mikä terrieri?

epätietoinen

Mikä on Soneran mainoksessa Pirkka-Pekan kanssa esiintyvän koiran rotu?

16

1690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sadi

Sehän se. Asia on tarkistettu, kun siitä meinasi tulla riitaa toisella palstalla.

• joo

Kovin on pitkäkarvaisen näköinen Jackrusselinterrieriksi. Minunkin mielestäni se näyttää enemmän karkeakarvaiselta kettuterrieriltä. Mitä ne muka Soneran asiakaspalvelussa KOIRISTA tietää? :D Ihme, kun et kysynyt samantien sieltä unelmatortun reseptiä.

• tämä linkki
        joo kirjoitti:

Kovin on pitkäkarvaisen näköinen Jackrusselinterrieriksi. Minunkin mielestäni se näyttää enemmän karkeakarvaiselta kettuterrieriltä. Mitä ne muka Soneran asiakaspalvelussa KOIRISTA tietää? :D Ihme, kun et kysynyt samantien sieltä unelmatortun reseptiä.

http://www.jackrussellinterrieri.fi/karva.shtml
        Siellä löytyy tietoa jackrussellin karvasta, jos kerran epäilet vieläkin kettariks sitä Petua.

• ...
        tämä linkki kirjoitti:

http://www.jackrussellinterrieri.fi/karva.shtml
        Siellä löytyy tietoa jackrussellin karvasta, jos kerran epäilet vieläkin kettariks sitä Petua.

Eipä oikein vaakuta noi kuvat. Tiedän kyllä millainen on Jackrusseli.. Ei voi minkään mut se Petu ei siltä näytä. Noh, väittihän tuomarikin näyttelyssä mein norkkua cairniksi ;)

• Sadi
        joo kirjoitti:

Eiköhän ne tiedä minkä rotuista koiraa heidän mainoksessaan on käytetty. Ja sinun pitäisi tietää että Jackrussel-rotu on aikasmoisen uusi ja turkin pituuksia ja laatuja on edelleen monia. Sama koskee rodun yksilöiden kokoa.

Tuolla asenteella elämästä tulee hankalaa. Käyttäisit edes nimimerkkiä, kun haluat kyseenalaistaa toisten kirjoituksia.

• joo
        Sadi kirjoitti:

Eiköhän ne tiedä minkä rotuista koiraa heidän mainoksessaan on käytetty. Ja sinun pitäisi tietää että Jackrussel-rotu on aikasmoisen uusi ja turkin pituuksia ja laatuja on edelleen monia. Sama koskee rodun yksilöiden kokoa.

Tuolla asenteella elämästä tulee hankalaa. Käyttäisit edes nimimerkkiä, kun haluat kyseenalaistaa toisten kirjoituksia.

Jokaisella varmaan saa olla omat mielipiteensä, minun mielipiteeni on se, että koira ei näytä Jackrusselilta..oli se mikä vaan. Ei kai se niin vakavaa ole? Harvinaisen nätti Jackrusseliksi. En omista nimimerkkiä, kun ei ole yleensä tapana kirjoitella täällä. Toisilla on jopa muutakin elämää kuin suomi24 :)

• ...
        joo kirjoitti:

Jokaisella varmaan saa olla omat mielipiteensä, minun mielipiteeni on se, että koira ei näytä Jackrusselilta..oli se mikä vaan. Ei kai se niin vakavaa ole? Harvinaisen nätti Jackrusseliksi. En omista nimimerkkiä, kun ei ole yleensä tapana kirjoitella täällä. Toisilla on jopa muutakin elämää kuin suomi24 :)

Itse en ole nimittäin missään vaiheessa väittänyt, että koira oli joku muu kuin Jackrusselinterrieri..sanoin vain, että koira muistuttaa mielestäni enemmän kk kettuterrieriä. Joten eiköhän jätetä tämä asia tähän...

• R&R

Elikkä sehän on kk kettuterrieri.

• Sadi

Kerrotaan uudelleen. Rotu on jacrusselin terrieri. Tästä asiasta on turha enää väitellä, koska tarkistin sen Soneran asiakaspalvelusta ja rotu on jackrusselin terrieri.

Että se siitä.

• MÄÄ

SE ON KK.KETTUTERRIERI..JA PISTE!
      RUSSELILLA ON IHAN ERILAINEN TURKKI KUN MAINOKSESSA OLEVALLA JA MULLA ON KETTERI JA SE ON AIVAN SAMANLAINEN
      KUIN MAINOKSEN PETU..ELI EIOO RUSSELI!

• kyllä se ainakaan kk terrieri ole kerta sen sileä karvainen se televisiossa oleva ja kk:lla on karkea karva ja itselläni on 2 kk terrieriä kotona eikä tv:n koira siltä näytä

• Jackrussellinterrieri

Tuire Kaimiolta (Petun=Fannyn kasvattaja) voitte aivan vapaasti kysyä, minkä rotuinen on tämä kahden jackrusselinterrieri muotovaliovanhempien aikaansaama pentu!!! Äly hoi teiden teinien kanssa, jotka ette asioista mitään tiedä, mutta niitä täällä totuutena toitotatte. Arg mikä palsta. Russeleista kiinnostuneiden on parasta siirtyä rodun omalle keskustelupalstalle http://www.jackrussellinterrieri.fi/cgi-bin/jrt/YaBB.pl

• Jackrussellinterrieri

Lisäisin vielä, että russelipalstalla kirjoittelee myös Fannyn omistaja...

• tietäjät

minusta se mainoksen koira on parsoni

• MustaKissa

Joo , elikkäs se Soneran mainoksen koira on JACKRUSSELITERRIERI , ja se on tarkistettu jo monta kertaa , ja se on käynyt ilmi myös tällä ja monella muullakin palstalla . Siis vielä kerran :koira on JACKRUSSELINTERRIERI eikä kk kettuterrieri eikä parsoni , eikä edes länderi (tosin niin ei ole tainnut kukaan väittääkkään). Paitsi jos joku haluaa pitää koiraa nöffinä , niin siitä vaan !

• jokkuspokkus

emt.... varmaankin kääpiö terrieri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      75
      1011
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe