Oma kokemukseni henkimaailmaan.

Sellainenkokemus

Tässä oma kokemukseni kosketuksesta henkimaailman kanssa: Olin ekalla luokalla ja normaalisti menin nukkumaan huoneeseeni kerrossänkyyn jossa nukuin myös veljeni kanssa, hän nukkui alhaalla ja minä ylhäällä. Heräsin yllättäen keskellä yötä olisko ollut 1-3 aikaan en muista tarkalleen, herättyäni huomasin huoneessa seisovan jonkun naisen hahmon noin metrin päästä sängystä ja jotenkin muistutti äitiäni ja kysyin "Äiti ootko siinä?" Ei tullut mitään vastausta ja sitten huomasin, että hahmo ei ollut ketään tuttu ja en erottanut kasvoja hahmolta ollenkaan vaan aivankuin olisi ollut kasvoton hahmo joka oli pukeutunut johonkin pitkään kaapuun tai yöpaitaan ja sillä oli lyhyet kiharat hiukset, hahmon väri oli valkoinen ja sekoitus sellaisesta fosfori tarrasta joka hohtaa yöllä vihreän valkoisena jos ymmärrätte mitä meinaan. Syy miksi luulin äitini olevan siinä oli koska hänelläkin oli silloin lyhyet kiharat hiukset. Hahmo siis ei liikkunut mihinkään ei tehnyt tai sanonut mitään, seisoi vain paikoillaan ja siinä kohtaa minulle tuli kylmän hiki ja jäykistyin kauhusta ja olin aivan liikkumatta ja yritin nukahtaa enkä uskaltanut enää katsoa onko hahmo siinä enää vai ei. Olin kuitenkin nukahtanut sitten jossain kohtaa ja heräsin aamulla järkyttyneenä ja sanoin äidilleni, että huoneessa oli ollut joku yöllä ja äitini tietenkin sanoi että siellä ei ollut ketään niinkuin aina sanotaan lapselle joka näkee jotain.

Nyt tietenkin monet luulevat, että olen ollut unessa nähdessäni tämän hahmon, mutta myös veljeni joka oli minua nuorempi oli myös nähnyt kyseisen hahmon ja hänkin oli herännyt keskellä yötä ilman mitään syytä ja hän oli nähnyt hahmosta vain osan koska nukkui alhaalla ja tikapuut estivät näkemästä koko hahmoa. Kokemus oli niin järkyttävä jollain tapaa, että olin kertonut siitä jopa luokan opettajalleni ruokatunnilla ruokalassa, mutta en muista miten hän siihen reagoi. Tämän tapauksen jälkeen en ole hahmoa nähnyt missään enää. Enkä oikein ole muutakaan paranormaalia nähnyt sen jälkeen, paitsi exäni talossa, mutta se on sitten toinen tarina. Kysyin jopa tänään näin jouluna kun tapaus tuli mieleen niin veljeltäni, että muistaako hän vielä sen tapauksen ja sanos että muistaa. Itse olen nyt siis 24v ja kohtaaminen jotenkin jäi kiehtomaan itseäni näin vanhempana eikä sillä tavalla enää pelota. Mutta jokainen tehkööt omat päätöksensä mihin uskoo, itse laitan vaikka pääni pantiksi tästä kokemuksesta ja olen ollut täysin valveilla silloin.

0

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        72
        3073
      2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        55
        2735
      3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
        Hindulaisuus
        432
        2345
      4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
        Ikävä
        79
        2188
      5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
        Ikävä
        95
        2006
      6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
        Ikävä
        57
        1949
      7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
        Ikävä
        12
        1586
      8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
        Kuhmo
        17
        1547
      9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
        Ikävä
        30
        1390
      10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
        Ikävä
        30
        1361
      Aihe