Jokumielenhäiriö

Tätä nimimerkkiä kantava nuori hakee huomiota joka keskustelusta. Onko tässä tarpeeksi huomiota?
Mää annan sulle nyt neuvon, toivottavasti otat siitä vaarin:
Sammuta tietokone, mene ulos, hanki kavereita, pidä hauskaa ja unohda ne "tää on kaikki mun pään sisässä" harhaluulot.

Toisaalta... Mää oon vähän hypokriittinen sillä mäkään en pysty tekeen mitään noista.
Että juu... Tota noin.... Tuukko meille viilteleen?

23

717

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ulkona ja tietokone on sammutettu. Käyn koulua

• Vieläkö käyt lukemassa täällä kommentteja?

• Kaikessa traagisuudessaankin ihan helkkarin hyvä postaus Esup!

Vaikka osaatkin olla välillä ärsyttävä häirikkötrolli, niin tyhmänä en kyllä voi sinua pitää.

Jos voisin niin tarjoisin vaikka hampurilaisen. :) Eihän se mitään merkkais, mutta kuitenkin...

• Jos onnistuin tuossa, niin olen iloinen, en omasta puolestani vaan sun puolesta.😊

Jos taas vittuilet, niin aivan sama. 😂

• Oldie kirjoitti:

Jos onnistuin tuossa, niin olen iloinen, en omasta puolestani vaan sun puolesta.😊

Jos taas vittuilet, niin aivan sama. 😂

Ihan tosissani olen, sää oot ainoo hyvä palstalainen.

• Esup kirjoitti:

Ihan tosissani olen, sää oot ainoo hyvä palstalainen.

No hei, onhan sulla nyt se uusi kaverikin. 😊

Mutta kiitos.

• En kyllä saa kavereita.

• Mihin ystäviä tarvitsee?

AIDS 2016 - "yksinäisyys on voimavara ja ystävät vain este"

• Jos ei ole ystäviä kannattaa olla hyvä mielikuvitus tai empatiakyvytön. Jos on hyvä mielikuvitus voi menettää järkensä ja ajatella mitä sattuu totena tai kuvitelmana ja olla kyvytön puhumaan. Jos on empatiakyvytön voi kuluttaa aikansa kiusaamalla muita.

• Tai voi vain tappaa itsensä niin ei ole aikaa jota tuhlata.

• Uskomatonta on kyllä se että lähetin ensimmäisen viestin eilen tällä nimimerkillä ja jo nyt olen näin suosittu/epäsuosittu.

• Johtuu varmaan siitä että lähetin viestin niin saatanan moneen keskusteluun.

• Oisko ollu kolmeen tai neljään. Nyt varmaa jo kuusi.

• Ne vaan sattu olemaan keskusteluja joita luet.

• Uskomatonta on myös se, että sininikkeihinkin saa nykyään ääkkösiä. Täällähän tapahtuu ihan aitoa kehitystä!

• Sähköpostiosoitteeseen ei saa.

• Niin, kätevästi huomio siirtyi pois minusta.

• Kylmis_
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Uskomatonta on myös se, että sininikkeihinkin saa nykyään ääkkösiä. Täällähän tapahtuu ihan aitoa kehitystä!

Ainakin kylmis nimmarin pitkäön versioon sai ääkköset.

• Aika asiallinen käyttäjä tosiaan. Toivottavasti hän ei paljastu trolliksi.

• Ei paljastu jos en jossain vaiheessa luovuta elämisen suhteen ja halua estää kaikkia kaipaamasta minua.

• Enemmän trolleja ja vähemmän angstaajia, juuri sitä Syöpä24 kaipaa.

• Kylmis_

Mitä tarkoittaa hypokriittinen? Onko se jotain kriitikkojen paleltumisvammoja?

• Tekopyhä, kaksoismoraalinen...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      85
      4022
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3071
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2263
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2038
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1811
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1790
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      70
      1790
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1557
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1517
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1501
    Aihe