keuruun kaupunginjohtajan toimi...palkkavaade

hietikkoH

keuruun rikoksiin syyllistynyt kaupunginjohtaja [email protected] lähtee karkuun, haen hänen paikkaansa

palkkavaatimukseni on 2000 euroa verotonta nettoa kuussa ja hyvä kalustettu omakotitalo ilman vuokraa rauhallisella alueella. Lisäksi haluan 7 % provision sellaisista hankkeista , joilla tuon keuruulle uutta rahaa

nimeni on hannu oskari hietikko, syntynyt kauhajoella 1.11.1951

äiti juutalainen, isä suomalainen

valmistunut helsingin taideteollisesta korkeakoulusta ja mainoshoitaja MAT koulusta

työskennellyt hyvällä menestyksellä useiden suomalaisten vientiyhtiöiden vientimainonnan suunnittelijana useassa helsinkiläisissä mainostoimistoissa mm nokialle. Eräs asiakkaamme porvoolainen www.ensto.com pyysi minua palvelukseensa johtajatason palkalla ja olin siellä 6 vuotta. Ensto kansainvälistyi kovaa vauhtia ja ulkopuoliset konsultit sekä omistaja ensio miettinen kehuivat että minulla on aika paljon sen kanssa tekemista

jouduin lahtemaan ulkomaille valtapoliittisista syista kun firman omistaja tykkäsi minusta vähän liikaa. Hän myös opetti minulle olohuoneessaan lähes joka toinen iltapaiva tietamaan kaiken minka han tietaa liikkeen johdosta taiteista kirjallisuudesta ja psykologiasta

jos minut valitaan keuruun kaupunginjohtajaksi, johdan sitä kuin yritysta unohtamatta sitä että kunnalla on velvollisuus huolehtia kaikista vähäisimmistäkin jäsenistaan. Tyopaikkoja keuruulle jarjestan suuria maaria, miten se selviää kun luette kotisivuni sekä sen mitä olen sanonut suomi 24 palstalla keuruu

erityinen peruste tähän hakemukseen on se että keuruun kirkkoherra [email protected] on sanonut olevansa ajattelutavaltaan sama kuin hietikko, hermes mäisen nopea. Hän on myös vastaanottanut kaikki syntini ja ne on luelteltu cd äänitteessä joka on poliisilla asianajaja kuukalla ja kiviselän kievarin helluntaisilla.

Harvasta johto tehtäviin pyrkivästä tiedetään näin paljon ja lisäksi annan medialle luvan JULKAISTA kaikki. Syntien tunnustaminen avoimesti ihmisten edessä oli hyvä tapa alkuseurakunnan aikoihin. Suosittelen tätä muillekkin. Alkakaa haukkua julkisesti itseänne, ei sotapakolaisia. Heille joita on keuruulla , järjestän töitä ja siirron sub trooppiseen islamilaiseen etelä marokkoon . Vaimoni on arabiaa englantia ja ranskaa puhua sunni rättipää, erittäin taitava neuvottelija, joka valmentaa keuruun kaikki mamut uuteen maahan , jossa heitä ei vihata eikä mulkoilla. Hietikon johtama keuruu ei ota yhtäkään mamua alueelleen . Jos petän sanani, saatte ampua minut

jos joku muu kuin herra kirkkoherra kannattaa minua

ilmaiskaa se vaimoni fb palstalla sofia hietikko agadir

minulle voi soittaa ja tehdä kysymyksiä , mutta asiattomien huutelujen torjumiseksi, kaikki puhelut menee nauhalle ja poliisin tietoon

kirjeeni keuruulaisille ja kaikille suomalaisille www.unianova.eu/keltainenvallankumous.htm

hannu oskari Hietikko 20.12.2016
keuruulta karkoitettu pakolainen
tarfaya west sahara

9

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakemaanvain

Kaupunginjohtaja-ainesta! Hoitas siinä samalla kirkkoherranvirankin.

• Hietikko tarvitsee pikaisesti apua!

• rehtipelionfairplay

Keuruulla ja lahdessa varmaankin eri HYVÄVELI järjestelmä. lahdessa voip narahtaa jalkapuuhun,.

• kurkilahti
      • lkdlfl

jumalauta mikä juttu tämä

http://www.unianova.eu/mikko.keisala.htm

ja tämä mies sitten on saanut lukuisia avuntarjouksia saksan uus natsien johtamilta is is sturm joukoilta, ellei seppo korpi filppulaa valita kaupunginjohtajaksi , kuolema saapuu keuruulle. Mikä ja kuka tämä seppo myllis on , kun yrittää esiintyä kuolleen kaverinsa papereilla , nyt menee lujaa

• Hålts

Taas yksi järkevämmästä päästä oleva rasisti on päässyt edustamaan ryhmänsä kirkasta hetkeä...

• Hannulla on paska housuissa??

• junnuojanen

tiedät hyvin että hän ja toinen hietikon todistajien nauruherätys liikkeen kärkihahmo yli konstaapeli markus korhonen kuolivat kymmenen vuotta sitten. hannulla ei ole vain paska housuissa vaan muuttunut mullaksi koko suurisuinen santikko . mutta esittele nyt sinä neropatti itsesi keuruulaisille. kauhajoen ja seinäjoen myllisläiset ja hietikon todistajat kaikki sanovat että olet suuri humanisti ja keskinkertainen kuvataiteilija, näytelmän kirjoittajana olet nopea ja älykäs kuin Voltaire tai kärppä. Keuruu saisi sinusta mahtavan johtajan etenkin kun itse trumppi tukee sinua

• junnuojanen kirjoitti:

tiedät hyvin että hän ja toinen hietikon todistajien nauruherätys liikkeen kärkihahmo yli konstaapeli markus korhonen kuolivat kymmenen vuotta sitten. hannulla ei ole vain paska housuissa vaan muuttunut mullaksi koko suurisuinen santikko . mutta esittele nyt sinä neropatti itsesi keuruulaisille. kauhajoen ja seinäjoen myllisläiset ja hietikon todistajat kaikki sanovat että olet suuri humanisti ja keskinkertainen kuvataiteilija, näytelmän kirjoittajana olet nopea ja älykäs kuin Voltaire tai kärppä. Keuruu saisi sinusta mahtavan johtajan etenkin kun itse trumppi tukee sinua

Hietikko lienee elossa ja hyvissä voimissa kun jaksaa pukata päivästä toiseen samaa jonninjoutavaa horinaa tänne. Mene räyhäämään mieluummin Jarmolle Ikaalisiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      161
      7208
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4319
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      120
      2435
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      65
      2049
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      88
      1523
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      210
      1486
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1121
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      15
      1011
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      999
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      967
    Aihe