Millaisia uusia tuotteita Leijonan luolaan??

RikastuisitkoSinäkin

Millaisia uutuustuotteita haluaisitte ryhtyä rahoittamaan, jos olisitte miljonäärejä? Millaiset uudet tuotteet kävisivät kaupaksi ja tuottaisivat rahaa sijoittajallekin?

16

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älämöintiä

Mikä ihmeen luola ?

• Rahasampo-takoja

Lirkkupuhelimet

• sampsunki

Eikö lirkutteluun kelpaa tavallinen puhelin?

• lipokass

puruluita

• tytytyyt

Kuinka se uutuustuote pitää viedä markkinoille että siitä saa rahaa kunnolla itselle?

• Pulp-fictip

Mulla leijonan luolassani käy lapsileijona ja lapsenlapsileijona.
      Ei tänne juurikaan kaivata mitään uutta, ei puruluita, ei leijonille lirkutella, ei puhelimia....
      T o d e l l a hyvää musiikkia tuo,
      Se hyvän fiiliksen luolaan suo.
      Kaunis nuottien virta ja vuo,
      kesyttää leijonalauman nuo.

• Pulp-fictio

Ja menihän se nimimerkki väärin se on Pulp-fictio.

• ö-Öö

Piikkilangasta tehty saunavasta.

Kerrassaan erinomainen tuote, ajaa, vastana toimisen lisäksi, myös kuppauksen. Lisäksi oiva selänraaputin.

Täydellinen tuote, ongelmana rahoitus. Pitää juu mennä jonnekin leijonanluolaan kyselemään rahoitusta. Nämät Finnverat, sun muut, tuskin tajuavat pisnesidean loistokkuutta.

Leijonanluola on juu täysin käsikirjoitettu ohjelma. Mutta siellä seassa toteutuneitakin juttuja. Ja siinä tulee kerrankin täysin selkeäksi, miksi yleensäkään liiketoimintaa harjoitetaan. Likketoiminnan tarkoitu on tuottaa voittoa. Muut jutut muita juttuja. Hyvillä muilla jutuilla ei tehdä rahaa, toki voidaan brändätä myytävää tuotetta. Pelkällä brändillä ei rikastu, pitää olla rahavirtaa.

Mä juu joskus kattelen leijonanluolaa sivumennen, ihan hauskis telkkuohjelma. Tosin jo aika tylsä formaattina jne. Noh, eiöhön net kehitä jotain muuta samatyyppistä jatkossa kuitenkin. Vaikkapa "Kuink myydä hiekkaa saharaan". Mun käsittääkseni sekin tosin jo tehty. Siellä kulmilla liikaa hienoa hiekkaa, pitänyt ostaa karkempaa tavaraa muuraushommiin jne. ulkomailta...

=DW=

• Pulp-fictio

Olen toki seurannut ohjelmaa. Joskus myötähäpeilyni saa pois ohjelmasta, ei vain voi.
        Mutta oma ideani olisi sellainen jättiläisripustin, mihin voi laittaa täkin jotenkin klipseillä kiinni ja sitten voisi pussilakanan pukea päälle, alhaalta ylös.
        Tätä saa kehitellä eteenpäin ja varmaan täytyykin.
        Mutta en kyllä protoa osaisi tehdä siis tarvitsisin jonkun hitsarin assistentiksi tai jos jo vientiin kurkoittaisi, se voisi olla vaikkapa haavasta ja s e l l a i s e l l a jyrsimellä tehdyt hienot urat siis designiä.
        Jokin kaksoishahmo pitäisi kyllä olla esittelemässä, mieluusti kaksimetrinen, koska en ilkeäisi esitellä tätä Bernerille, Kakkoselle ym. ....tempoilisin täkin, lakanan ja jättiläishenkarin kanssa...ei kovin eleganttia...

• Eikös solzhenitshyn kirjottanut piikkilanka kukkakimpusta, erivärisillä maaleilla se toimis koko vuoden .

• ainaainaaina
        Pulp-fictio kirjoitti:

Olen toki seurannut ohjelmaa. Joskus myötähäpeilyni saa pois ohjelmasta, ei vain voi.
        Mutta oma ideani olisi sellainen jättiläisripustin, mihin voi laittaa täkin jotenkin klipseillä kiinni ja sitten voisi pussilakanan pukea päälle, alhaalta ylös.
        Tätä saa kehitellä eteenpäin ja varmaan täytyykin.
        Mutta en kyllä protoa osaisi tehdä siis tarvitsisin jonkun hitsarin assistentiksi tai jos jo vientiin kurkoittaisi, se voisi olla vaikkapa haavasta ja s e l l a i s e l l a jyrsimellä tehdyt hienot urat siis designiä.
        Jokin kaksoishahmo pitäisi kyllä olla esittelemässä, mieluusti kaksimetrinen, koska en ilkeäisi esitellä tätä Bernerille, Kakkoselle ym. ....tempoilisin täkin, lakanan ja jättiläishenkarin kanssa...ei kovin eleganttia...

No tuollaista en kyllä tarvitsisi, turhake, lisätavara turhuukisen maailmaan. Henkariko?
        Bernerille? Kakkoselle? Mitä?

Minulla on toinen keksintö, mutta se on sellainen että ihmiset ei tiedä tarvitsevansa sellaista, sillä ei ole oikein sopivaa nimeekään, he ei osaa hakea sitä netistä hakusanalla. Muuten keksintöni on huippukätevä, ja kun jos sitä tehtäisiin, ihmiset huomaisivat että ilman ei voi enää ollakaan.

• Pulp-fictio
        koti-kiusattu kirjoitti:

Eikös solzhenitshyn kirjottanut piikkilanka kukkakimpusta, erivärisillä maaleilla se toimis koko vuoden .

Aikoinaan tuli sellainen englatilainen sarja "Kukkakimppu piikkilankaa" siinä oli jotain sekoilevaa sutinaa....

• Pulp-fictio
        ainaainaaina kirjoitti:

No tuollaista en kyllä tarvitsisi, turhake, lisätavara turhuukisen maailmaan. Henkariko?
        Bernerille? Kakkoselle? Mitä?

Minulla on toinen keksintö, mutta se on sellainen että ihmiset ei tiedä tarvitsevansa sellaista, sillä ei ole oikein sopivaa nimeekään, he ei osaa hakea sitä netistä hakusanalla. Muuten keksintöni on huippukätevä, ja kun jos sitä tehtäisiin, ihmiset huomaisivat että ilman ei voi enää ollakaan.

Et sitten ymmärtänyt tavuakaan ja tokko olet katsonut edes suomalaista versiota....

• suvenelli1

Katselin tuota Leijonanluolaa juuri tänä aamuna. Yhdellekään tuotteelle en peukuttaisi. On hyvää kudontaviihdettä, kun ei tarvitse juonta seurata.

Itse mietin, että millaisen puhaltimen kehittäisin keittiön ilmanvaihtokanavan luukulle. Talo on savuton, mutta joku polttaa ja viikonloppuaamuisin, kun menen keittiöön haisee tupakansavu.
      Isännöitsijälle olen jo lähettänyt tiedotteen.

• En tunne noita luolia...mutta aina voi innovoida mielikuvituksessaan...

Jos oikein rupeisin innovoimaan niin veteen sen idean jotenkin liittäisin,
      mahdollisimman pienen pullon pakkaisin suomalaista vettä , pelkkä vesi ei riitä. idea vaatii vielä kehittelyä, ennen kuin tungen itseni luoliin...

Vesi on kirkasta suomalaista lähdevettä jalostettuna niin, että jokainen kiinalainen, joka ainut kiinalainen sen pienen pullon tarvitsee joka tai ainaskin joka toinen päivä.
      Akupunktio ja suomalainen vesieliksiiri, siinä se on... tulevaisuuden yhdistelmä.

Tarttisko ihan miljonääri olla kun rahoittaa, parempi kuin on miljonääri kun on ideansa saanut myytyä jollekin kiinalaiselle miljonäärille...vaikka puhumalla...höpöttämällä näitä joutavia.

• Olen ajatellut kirjoittaa Ikealle ehdotuksen.

Nimittäin kaipaan ihan sikana sellaisia purkkeja kuivatarvikekaappiin, mitkä olisivat just passelin kokoiset ja lisäksi pinottavat. Luulisi ettei ole kovin vaikeaa, kun kuitenkin keittiön kaikki kaapit ovat standardisoidut. Ja kaikki pakkauksetkin on suunnilleen vakiot.

Purkeissa olisi sellaiset läppämäiset kannet, jotka ei saakeli MENE KIINNI kun kaataa niistä. Ja näitä purnukoita olisi saatavana aina kunnes kuolen, että voi täydentää mikäli haluaa tai joku hajoaa.

Mulla on nyt Ikean purkkeja, kahta sorttia. Niihin kumpaankaan ei mahdu kaikki tavarat silleen, että pussi menisi kokonaan. Tai jos menee, niin purkki on 2/3 täynnä. Hukkaan menee tilat, kun kaikki tuhat kuivatavaraa pitää mahtua yhteen ja samaan kaappiin.

Keksippä tuollainen sarja. Jos haluat viedä sen leijonaluolaan niin ole hyvä vaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2421
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      345
      2030
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1892
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe