Ilmeisesti se on jokin uusi hip&cool villitys tehdä AIDSin sivukäyttäjiä. On alkuperäinen AIDS, on AlDS on A1DS ja niiden lisäksi minulla on aids.
Vastaukset 18
- A1DS
Mitä pahaa minussa on?
Ainakin se että olet mielikuvitukseton kakara, jonka mielestä on hauskaa matkia muita internetissä.
Entä jos nämä kaikki ovat minun käyttäjiäni?
Esup kirjoitti:
Onhan sekin mahdollisuus, mutta oletko oikeasti niin säälittävä?
En. Jos tekisin toisen käyttäjän sen nimeksi tulisi HIV.
- katsojan-mielipide
Esup on AIDSIN sivupersoona.
Se oli alunperin minun ideani
- Hacki
Kaikki tietävät että AIDSin toinen käyttäjä !
Esups Oletko tyhmä?- Hacki_AIDS
Kaikki tietävät että AIDSin toinen käyttäjä on A1DS.
- Hacki_de
Esup kirjoitti:
Eeeeei kait sentään. Ja kirjota mun nimi oikein vitun idiootti.
Oletko sinä opettaja
- Aitanasanchezgijon
Aids on paska rölli! :-)
Ja näin se AIDS imperiumi sai alkunsa...
- naamapulma
https://youtu.be/XIrgDJmD9l4?t=65 Tuohon videoon päätyny AIDS ilmeisesti, Ihan kuin olisi tuossa ryystämässä olutta.
- Kylmis__
Kaunis biisi.
- tyranbanksit
Kylmis__ kirjoitti:
Kaunis biisi.
Ai? Pitääpä kuunnella. Paikallisia pumppuja ja vähä sukua mulle tuo kaljupeä mutta ei oo tullu silti tutustuttua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121063
- 55808
- 33789
- 65757
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78664Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37643Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle13556- 16537
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3522Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia18512