antigue, et muuta

    • hiihoohuhUH

      Onko sontasäkillä ongelmia?

    • EMpatiaaKO

      Tuskin siinä Kaavin mielenterveyspiirissä sontasäkin ongelmat nousee keskiöön. Hänhän on vaan pyytänyt palstaansa takaisin.
      Kaikilla meistä on ongelmamme. Sontasäkin virtuaalimatkailuongelmat on luku sinänsä.
      Teneriffan matkailu on sitten oma lukunsa. Sellaistakin keskustelua käytiin vuosi sitten, mutta sitten trollaus sotki asiat.

      • Teneriffan asioista voidaan kirjoitella taas, kunhan nuo trollien älyttömyydet loppuvat. Minullakin olisi paljonkin sanottavaa tuosta kanariansaarten suurimmasta saaresta ja siellä matkailusta. Muutamaan kertaan on tullut siellä poikettua ja taas tänä talvena niin teen. Mutta niin kauan kuin palsta on täynnä älyttömiä syytöksiä sekä vainoharhaa, niin ei käy. Vainoharhalla, syyttelyllä ja valehtelulla kun tarkoitan väitteitä minun olevan sekä Aguila, Antigue, Eläkepappa, että Trolliongelma. Toki trollille aion olla jatkossakin ongelma, vaatien rekisteröintipakkoa ja palstan siivoamista Allerille. Se on päämääräni, jotta palstan keskustelun taso saadaan järjelliseksi. Ja kun niin on tapahtunut, aloitan kirjoittelun kanariansaariin liittyen.

        Rekisteröingipakko heti.


    • turhaatrollausta

      Vai että "siinä Kaavin mielenterveyspiirissä". Noinkohan, mutta näkyy palstalla jotain yritystä kirjoittaa jotain matkailustakin. Ihan kaikki ei ole pelkkää sonnan luontia ja ilkeilyä. Eli olisi potentiaalia, mutta tällä moderoinnilla asiaa ei saada järjestykseen ilman rekisteröintipakkoa.

    • aggressiivi

      Koska aggressiivi on modus, se ei voi esiintyä samassa lauseessa eri modukseksi laskettavan predikaattimuodon kanssa.

    • aggressiivi

      Koska aggressiivi on modus, se ei voi esiintyä samassa lauseessa eri modukseksi laskettavan predikaattimuodon kanssa. Aggressiivi, vanhan kansan suussa ponsitapa, ilmaisee aktiivista närkästystä, kyllästymistä, turhautumista, hermostumista ja suoranaista suuttumusta. Tarkemman taustatunteen voi vastaanottaja päätellä kontekstista.

      • Pappaa2016-18

        Voi sua pappaa! Kyllä me ollaan huomattu turhautuneisuutesi jo vuosien ajan.
        Heitä huolesi vaikkapa täällä, niin aktiivinen närkästymisesi saattaa helpottua. Ellet saa apua, tilanteesi pahenee suoranaiseksi suuttumukseksi.
        Mitäpä jos alksisit aikasi kuluksi katsella matkoja! Lähde vaikka Savossa käymään jollet ulkomaille urkene.
        Kaikkea hyvää sulle pappa!


    • Reino

      Tämän nettisivun omistajalle voisi tosiaan ilmoittaa näistä jutuista jotkä käsittelee täysin muita asioita kun pitäisi. Juttuja kanariansaarista täällä pitäisi olla eikä tällaisia kirjoituksia kuin nämä teidän viestit. Hyvää kesää kuitenkin kaikille las palmasista

      • Menorcalle

        Gracias Reino! Asiaa kirjoitit etkä sen vierestä.
        Kieliukkeli poisti juuri viestini, jossa kirjoitin tuosta samasta: Matkailuteemaa tänne!
        Hyvää kesää sinne Las Palmasiin!


    • netikettiä

      Jotkut aktiiviset netinkäyttäjät eivät seuraa tiettyjä vakiintuneen netiketin sääntöjä netiketin epävirallisuuteen vedoten. Yleensä tällainen koetaan häiriköinniksi.

    • hoiMode

      Onko mode sattunut lukemaan muitakin, kuin ilmiannettuja? On melko heikko taso, siis palstalla.

    • outstökstöks

      Ei näitä mikään YP lue. Pelkästään ilmiannoista tehdään poistoja.

      • työturvallisuus

        Moden minuutteja kannattaisi tutkia! Ettei menisi ylitöiksi...


    • Modehoi

      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisesti.

    • Viinankovoimalla

      Taitaa lääketokkurassa trolkaava älykääpiö olla taju kankaalla kun ei ole vielä tänään kirjoitettu typeryyksiä palstalle. Mode hoi, lähetä sille tampiolle lisää pillereitä ja viinaa.

      • Asiakeskustelija

        Älykääpiö taas vauhdissa. :D


      • viikonlopputrolli

        Mutta minä vastailen. Kymmenillä nimimerkeillä. Hahahahahahaaaa!


    • hoitoon_hospitaaliin

      Huumeukkojen kirjoittelua ihan selvästi.

    • Jospa hän ei ehdi enenpää ,kuin minuutin välein....

      • enenpää_nennen

        Ja täälläkin donluis lopettaa pidemmin jaksoin kuin minuutin välein, ehkä...


    • keinoälytön

      Mitä sitä ilmoittelemaan, jos poisto on lukumäärämekanisoitu ilmiantojen perusteella?

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe