Oma kokemukseni henkimaailmaan.

Sellainenkokemus

Tässä oma kokemukseni kosketuksesta henkimaailman kanssa: Olin ekalla luokalla ja normaalisti menin nukkumaan huoneeseeni kerrossänkyyn jossa nukuin myös veljeni kanssa, hän nukkui alhaalla ja minä ylhäällä. Heräsin yllättäen keskellä yötä olisko ollut 1-3 aikaan en muista tarkalleen, herättyäni huomasin huoneessa seisovan jonkun naisen hahmon noin metrin päästä sängystä ja jotenkin muistutti äitiäni ja kysyin "Äiti ootko siinä?" Ei tullut mitään vastausta ja sitten huomasin, että hahmo ei ollut ketään tuttu ja en erottanut kasvoja hahmolta ollenkaan vaan aivankuin olisi ollut kasvoton hahmo joka oli pukeutunut johonkin pitkään kaapuun tai yöpaitaan ja sillä oli lyhyet kiharat hiukset, hahmon väri oli valkoinen ja sekoitus sellaisesta fosfori tarrasta joka hohtaa yöllä vihreän valkoisena jos ymmärrätte mitä meinaan. Syy miksi luulin äitini olevan siinä oli koska hänelläkin oli silloin lyhyet kiharat hiukset. Hahmo siis ei liikkunut mihinkään ei tehnyt tai sanonut mitään, seisoi vain paikoillaan ja siinä kohtaa minulle tuli kylmän hiki ja jäykistyin kauhusta ja olin aivan liikkumatta ja yritin nukahtaa enkä uskaltanut enää katsoa onko hahmo siinä enää vai ei. Olin kuitenkin nukahtanut sitten jossain kohtaa ja heräsin aamulla järkyttyneenä ja sanoin äidilleni, että huoneessa oli ollut joku yöllä ja äitini tietenkin sanoi että siellä ei ollut ketään niinkuin aina sanotaan lapselle joka näkee jotain.

Nyt tietenkin monet luulevat, että olen ollut unessa nähdessäni tämän hahmon, mutta myös veljeni joka oli minua nuorempi oli myös nähnyt kyseisen hahmon ja hänkin oli herännyt keskellä yötä ilman mitään syytä ja hän oli nähnyt hahmosta vain osan koska nukkui alhaalla ja tikapuut estivät näkemästä koko hahmoa. Kokemus oli niin järkyttävä jollain tapaa, että olin kertonut siitä jopa luokan opettajalleni ruokatunnilla ruokalassa, mutta en muista miten hän siihen reagoi. Tämän tapauksen jälkeen en ole hahmoa nähnyt missään enää. Enkä oikein ole muutakaan paranormaalia nähnyt sen jälkeen, paitsi exäni talossa, mutta se on sitten toinen tarina. Kysyin jopa tänään näin jouluna kun tapaus tuli mieleen niin veljeltäni, että muistaako hän vielä sen tapauksen ja sanos että muistaa. Itse olen nyt siis 24v ja kohtaaminen jotenkin jäi kiehtomaan itseäni näin vanhempana eikä sillä tavalla enää pelota. Mutta jokainen tehkööt omat päätöksensä mihin uskoo, itse laitan vaikka pääni pantiksi tästä kokemuksesta ja olen ollut täysin valveilla silloin.

0

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        20
        1780
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1348
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        62
        1230
      4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        9
        1150
      5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        29
        1095
      6. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        64
        1057
      7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        11
        1056
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        30
        1019
      9. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        6
        1010
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1002
      Aihe