Elikkäs ite oom 14v tyttö ja aloin masturboimaan viime kuussa se tuntuu nii hyvältä
Vastaukset 8
- p0ikaa
5. luokalla, kaverit kerto "vedä käteen" ja ihan oikeasti menin kotiin ja tein kuten käskettiin
Silloin kun ensimmäisen kerran tajusin, että minusta ei ole mihinkään ja elämäni on tyhjää ja merkityksetöntä ja tulen kuolemaan saavuttamatta mitään. Olin silloin 4-vuotias.
Hikipedian Tarja Halonen -artikkelia lukiessani. Olin tuolloin 7v
Säästän masturboinnin avioliittoon.
- keilioppia.äki.kiakki
En ole alkanut masturboibaan vaan ryhtynyt masturboimaan tai alkanut masturboida
- dkksldk27
Ha ha sinä olet niin hauska.
Olin 13
- sfgdghdgh
Kyllä kai jo 3-vuotias saattaa kuivarunkata. Tiiättehän sillaan mahallaan pykiä kuin vammane mittarimato.Yleensä tietenki keskellä huoneen lattiaa, vieraiden nähen ja tuntitolkulla. Joskus nukahtaakin siihe runkkuuasentoon.
Muistakaa siis leikkiä lastenne kanssa, vaikka soonki sangen kyrvästä, muuten ne alkaa ikävystyksissään leikkiä itsellään hetkellä joka on vielä kyrvemmästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121063
- 55808
- 33789
- 65757
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78664Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37643Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle13556- 16537
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3522Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia18512