Jokumielenhäiriö

Esup

Tätä nimimerkkiä kantava nuori hakee huomiota joka keskustelusta. Onko tässä tarpeeksi huomiota?
Mää annan sulle nyt neuvon, toivottavasti otat siitä vaarin:
Sammuta tietokone, mene ulos, hanki kavereita, pidä hauskaa ja unohda ne "tää on kaikki mun pään sisässä" harhaluulot.

Toisaalta... Mää oon vähän hypokriittinen sillä mäkään en pysty tekeen mitään noista.
Että juu... Tota noin.... Tuukko meille viilteleen?

23

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ulkona ja tietokone on sammutettu. Käyn koulua

      • Vieläkö käyt lukemassa täällä kommentteja?


    • Kaikessa traagisuudessaankin ihan helkkarin hyvä postaus Esup!

      Vaikka osaatkin olla välillä ärsyttävä häirikkötrolli, niin tyhmänä en kyllä voi sinua pitää.

      Jos voisin niin tarjoisin vaikka hampurilaisen. :) Eihän se mitään merkkais, mutta kuitenkin...

      • Jos onnistuin tuossa, niin olen iloinen, en omasta puolestani vaan sun puolesta.😊

        Jos taas vittuilet, niin aivan sama. 😂


      • Oldie kirjoitti:

        Jos onnistuin tuossa, niin olen iloinen, en omasta puolestani vaan sun puolesta.😊

        Jos taas vittuilet, niin aivan sama. 😂

        Ihan tosissani olen, sää oot ainoo hyvä palstalainen.


      • Esup kirjoitti:

        Ihan tosissani olen, sää oot ainoo hyvä palstalainen.

        No hei, onhan sulla nyt se uusi kaverikin. 😊

        Mutta kiitos.


    • En kyllä saa kavereita.

      • Mihin ystäviä tarvitsee?

        AIDS 2016 - "yksinäisyys on voimavara ja ystävät vain este"


      • Jos ei ole ystäviä kannattaa olla hyvä mielikuvitus tai empatiakyvytön. Jos on hyvä mielikuvitus voi menettää järkensä ja ajatella mitä sattuu totena tai kuvitelmana ja olla kyvytön puhumaan. Jos on empatiakyvytön voi kuluttaa aikansa kiusaamalla muita.


      • Tai voi vain tappaa itsensä niin ei ole aikaa jota tuhlata.


    • Uskomatonta on kyllä se että lähetin ensimmäisen viestin eilen tällä nimimerkillä ja jo nyt olen näin suosittu/epäsuosittu.

      • Johtuu varmaan siitä että lähetin viestin niin saatanan moneen keskusteluun.


      • Oisko ollu kolmeen tai neljään. Nyt varmaa jo kuusi.


      • Ne vaan sattu olemaan keskusteluja joita luet.


      • Uskomatonta on myös se, että sininikkeihinkin saa nykyään ääkkösiä. Täällähän tapahtuu ihan aitoa kehitystä!


      • Sähköpostiosoitteeseen ei saa.


      • Niin, kätevästi huomio siirtyi pois minusta.


      • Kylmis_
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Uskomatonta on myös se, että sininikkeihinkin saa nykyään ääkkösiä. Täällähän tapahtuu ihan aitoa kehitystä!

        Ainakin kylmis nimmarin pitkäön versioon sai ääkköset.


    • Aika asiallinen käyttäjä tosiaan. Toivottavasti hän ei paljastu trolliksi.

      • Ei paljastu jos en jossain vaiheessa luovuta elämisen suhteen ja halua estää kaikkia kaipaamasta minua.


      • Enemmän trolleja ja vähemmän angstaajia, juuri sitä Syöpä24 kaipaa.


    • Kylmis_

      Mitä tarkoittaa hypokriittinen? Onko se jotain kriitikkojen paleltumisvammoja?

      • Tekopyhä, kaksoismoraalinen...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe