Tätä nimimerkkiä kantava nuori hakee huomiota joka keskustelusta. Onko tässä tarpeeksi huomiota?
Mää annan sulle nyt neuvon, toivottavasti otat siitä vaarin:
Sammuta tietokone, mene ulos, hanki kavereita, pidä hauskaa ja unohda ne "tää on kaikki mun pään sisässä" harhaluulot.
Toisaalta... Mää oon vähän hypokriittinen sillä mäkään en pysty tekeen mitään noista.
Että juu... Tota noin.... Tuukko meille viilteleen?
Jokumielenhäiriö
23
717
Vastaukset
Olen ulkona ja tietokone on sammutettu. Käyn koulua
Kaikessa traagisuudessaankin ihan helkkarin hyvä postaus Esup!
Vaikka osaatkin olla välillä ärsyttävä häirikkötrolli, niin tyhmänä en kyllä voi sinua pitää.
Jos voisin niin tarjoisin vaikka hampurilaisen. :) Eihän se mitään merkkais, mutta kuitenkin...Jos onnistuin tuossa, niin olen iloinen, en omasta puolestani vaan sun puolesta.😊
Jos taas vittuilet, niin aivan sama. 😂Oldie kirjoitti:
Jos onnistuin tuossa, niin olen iloinen, en omasta puolestani vaan sun puolesta.😊
Jos taas vittuilet, niin aivan sama. 😂Ihan tosissani olen, sää oot ainoo hyvä palstalainen.
Esup kirjoitti:
Ihan tosissani olen, sää oot ainoo hyvä palstalainen.
No hei, onhan sulla nyt se uusi kaverikin. 😊
Mutta kiitos.
En kyllä saa kavereita.
Jos ei ole ystäviä kannattaa olla hyvä mielikuvitus tai empatiakyvytön. Jos on hyvä mielikuvitus voi menettää järkensä ja ajatella mitä sattuu totena tai kuvitelmana ja olla kyvytön puhumaan. Jos on empatiakyvytön voi kuluttaa aikansa kiusaamalla muita.
Uskomatonta on kyllä se että lähetin ensimmäisen viestin eilen tällä nimimerkillä ja jo nyt olen näin suosittu/epäsuosittu.
Uskomatonta on myös se, että sininikkeihinkin saa nykyään ääkkösiä. Täällähän tapahtuu ihan aitoa kehitystä!
- Kylmis_
jokutyyppi19 kirjoitti:
Uskomatonta on myös se, että sininikkeihinkin saa nykyään ääkkösiä. Täällähän tapahtuu ihan aitoa kehitystä!
Ainakin kylmis nimmarin pitkäön versioon sai ääkköset.
Aika asiallinen käyttäjä tosiaan. Toivottavasti hän ei paljastu trolliksi.
Ei paljastu jos en jossain vaiheessa luovuta elämisen suhteen ja halua estää kaikkia kaipaamasta minua.
- Kylmis_
Mitä tarkoittaa hypokriittinen? Onko se jotain kriitikkojen paleltumisvammoja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854022
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992263Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312038Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271811- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell701790Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501