Sipilän puhe jäi buuauksen ja vihellyksen alle.

hfgd

Hänen hallituksensa vei nuoriltamme tulevaisuuden ja toivon.

Pomojen mielettömät rahamäärät jäivät edelleen vuotamaan pomoille.

Pääministeri Sipilälle tyly vastaanotto uudenvuodenjuhlassa: puhe jäi buuauksen ja vihellyksen alle.

Ei ihme!

24

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muista kuitenkin että buuaus tuli nuorisolta.
      Nuorisolta jonka pasha-opiskeluilta Sipilä leikkasi turhat pois.
      Tuolla-tori-kokoukseessa ei edes fiksu nuoriso ollut.
      He valmistelivat opintojaan toisaalla.
      Kallista laatu-Shampanjaa siemaillen, luoden arvokkaita verkostoja maailmalle.
      Heidän verkostoihinsa eivät Saara Aallot tms. kuulu.

      H.

    • Mihin ihmeeeseen se hallitus vei nuorilta tulevaisuuden ja toivon ja miten se sen vei.
      Kerro mulle.
      Voin kuvitella miten vastaat, mutta luuletko todella, että vanha hapatus antoi nuorelle enemmän toivoa ja tulevaisuutta kuin edessä olevat muutoksen kuviot.
      Katso ensin, mitä tapahtuu ja sitten vasta myllää nuortesi puolesta.
      Vai onko sinulla nuoria, joiden puolesta taistelet. Tiedätkö kaiken mitä on tulossa. Vai tuuliko vain tuota lausetta huulillais heiluttelee.
      Nuori etsii omat polkunsa, vaikka kuinka kultalusikalla syötät niin silti häneltä voi olla toivo ja tulevaisuus mennyttä varsinkin jos hänelle tuota typerää lausetta syötetään yhtenään.

      Nuoren elämä on täynnä toivoa ja tulevaisuutta, ei sitä toiset voi nuorelle kultalautasella ojennella, edes hallitus vaikka kuinka vanhoja rakenteita nuorellesi jakaisi ja paapoisi ja palvelisi.

      Ja tuo toinen lauseesi, voin vain kysyä, kenelles sinun rahamäärät vuotaa, eikös nekin vuoda juuri sinulle.

      Ei Sipilä varmasti ole ensimmäinen ihminen Suomen maassa, jolle buuataan, mikä ihme se sinusta nyt oli.
      Järisyttävää vai...voi kauheeta pääministeri jolle buuataan.

    • pummit-buuaa

      onkos ollut joku pääministeri joskus joka on ollut kautensa kpkp kansan suosiossa?

      Enemmän saisi vielä olla tiukennuksia vapaamatkustajille.

    • miksiroikkuu

      Tollolle buuataan ja sydämen pohjasta.. EIKÖ tajua jo erota!

      • pummit-buuaa

        buuajien joukossa tuskin pahemmin niitä jotka maksavat näiden buuaajien elämän


    • Jospa ne joiden silmät ovat auenneet teknokraattien poliittiselle taitamattomuudelle ja välinpitämättömyydelle yhteiskunnan tarpeista olivat ne jotka buuasivat? Mutta...mites ne sanoo että jokainen kansa on ihan itse ansainnut johtajansa.

    • Näin.ollen

      Mistä näitä valittajia riittää, en äänestänyt kepua mutta hyväksyn Sipilän toimet pääpiirteittäin.

    • RealistiN

      Justiinsa juu. Nyt taidetaan unohtaa että meitä on yli 5 miljoonaa, kyllä tästä määrästä aina parikymmentä buuaajaa löytyy joka puheenpitäjälle.

      Kannattaisi ehkä olla lähtemättä mukaan median mielipideohjaukseen ja ajatella omilla aivoilla, sillä normisuomalaisella on ihan hyvät aivot.

    • kansalaiset-pitäkää-

      puolenne, vääryys on poistettava politiikasta,


      ---
      Sipilän ja muitten johatjien touhut pitää pistää erikoisen suurennuslasin alle,
      rahavirtojen ohjailu vain muutamien johtajien taskuun
      ON VALTAVA VÄÄRYYS , suorastaan petos
      suomen kansaa kohtaan,
      valtion velkamiljaardit on tarkotettu koko kansan työllistämiseen
      ja toimeen tuloon ei vain muutamien johtajien mijoona omaisuudeksi,
      Sipilän salaamat kirjeitten salaisuus on paljastettava,
      siellä makaa veronmaksajien miljaardit turhan panttina
      vain Sipilän perhettä hyödyttää,
      törkeää politiikkaa,

    • Kääpiöaivoisia-kin

      Buuaajat olivat varmaankin luusereita ja luuserit ovat näköjään tapoja vailla olevia sikoja(kin).

    • gfdgdfhjdfgh

      Kannattaisi nyt ottaa vinkistä koppi ja erota.

    • synnynnäinen.kitaristi

      Hyvinvointivaltion väliaikaisesta avustamisesta on tullut liian monelle ihmiselle helppo, pysyvä ja liian kattava elinkeino. Lintsareita on liikaa.
      Ja siitä me kaikki joudumme nyt kärvistelemään.

    • KenenPussiinPelataan

      Katsoin nyt boxin tallenteelta Sipilän kohdan aattona. Eihän siellä ollut mölisijöitä ja viheltäjiä kuin ehkä muutama sata noiden 60.000-100.000:n joukosta.
      Ihme uutisointia asiasta - tai asiattomuudesta.

      • ÄLÄ_PUOLUSTELE-

        " kenenPussiinPelataan" olet naurettava hah hah haa

        hah hah haaa, sinä luulit BUUAUSTA suosion osotukseksi,
        mihin mennään nauramaan, hah hah haaaaaaa,
        BUUAUS ja vihellys oli niin hirvitävää melua että korvat meni tukkoon,


      • SipiläLaillinenKanisteri

        kenenpussiinpelataan
        sinä taidat olla ite keskustalinen kun noin valhettelet omaan pussiisi,
        olin paikalla
        tuhannet ihmiset puuasi ja vihelti kiukusta Sipilälle
        joka luuli sitä suosion osoitukseksi,
        huvittavaa,
        sipilä on suuri pettymys, kähmii veronmksajien miljaardeja omaan sukunsa taskuun sumeilematta,
        ja berner se se vasta kumma tyyppi on sipilän suojeluksessa
        vaikka on osottautunu selkeästi epärehelliseksi finnean jutussa,
        suomen varallisuus on suuressa vaarassa näitten käsissä,


    • On se rikkaan vaikeaa olla pääministeri kun rahavirtoja on paljon, jos niitä nyt hänellä on, minä en niistä tiedä. Bernerilläkin hankaluuksia..
      Taivasosuuskin perin hankala vaikka miten uskovainen olisi, niin silti: helpompi kamelin käydä neulansilmän läpi kun rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan..

      • Eijunalauta

        Ai jaaa, sinäkö sen päätätkin kuka sinne pääsee ja millä elkeillä tai rahamassilla?


    • pattitilanne

      Kiitos Sipilälle 5 sentin korotuksesta eläkkeeseeni. En ollu turhaan työelämässä 48 vuotta. Hyvää tätä vuotta kaikille!

      • Hölmölässäollaan

        Niiih, ihan yhtä älytöntä kuin jos esim. alkoholin hintaan tulee jokusen prosentin korotus, millä ei ole minkään laista merkitystä kenellekään. Mutta kalapaliikki asiasta on kamala, väännetään ja veivataan - ja muutaman vuoden päästä lasketaan.


    • Leipäjonossa

      Ja leipäjonot vaan kasvaa jokapuolella....
      Sipilän ansiota?

      • Näin.maa.makaa

        Köyhien avustuksia on aina jaettu ja hyvä jos ylimääräiset elintarvikkeet menee jakoon.


      • Jäisitpäleivättä

        Jälleen yksi ylistää yksinkertaisuuttaan.


    • Keitä ja mistä maasta ovat ne jotka äänestivät- Juha Sipilää- tietäen että voittaessaan hän johtaa Suomea. Jälleen kerran on äänestetty väärin.
      Uskokaa jo, että sellainen ihminen ei ole vielä syntynytkään joka kelpaisi ja turhaan odotatte täydellistä ei ole eikä tule.
      En ole keskustalainen, mutta arvostan pääministeriä , hän tekee noissa tekemisen raameissa parhaansa ja muistakaa hän toipuu vielä lapsensa kuolemasta.
      On todella mautonta buuata hänelle - tuollaisessa tilaisuudessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe