Spermaako vai?

Jos vedän käteen ja tulee semmoista valkeanharmaata vähän vettä sakeampaa joka on tahmasta onko se spermaa? Ja jos on nii tarkoittaako se että murrosikä on pitkällä?

6

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 99337944040404

      Kyllä se on alkanut. Tarkempi vaihe riippuu siitä miten kulli ja karvotus on alkanut kasvaa, jos eivät vielä kunnolla niin kesään mennessä nekin alkavat tapahtua. Mälli muuttuu myös paksummaksi ajan myötä.

      • On mulla karvoitusta tullut peniksen juureen aika paljonki jo


      • 8676866468468

        Kyllä sitten kulliki alkaa saada kohta pituutta lisää. Sitähän kaikki pojat yleensä eniten odottavat, koska esim saunassa se on selvin merkki miehisyydestä. Hyvää Joulun odotusta! :)


      • taasliianepätietoinen
        8676866468468 kirjoitti:

        Kyllä sitten kulliki alkaa saada kohta pituutta lisää. Sitähän kaikki pojat yleensä eniten odottavat, koska esim saunassa se on selvin merkki miehisyydestä. Hyvää Joulun odotusta! :)

        Hei, oon 12v poika ja multa tulee spermaa kyllä. kuinka pitkällä murrosikä voi olla, kun karvojakin kasvaa?


    • murrosikä on varmasti jo melko hyvin edennyt kun spermaakin tulee. Ensimmäisiä näkyviä merkkejä murrosiän alkamisesta ovat mm: kivesten ja peniksen kasvaminen isommaksi, kiveksen myös laskeutuu ennen niiden kasvamista, karvoitusta alkaa tulla peniksen juureen ja kainaloihin, ääni madaltuu möreämmäksi, hiki alkaa haiskahtaa voimakkaammalle, pituuskasvu alkaa kiihtyä jne. Spermaa voi tulla, alussa se voi olla lähes kirkasta tai hiukan sameaa, mutta muuttuu melko pian tahmeammaksi ja sameammaksi, väri lopulta on suht vaaleaa tai harmaata. Itsetyydytystä voi suorittaa myös vaikka spermaa ei aina tulisikaan, se ei vaikuta murrosiän kehitykseen millään lailla huonontavasti.

      • Kyllä mulla on alkanut karvoitusta tulla, kainalossa pieniä haivenia ja peniksen juureen myös, mutta vähän enemmän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      375
      1401
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1223
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      1003
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      915
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      866
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      766
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      164
      633
    Aihe