Tai tahallaan mut vahingossa jos ymmärrätte
Ootteko ikinä koskenut vahingossa jonkun penikseen
29
3822
Vastaukset
- eikaitarvitse
Ei ole tullut harrastettua sellaista.
- Peniksenpäälkaaduin
Oon kun kaaduin sen päälle vahingossa
- I.have.to.go.to.Togo
Uri Geller osasi taivuttaa lutsikoita ajatuksen voimalla. Sitten ku hän ei aatellu, se varmaan oikeni. minä taas osaan suoristaa erään jutun ajatuksen voimalla. Sit ku lakkaan miettimästä, se juttu laskeutuu ja käyristyy samalla
- sellaistatäällä
Kerran olin suihkussa toisen pojan kanssa. Olimme vierekkäisissä suihkuissa, mutta jotenkin satuin hipaisemaan hänen siitintään kääntyillessämme siinä. Hän katsahti minuun ihmetellen, minä olin kuin en olisi huomannut mitään. Emme koskaan ottaneet asiaa puheeksi myöhemmin.
- Alexsandru13v
Olen vahingossa hipaissut kaverin kikkeliä saunassa kaveri teki myös tahallaan pitkän "hipaisun" seurauksena minulla alkoi seisoo. Meillä ollut aikaisemmin vähän hipaisuja tai hiplausta reilun vuoden ja nyt se sitten meni ihan loppuun asti ja ihan suihin ottoihin.
Olemme molemmat 13 ja kohta 14v, olen aina epäillyt kaverin homoutta ja nyt se selvisi, itse olen biseksuaali.
Olin odottanut pitkään koska jotain tapahtuu ja tänään se sitten tapahtui meillä saunassa ja kaveri on vielä yökylässä, siitä jo vähän sovittiin saunassa mitä yöllä tulee tapahtumaan.
Kaverini Miikan kanssa yhdessä kirjoitettiin tämä siksi et toisetkin nuoret homot ja biseksuaalit vain rohkeasti hiplailusta/hipaisuja usein harrasteneet eivät odottaisi reilua vuotta kunnes uskaltavat tehdä muutakin, miten meillä kävi.
Olimme olleet toistemme runkatessa haaveena pitkään ja minulla lisäksi tytöt.- Niota
Homous on sairaus. Tarvitsette apua.
- sokasola
vahingossa joskus tuli hiplailtua,pzaikaxsa,jos toisessakin !!!! Yks kaunis päivä,löysin mulkkuni tän ihznan hemmon imutuksesta.........IHAAA
- eirakeeenää
Isäpuolen peenistä hipasin vahingossa mmmm....
- fdvfbg
Kerran vuosia sitten hipasin vahingossa omaa kikkeliä
- 01tyttö
Joskus kutosell ruokajonos käänähin sillee ett hipas, melkoset katseet vaihetiin, ja nolotti iha helvetisti😂😂
- mattijapena15v
Koskin juuri kaverini kalua saunassa ja se reakoi siihen heti ja oli kiva katsella sitä, sitä tuijotellassa mulla alkoi seisoo myös ja runkattiin sit toisiamme.
Ja varmaan touhuamme sängyssä sitten lisää, oli tää eka kerta molemmille ja olimme neitsytpoikia ennen tätä, siis olemme 15v.- homosaunat14-15v
AIDS kirjoitti:
Onko tämä homosaunailu kiimakakaroiden uusin villitys? Eikö heterona saa kiimaansa tyydytettyä?
Ymmärrän katkeruutesi, kun olet saanut nistiäidiltäsi perintönä aidsin ja kukapa edes huolisi sinua tuollaisella naamalla, et ilman aidsiakaan saa ketään kiinnostumaan sinusta. AIDS = aina ilman daami seuraa. Jonkun vanhan sokean homot korkeintaan voit saada.
Me muut kyllä kavereiden kanssa runkkaillaan saunassa kiimamme pois ja pannaan tyttöjä aina kun on mahdollisuus.
Homosaunailu on ihan kivaa ja tuskin kaikki ovat meidän luokalla homoja, taitaa olla muutama joka ei ole vielä ollut homosaunassa.
Jätkät joilla on kimmakaverit ovat olleet yhtä innostuneita, kuin luokamme julkihomot.
Ei tää ihan uusi juttu ole kutosella oli ensimmäiset, ekat oli hauska kokeilu johtuen ystäväkoulumme poikien viesteistä mitä he ovat touhunneet uimahallissa luokan poikien kanssa, ihan kuvia oli siitä uimahallista ja vapaa-ajalta.
