Tätä nimimerkkiä kantava nuori hakee huomiota joka keskustelusta. Onko tässä tarpeeksi huomiota?
Mää annan sulle nyt neuvon, toivottavasti otat siitä vaarin:
Sammuta tietokone, mene ulos, hanki kavereita, pidä hauskaa ja unohda ne "tää on kaikki mun pään sisässä" harhaluulot.
Toisaalta... Mää oon vähän hypokriittinen sillä mäkään en pysty tekeen mitään noista.
Että juu... Tota noin.... Tuukko meille viilteleen?
Jokumielenhäiriö
23
747
Vastaukset
Olen ulkona ja tietokone on sammutettu. Käyn koulua
Kaikessa traagisuudessaankin ihan helkkarin hyvä postaus Esup!
Vaikka osaatkin olla välillä ärsyttävä häirikkötrolli, niin tyhmänä en kyllä voi sinua pitää.
Jos voisin niin tarjoisin vaikka hampurilaisen. :) Eihän se mitään merkkais, mutta kuitenkin...Jos onnistuin tuossa, niin olen iloinen, en omasta puolestani vaan sun puolesta.😊
Jos taas vittuilet, niin aivan sama. 😂Oldie kirjoitti:
Jos onnistuin tuossa, niin olen iloinen, en omasta puolestani vaan sun puolesta.😊
Jos taas vittuilet, niin aivan sama. 😂Ihan tosissani olen, sää oot ainoo hyvä palstalainen.
Esup kirjoitti:
Ihan tosissani olen, sää oot ainoo hyvä palstalainen.
No hei, onhan sulla nyt se uusi kaverikin. 😊
Mutta kiitos.
En kyllä saa kavereita.
Jos ei ole ystäviä kannattaa olla hyvä mielikuvitus tai empatiakyvytön. Jos on hyvä mielikuvitus voi menettää järkensä ja ajatella mitä sattuu totena tai kuvitelmana ja olla kyvytön puhumaan. Jos on empatiakyvytön voi kuluttaa aikansa kiusaamalla muita.
Uskomatonta on kyllä se että lähetin ensimmäisen viestin eilen tällä nimimerkillä ja jo nyt olen näin suosittu/epäsuosittu.
Uskomatonta on myös se, että sininikkeihinkin saa nykyään ääkkösiä. Täällähän tapahtuu ihan aitoa kehitystä!
- Kylmis_
jokutyyppi19 kirjoitti:
Uskomatonta on myös se, että sininikkeihinkin saa nykyään ääkkösiä. Täällähän tapahtuu ihan aitoa kehitystä!
Ainakin kylmis nimmarin pitkäön versioon sai ääkköset.
Aika asiallinen käyttäjä tosiaan. Toivottavasti hän ei paljastu trolliksi.
Ei paljastu jos en jossain vaiheessa luovuta elämisen suhteen ja halua estää kaikkia kaipaamasta minua.
- Kylmis_
Mitä tarkoittaa hypokriittinen? Onko se jotain kriitikkojen paleltumisvammoja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1102999Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171902687Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612139Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11431Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2251354Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221310Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31121Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115890Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3862Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103853