Miten Hotmailiin vaihdetaan salasana? En ole vaivautunut edes käymään toisessa sähköpostissani kun tarkistin tästä että onko salasanani vuotanut nettiin ajelehtimaan ja se on päätynyt. Toisen s-postini salasana ei ollut vuotanut.
Nyt on sellainen ärsytys päällä ettei kiinnosta käyttää koko s-posti. Varmaan jo satoja mainoksia siellä kun en ole käynyt siinäs-postissa.:/
http://www.iltasanomat.fi/digitoday/tietoturva/art-2000004886405.html
Hotmail.com-sähköpostiin murtauduttu
5
265
Vastaukset
Voi, voi, että sulle on käynyt hassusti...sinne on nyt kaikki vuotanut... mutta mitä tuo haittaa jos kerran on vain mainoksia... elämässä on yleensä hyvä jos joku asia ärsyttää...siitä seuraa katsos äksöniä... ja siitä seuraa aina jotain hyvää
kyllä sä siitä hyvin selviät...pistät vain poweria vähän lisää...- Yhteys-polliisiin
Vai niin.
Onko jäänyt murron jälkiä?
Mitä sieltä on viety?
Oliko omisuus arvokasta?
Oliko hot mailisi (kuumat kilometrit) vakuutettu? Kiitos linkistä! Kaikki mun 5 sähköpostia ovat turvassa. Mitähän mä niillä kaikilla edes teen... vastaanpa itelleni, en mitään.
Tässä sulle linkki kiitokseksi salasanan vaihtamiseen.
https://support.microsoft.com/fi-fi/instantanswers/24749d13-a7ec-4aa7-a067-9fc74c16d8d2/to-change-your-microsoft-account-password
Nykyisinhän tuo hotmail on Microsoft tili. Kohta 3. näyttää olevan englanniksi:
Enter your current password, then the new password you want, and then enter the new password again.
Suomennettuna, "syötä nykyistä salasanaasi, sen jälkeen uuden salasanan, jonka jälkeen taas uudestaan uuden salasanan."- ö-Öö
Jos käyttötarvetta ei, lopeta tili.
MS-sähköposti erittäin yleinen, siksi sitä hakkeroidaan enittäin usein. Kehno tietoturva.
Itse tein aikoinaan tilejä vaikka kuinka paljon, siis jos onnistui saamaan nimellä. Oli niinkuin, kuka ensin kerkiää kilpailua. Osa edelleen käytössä, mutta suuri osa loppui tai lopetin, osa firmoista meni konkkaankin. Mainiten, yks lodju unohtui pitemmäksi aikaa. Satuin muistamaan sen ja kai siihen aikaan yks suomen ennätyksistä, yli 80 000 Viagramainosta :D
=DW=- Suruisaa
Eli sut on noteerattu maailmalla tosi huonokuntoiseksi.
Säälix pistää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435