toinen

kalluppi

moniko täällä tupakoi? paljonko?

19

1588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sleepy79

..enkä ole ikinä polttanutkaan. En yksinkertaisesti voi sietää hajua ja makua! Olen oksentamispisteessä kun maistan tupakkaa ja vedet silmissä etin jotain suuhuni joka veisi maun pois. Että näin. :)

• Jennifer40

..eikä murukaan.

• Lumienkeli22

olen yrittänyt monta kertaa lopettaa, mutta taidan olla heikko luonne, kun ei onnistu.

Olisihan se hyvä, kun saisi lopetettua. Treeneissäkin antaa toisille paljon tasoitusta, kun itse tupakoi.

Ei vaan mitkään nikotiinipurkat tai laastarit tehoa mulle mitään =(

Omasta tahdonvoimastahan se lopetus on kiinni. Pitäisi saada jostain aimo annos lujaa luonnetta =)

• Putkiratio

En polta enää. Olen polttanut joskus vuosia sitten jonkun aikaa ja välillä olin tupakkalakossa monet kerrat. Viimeisen tupakkalakkoni aloitin 13 vuotta sitten enkä ole sen jälkeen polttanut kuin muutaman yksittäisen savukkeen pienessä humalassa. On se pahaa, haiseekin, pää menee pyörälle, oksettaa... Rahaa jää kukkaron pohjalle paljon enemmän, jos ei polta. Niillekin rahoille kyllä löytyy parempaakin käyttöä.

• sonja

En polta. En aio aloittaakaan. Muutama röökiaski meni teini-iässä ja sinne onneksi jäi.

• Bluemist

Muutaman tupakan poltin aikoinaan, silloin kun aloin liikkua baareissa yms. Pahaa oli eikä antanut kummempia fiiliksiä, joten ei ollut mitään syytä ottaa sitä tavaksi. (Heikentää kuulemma haju- ja makuaistiakin, mikä olisi vakava juttu tällaiselle herkkusuulle ;)

Jos vielä alan seurustella, toivon ettei tuleva naiseni tupakoisi. Jos tupakoi niin voi jäädä suutelu aika vähälle, koska tupakoivan ihmisen suu maistuu pahalle. (Älkää tupakoijat suuttuko, tämä on vain mun oma mielipiteeni asiasta :)

• Battery016

enkä voi sietää tupakan hajua. mm.sen vuoksi en käy paljon baareissa.

• Minä vaan

pahalta, savu kirvelee silmiä. Ei oikein pystyis venyyn

• parempaakin

imettävää...

• Hapsu

Ei pala.

• Likka24

Eli poltan, aloitin jo ala-asteella. Ihan liikaa poltan melkein askin päivässä.
      Selkäranka puuttuu, lopettaa olen yrittänyt useita kertoja...nyt taas haluaisin lopettaa enemmän kuin pitkiin aikoihin...häiritsee treenausta ja muutaman vuoden päästä mulla on jo todennäköisesti copd ja kuka ties millainen läjä sairauksia tupakasta johtuen, jos en pääse eroon...
      mutta vielä en ole luovuttanut, ehkä löydän joskus selkärankani ja lopetan oikeesti tuon turhan itsensä tappamisen. Heikko luonne...=/

• Poltan kyllä, kausittaisesti enemmän tai vähemmän. Joinain päivinä yhden, joinain en ollenkaan. Minun ei ole pakko polttaa.

En ole yrittänyt lopettaa, koska en näe ongelmaa polttamisessani. Jätän tupakan väliin jos tilanne ei polttamista salli. Työaikana en polta lainkaan.

• gemmi

En ole edes aloittanut!

• hiiru

poltan enkä syyllistä itseäni polttamisesta

• heta

mutta piipunnysä ja myskeet ovat kyllä (käyttämättöminä) jemmassa.

• kenai

Sanotaanko että satunnaisesti. En enää joka päivä, enkä välttämättä edes joka toinenkaan. Saattaa mennä viikko tai kaks etten polta ja sitten taas muutama tupakka menee..Eli en mitenkäään säännöllisti.

Olutta kun maistelee niin silloin tekee myös tupakkaa mieli..

Ennen poltin säännöllisesti joka päivä, aski meni kahdessa päivässä. Iso muutos siihen=)

• Catsy_666

. . .

• shannia

mutta joskus olen kyllä kärytelly kuin korsteeni! Kun lopetin, tais mennä 1,5 toppaa/päivä. Onneks siitä on jo tosi kauan. Nykyisin on tukalaa olla ravintolassakin tupakansavun takia ja entäs seuraavana päivänä se haju vaatteissa.. yäk!

• kenai

Se on jo paljon! =) Viisaan päätöksen teit=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      353
      2517
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      433
      2463
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1401
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1124
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      67
      888
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      833
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      831
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      805
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      117
      762
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      729
    Aihe