Paritöitä vähennettävä!

Inhoanluokkaani

Oon 7lk 'ta käyvä tyttö, ja nyt pakko puttuu asiaan! En jaksa kun koulussa melkein jokasella tunnilla pitää tehä paritöitä.. ymmärtäisin jos parit arvottaisi, mutta kun joka hiton kerta ne pitää itse valita.. ja kuten arvata saattaa oon aina viimeinen ilman paria.. silloin opettajat sanoo "saat mennä kolmanneksi johonkin ryhmään" ja tididiidii mihinkäs sitä menis kun paskat välit kaikkiin luokkalaisiin ja ne alkaa heti kuistii toisilleen ku opettaja sen sanoo.. oon monesti sanonu et voin tehä yksin tän(kin) "parityön" .. että jos joku koulu-alaan erikoistunut näkis tän niin pyydän, voisko paritöitä vähentää?! Ihan ok olis sillee kerran viikossa jollai tunnilla mut kun niitä on joka saatanan päivä n. 4/6 tunnilla (siis 6 h päivässä tunteja nii n. neljällä tunnilla aina pitää niit tehä) tulee niin paha mieli tuntien jälkee et meen aina itkee vessaan ja ootan siel seuraavaa tuntii..

22

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsella on oikeus ilmaista omat mielipiteensä kaikissa itseään koskevissa asioissa ja ne on otettava huomioon lapsen iän ja kehitystason mukaisesti.

    • Puhu asiasta opettajallesi. Ei asia muutoin muutu. Tai puhu vanhemmillesi ja pyydä heitä olemaan opettajaan ybteydessä, jos oma kanttisi ei kestä.

      Lisäksi voisi tietysti koettaa selvittää ne "paskat välit" muun luokkasi kanssa. Mistä ne johtuu?

      • Inhoanluokkaani

        Jättävät ulkopuolelle, olen yrittänyt päästä mukaan mutta ei auta.. kunnon pissiksiä kaikki.. yritän aina mennä niitten "piiriin" mut ne heti menee sellaseks ympyräks ja jättää mut ainne ulkopuolelle..


      • Inhoanluokkaani kirjoitti:

        Jättävät ulkopuolelle, olen yrittänyt päästä mukaan mutta ei auta.. kunnon pissiksiä kaikki.. yritän aina mennä niitten "piiriin" mut ne heti menee sellaseks ympyräks ja jättää mut ainne ulkopuolelle..

        On olemassa sanonta: "Paras tapa voittaa heidät on liittyä heihin."

        Ketään ei valitettavasti voi pakottaa pitämään sinusta ja vielä kypsymättömien koululaisten joukossa liiasta massasta poikkeamisesta ja yksilöllisyydestä joutuu aina maksamaan. Ja jos he tietävät tuosta "kunnon pissiksiä kaikki" - ajattelutavastasi ja siitä, että halveksit heitä, niin onko se silloin mikään ihme, että he eivä pidä sinusta?

        Enemmistö ei aina ole oikeassa, mutta heidän tahtiinsa elämä yleensä joka tapauksessa pyörii.

        Mutta puhu niistä parityöjutuista opettajallesi. Nyt heti ensi viikolla.


      • justAsking
        Oldie kirjoitti:

        On olemassa sanonta: "Paras tapa voittaa heidät on liittyä heihin."

        Ketään ei valitettavasti voi pakottaa pitämään sinusta ja vielä kypsymättömien koululaisten joukossa liiasta massasta poikkeamisesta ja yksilöllisyydestä joutuu aina maksamaan. Ja jos he tietävät tuosta "kunnon pissiksiä kaikki" - ajattelutavastasi ja siitä, että halveksit heitä, niin onko se silloin mikään ihme, että he eivä pidä sinusta?

        Enemmistö ei aina ole oikeassa, mutta heidän tahtiinsa elämä yleensä joka tapauksessa pyörii.

        Mutta puhu niistä parityöjutuista opettajallesi. Nyt heti ensi viikolla.

        "On olemassa sanonta: "Paras tapa voittaa heidät on liittyä heihin.""
        Tai oikeastaan "Paras tapa tuhota vihollinen on tehdä hänestä ystävä"


      • justAsking kirjoitti:

        "On olemassa sanonta: "Paras tapa voittaa heidät on liittyä heihin.""
        Tai oikeastaan "Paras tapa tuhota vihollinen on tehdä hänestä ystävä"

        Tuhota...? Vai muuttaa...?


      • justAsking

        Mitä tarkoitat "muuttamisella"?

        Vihollisen ajatusmaailmaa et todennäköisesti pysty muuttamaan, joten sinun on muutettava omaasi. Tällätavoin vihollinen on muutunut ystäväksi joten vihollinen on lakannut olemasta eli tuhoutunut.


    • Tämä on yksi niistä syistä miksi inhoan kouluani.
      Kunpa pääsisi elämään ajanlaskun alkuun

    • Perus.perjantai

      Muut saattaisivat arvostaa sinua, jos lopettaisit sen vessojen turhan varaamisen joka helvetin välitunti. Ei sattunut käymään mielessä, että et ole ainoa joka sitä käyttää? Juuri sinunlaisesi vessassa asujat ovat hyvin vituttavia ja voisivat tappaa itsensä.

      • Inhoanluokkaani

        Kai ymmärrät että tuo on laiton uhkaus? Voisin tehdä rikosilmoituksen jos vain jaksaisin tuhlata elämääni kaltaisiisi.. jos sinulla on huonopäivä, älä silti tule tänne valittamaan ! :)


      • Nieisiitäsen
        Inhoanluokkaani kirjoitti:

        Kai ymmärrät että tuo on laiton uhkaus? Voisin tehdä rikosilmoituksen jos vain jaksaisin tuhlata elämääni kaltaisiisi.. jos sinulla on huonopäivä, älä silti tule tänne valittamaan ! :)

        "Mä tapan sut" olis uhkaus, "tapa ittes" on neuvo. Kannattaa ottaa siitä neuvosta vaari.


      • jkkikjk
        Nieisiitäsen kirjoitti:

        "Mä tapan sut" olis uhkaus, "tapa ittes" on neuvo. Kannattaa ottaa siitä neuvosta vaari.

        itsemurha on lain rikkomista jolloin siihen kehottaminen on rikoksessa auttamista.


      • Hhggghy
        jkkikjk kirjoitti:

        itsemurha on lain rikkomista jolloin siihen kehottaminen on rikoksessa auttamista.

        Mutta ei edelleenkään uhkaus.


    • opksvvittu

      Tiedän syrjintä ei ole mukavaa kenenkään mielestä. Ikävää että niin käy sinulle. Arvonta on parempi valinta koska silloin opetellaan tulemaan muidenkin kanssa toimeen kuin sen vakioparin ja sen parhaan kaverin.
      Oletko siis koittanut puhua kenenkään aikuisen kanssa? Toivottavasti jatkossa ei tule tuollaisia vastaan.

    • Olen samaa mieltä, että ryhmätöitä olisi vähennettävä. Itse olen myös aina yksin ja sitten työnnettynä johonkin ryhmään muiden harmiksi.

    • justAsking

      Voithan myös yrittää tutustua joihinki sun luokan poikiin. Esim niihin nörtteihin jotka on puhelimella/pelaa joka välitunti. Voi olla aluksi vähän vaikeeta ja tuntua turhalta mutta ainakin se on tyhjää parempi.

      • Ysiluokalt

        Jep, komppaan tätä. Jos välkäll vaikk "satut" istuun vieressä, nii aianahan voisit "sattumalta" kysästä jotai heidän peleistä ;D Useimmat ainaki meill päin vastaa, eka äimisteltyää kysymystä.

        Ja pyydä ennemmin ett parityöt arvottas. Niillä voi oikeesti päästä tutustuun uusiin ihmisiin. Lisäks niihin menee tuntia hukkaan :D Niin ja ainahan voit myös kysyy jotakuta poikaa pariks, varsinki jos huomaat jonkun jäämään ilman paria.


    • kiusattutyttö13v

      Tuntuu ihan niiku mä oisin kirjottanut ton aloitus viestin. Musta tuntuu noi ryhmätyöt täysi samalt. Välkillä täytyy olla yksin nii kiva viel tunneilki sit olla. Oon 6-luokal. Ja ei se yksin oleminenkaan vaan se kiusaaminen tuntuu niin pahalta.

    • dfgdfgdf

      Lintsaa... Ei sun oo pakko olla siellä... Voisit käydä vaikka torilla naurattamassa miehiä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe