Silmälasipäiset ihmiset

Juha82Steelesman

Ovatko silmälasipäiset ihmiset fiksumpia aina?
LOL.

8

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No eivät tietenköään oo fiksumpia, mutta silmälasit luo vaikutelman ihminen on fiksummannäköinen.
      Joo hahahah.
      LOL.

    • AlliumCaeruleum

      Silmälasipäisyys sinällään ei kerro mitään. Likinäköiset kuitenkin ovat keskimäärin vähän pidempiä ja vähän älykkäämpiä kuin normaali- tai kaukonäköiset. Tämä on ihan tieteellisesti mitattu juttu. Älkää silti kysykö linkkiä. Eihän teidän normaali- ja kaukonäköisten ole mikään pakko sitä uskoa. :-D

      • Itselläni ei ole kovin hyvä kaukonäkö, muttei ole silmälaseja kuitenkaan.
        Ei ole myöskään täysin hyvä likinäkökään.
        Kyllä jos tieteellinen näyttö on totta, niin en kyllä koskaan tiedettä vastaan ole hankaamassa =)


      • Kävin lukemassa sen tutkimustuloksen, mutta tutkimustulos ei ole välttämättä fiksuin, koska suhdanne on melkein 50/50 eli siinä sanotaan, että 53 prosenttia ovat korkeakoulutetuista silmälasia käyttäviä likinäköisiä ihmisiä eli se liippaa aika läheltä 50/50.
        Eikö?


      • Kuitenki silti tuo tutkimustulos TARKOITTAA sitä, että silmälasipäisiä on silti aika paljon enemmän korkeissa viroissa kuin silmälasittomia.
        Osaan laskea sen noista prosenteista kyllä.
        Ymmärrän kyllä prosenttilaskut.


    • Valitettavasti kun katsoo kanssaihmistä niin totuus on että silmälasilliset on fiksumpia..tai ainakin paremmin palkattuja.

      • Jep tajusin kyllä ton tutkimustuloksen nyt hiema jälkeenpäin, en ajatellu heti tarkkaan, huomasit kai ton ylemmän kommenttini ja sen toisen kommentoijan viestin?
        Kyllähä se voi selittyä myös yksinkertaisesti sillä, että se on vain sattumaa vai onko?
        Toki tutkimustulos kertoo sen, että silmälasipäisiä on korkeissa viroissa aika paljon/paljon enemmän kuin silmälasittomia.
        Osaan kyllä laskea sen tosta tutkimustuloksesta.
        Mutta onko sitten se vain sattumaa?


    • En tiedä, mutta silmälasit muuttavat merkittävästi ulkonäköä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe