Oma kokemukseni henkimaailmaan.

Sellainenkokemus

Tässä oma kokemukseni kosketuksesta henkimaailman kanssa: Olin ekalla luokalla ja normaalisti menin nukkumaan huoneeseeni kerrossänkyyn jossa nukuin myös veljeni kanssa, hän nukkui alhaalla ja minä ylhäällä. Heräsin yllättäen keskellä yötä olisko ollut 1-3 aikaan en muista tarkalleen, herättyäni huomasin huoneessa seisovan jonkun naisen hahmon noin metrin päästä sängystä ja jotenkin muistutti äitiäni ja kysyin "Äiti ootko siinä?" Ei tullut mitään vastausta ja sitten huomasin, että hahmo ei ollut ketään tuttu ja en erottanut kasvoja hahmolta ollenkaan vaan aivankuin olisi ollut kasvoton hahmo joka oli pukeutunut johonkin pitkään kaapuun tai yöpaitaan ja sillä oli lyhyet kiharat hiukset, hahmon väri oli valkoinen ja sekoitus sellaisesta fosfori tarrasta joka hohtaa yöllä vihreän valkoisena jos ymmärrätte mitä meinaan. Syy miksi luulin äitini olevan siinä oli koska hänelläkin oli silloin lyhyet kiharat hiukset. Hahmo siis ei liikkunut mihinkään ei tehnyt tai sanonut mitään, seisoi vain paikoillaan ja siinä kohtaa minulle tuli kylmän hiki ja jäykistyin kauhusta ja olin aivan liikkumatta ja yritin nukahtaa enkä uskaltanut enää katsoa onko hahmo siinä enää vai ei. Olin kuitenkin nukahtanut sitten jossain kohtaa ja heräsin aamulla järkyttyneenä ja sanoin äidilleni, että huoneessa oli ollut joku yöllä ja äitini tietenkin sanoi että siellä ei ollut ketään niinkuin aina sanotaan lapselle joka näkee jotain.

Nyt tietenkin monet luulevat, että olen ollut unessa nähdessäni tämän hahmon, mutta myös veljeni joka oli minua nuorempi oli myös nähnyt kyseisen hahmon ja hänkin oli herännyt keskellä yötä ilman mitään syytä ja hän oli nähnyt hahmosta vain osan koska nukkui alhaalla ja tikapuut estivät näkemästä koko hahmoa. Kokemus oli niin järkyttävä jollain tapaa, että olin kertonut siitä jopa luokan opettajalleni ruokatunnilla ruokalassa, mutta en muista miten hän siihen reagoi. Tämän tapauksen jälkeen en ole hahmoa nähnyt missään enää. Enkä oikein ole muutakaan paranormaalia nähnyt sen jälkeen, paitsi exäni talossa, mutta se on sitten toinen tarina. Kysyin jopa tänään näin jouluna kun tapaus tuli mieleen niin veljeltäni, että muistaako hän vielä sen tapauksen ja sanos että muistaa. Itse olen nyt siis 24v ja kohtaaminen jotenkin jäi kiehtomaan itseäni näin vanhempana eikä sillä tavalla enää pelota. Mutta jokainen tehkööt omat päätöksensä mihin uskoo, itse laitan vaikka pääni pantiksi tästä kokemuksesta ja olen ollut täysin valveilla silloin.

0

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
        Ikävä
        65
        2957
      2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
        Tunteet
        25
        2083
      3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
        Ikävä
        67
        1668
      4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
        Kauhava
        24
        1520
      5. Miten hetki

Kahden olisi paras
        Ikävä
        28
        1281
      6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
        Ikävä
        16
        1267
      7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
        Ikävä
        6
        1196
      8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
        Kemi
        28
        1150
      9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
        Ikävä
        10
        1107
      10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
        Ikävä
        62
        1001
      Aihe