Kirjautumissivua korjataan

Hei,

Valitettavasti kirjautuminen on tällä hetkellä epäkunnossa. Pahoittelemme ongelmaa ja pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman pian.

Kirjautuminen toimii Treffit-sivun kautta osoitteessa https://treffit.suomi24.fi/ ja pääset Postiin alavalikossa olevan Posti-painikkeen kautta.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

22

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinsepitäämennä

      Kiitos kun ilmoititte viasta ja korjauksesta. :)

      • ApuaTarvitaan

        Just niin :)


    • yutryoiu

      No ei kyllä pysty kirjautuman siellä treffeissäkään.

      • minäenpysty

        Pystyikö joku muu kirjautumaan treffeistä?????????


    • Ongelma on nyt saatu korjattua ja kirjautuminen toimii taas normaalisti!

      Suomi24

      • OLENKIITOLLINEN

        KIITOS!!!!!!


      • eitoimikaan

        Ei toimi vieläkään!


      • eitoimikaan

        Kirjautumissivu ei toimi. Posti sivu aukeaa normaalisti, mutta sitten ilmestyy ruutuun teksti, Virhe, kirjaudu ulos ja käytä uudelleen kirjautumisessa uutta salasanaa! En on VAIHTANUT salasanaani.


      • evinrute
        eitoimikaan kirjoitti:

        Kirjautumissivu ei toimi. Posti sivu aukeaa normaalisti, mutta sitten ilmestyy ruutuun teksti, Virhe, kirjaudu ulos ja käytä uudelleen kirjautumisessa uutta salasanaa! En on VAIHTANUT salasanaani.

        Täällä aivan sam vika kuin nm. "eitoimikaan". Noin 2-3 x kuukaudessa ilmenee joku "tekninen jhäiriö"...


    • Miksette ole halunneet julkaista tiedotetta sähköpostin toimimattomuudesta, siitä ei ole voitu tänään lähettää viestejä tämän takia:
      Virhe

      Viestiä ei voitu lähettää. Virheviesti seuraavalta postipalvelimelta: 451 - 451 4.3.5 Server configuration problem

      Tilanne ollut tämä jo aamusta saakka.

      • Niin just, olisi kiva että tiedotettaisiin tuosta postin toimimattomuudesta.
        Aamusta asti koittanut lähettää viestejä ja kyllä ottaa päähän kun ei onnistu.


      • Tiedottomuus

        Ihmettelen kanssa, kunei tiedoteta. Ollaanko siellä vaan arkena töissä?


      • näinsemeneevaan

        Ilmoitetaan vain, jos on yleinen vika eli koskee kaikkia.


    • 3423423

      onks toi chatti lopullisesti rikki? vai alkaaks toimii tänään?

    • chathuoneet eivät aukea, lataa vaan.

    • Saapuneet-kansiosta ei saa siirrettyä viestejä omiin kansioihin.
      Ei ole toiminut muutamaan päivään.

      • Kissankello108

        On jo ollut yli viikon toimimatta.


    • Svantte

      Postit eivät näy. Sanoo että varmenneongelma.

    • VillaCilla

      edelleenkään saapuneet kansiosta ei voi siirtää viestejä kuin satunnaisesti. Kirjautumisesta sen verran että menee läpi joka toinen kerta suurinpiirtein ekalla kerralla; ja ottaa päähän katsella tuota vihjaavaa kuvaa jossa koen olevani se henkilö jolta päälaki on auki taivaalle.
      Ja roskapostit: olen luonut sääntöjä mutta posti päästää läpi jo toisella kerralla vaikka 1. kerralla meneekin roskiin.

      • jaskari26

        Sama juttu: kun lähettäjä laittaa kaksi roskaviestiä eka jää haaviin seuraava tulee läpi. Eli ei toimi.


    • kaikille.potkut

      Onko tämä saatnan paskaläjä koskaan toiminut päivääkään?

    • Kissankello108

      Edelleenkään saapuneet kansiosta ei voi siirtää viestejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe