Skunk Worksista ilmestynyt uusi kirja

Lockheedin Skunk Worksista on ufologiassa liikkunut,ja liikkuu edelleen, kaiken maailman tarinoita joista osa on todellisia ja osa ei todellisia.
Nyt on kaikkien ufoharrastajien iloksi ilmestynyt uusi kirja:
Steve Pace: „The Projects of Skunk Works - 75 Years of Lockheed Martin's Advanced Development Programs“, Voyageur Press 2016. 256 sivua, 379 kuvaa.

21

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flightradariakotaas

      Miten Lockheedin Skunk Worksin julkistetut hävittäjä yms kehitysprojektit liittyvät ufoharrastukseen? Auttaako se tunnistamaan paremmin niiden laskeutumisvalot vai?

    • Skunk Works liittyy ufologiaan sillä tavalla että on olemassa ihmisiä jotka väittävät että ufomalli "se ja se" on rakennettu Skunks Worksissa (esim. väitetty TR-3).
      Tai yleisesti että siellä rakennetaan ufoja.

      • tikkakoskenkeisari

        Niin ja kirjassa kerrotaan että ne ei ole ufoja vaan erityisen kirkkailla lentokoneen laskeutumisvaloilla varustettuja lentokoneita?


      • depunk

        BB:n vakiselitys nykysin. Ennen oli planeetat.Tai että ihmiset ovat vain niin tolloja kun lähettelvät havaintojaan jotka ovat pääsääntöisesti lentokoneiden laskeutumismisvaloja.


      • yhdessäainavaan
        depunk kirjoitti:

        BB:n vakiselitys nykysin. Ennen oli planeetat.Tai että ihmiset ovat vain niin tolloja kun lähettelvät havaintojaan jotka ovat pääsääntöisesti lentokoneiden laskeutumismisvaloja.

        Sen takia varaktori ja Borgi kulkevat nykyään yhdessä käsi kädessä kohti jätevesipuhdistamoa.
        https://i.makeagif.com/media/5-13-2014/IG6Utx.gif


      • OletOikeassa
        depunk kirjoitti:

        BB:n vakiselitys nykysin. Ennen oli planeetat.Tai että ihmiset ovat vain niin tolloja kun lähettelvät havaintojaan jotka ovat pääsääntöisesti lentokoneiden laskeutumismisvaloja.

        Olet oikeassa. Huomattava osa ihmisistä on todellakin niin ulalla että luulevat (tai toivovat) lentokoneita ja planeettoja lentäviksi lautasiksi.


      • tekninenvaraktori
        OletOikeassa kirjoitti:

        Olet oikeassa. Huomattava osa ihmisistä on todellakin niin ulalla että luulevat (tai toivovat) lentokoneita ja planeettoja lentäviksi lautasiksi.

        Totta. Niiden lisäksi on ihmisiä, jotka uskovat että on olemassa tuplalautasen mallisia äänettömiä ihmisen tekemiä lentokoneita, joissa ei ole ikkunoita ja jotka kykenevät pysähtymään ilmassa ja välillä tekemään kahdensadan G-voiman käännöksiä tuosta vaan eikä niitä maailman parhaat tunnetut hävittäjät saa kiinni.
        Ne ne vasta hauskoja on ne ihmiset, jotka niin uskovat. On kuulema "salaisia projekteja" ja "tutkaenkeleitä" kyseessä. Belgian ufoaallonkin näki 13500 ulahullua.


      • VCO-Borg-SolutionOy
        tekninenvaraktori kirjoitti:

        Totta. Niiden lisäksi on ihmisiä, jotka uskovat että on olemassa tuplalautasen mallisia äänettömiä ihmisen tekemiä lentokoneita, joissa ei ole ikkunoita ja jotka kykenevät pysähtymään ilmassa ja välillä tekemään kahdensadan G-voiman käännöksiä tuosta vaan eikä niitä maailman parhaat tunnetut hävittäjät saa kiinni.
        Ne ne vasta hauskoja on ne ihmiset, jotka niin uskovat. On kuulema "salaisia projekteja" ja "tutkaenkeleitä" kyseessä. Belgian ufoaallonkin näki 13500 ulahullua.

        ...niinmuttaku mä katsoin flight radarista, että just melkein siihen aikaan, melkein just siellä ku sanoit tai ainakin siellä päin ehkä, oli melkein lentokone joka hyvällä mielikuvituksella sopisi hyvinkin kuvaukseen ja se olis just sellainen natsitekniikalla tehty tosi salainen rojekti ja sitte kato hullut luulee muuksi eiks jeh nii?


      • kjhkjhkh
        tekninenvaraktori kirjoitti:

        Totta. Niiden lisäksi on ihmisiä, jotka uskovat että on olemassa tuplalautasen mallisia äänettömiä ihmisen tekemiä lentokoneita, joissa ei ole ikkunoita ja jotka kykenevät pysähtymään ilmassa ja välillä tekemään kahdensadan G-voiman käännöksiä tuosta vaan eikä niitä maailman parhaat tunnetut hävittäjät saa kiinni.
        Ne ne vasta hauskoja on ne ihmiset, jotka niin uskovat. On kuulema "salaisia projekteja" ja "tutkaenkeleitä" kyseessä. Belgian ufoaallonkin näki 13500 ulahullua.

        Missä muualla sellaisia kiihtyvyyksiä on mekaanisille lentolaitteille todettu kuin ufouskovien jutuissa? Valoilmiölle kiihtyvyydet taas eivät ole ongelma.


      • OletOikeassa kirjoitti:

        Olet oikeassa. Huomattava osa ihmisistä on todellakin niin ulalla että luulevat (tai toivovat) lentokoneita ja planeettoja lentäviksi lautasiksi.

        Eiköhän jokainen SUTin havaintotietokantaa seuraava ole pannut merkille, että totuudella ei nykyään ole kovin kova maine kun ilmoituksia siellä "tutkitaan". Uskonnollinen yhdyskunta kaipaa pieniä vihreitä miehiä veikeine lautasineen.


      • skunknotsofunk
        VCO kirjoitti:

        Eiköhän jokainen SUTin havaintotietokantaa seuraava ole pannut merkille, että totuudella ei nykyään ole kovin kova maine kun ilmoituksia siellä "tutkitaan". Uskonnollinen yhdyskunta kaipaa pieniä vihreitä miehiä veikeine lautasineen.

        Jep. Tiedättekö mitä tamperelainen sanoo, kun varaktorin liiteristä kuuluu kolinaa? Se sanoo skunk works.


      • tontutlentääkaikkiväki
        tekninenvaraktori kirjoitti:

        Totta. Niiden lisäksi on ihmisiä, jotka uskovat että on olemassa tuplalautasen mallisia äänettömiä ihmisen tekemiä lentokoneita, joissa ei ole ikkunoita ja jotka kykenevät pysähtymään ilmassa ja välillä tekemään kahdensadan G-voiman käännöksiä tuosta vaan eikä niitä maailman parhaat tunnetut hävittäjät saa kiinni.
        Ne ne vasta hauskoja on ne ihmiset, jotka niin uskovat. On kuulema "salaisia projekteja" ja "tutkaenkeleitä" kyseessä. Belgian ufoaallonkin näki 13500 ulahullua.

        >>olemassa tuplalautasen mallisia äänettömiä ihmisen tekemiä lentokoneita, joissa ei ole ikkunoita ja jotka kykenevät pysähtymään ilmassa ja välillä tekemään kahdensadan G-voiman käännöksiä tuosta vaan<<

        Käsitätkö mitä 200 G:tä todellisuudessa merkitsee? Tervejärkiselle pelkästään tuo kertoo sen että kyseessä on valoilmiö jota ei rajoita kiihtyvyysvoima, mutta sellaiselle joka tahtoo kuvitella "tuplalautasia" se on tietenkin lentävä lautanen. Ja vielä ihmettelette että miksi teille nauretaan...


      • triplalautanen
        tontutlentääkaikkiväki kirjoitti:

        >>olemassa tuplalautasen mallisia äänettömiä ihmisen tekemiä lentokoneita, joissa ei ole ikkunoita ja jotka kykenevät pysähtymään ilmassa ja välillä tekemään kahdensadan G-voiman käännöksiä tuosta vaan<<

        Käsitätkö mitä 200 G:tä todellisuudessa merkitsee? Tervejärkiselle pelkästään tuo kertoo sen että kyseessä on valoilmiö jota ei rajoita kiihtyvyysvoima, mutta sellaiselle joka tahtoo kuvitella "tuplalautasia" se on tietenkin lentävä lautanen. Ja vielä ihmettelette että miksi teille nauretaan...

        Litterointimies. Vajakkitrollin kanssa kolmanneksi suosituin varaktorin alter ego tuli kommentoimaan. Valtakunnan vitsiniekkojen kärkikastia. Omasta mielestään, mutta kuitenkin. Pennistonpoika on telakalla ollut jo monta päivää. Mites verenpaineet?


      • hyhhyhhyh
        triplalautanen kirjoitti:

        Litterointimies. Vajakkitrollin kanssa kolmanneksi suosituin varaktorin alter ego tuli kommentoimaan. Valtakunnan vitsiniekkojen kärkikastia. Omasta mielestään, mutta kuitenkin. Pennistonpoika on telakalla ollut jo monta päivää. Mites verenpaineet?

        Sulla nyt taas on mielikuvitus täynnä vaikka mitä miehiä. Älä nyt kuitenkaan tänään ala suoltaa fantasioitasi niistä, kiitos.


      • vinkkimies
        hyhhyhhyh kirjoitti:

        Sulla nyt taas on mielikuvitus täynnä vaikka mitä miehiä. Älä nyt kuitenkaan tänään ala suoltaa fantasioitasi niistä, kiitos.

        Paa vajakkitrollia tähän väliin keventämään tunnelmaa, niin lestadiolaiset laittaa sulle porkkanapussin postilaatikkoon maanantaina.


      • moivaraktori
        tontutlentääkaikkiväki kirjoitti:

        >>olemassa tuplalautasen mallisia äänettömiä ihmisen tekemiä lentokoneita, joissa ei ole ikkunoita ja jotka kykenevät pysähtymään ilmassa ja välillä tekemään kahdensadan G-voiman käännöksiä tuosta vaan<<

        Käsitätkö mitä 200 G:tä todellisuudessa merkitsee? Tervejärkiselle pelkästään tuo kertoo sen että kyseessä on valoilmiö jota ei rajoita kiihtyvyysvoima, mutta sellaiselle joka tahtoo kuvitella "tuplalautasia" se on tietenkin lentävä lautanen. Ja vielä ihmettelette että miksi teille nauretaan...

        Luumu poskessa heitettyihin puolileikillisiin heittoihin saapuu litterointimies haudanvakavana paikalle kommentoimaan ja heti on taas kohkaamassa mielenterveysasioista kun pyhää tiedettä on mielestään loukattu. Aika ikävä ihminen olet. Epäilen että tuokin roolihahmo on mister varaktorin. Tyyli on niin sama. Herkkänahkainen mummeli ja googletiedemies. Sallii itselleen binäärihuumorin mutta muilta huumori on kielletty ja siitä kuuluu sitten tiedemummon loukkaantua verisesti.


    • åppilas

      on kateltu sitte tota Yuutuubia illoin? Sun oli takko olla varmaan eka, kuka ku... Et aatellu kirjoittaa vaikka kirjaa, tai tommosta intternetti-Plokia, mistä voitais ... lukee ja oppia kaikkee?

    • Bjööön_Bori

      Osta ufo-romppu. Halavalla.
      Ufouskovaisia en höynätä. Varmalla!

    • gjryjryn
      • tehyrj

      • hefh

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe