voivoi ku se kimi on rikas mutta mulla on vaan varaa viikos yhteen seiskalehteen, jolla kimi ei pyyhkis persettäkään.
KÖYHÄT PASKIAISET
6
1335
Vastaukset
- Scratchy
Näin on. Kateelliset pikku-surkimukset. Ihminen se on Kimikin. Mitä jos MUUTMAN KERRAN VUODESSA vähän relaa? Nuori mies, terveet halut!
- asda
"Muutaman"...HAHAHAHHAHAHAHAHAH H HAHAHHA...
- Scratchy
asda kirjoitti:
"Muutaman"...HAHAHAHHAHAHAHAHAH H HAHAHHA...
Tukehdu nauruus, tomppeli!
- Lauri
Sulla on a-o varmaan samaa tasoa kuin kämmäilevällä pikku piipittäjällä
- Kumihammas
Naurettavat kateelliset suomalaiset. Antakaa miehen nauttia rahoistaan ja menestyksestään. Katkerat paskat.
Kimi on sen verran muksu vielä, että se tarvitsee äidin apua suorittaessaan kyseistä projektia. Eli millä se äippä tykkää Kimin silopeppua pyyhkiä, sitä ei vielä tiedetä, mutta eiköhän sekin pian selviä... En ihmettele yhtään ettei muksu osaa oikein kehittää sitä F1-autoaan ku ei osaa pitää edes itsestään huolta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100