Olipa pojilla kiva kertomus heidän koulun 14 ja 15v pojista, olivat kaikki jolla oli karvat sheivanneet ne ja osa meidän luokan pojista sheivaa myös.
Oli kuulema uimahallissa kääntänyt katseita kun lähes 40 poikaa oli olleet karvattomia. homosaunat14-15v kirjoitti:
Ymmärrän katkeruutesi, kun olet saanut nistiäidiltäsi perintönä aidsin ja kukapa edes huolisi sinua tuollaisella naamalla, et ilman aidsiakaan saa ketään kiinnostumaan sinusta. AIDS = aina ilman daami seuraa. Jonkun vanhan sokean homot korkeintaan voit saada.
Me muut kyllä kavereiden kanssa runkkaillaan saunassa kiimamme pois ja pannaan tyttöjä aina kun on mahdollisuus.
Homosaunailu on ihan kivaa ja tuskin kaikki ovat meidän luokalla homoja, taitaa olla muutama joka ei ole vielä ollut homosaunassa.
Jätkät joilla on kimmakaverit ovat olleet yhtä innostuneita, kuin luokamme julkihomot.
Ei tää ihan uusi juttu ole kutosella oli ensimmäiset, ekat oli hauska kokeilu johtuen ystäväkoulumme poikien viesteistä mitä he ovat touhunneet uimahallissa luokan poikien kanssa, ihan kuvia oli siitä uimahallista ja vapaa-ajalta.
Olipa pojilla kiva kertomus heidän koulun 14 ja 15v pojista, olivat kaikki jolla oli karvat sheivanneet ne ja osa meidän luokan pojista sheivaa myös.
Oli kuulema uimahallissa kääntänyt katseita kun lähes 40 poikaa oli olleet karvattomia.Huhhuh...
🤔🔫homosaunat14-15v kirjoitti:
Oli kuulema uimahallissa kääntänyt katseita kun lähes 40 poikaa oli olleet karvattomia.No hyi helvetti mitä homoja nämä nuoret.
- heteromiäq
Itse olen hetero ja helvetin ylpeä siitä
- Hederomäqi
Samoin
- heteropoika
Itse olen hetero. tyttöystävä löytyy ja oon helvetin ylpee siitä
- Tuiskufani
Olen kuudennella luokalla ja eilen tuli merkintä Wilmaan, koska olimme liikuntasalissa pelleilemässä ja juomassa ES. Sitten tuli yks ala-asteen opettaja ovesta sisään ja huusi meille, että olimme salissa vaikka siellä ei saanut olla. Juoksimme sitten vittuun ja menimme yhteen pimeään nurkkaan piiloon. Siellä vahingossa koskin yhen tyypin pippeliin. Se sitten tuli ja laittoi valot päälle. Saimme vitunmoiset nuhteet ja jälki-istuntoa meinasi antaa, mutta luikimme nopeasti pois paikalta. :D Merkinnässä luki, että meni kolmen muun pojan kanssa koskettelemaan toisiaan johonkin pimeään komeroon. Siis mitä vittua? Äiti ei ole vielä nähnyt merkintää, kertokaa että miten mä voisin selittää sen sille.
- EiVidduBojat
Huutista :DDD
- jeppekontula
Kerro et maikka ahdisteli ja yritti itse tehdä teille sitä ja juoksitte piiloon kun pelotti se pedomaikka.
- Ette-kosketellet
Kerro että maikka tulkitsi vääriin kun olitte mahdollisimman lähekkäin toisianne, ettei se olisi nähnyt teitä
- Anonyymi
joskus yli 20 vuotta sitten pikkuveljen vahingossa ja se oli 2
Olen
- Anonyymi
Nukuin joskus 13vuotiaana veljeni kanssa samassa sängyssä, koska oma sänky oli rikki.
Syy oli se, että siskon kanssa käytin sitä silloin trampolinina🤣🤣🤣
Mut nukuin siis veljeni kanssa joka oli 17v ja se sänky oli todella ahdas ja muutaman kerran kävi niin, että ku nukuttiin ja meillä kummallakin oli erektio nii meidän peniksen kosketti toisiaan ku meillä kummallakin on tapana nukkua kyljellään. Äiti joskus nauroi tätä näkyä, kun oli tullut herätämään. Peittoa ei ollut, kun oli kesä ja kuuma. - Anonyymi
Kun oltiin 20 vuotta sitten uimassa koulussa ja tultiin suihkusta niin vahingossa hipaisin hänen Siitintä
- Anonyymi
Siis kenen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kenen?
luokkakaverin ja mun parhaan kaverin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607274- 1254005
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273311- 212798
- 272433
- 232302
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3711977- 251960
- 471950
- 321888