Vanhimmat chat

slenin

Vanhimmat chatissa useat sanovat samaa joka päivä se tekee chatista huonon.

111

8926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhaahyvää

      Jos mun tuttuni tulisi,
      ennen nähtyni näkyisi,
      sille kättä käppäjäisin,
      vaikk´ois käärme kämmenpäässä,
      sille suuta suikkajaisin,
      vaikk´ois suu suden veressä,
      sille kaulahan kapuisin,
      vaikk ois kalma kaulaluilla,
      vielä vierehen viruisin,
      vaikk´ ois vierus verta täynnä.

    • elämänonnea

      Huonosta huoneesta tuli elämääni ihana ja hyvä mies , vuosi sitten. Vietämme paljon aikaa yhdessä oikeaa live-elämää. Vaikka totta kirjoittaa , täällä ei sitä kukaan usko, koska kaikki hyvät asiat "vesitetään" ilkkumalla ja kiusaamisella.. Kiitos chatin nautin elämästä:)

      • elämänonnea

        Huonoja miehiä voi tavata mistä vaan , ikävä että noin kävi Sinulle.


      • wallepalle
        elämänonnea kirjoitti:

        Huonoja miehiä voi tavata mistä vaan , ikävä että noin kävi Sinulle.

        Sekin viesti poistettiin eli huonoja kokemuksia ei saa tänne kirjoittaa.


      • elämänonnea

        Tästä paikasta on varmaan monenlaisia kokemuksia , huonot kokemukset yle näköjään poistaa, minulle tämä paikka antoi uuden mahdollisuuden onneen


      • onnensamuualtalöytänyt
        wallepalle kirjoitti:

        Sekin viesti poistettiin eli huonoja kokemuksia ei saa tänne kirjoittaa.

        Minä taas epäilen, että kirjoitus kolahti niin kovaa siihen, josta se kertoi, että se pyysi itse poistoa!


      • uskoisinnniin

        piirantarkastaja on entinen gynekologi


    • Jankutin

      Vanhimmat chatissa voi olla muistisairautta, se saattaa aiheuttaa jankkaamista.

      • Huomioin

        Eilen illalla eräs chattailija tunnin aikana mitä siellä juttelua seurailin, sanoi ainakin neljä kertaa "Tänään on ollut masentava päivä".. oliko kenties muistamattomuutta vaiko huomion hakua toistamalla samaa lausetta moneen kertaan...


      • enjaksaisi

        Mitä saat tuollaisesta itsellesi??? Seurata toiset kirjoituksia...


      • Anonyymi

        Jankkaamista aiheuttaa myös alkoholidementia. Aika paljon tuntuu olevan viinaanmeneviäkin chattaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jankkaamista aiheuttaa myös alkoholidementia. Aika paljon tuntuu olevan viinaanmeneviäkin chattaamassa.

        Eikö janka ole tampereella jos muistan oikeen.


    • juustokuutamo

      Joo ja sitte kuulkaa ku suamen kiälessä on vaan alle kolkytä aakkosta käytössä. tulee väkisin toistoakin-kin-kin-kin

      • kukakukkuu

        Tämän "slangin" kirjoittajan tunnistaa,ei tarvitse olla fysiikan nobellisti arvatakseen kuka näin kirjoittaa..,,,juustokuutamo...hah!


    • huomentaaa

      Pieni piiri pyörii samat ihmiset hyörii siellä:) Minä en viihdy noin pienessä piirissä, vatvoa mitä kukin on sanonut ja kenen on tämä nikki. Maailma on avara :)

    • Lollotyyne

      Vanhimmat huoneessa on aina samat nimimerkit,jotka paheksuvat ja ovat aina väärässä..

      • Anonyymi

        Ei ole tyyli muuttunut, ja eletään vuotta 2023!


    • simoteus123

      Jankuttaminen liittyy muistiin. Toistaa samoja asioita,joita ei muista sanoneensa.

    • lewander

      Jankuttaminen liittyy myös alkoholismiin.

    • Lumpt

      Chatissa on monenlaista tuhertajaa ja vipeltäjää. Ruksi auttaa keskustelijaa ylä- että alamäessä.. Huumoria hieman.. =D

    • Olkkariransmies

      Olen iso johtaja kaikki kuuntelee minua kun mulla sanottavaa.Nyt istun pyörätuolissa kun kaaduin kännissä polkupyörällä.Lääkärit sanoi et viikon päästä saa taas polkee alkonkin päin ja rismaan.

    • Anonyymi

      Pohjalaiset on A kansaa.Muistakaa kun menet pohjanmaalle ole kunnolla muuten saat dunkkuun.

    • Lempeää murinaa

    • Anonyymi

      Olen lapuankonna ja olen ylpeä pohjalainen .Rakastan chattia ja hauskaa on rupatella kun kaikki hiprakassa itse en juo kun pommacia.

    • Anonyymi

      Miksi chat,vanhimmat huone on muuttunut,,en meinaa millään löytää keskusteluhuonetta

    • Anonyymi

      Ei se ole muuttunut ainoa asia mikä muuttunut on et ei enää sefuja,kaikki sisäpiiriläiset eivät juttele ulkopuolisten kanssa,hyvin sisäänpäin kääntynyttä porukkaa,asia joka on hirmuisen ikävä.

      • Anonyymi

        Mikähän ihmeen sisäpiiri siellä muka on?
        Vinkkaa nyt ihmeessä meille muillekin kun minä en moista ole siellä havainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän ihmeen sisäpiiri siellä muka on?
        Vinkkaa nyt ihmeessä meille muillekin kun minä en moista ole siellä havainnut.

        Noin vastaa vain ja ainoastaa sisäpiiriläinen joka ei myönnä kuuluvansa siihen,astu sisään ja seuraa silloin sen huomaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin vastaa vain ja ainoastaa sisäpiiriläinen joka ei myönnä kuuluvansa siihen,astu sisään ja seuraa silloin sen huomaat.

        Hienoa että olen sisäpiiriläinen, en moista tiennytkään.
        Kun minä astun sisään kukaan ei moikkaa minua, osallistun ruudulla keskusteluun noin 1-2 kertaa viikossa niin tämäkö on peruste päästä sisäpiiriin?
        Sittenhän me kaikki olemme yhtä suurta sisäpiiriä, tämä taitaa olla sitä laumasuojaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että olen sisäpiiriläinen, en moista tiennytkään.
        Kun minä astun sisään kukaan ei moikkaa minua, osallistun ruudulla keskusteluun noin 1-2 kertaa viikossa niin tämäkö on peruste päästä sisäpiiriin?
        Sittenhän me kaikki olemme yhtä suurta sisäpiiriä, tämä taitaa olla sitä laumasuojaa.

        Sisäpiiriläinen moikkaa kaikkia sisäpiiriläisiä ja vain niitä ns. "tuttuja"joista on kerännyt itselleen suosikit ja hännystelijät,sisäpiiriläinen tulee huoneeseen kuin omistaisi koko sätin,näyttävästi ja irvokkaasti,hän haukkuu muut "älykääpiöiksi",koska pitää itseään älykkäimpänä ja parhaimpana "tsättääjänä",hän kertoo juttuja,jotka hänen mielestään ovat parhaita "vitsejä"joita muut vihaavat siksi hänelle oikea ratkaisu on laitta se ruksi.Nikkiä tähän ei voi laittaa,mutta kaikki hänet tuntenevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäpiiriläinen moikkaa kaikkia sisäpiiriläisiä ja vain niitä ns. "tuttuja"joista on kerännyt itselleen suosikit ja hännystelijät,sisäpiiriläinen tulee huoneeseen kuin omistaisi koko sätin,näyttävästi ja irvokkaasti,hän haukkuu muut "älykääpiöiksi",koska pitää itseään älykkäimpänä ja parhaimpana "tsättääjänä",hän kertoo juttuja,jotka hänen mielestään ovat parhaita "vitsejä"joita muut vihaavat siksi hänelle oikea ratkaisu on laitta se ruksi.Nikkiä tähän ei voi laittaa,mutta kaikki hänet tuntenevat.

        Mie en tunne.
        Missä huoneessa sie sättäilet?
        Paljon näyt tietävän vaikka siulla näyttäisi olevan ruksi hänelle.
        Paljon en "vitsejä" siellä näe mutta pitää muistaa että että kaikilla
        ei ole samanlainen huumorintaju, toisille uppoaa toisille ei.
        Annetaan kaikkien kukkien kukkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie en tunne.
        Missä huoneessa sie sättäilet?
        Paljon näyt tietävän vaikka siulla näyttäisi olevan ruksi hänelle.
        Paljon en "vitsejä" siellä näe mutta pitää muistaa että että kaikilla
        ei ole samanlainen huumorintaju, toisille uppoaa toisille ei.
        Annetaan kaikkien kukkien kukkia

        Minä tunnen ja tiedän sen "haahkan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen ja tiedän sen "haahkan".

        Kannattaisiko sinne sättiruutuun kirjoittaa noita ajatelmia eikä täällä käydä *nimittelemässä*?
        Taidat olla niitä nikkejä jotka vaan lueskelevat muiden tekstejä osallistumatta itse lainkaan keskusteluun.
        Siis että oikein tunnet ja tiedät sen "haahkan"
        Mikähän huone on kyseessä koska niitä useampi siellä sätissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko sinne sättiruutuun kirjoittaa noita ajatelmia eikä täällä käydä *nimittelemässä*?
        Taidat olla niitä nikkejä jotka vaan lueskelevat muiden tekstejä osallistumatta itse lainkaan keskusteluun.
        Siis että oikein tunnet ja tiedät sen "haahkan"
        Mikähän huone on kyseessä koska niitä useampi siellä sätissä?

        OSU ja UPPOS! jippii,oikein yllät tänne asti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäpiiriläinen moikkaa kaikkia sisäpiiriläisiä ja vain niitä ns. "tuttuja"joista on kerännyt itselleen suosikit ja hännystelijät,sisäpiiriläinen tulee huoneeseen kuin omistaisi koko sätin,näyttävästi ja irvokkaasti,hän haukkuu muut "älykääpiöiksi",koska pitää itseään älykkäimpänä ja parhaimpana "tsättääjänä",hän kertoo juttuja,jotka hänen mielestään ovat parhaita "vitsejä"joita muut vihaavat siksi hänelle oikea ratkaisu on laitta se ruksi.Nikkiä tähän ei voi laittaa,mutta kaikki hänet tuntenevat.

        Vitsinä heikot sormet, vaikka miehestä osaa vatkatenkin pitää tiukasti kiinni - ehkä kantsii ajatella sitä kirjoitusta vaan tiukkoina vetoina näppäimistöön.


    • Anonyymi

      Siellä huoneessa on muutamia omituisia tyyppejä, joilla ei ole muuta tekemistä sätissä. Kuin vatvoa muiden työttömyyttä, painoa ja ikää, jopa tuntemattomien ulkonäköäkin
      (vaikka harvat sätissä sitä voi tietää) Joitakin kiinnostaa muiden ihmissuhteet ja mitä kukin tekee ja tai on tekemättä. Onko ulkoillut ja kuntoillut, onko ollut uskollinen puolisolleen, vai ei. Kiinnostaako jonkun sättärin kommentit ketään, saako kenestäkään seuraa, vai onko kokonaan hylätty, joka höpisee vain omia monologejaan. Siellä myös kontrolloidaan, milloin ja kuinka paljon jotkut on sättäämässä. Tunnistellaan nikkejä milloin keneksikin. Jos joku ei ole, eikä tule enää sättiin, silloinkin kirjoitellaan hänenkin siellä yhä olevan kuitenkin, mutta jollain eri nikillä. Ei millään uskota, että jotkut voi jättää tälläisen kokonaan taakseen.
      Totuus on kuitenkin että, useammat jättäneet tulematta enää millään nikillä.
      Uskokaa pois-Joskus se ihan oikea kyllästyminenkin voi iskeä, tälläiseen vanhimmat chat sättäilytyyliin ja sättääjiin. *Real goodbye*

      • Anonyymi

        Näin on käynyt ja tulee Silence
        käynnistymään totaalisesti!


    • Anonyymi

      Vanhimmat chatissa myös joku feikkaa ja esiintyy muiden nikeillä ja puhuu hyväuskoisille hölmöille valheita kyseisen nikin nimissä. Kaikkea ei kannata chatissa uskoa, tälläiset huijarit kun siellä on mustaamassa muiden mainetta. Ei ole ihme jos joku kyllästyy chattailuun.

      • Anonyymi

        Tuosta asiasta kannattaa varoittaa ja tiedottaa kaikille vanhimmat huoneessa.


      • Anonyymi

        Jos on hyväuskoinen hölmö ,niin sehän kertoo jo sätin tason,kannattaako sielä niin kauheen vakavissaan olla?


      • Anonyymi

        Jos olet tälläiseen feikkiin törmännyt niin eikö asiasta kannattaisi sanoa luotsille.
        Toisaalta ei kannattaisi uskoa kaikkea mitä siellä puhutaan, kyllä feikit erottaa aidoista nikeistä
        kun viitsii hieman katsoa sitä feikin nikkiä.
        Usein ei huomata että aidolla sättärillä on kruunu ja nikin edessä merkki.
        Sitten kun feikki "iskee" niin kopsataan ylelle se törky innoissaan eikä ajatella että monella kyseinen nikki on ikiruksissa jo eli joutuu väkisinkin näkemään ne tekstit uudelleen omista rukseista huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on hyväuskoinen hölmö ,niin sehän kertoo jo sätin tason,kannattaako sielä niin kauheen vakavissaan olla?

        Jotkut valitettavasti on vakavissaan ja uskovat siellä kaikenmaailman valheet, huhut ja juorut ja lähtevät niitä vielä eteenpäinkin kertomaan. Tyylillä, kuulin sätissä tälläistä siitä ja siitä tyypistä. Kylläpäs onkin sitten mielenkiintoista. Ei voi ymmärtää. Tuollaisia vatvotaan keskenään kaapeissa, joskus kaikkien nähdenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut valitettavasti on vakavissaan ja uskovat siellä kaikenmaailman valheet, huhut ja juorut ja lähtevät niitä vielä eteenpäinkin kertomaan. Tyylillä, kuulin sätissä tälläistä siitä ja siitä tyypistä. Kylläpäs onkin sitten mielenkiintoista. Ei voi ymmärtää. Tuollaisia vatvotaan keskenään kaapeissa, joskus kaikkien nähdenkin.

        Miten näet mitä kaapeissa puhutaan?
        Nikithän on virtuaalisia, ei kai kukaan usko juttujen todenperäisyyttä?
        Taidat vielä uskoa Joulupukkiinkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten näet mitä kaapeissa puhutaan?
        Nikithän on virtuaalisia, ei kai kukaan usko juttujen todenperäisyyttä?
        Taidat vielä uskoa Joulupukkiinkin?

        Olen samaa mieltä kanssasi,rasittavin huone sättiä koko vanhempien huone aina väitellään tosiasioita vastaan kaikessa ja trollataan varsinkin vip naiset tekevät sitä,luottavat kaikkeen kuulopuheissaan ei toisi asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi,rasittavin huone sättiä koko vanhempien huone aina väitellään tosiasioita vastaan kaikessa ja trollataan varsinkin vip naiset tekevät sitä,luottavat kaikkeen kuulopuheissaan ei toisi asioihin.

        Tää onkin mielenkiintoinen aihe, näkeekö privaan :D


    • Anonyymi

      Sanovat mitä sanovat,kaikille siellä ei edes vastata eikä huolita keskusteluun,näin syrjitään eri mieltä olevia ja jätetään yksin mielipiteineen eikä tervehditä,koska et kuulu sisäpiiriin etkä myötäile heidän keskusteluaan,jos olet samaa mieltä kaikista asioista,niin saat juttukaverin vaikka kenestä,mutta olepa eri mieltä,niin kukaan ei keskustele kanssasi vaan ehkä joku harva joka ei kuulu valittuihin kruunun saajiin,se jos joku asia on kiusaamista ja sitä henkistä kiusaamista johon jopa luotsi osallistuu.

      • Anonyymi

        Olen hieman eri mieltä nyt. Poikkeavat mielipiteet otetaan huomioon, joskus sanan säilä heiluu ja lujaa siellä mielipide-erojen takia.
        Silti eriävän mielipiteensä julkituonut löytää keskustelukumppaneita kyllä.
        Missä siis näet henkistä kiusaamista ja kertonet varmaan tarkemmin miten luotsi
        siihen osallistuu?
        Mikäli näet sätin tuollaisena niin eikö se silloin kannattaisi lopettaa
        ja keksiä tilalle jotain muuta mielekästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hieman eri mieltä nyt. Poikkeavat mielipiteet otetaan huomioon, joskus sanan säilä heiluu ja lujaa siellä mielipide-erojen takia.
        Silti eriävän mielipiteensä julkituonut löytää keskustelukumppaneita kyllä.
        Missä siis näet henkistä kiusaamista ja kertonet varmaan tarkemmin miten luotsi
        siihen osallistuu?
        Mikäli näet sätin tuollaisena niin eikö se silloin kannattaisi lopettaa
        ja keksiä tilalle jotain muuta mielekästä?

        Ala-arvoinen kommenttisi paljastaa paljon sinusta,että pitäisi vain antaa kiusaamisen jatkua puuttumatta siihen,samoin kuin koulussa lakastaan ongelmat maton alle,kiusattu siirtyy toiseen kouluun ja kiusaajat jäävät,voi sinua reppanaa miten ole aivan pihalle ja kirjoitit itsesi juuri pahasti pussiin,olet yksi niistä kiusaajista etkä edes huomaa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala-arvoinen kommenttisi paljastaa paljon sinusta,että pitäisi vain antaa kiusaamisen jatkua puuttumatta siihen,samoin kuin koulussa lakastaan ongelmat maton alle,kiusattu siirtyy toiseen kouluun ja kiusaajat jäävät,voi sinua reppanaa miten ole aivan pihalle ja kirjoitit itsesi juuri pahasti pussiin,olet yksi niistä kiusaajista etkä edes huomaa sitä.

        Eiprivaan kehottaa muita ruksimaan ,jos hän itse ei pidä sättäilijästä,aikamoista manipulointia häneltä,toivottavastai kuikin itse päättä sen mitä tekee siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala-arvoinen kommenttisi paljastaa paljon sinusta,että pitäisi vain antaa kiusaamisen jatkua puuttumatta siihen,samoin kuin koulussa lakastaan ongelmat maton alle,kiusattu siirtyy toiseen kouluun ja kiusaajat jäävät,voi sinua reppanaa miten ole aivan pihalle ja kirjoitit itsesi juuri pahasti pussiin,olet yksi niistä kiusaajista etkä edes huomaa sitä.

        Mikset sitten tee tämän kiusaamisen eteen mitään jota tunnut näkevän siellä koko ajan.
        "voi sinua reppanaa miten ole aivan pihalle ja kirjoitit itsesi juuri pahasti pussiin,olet yksi niistä kiusaajista etkä edes huomaa sitä."
        Mitähän tuo lausekin tarkoittaa, kirjoitusasusta kun ei saa selvää.
        Mukava kuulla että olen yksi niistä kiusaajista, taidat todella tuntea minut hyvin.
        Sinua nyt näyttää todella närästävän tuo sätti ja kaikki siihen liittyvät kommentit täällä.
        Etkö ole huomannut että siellä on mahdollisuus käyttää ruksia, minä käytän joten en näe sitä kertomaasi kiusaamista ruudulla.
        Mitäpä jos keittäisit aamukahvit ja koneen avaamisen sijasta pukisit lämpimästi päälle ja menisit luontoon kävelylle, se voisi selkeyttää ajatusmaailmaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten tee tämän kiusaamisen eteen mitään jota tunnut näkevän siellä koko ajan.
        "voi sinua reppanaa miten ole aivan pihalle ja kirjoitit itsesi juuri pahasti pussiin,olet yksi niistä kiusaajista etkä edes huomaa sitä."
        Mitähän tuo lausekin tarkoittaa, kirjoitusasusta kun ei saa selvää.
        Mukava kuulla että olen yksi niistä kiusaajista, taidat todella tuntea minut hyvin.
        Sinua nyt näyttää todella närästävän tuo sätti ja kaikki siihen liittyvät kommentit täällä.
        Etkö ole huomannut että siellä on mahdollisuus käyttää ruksia, minä käytän joten en näe sitä kertomaasi kiusaamista ruudulla.
        Mitäpä jos keittäisit aamukahvit ja koneen avaamisen sijasta pukisit lämpimästi päälle ja menisit luontoon kävelylle, se voisi selkeyttää ajatusmaailmaasi.

        Ajatusmaailmani on selkeä,vain sinun kaltaisesi "dämälässyt" ovat riesa,koita vain ymmärtää sitä omaa käyttäytymistäsi ja kiusaamistasi. Ajatuksena sinulle heitän tällaisen haasteen:> mietipäs sitä,voin olla se halvaantunut ja liikuntakyvytön joka ei pääse kävelemään luontoon ja olla muuten vakavasti sairas jolla ei ole muuta kuin chat tai hoitajan käynnit,ajattelepa itsesi minun asemaan ja kirjoita sitten uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten tee tämän kiusaamisen eteen mitään jota tunnut näkevän siellä koko ajan.
        "voi sinua reppanaa miten ole aivan pihalle ja kirjoitit itsesi juuri pahasti pussiin,olet yksi niistä kiusaajista etkä edes huomaa sitä."
        Mitähän tuo lausekin tarkoittaa, kirjoitusasusta kun ei saa selvää.
        Mukava kuulla että olen yksi niistä kiusaajista, taidat todella tuntea minut hyvin.
        Sinua nyt näyttää todella närästävän tuo sätti ja kaikki siihen liittyvät kommentit täällä.
        Etkö ole huomannut että siellä on mahdollisuus käyttää ruksia, minä käytän joten en näe sitä kertomaasi kiusaamista ruudulla.
        Mitäpä jos keittäisit aamukahvit ja koneen avaamisen sijasta pukisit lämpimästi päälle ja menisit luontoon kävelylle, se voisi selkeyttää ajatusmaailmaasi.

        Niinpä, olet olet ruksinut kaikki kiusaajat ja muokannut huoneesta todella miellyttävän paikan itsellesi vaihtaa ajatuksia .
        Älä halvenna näitä joiden kokemukset ovat toisenlaiset, syystä tai toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, olet olet ruksinut kaikki kiusaajat ja muokannut huoneesta todella miellyttävän paikan itsellesi vaihtaa ajatuksia .
        Älä halvenna näitä joiden kokemukset ovat toisenlaiset, syystä tai toisesta.

        Olen todellakin ruksinut kaikki negatiiviset siellä koska chatin pitäisi olla mukava keskustelu/ajatustenvaihtokanava.
        Täällä vaan esim sinä haukut sisäpiiriläisiä, ei oteta mukaan keskusteluun jne.
        Mikä ihmeen sisäpiiri?
        Luotsitkin vedetty mukaan kiusaajien joukkoon aiemman kirjoituksen mukaan.
        Kurjaa jos nikkisi roikkuu siellä sivussa vaan ja etsit suurennuslasilla kaiken negan että voit täällä marmattaa niistä.
        Osallistu keskusteluun tai hanki elämä.
        Jos et chatin ideaa ymmärrä niin miksi vaivaudut kirjautumaan sinne päivästä toiseen?
        Mietippä sitä.
        Ikävää kun olet noin katkera ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala-arvoinen kommenttisi paljastaa paljon sinusta,että pitäisi vain antaa kiusaamisen jatkua puuttumatta siihen,samoin kuin koulussa lakastaan ongelmat maton alle,kiusattu siirtyy toiseen kouluun ja kiusaajat jäävät,voi sinua reppanaa miten ole aivan pihalle ja kirjoitit itsesi juuri pahasti pussiin,olet yksi niistä kiusaajista etkä edes huomaa sitä.

        Pakko kommentoida nyt tähänkin jotain, luin nämä ajatuksella ja en voinut kun nauraa.
        "Ala-arvoinen kommenttisi paljastaa paljon sinusta,että pitäisi vain antaa kiusaamisen jatkua puuttumatta siihen,samoin kuin koulussa lakastaan ongelmat maton alle"
        Etkö hyvä ihminen tajua että koulu ja sätti on ihan kaksi eri maailmaa?
        Koulu on elävässä elämässä ja sätti täysin virtuaalista jossa randomit käyvät kirjoittamassa tekstejä ruutuun.
        Se ruksi ja torjukomento on justiinsa sitä varten että sätti pysyy siistinä.
        Jos et niitä osaa käyttää vaan vetoat ihmesyihin niin olen toisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä, hanki elämä ihan oikeesti ja vaihda sätin tilalle joku muu korvaava viihde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen todellakin ruksinut kaikki negatiiviset siellä koska chatin pitäisi olla mukava keskustelu/ajatustenvaihtokanava.
        Täällä vaan esim sinä haukut sisäpiiriläisiä, ei oteta mukaan keskusteluun jne.
        Mikä ihmeen sisäpiiri?
        Luotsitkin vedetty mukaan kiusaajien joukkoon aiemman kirjoituksen mukaan.
        Kurjaa jos nikkisi roikkuu siellä sivussa vaan ja etsit suurennuslasilla kaiken negan että voit täällä marmattaa niistä.
        Osallistu keskusteluun tai hanki elämä.
        Jos et chatin ideaa ymmärrä niin miksi vaivaudut kirjautumaan sinne päivästä toiseen?
        Mietippä sitä.
        Ikävää kun olet noin katkera ihminen.

        Siksi juuri vetosin ruksiin koska itse sen mainitsit aikaisemmassa kirjoituksessa.
        Sitäpaitsi räksytät aivan väärälle kirjoittajalle , en käy chatthuoneessa enkä kirjoittele palstalla. Käyn lukemassa palstaa toisinaan ja jos silmiin pistää jokin kirjoitus voin vastata siihen asialuonnon mukaan . Niinkuin tein tässä tapauksessa sinun kirjoitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi juuri vetosin ruksiin koska itse sen mainitsit aikaisemmassa kirjoituksessa.
        Sitäpaitsi räksytät aivan väärälle kirjoittajalle , en käy chatthuoneessa enkä kirjoittele palstalla. Käyn lukemassa palstaa toisinaan ja jos silmiin pistää jokin kirjoitus voin vastata siihen asialuonnon mukaan . Niinkuin tein tässä tapauksessa sinun kirjoitukseen.

        Nyt olen ilmeisesti törmännyt selvänäkijään.
        Et käy chathuoneissa etkä kirjoittele palstoille.
        Silti sinulla hyvin hallussa huoneiden tapahtumat.
        Nyt jopa "näit" että sinulle räksytän, mistähän tämän
        johtopäätöksen vedit=)
        Nyt en tiedä itkisinkö vai nauraisinko:=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiprivaan kehottaa muita ruksimaan ,jos hän itse ei pidä sättäilijästä,aikamoista manipulointia häneltä,toivottavastai kuikin itse päättä sen mitä tekee siellä.

        Vanhimmat ovat tarkoitettu vain miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, olet olet ruksinut kaikki kiusaajat ja muokannut huoneesta todella miellyttävän paikan itsellesi vaihtaa ajatuksia .
        Älä halvenna näitä joiden kokemukset ovat toisenlaiset, syystä tai toisesta.

        Tuossahan on menetelty aivan oikein kuten chatissa kuuluukin eli ruksia ruutuun ja näin saatu miellyttävä paikka kirjoitteluun.
        Tuota lausetta en ymmärtänyt "Älä halvenna näitä joiden kokemukset jne"
        Miten kirjoittaja on halventanut mitään tai ketään, neuvoja vain antanut.
        Kurjaa jos chat saa ihmisen vainoharhaiseksi kuten näkyy nyt eräälle käyneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olen ilmeisesti törmännyt selvänäkijään.
        Et käy chathuoneissa etkä kirjoittele palstoille.
        Silti sinulla hyvin hallussa huoneiden tapahtumat.
        Nyt jopa "näit" että sinulle räksytän, mistähän tämän
        johtopäätöksen vedit=)
        Nyt en tiedä itkisinkö vai nauraisinko:=)

        Sinulla näyttää olevan ongelmia luetun ymmärryksessä.
        Vai missä mättää ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten tee tämän kiusaamisen eteen mitään jota tunnut näkevän siellä koko ajan.
        "voi sinua reppanaa miten ole aivan pihalle ja kirjoitit itsesi juuri pahasti pussiin,olet yksi niistä kiusaajista etkä edes huomaa sitä."
        Mitähän tuo lausekin tarkoittaa, kirjoitusasusta kun ei saa selvää.
        Mukava kuulla että olen yksi niistä kiusaajista, taidat todella tuntea minut hyvin.
        Sinua nyt näyttää todella närästävän tuo sätti ja kaikki siihen liittyvät kommentit täällä.
        Etkö ole huomannut että siellä on mahdollisuus käyttää ruksia, minä käytän joten en näe sitä kertomaasi kiusaamista ruudulla.
        Mitäpä jos keittäisit aamukahvit ja koneen avaamisen sijasta pukisit lämpimästi päälle ja menisit luontoon kävelylle, se voisi selkeyttää ajatusmaailmaasi.

        Helppoa olla näkemättä , niin ei katsota tarpeelliseksi puuttua. Sulkee silmät ja pyörii suurimman osan mukana siinä kestopiirissä, suljetussa "tilassaan". Aiheen keskusteluille kehittää se keskiö siellä piirissä. Vieraampi kun tuo oman aiheensa , niin siihen osaa ottaa ehkä yksi ja vasta voimakkaasti ärsytettynä. Olet astunut *isompien varpaille, ja näin ollen entistä enenpi ulkopuolinen. Tervehtiminen ja kohteliaisuus eivät kuulu käytäntöön. Ehkä pitäisi olla röyhkeä ja rääväsuu, hyökkääväkin. Iloisia sekä rentoja kevään päiviä jokaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala-arvoinen kommenttisi paljastaa paljon sinusta,että pitäisi vain antaa kiusaamisen jatkua puuttumatta siihen,samoin kuin koulussa lakastaan ongelmat maton alle,kiusattu siirtyy toiseen kouluun ja kiusaajat jäävät,voi sinua reppanaa miten ole aivan pihalle ja kirjoitit itsesi juuri pahasti pussiin,olet yksi niistä kiusaajista etkä edes huomaa sitä.

        Olen luullut, että sätissä olo on täysin vapaaehtoista. Jos siellä on ja kokee tulevansa kiusatuksi, niin silloin varmaan pitäisi pysyä poissa. Vertaus kouluun ja töihin ontuu aika pahasti, koska ne eivät ole vapaaehtoista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, olet olet ruksinut kaikki kiusaajat ja muokannut huoneesta todella miellyttävän paikan itsellesi vaihtaa ajatuksia .
        Älä halvenna näitä joiden kokemukset ovat toisenlaiset, syystä tai toisesta.

        Tämä ruksiminen on esillä edelleen, mitään muutosta ei oo tapahtunut tiettyjen osalta. Samaa kaavaa painetaan menee.


    • Anonyymi

      Naturistina olen siis oikeutettu menemään munasillani kauppaan

      • Anonyymi

        Voisit kokeilla kuinka käy kun jätät maskin pois kasvoiltasi, saat tuimia ilmeitä ja kukaan ei huomaa muuta kuin puuttuvan maskin:))


    • Anonyymi

      Joskus mietin,millä ajalla nämä 24/7 sättääjät käyvät kaupassa,tekevät ruokaa,siivoavat,pesevät pyykkinsä,käyvät ulkoilemassa,seurustelevat ystävien tai sukulaisten kanssa,millä ajalla he tekevät ostoksensa,nukkuvat tai yleensäkään millä ajalla he tekevät arkiaskareitaan?Kun itse käyn kurkkaamassa kirjautumatta,aina samat nikit siellä.Varmasti tulee kommentteja jotka kertovat sättääjästä kaiken,laita edes nikkisi perään,niin tiedetään ketä käy täällä lukemassa. t-kuparivaasi

      • Anonyymi

        Meneekö sinun aikasi siihen että käyt 24/7 kurkkimassa keitä sätissä on?
        Näin ollen sinulta on mennyt ohitse koronatilanne jonka leviäminen
        on riistäytynyt käsistä eli ei nyt käydä seurustelemassa sukulaisten tai
        ystävien kanssa muusta puhumattakaan.Kaupassakin käydään 1-2 krt kuukaudessa
        tai tilataan tavarat kotiin.Monet ovat sitäpaitsi työelämässä mukana, etkö sitä huomioinut?
        Kehtaat vielä tunnustaa että kurkit 24/7 keitä sätissä on,
        onko se muiden aika jotenkin sinulta pois?
        Valvot siis öisinkin että voit katsella keitä sätissä on?
        Mikset itse näyttänyt esimerkkiä ja laittanut nikkiäsi perään,
        toisten kyllä käsket tunnnistautua omallaan.
        t-alumiinikattila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö sinun aikasi siihen että käyt 24/7 kurkkimassa keitä sätissä on?
        Näin ollen sinulta on mennyt ohitse koronatilanne jonka leviäminen
        on riistäytynyt käsistä eli ei nyt käydä seurustelemassa sukulaisten tai
        ystävien kanssa muusta puhumattakaan.Kaupassakin käydään 1-2 krt kuukaudessa
        tai tilataan tavarat kotiin.Monet ovat sitäpaitsi työelämässä mukana, etkö sitä huomioinut?
        Kehtaat vielä tunnustaa että kurkit 24/7 keitä sätissä on,
        onko se muiden aika jotenkin sinulta pois?
        Valvot siis öisinkin että voit katsella keitä sätissä on?
        Mikset itse näyttänyt esimerkkiä ja laittanut nikkiäsi perään,
        toisten kyllä käsket tunnnistautua omallaan.
        t-alumiinikattila

        Alumiinikattilalle,en valvo sätin takia öitäni,enkä tsiikaile aina ketä siellä on,sinut kyllä tiedän, kuka paskiainen olet,niinä aikoina,kun ei ollut koronaa oli sama touhu,jättivät nikin roikkumaan sinne niin kuin sinä teet aina,näen vain ne samat nikit kun käyn katsomassa olisiko tuttuni siellä. Etkö ymmärrä, vai hapettuiko alumiini noin pahasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö sinun aikasi siihen että käyt 24/7 kurkkimassa keitä sätissä on?
        Näin ollen sinulta on mennyt ohitse koronatilanne jonka leviäminen
        on riistäytynyt käsistä eli ei nyt käydä seurustelemassa sukulaisten tai
        ystävien kanssa muusta puhumattakaan.Kaupassakin käydään 1-2 krt kuukaudessa
        tai tilataan tavarat kotiin.Monet ovat sitäpaitsi työelämässä mukana, etkö sitä huomioinut?
        Kehtaat vielä tunnustaa että kurkit 24/7 keitä sätissä on,
        onko se muiden aika jotenkin sinulta pois?
        Valvot siis öisinkin että voit katsella keitä sätissä on?
        Mikset itse näyttänyt esimerkkiä ja laittanut nikkiäsi perään,
        toisten kyllä käsket tunnnistautua omallaan.
        t-alumiinikattila

        TÄMÄ kertoo kaiken sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alumiinikattilalle,en valvo sätin takia öitäni,enkä tsiikaile aina ketä siellä on,sinut kyllä tiedän, kuka paskiainen olet,niinä aikoina,kun ei ollut koronaa oli sama touhu,jättivät nikin roikkumaan sinne niin kuin sinä teet aina,näen vain ne samat nikit kun käyn katsomassa olisiko tuttuni siellä. Etkö ymmärrä, vai hapettuiko alumiini noin pahasti?

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Kirjoitit aiemmin "Kun itse käyn kurkkaamassa kirjautumatta,aina samat nikit siellä."
        Kirjoitit itsesi pussiin suuressa viisaudessasi, nimittäin ulkopuolelta ei näy kenen nikki roikkuu sätin alakerrassa ja nyt suurena selvänäkijänä sinä olet nähnyt minun nikkini roikkumassa siellä.
        Sinulla ei ole käytöstapoja kun nimittelet minua paskiaiseksi.
        Kerro nyt ihmeessä kuka minä olen siellä:=)
        Itse aloitit kirjoituksesi sanoilla "Joskus mietin,millä ajalla nämä 24/7 sättääjät käyvät kaupassa,tekevät ruokaa,siivoavat,pesevät pyykkinsä,käyvät ulkoilemassa,seurustelevat ystävien tai sukulaisten kanssa,"
        Olisko jo aika hankkia se elämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Kirjoitit aiemmin "Kun itse käyn kurkkaamassa kirjautumatta,aina samat nikit siellä."
        Kirjoitit itsesi pussiin suuressa viisaudessasi, nimittäin ulkopuolelta ei näy kenen nikki roikkuu sätin alakerrassa ja nyt suurena selvänäkijänä sinä olet nähnyt minun nikkini roikkumassa siellä.
        Sinulla ei ole käytöstapoja kun nimittelet minua paskiaiseksi.
        Kerro nyt ihmeessä kuka minä olen siellä:=)
        Itse aloitit kirjoituksesi sanoilla "Joskus mietin,millä ajalla nämä 24/7 sättääjät käyvät kaupassa,tekevät ruokaa,siivoavat,pesevät pyykkinsä,käyvät ulkoilemassa,seurustelevat ystävien tai sukulaisten kanssa,"
        Olisko jo aika hankkia se elämä?

        Niin,ihmettelin en syyttänyt ketään tai morkannut,näin se kalikka kalahti,KALAHDUS KUULUI LÄPI SUOMEN,että mä osaankin olla tässä hyvä. Kirjoitan mitä haluan, jotta saan narautettua tuon laiset vatipäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Kirjoitit aiemmin "Kun itse käyn kurkkaamassa kirjautumatta,aina samat nikit siellä."
        Kirjoitit itsesi pussiin suuressa viisaudessasi, nimittäin ulkopuolelta ei näy kenen nikki roikkuu sätin alakerrassa ja nyt suurena selvänäkijänä sinä olet nähnyt minun nikkini roikkumassa siellä.
        Sinulla ei ole käytöstapoja kun nimittelet minua paskiaiseksi.
        Kerro nyt ihmeessä kuka minä olen siellä:=)
        Itse aloitit kirjoituksesi sanoilla "Joskus mietin,millä ajalla nämä 24/7 sättääjät käyvät kaupassa,tekevät ruokaa,siivoavat,pesevät pyykkinsä,käyvät ulkoilemassa,seurustelevat ystävien tai sukulaisten kanssa,"
        Olisko jo aika hankkia se elämä?

        Bar alumiinikattila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bar alumiinikattila

        cuuuuuulll eli ****** tiedät kyllä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,ihmettelin en syyttänyt ketään tai morkannut,näin se kalikka kalahti,KALAHDUS KUULUI LÄPI SUOMEN,että mä osaankin olla tässä hyvä. Kirjoitan mitä haluan, jotta saan narautettua tuon laiset vatipäät.

        Ugh pullon henki on alkanut puhumaan ja muisti edellisistä kirjoituksista on mennyt.
        Nimittelet ja vaikka mitä mutta yhtään järkevää tekstiä sinulta ei tule.
        Tuostakaan kirjoituksesta en saanut minkäänlaista koppia.
        En minä kuullut mitään kalahdusta.
        Ilmankos siellä sätissä olet yksinäinen kun et kykene minkäänlaiseen vuorovaikutukseen,
        olet vain minä, minä, minä...
        Edelleenkin suosittelen sinulle sitä oikeata live-elämää.
        Sitä sinulla ei selkeästi ole.
        Kippis:=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ugh pullon henki on alkanut puhumaan ja muisti edellisistä kirjoituksista on mennyt.
        Nimittelet ja vaikka mitä mutta yhtään järkevää tekstiä sinulta ei tule.
        Tuostakaan kirjoituksesta en saanut minkäänlaista koppia.
        En minä kuullut mitään kalahdusta.
        Ilmankos siellä sätissä olet yksinäinen kun et kykene minkäänlaiseen vuorovaikutukseen,
        olet vain minä, minä, minä...
        Edelleenkin suosittelen sinulle sitä oikeata live-elämää.
        Sitä sinulla ei selkeästi ole.
        Kippis:=)

        Järkevyys puuttuu sinunkin kirjoituksista,ei niissä ole mitään muuta kuin sisäpiirin kuopimista,yksinäinen en ole "sätissä" enkä "livessä" joten tuokin jouti romukoppaan,nyt voit taas keskittyä vain itseesi jota teet muutoinkin aina . Ota koppi!


    • Anonyymi

      Kannattais kokeillä tätäkin ip osoitetta bannata ,vaihdan ip:n alle minuuttiin.

    • Anonyymi

      Kommentoin aloitusta sekä kaikkia aloituksen alla olevia kommentteja.

      Koronakurimus vaikuttaisi muokanneen chatin käyttäjien psyykkeen hyytelöksi.

      • Anonyymi

        Ketju aloitettu 2016 joten lieneekö koronalla osaa tai arpaa hyytelöitymiseen:=)


    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      aamua tänne

    • Anonyymi

      harmi,vanha chat/vanhimmat oli paljon parempi kuin tämä uusi chat

      • Anonyymi

        Perusta uusi ja vie ystäväsi sinne, niin kaikilla on hyvä olla.


    • Anonyymi

      Itse käymällä huoneessa huomaatte, miten uuteen tulijaan suhtaudutaan,ainaista itsensä esille tuomista,minä tein,minä kävin,minä ostin jne. Aina samat nikit ja feikit siellä päivästä toiseen,toki varmaan siellä yksinäisiäkin joukossa.

    • Anonyymi

      Etsin neitsyt miehiä.T.tuulikki.

    • Anonyymi

      Feikkejä ja pikkupoikia nettirunkkareita täynnä se huone.

    • Anonyymi

      Onhan siellä muutama "vatipää" jotka kuvittelevat omistavansa sätin, kehottavat vain ruksimaan muut, että pääsisivät itseään korostamaan ja esittelemään, voi näitä reppanoita, miksi eivät osaa edes tätä asiaa hoitaa, jos elämässä ei onnistu muuta kuin kehumaan mitä on tehnyt erinomaisesti ja kuinka hyviä lääkkeitä itsellä on opettelisivat edes lukemaan ja tulkitsemaan kommentit oikein.

      • Anonyymi

        Aika lailla sairaita ja päihteiden väärinkäyttäjiä siellä, mielenterveyspotilaita, keskustelu joskus vain lääkkeistä mitä kukin käyttää ja maallikkona jo "googlettamalla" löydät, mihin niitä lääkkeitä käytetään. Toki mahtuu sinne ihan ok ihmisiäkin, mutta harvassa ne ja erikseen ovat vammaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lailla sairaita ja päihteiden väärinkäyttäjiä siellä, mielenterveyspotilaita, keskustelu joskus vain lääkkeistä mitä kukin käyttää ja maallikkona jo "googlettamalla" löydät, mihin niitä lääkkeitä käytetään. Toki mahtuu sinne ihan ok ihmisiäkin, mutta harvassa ne ja erikseen ovat vammaiset.

        Esimerkki kareniina hän pelaa kolmella eri nikillä saman aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkki kareniina hän pelaa kolmella eri nikillä saman aikaa.

        Ari-77 on hyvin erilainen kun muut ja hän puhuu miten paha lapsuus ollut ja naiset ne nauraa minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkki kareniina hän pelaa kolmella eri nikillä saman aikaa.

        Erikoinen tapaus......


    • Anonyymi

      Samat trollit/vakionikit roikkuvat siellä päivästä toiseen, eivätkä keskustele juuri mistään, vain toteamuksia. Välillä eräillä tai melkein jokaisella on omat monologit meneillään.

    • Anonyymi

      Ikuinen ruokareseptien vääntäminen ja kuka tykkää mistäkin ruuasta,,,,

    • Anonyymi

      Ari77 on chatin kingi hänelle ei kukaan uskalla aukoa päätä.

    • Anonyymi

      Ari on mukava mies ja hyvin rikas otus.

      • Anonyymi

        Miksi ARI-77 kehut itseäsi täällä?


    • Anonyymi

      Sinne vanhimmat huoneeseen kannattaa mennä asenteella mitä vain voi tulla vastaan, todella rääväsuista meininkiä välillä, uusien haukkumista, alistamista, pilkkaamista ja arvuuttelua millä "nikillä" aiemmin olet ollut, eli olet uusi ja poliittisesti äärioikealla tai heitä vastaan.

      • Anonyymi

        No tämähän on totta, omaa agendaa ajavien viherperseiden paikka, ei siellä ole viisautta eikä hoksottimia, puuttuu sieltä viisaus ja toisen kunnioitus siksi siitä on tullut mellastajien huone.


    • Anonyymi

      Kun tulet vastaan saat selkää.

      • Anonyymi

        Kenen selkää saan?


    • Anonyymi

      Rupeeko eliitin maanaalaiset kaupungit olemaan valmiita 3 maailmansotaan.

    • Anonyymi

      Pian kolisee, kun suutun olen varkautelainen jätti.

    • Anonyymi

      Missä on meidän arska koko chatti kaipaa häntä.

    • Anonyymi

      Chatissa on nyt paljon uusia tyyppejä kun vanhat ovat kuolleet pois.

    • Hep

      • Anonyymi

        Onko ari.77 kuollut R.I.P HÄNELLE.


    • Tsek ja hep

    • Anonyymi

      Heppi miehiä koko huone.

    • Anonyymi

      Maksasairaudet ovat alkuvaiheessa oireettomia, tai oireet voivat olla epämääräisiä kuten väsymys, lievä lämmönnousu, ruokahaluttomuus, pahoinvointi tai painon tunne ylävatsalla. Kutina liittyy kolestaasiin eli tilaan, jossa sappi ei pääse erittymään maksasta suolistoon.Minä kuolen just elinaikaa on viikkoja.

    • Anonyymi

      Katsokaa peiliin, mehän tämän huoneen tunnelmasta vastatataan

      • Anonyymi

        ai sinä ja sinun hännystelijät?


    • Anonyymi

      Mulkkis aloittaa aamuisin ja Nikkilä vaihdetaan.

    • Anonyymi

      Tein treffit heinäkuussa chatin naiseen ja huomasin et hän onkin mies pelästyin livahdin äkkiä pois.Mietin tässä onko kaikki naiset chatissa miehiä tai onko heidät leikattu naiseksi.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      476
      3589
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      159
      3383
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2623
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 264
      2019
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      105
      1436
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe