Infrapuna paikantaminen ja kotiin polttaminen.

pmjana

Auttakaa, olen joutunut joittenkin naapurieni terrorin kohteeksi. Ilm. laitteisiini on kirjauduttu ja kaapattu. Huoneistossamme meinaa palaa infrapuna säteilyyn koska mobiili laitteeni on linkitetty moneksi eri tukiasemaksi, ja niin ollen ehkä tuhannet kohdistavat minuun infrapunaa, asuntoonikiin on kai murtauduttu taloyhtiön avaimilla, ja ilm. tehty tarvittavia toimia. Tilieni, facebook, skype, sekä Googlen tilit on myös vieraissa käsissä, mutten pääse niistä pois, koska kirjautumisiani estetään jostain.
Koneessani oli infrapunasiirtoa osoittava tieto, mutta tiedoston paikkaa en löytänyt koneeltani. Mobiililaitteeni on kopioitu kymmenille ja nyt minua suoraan sanoen paistetaan sänkyyni, joku ulkomaalainen (RU) kuvasi minut paikallisen K -marketin pihassa, ja niin ollen olen nyt säteilytyksen kohteena, ja olen myös laittanut kuvani joihinkin sovelluksiin, esim
Facebook, ja joihinkin sähköposteihini mikrosoft tileihin kirjautuessa, joten olen niinkin infrapunapommituksen kohteena. Nyt en saa tätä tulitusta pysäytettyä kun ilm. kännykkäni on mobiilitukiasemana, ainakin yhtenä osana tukiasemien linkityksissä venäjälle.
Kun käyn nukkumaan herään hirveään, polttavaan tunteeseen ja minun on noustava ylös monta kertaa yössä, täällä huoneistossa on lisäksi kovaäänistä sirinää joka alkaa n. klo 20 - 23. Naapurini ja lukemattomat muut ilm. kaverinsa vetivät jotain raskasta välinettä huoneistonsa lattiaa myöten ja joka pistorasia kohdalla teki jotain, latasiko vai mitä, mutta siitä lähtien olen ollut jonkun säteilytyksen kohteena.Tässä talossa asuu joitakin yrittäjiä ja venäläistaustaisia jotka tarvitsee kai mobiili-, tai radio singnaaleja yhteyksiinsä..en tiedä kuinka pääsen tästä terrorin kohteena olemisesta irti, ja kuinka mittaisin asuntomme kohdistuvat säteilyt sun muut sellaiset, auttakaa te jotka älyätte näistä enemmän, pleace. Poliisi ei usko kun ei ole muka näyttöjä ja en jaksa enää todistellakaan mitään.
Onko keinoa jolla saan infrapunalaitteet, kamerat näkyviin asunnossamme, jos sellaisia täällä olisi?
APUA!!!!!!!

46

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eininfraa

      Tapetoi huone/huoneisto foliolla katosta lattiaan.

      • Fkdhdkfnf

        Folio ei suojaa koska se on liian ohutta. Kokeile laittaa laittaa kännykkä folion sisään se toimii silti.


      • thma
        Fkdhdkfnf kirjoitti:

        Folio ei suojaa koska se on liian ohutta. Kokeile laittaa laittaa kännykkä folion sisään se toimii silti.

        Laita useampi kerros.


      • Bdkdjxkjf

        Ei toimi useempikaan kerros. Folio ei suojaa magneettisäteilyltä. Muutenkaan foliolla ei saa peitettyä huonetta täysin tiiviiksi esim ikkuna oven raot jne. Myös muut ihmiset luulis hulluksi. Jos näkis ikkunan folioituna.
        Nyt tarvitaan oikeita ratkaisuja koska ongelma on monen ihmisen kokema ja selvästi todellinen. Mikään idiootti folioratkaisu ei ole toimiva koska se ei korjaa ongelman lähdettä joka pitää selvittää.


      • wqdqwdqwd
        Bdkdjxkjf kirjoitti:

        Ei toimi useempikaan kerros. Folio ei suojaa magneettisäteilyltä. Muutenkaan foliolla ei saa peitettyä huonetta täysin tiiviiksi esim ikkuna oven raot jne. Myös muut ihmiset luulis hulluksi. Jos näkis ikkunan folioituna.
        Nyt tarvitaan oikeita ratkaisuja koska ongelma on monen ihmisen kokema ja selvästi todellinen. Mikään idiootti folioratkaisu ei ole toimiva koska se ei korjaa ongelman lähdettä joka pitää selvittää.

        Ei taida infrapunasäteily mennä edes yksinkertaisesta foliosta läpi, saati sitten huoneiston seinistä.
        Kiedo pääsi ympärille paksusti foliota.


      • Dndjdjdjdjsh

        En ole tuo aloittaja. Olen puhut magneettisäteilystä; enkä infrapunasäteilystä. Infrapunasäteilyllä ei tietääkseni ole terveyshaittoja. Sen sijaan esim cernin lähettämällä ydinsäteilyllä voi olla todellisia haittoja.


      • Dkdkkdkxndj

        Aloittaja kokee magneettisäteilyn haitat mutta luulee infrapunasäteilyksi koska hånellå ei ole tietoa asiasta. En myöskään väitä olevani 100% oikeassa mutta joku vaikuttaa silti jollain epänormaalilla tavalla tehden ahdistuneeksi ja paranoidiksi iöman näkyvää syytä. Enkå halua sun selitystå asioillr koska et ole kokenut säteilytystä et edes tiedä mistä puhume. Joten mene muualle vittuilemaan.


      • juoppo_olet
        Dkdkkdkxndj kirjoitti:

        Aloittaja kokee magneettisäteilyn haitat mutta luulee infrapunasäteilyksi koska hånellå ei ole tietoa asiasta. En myöskään väitä olevani 100% oikeassa mutta joku vaikuttaa silti jollain epänormaalilla tavalla tehden ahdistuneeksi ja paranoidiksi iöman näkyvää syytä. Enkå halua sun selitystå asioillr koska et ole kokenut säteilytystä et edes tiedä mistä puhume. Joten mene muualle vittuilemaan.

        "et ole kokenut säteilytystä et edes tiedä mistä puhume."
        Varmaan olet kokenut sen ja voit sen myös todistaa :DD


      • Fkdkdjdvg

        En oo juonu alkoholia viime kesän jälkeen tollo. Mee vittuun sinusta ei ollu ees äidolles iloa.


      • valehtelijakin_olet
        Fkdkdjdvg kirjoitti:

        En oo juonu alkoholia viime kesän jälkeen tollo. Mee vittuun sinusta ei ollu ees äidolles iloa.

        Et varmaan ole myöskään koskaan valehdellut.


      • Anonyymi

        Kaiken laista se windowsin käyttö aiheutaakin! Mutta ihan tällaista potilasta vielä ole nähty.


      • Anonyymi

        Pitää vähentää siiten kauhasessioita jos infrapunarunkkarikin niistä kiihottuu.


    • Zkdkjfu

      Iteki koen säteilytystä. Järki meinaa lähteä. Onneksi en ole ainut. Signaali alkoi noin ilta 11 aikoihin ja kesti 4h nii et meinas aivoki sulaa. Saanko kysyä paikkukuntaa tai lääniä missä tapahtui. Kyseessä voi olla myös cern laihheet/kännykkäverkkojen aikaansaama säteilytys

      • Dkdkdkekdf

        Olen 95% varma että kyseessä ei ole naapurista tuleva säteily. Joko cern laite joka säteilee tänne asti sveitsistä tai sitte 5g yhteydet jne ottavat aivosignaalin kanssa yhteen.


      • Fkdddjdkfkj

        etenkin oulunläånissä on vahva tuhannen tukiaseman vahvistettu wlan verkko kännykkäverkot. Jotka voi aiheuttaava vakavaa yöikuormitusta aivokuoressa.


      • panoulussa___
        Fkdddjdkfkj kirjoitti:

        etenkin oulunläånissä on vahva tuhannen tukiaseman vahvistettu wlan verkko kännykkäverkot. Jotka voi aiheuttaava vakavaa yöikuormitusta aivokuoressa.

        "tuhannen tukiaseman vahvistettu wlan verkko"
        Wlanit eivät yllä kuin jotain 100 metriä tukiasemasta jos sitäkään.


      • Fkdjdjfhhhh

        Niin pan oulu käyttää vahvistavia antenneja lisäksi. Kyllä nyt ilmassa on aika kova käteily jos ottaa huomioon
        Panouluverkon:2g;3g4g ja kohta tulevan 5g;umts;gps ja radioaallot sekä tv ja digitv radiaallot. Miettikääpä säteilyn kokonaismäärää. Aika vitun kova.


      • syö_välillä
        Fkdjdjfhhhh kirjoitti:

        Niin pan oulu käyttää vahvistavia antenneja lisäksi. Kyllä nyt ilmassa on aika kova käteily jos ottaa huomioon
        Panouluverkon:2g;3g4g ja kohta tulevan 5g;umts;gps ja radioaallot sekä tv ja digitv radiaallot. Miettikääpä säteilyn kokonaismäärää. Aika vitun kova.

        Laita lenkkiä vartaaseen.


    • Fkdjdddbfjfj

      Et ole hullu vaan kokemuksesi ovat todellisia; et vain osaa paikantaa mikä sinulle tulee ja mistä. Koska se on näkymätöntä säteilyä. Myös itse kuulen voimakkaan suhinan ja sirinän.

      Tämä on jonku ison suomalaisen organisaation vahingossa tai tahallaan tekemää sähköhäirintää.

      • Jdkdjhdbxk

        Minulla on ollu samoja oireita pitkään monessa eriasunnossa ja ei ole ollut venäläisiä. Joten eivät ole he.


      • vaihäiritsee

        "suhinan ja sirinä"
        Tunnetaan yleisesti tinnituksena. "Tinnitus voi johtua korvan tai sen lähikudosten vaurioitumisesta ja toimintahäiriöistä tai unettomuudesta"
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tinnitus
        Varmaan suhinoille ja sirinöille on unettomuus on syynä...
        Itse kuulen myös sirinää, varsinkin iltaisin kun muu melu vähenee. Mutta taitaa olla vikaa korvissa, ainakin toisessa on, kun ei aina ole tullut käytettyä kuulosuojaimia. Tuo suhina ja sirinä on ihan suht normaalia, varsinkin uniapnea kuulostaa lisäävän tinnitusta.


      • Dndkjdbdh

        Ei vaan se on tavallisuudesta poikkeavan kovaa ei normaalia sirinää. Kyllä sen tietää jos on elåny melkei 30v eikä aiemmi oo ollu näi kova sirinä päällä. Ettå jostai sähkölaitteestä/sähkökentästä aiheutuvaa. En tosin mitåän väitä varmaksi koska en ole tutkija. Hyvä silti pohtia jos asia o. Häiritsevää.


      • siritys_syyniin
        Dndkjdbdh kirjoitti:

        Ei vaan se on tavallisuudesta poikkeavan kovaa ei normaalia sirinää. Kyllä sen tietää jos on elåny melkei 30v eikä aiemmi oo ollu näi kova sirinä päällä. Ettå jostai sähkölaitteestä/sähkökentästä aiheutuvaa. En tosin mitåän väitä varmaksi koska en ole tutkija. Hyvä silti pohtia jos asia o. Häiritsevää.

        Mittaa ääni desibelimittarilla, se ei ainakaan valehtele. Päänsisäistä siritystä ei mittarilla saa mitattua.


      • Gkdkdfjjx

        Enkä mittaa elä komenteöe. En ees ole ap


      • vanha_korva
        Gkdkdfjjx kirjoitti:

        Enkä mittaa elä komenteöe. En ees ole ap

        Kannattais tutkia että missä se vika on.


      • mullakinsirittää

        Pöytäkoneen yksi tuuletin alkoi sirittää, pitäisi kai vaihtaa. Korvatkin tinnittää, on vaan kestettävä.

        Vähän trollaukselta vaikuttaa aloitus. En silti itsekään pidä ajatuksesta että noita radioaaltoja on valtavasti joka puolella ja sähkölaitteista tulee mangeettikenttiä. Ainoa tiedostamani oire on ollut kuitenkin vain langaton näppäimistö, toinen jalka reagoi välittömästi jos pitää sylissä, valon takia nyt onkin langallinen.

        Toinen on vanhat amalgaamipaikat joita vielä jonkin verran suussa, en tiedä aiheuttaako ne migreeniä silloin tällöin, mutta samaan aikaan tuntuu sähköä hampaissa. Hullu äijä intissä laittoi suun täyteen amalgaamia vaikka tuskin oli reikiä montaakaan, ei ainakaan särkenyt, sen jälkeen väsyttänyt melkein jatkuvasti.


    • korkkia_kiinni

      Kannattaa jättää viinan kanssa lotraaminen vähemmälle. Putken jälkeen krapulassakin voi helposti tulla kuulo- näkö- ja luuloharhoja.

      • hermukka65

        Tämä kyllä viittaisi rajuun amfetamiinin käyttöön? ja ainut joka auttaa on soittaa huoltomiehille jot laittavat kaikki seinä 40cm lyijyä!


      • speediä_tai_ei
        hermukka65 kirjoitti:

        Tämä kyllä viittaisi rajuun amfetamiinin käyttöön? ja ainut joka auttaa on soittaa huoltomiehille jot laittavat kaikki seinä 40cm lyijyä!

        Joo, no kun univaje kun äityy pahaksi, riippumatta mistään aineesta, niin myös ruumis elimineen alkaa temppuilla.


    • ei_päästä_pakoon

      Ei tuo vielä mitään ole. Meillä perhanan avaruusolennot lukee ajatuksia kuun takana olevasta aluksesta!

      • kohtatotta

        Laitteet on saatu jo tottelemaan ajatuksia, pian ovat kännyköissä eikä ajatuksetkaan pysy enää salassa.


    • pmjana

      Olen aloittaja, ja vielä toistaiseksi hengissä. Kasvoni ja käteni jotka ei olleet peiton alla ovat palaneet kuin olisin ollut tunteja auringon paisteessa. Sanokaa mikä taho minua auttaisi alkuun, en ole juoppo enkö narkkari, ihan tavalline, entinen perheen äiti, luin noita Wikipedian artikkeleita säteilyistä ja - mutta en sieltäkään löydä sellaista instanssia mikä auttaisi, tai kuka...apua!
      Opistontien asukas, Kitee

      • wfefwfwefwfefwff

        Ota yhteyttä kunnan terveysviranomaiseen.


      • pmjam

        Kiitos neuvosta. Olen kutsunut terveystarkastajan kerran, mutta kun tämä pahin sähinä ja polttaminen on joskus klo 24 maissa tai jälkeenkin, kuinka saisin heidät käymään siihen aikaan. Tämä päivällä kuuluva sähinä sirinäkin on raivostuttavaa ja elämän laatua alentavaa, muttei niin hurjaa kuin mitä yöllinen on. Pitääkö minun elää kuin koditon omassa kodissani että viereisen Kansanopiston ja tässä talossa asuvien yhteydet toimii itänaapuriin, huom.en ole rasisti missään nimessä, mielestäni kaikki ihmiset ovat vain ihmisiä, oli olivat he kotoisin mistä tahansa, mutta ylivaltaa venäläistenkään taholta en hyväksy, ja rikollista toimintaa etenkään. Olisin valmis maksamaan tutkimuksista jotka johtavat terrorin tekijöihin ja etenkin haluan tietää mitä ja miksi minun asunnossa sähisee ja polttaa, onko täällä joku porukka joka saa tehdä omiaan muitten asukkaiden sähkö ja tietoverkoissa, on kuin yritettäisiin ajaa minut pois tästä asunnosta, mutta miksi??!!. Miten mie saan ammatti ihmiset uskomaan nämä kertomani kokemukset, luulevat että minä höpäjän jo omiani, mutta sanon vaan että minun päässä ei ole vikaa yhtään enemmän kuin mitä syntyessäni lie ollut. APUA IHMISET...auttakaa joku tässä ongelmassa , pleace.


      • tohtoorille

        Jos kerran "palaneet" ilman syytä, kipin kapin lääkärille, eiköhän vaivan syy selviä, mutta ei välttämättä kannata kertoa omia epäilyksiä säteilytyksistä. Mikäs ihmeen peitto sinulla on mikä estää säteet? Ryssät voi tehdäkin mitä tahansa, ei sen puoleen, mutta eipä taida peitto suojata juuri muulta kuin auringon säteilyltä.


    • Infrapuna

      Nämä kirjoitukset ottaa päähän.

    • wfwewrwewqf

      Vaihdevuodet.

    • Ei tuo nyt niin pahalta kuulosta, etteikö ratkaisua löytyisi. Tulet vain käväisemään taas täällä meidän praktiikalla, niin kirjoitan lääkekannabista ja elektrokonvulsiivista hoitoa.

    • pmjan

      Lisään vielä, että kun otan tämän mobiili laitteli, eli puhelimeni käteen ja se sattuu käymään tuossa sydämen paikkeilla, on kuin moukarilla, siis pienemmällä iskisi rintaan, eli onko puhelimeni jotenkin osana jotain tukiasemaa, yleensä en teakoi sähköön.

      • ei_muuta

        Psyykkinen vika tuntus olevan. Älypuhelimet ovat vakoiluun luotuja laitteita, kuten esimerkiksi windows on käyttöjärjestelmänä.


      • Anonyymi

        Sama kokemus peruspuhelimesta tiettynä aikana maaliskuussa -20.
        Krakkeri asui alapuolella, hakkeroi koneeni, älypuhelin ym. Laitteille asennettiin sensoreita, wifi-conwork seuranta, joka yhdistää max viisi tietokonetta toisiinsa, joten kuka tahansa voi touhuta /asennella mitä tahansa koneelle, ja oudoin juttu oli "Human being" - sovellus.
        Alkuun sain sähköiskuja polven aina samaan kohtaan öisin, tietyt tunnit epäsäännöllisin väliajoin vaikuttaen uneen.
        Rikosilmoituksen jälkeen alkoi ulkonakin, satelliittipaikannuksen kautta samoja sähköiskuja, varsinkin tietyissä myymälätiloissa, oletan että kyse geomagneettisesta sisätilapaikannuksesta: sovellusta muokattu jotta paikannettu ihminen paikantuu, ei niinkään itse sovelluksen käyttäjä.

        Nyt n. kolme vuotta myöhemmin olen 2-3-kerroksisella foliolla aluksi kokeiluna folioinut ikkunat löyhästi, ja väiin jätin ohuen verhon, mutta tiiviyteen hyvä pyrkiä: ja kuinka ollakaan se keskeytti häirinnän.
        Kyse radioaalloista siis, radiolähettimellä ohatusta systeemistä, jossa voi olla infrapunalämmitystä, kesäisin; ja talvisin sähkömagneetti-iskuja joita tehdään kylmennyksellä isomagneettisten (pesukone, jää- ja pakastinkaapit) alapuolelta tai sivulta, alakerran kautta asenneltu onttoihin seiniin mitä lienee. Ja kun isännöitsijä ei usko, voi yrittää muuttoa, mutta luultavaa että jos olet sekä paikannettu, että infrapunakuvauksella läpikuvattu, et pääse sähköisestä seurannasta: vaikka ei asennuksia uudessa asunnossa, käytävään piilotetaan laite joka pääsee peruspuhelimen bluetoothin kautta ties mihin laitteisiin.
        Aluksi tehtiin venäläisen laser-ammattilaisen teettämä lattiamme alle sähkö-asennus, myös metallirimoja vieriteltiin lattiamme alle, ilmastointiputken kautta.
        Aiheutti tärinän tunnetta asunnossa, niin rauta-esineiden kuin magneettikenttienkin kohdalla, joita sähkömittarin mukaan ihan maksimiarvoja erilaisissa pienemmissä laittomissa asennuksissa.
        Onko paikannuksen käynnistys tehty sähkömagneetilla, ja nimenomaan vetävällä sellaisella, koska asunnossani tytär kun tulee lähelle loppuu tärinän tuntemus, voisi olla että hänet paikannettu työntävällä magneetilla, jolloin yhteisvaikutus lienee olla nolla..
        Voisiko joku tietäväinen vinkata, mitä tieteessä tapahtuu, miten on mahdollista??
        Meidän pahin kausi sähkömagneetti-iskuissa alkoi kun venäläinen toinen, mies, muutti vastapäiseen asuntoon pienen ihan toiselle puolelle. Joten aika varma että kimppa heillä näillä tarkoituksilla. Mutta ei sais tuomita ennen konkreettista näyttöä, ja miten Suomen poliisi heräisi kehittämään osaamistaan?


    • diilidiili

      Minulla olisi myynnissä todella tehokas infrapunasäteilyn estolaite, jota Kiinan ja Venäjän armeijatkin käyttävät. Olen sen saanut käsiini tavalla, josta en voi kertoa julkisesti, mutta voin myydä sen sinulle hintaan 12000 euroa. Se on pieni hinta sellaisesta laitteesta, jota ei edes saa siviilimarkkoinoilta!
      Laita sähköpostiosoitteesi, pankkitilisi numero ja nettitunnukset tänne, niin lähetän laitteen sinulle.

      • win_lin_puoli_mieli

        https://www.netrauta.fi/piha/terassilammittimet/terassilammitin-torso-300-600w

        Tollaase saa paaljo halvemmall ja estoon riitää ku katkasee sähköt.


    • Anonyymi

      Vainoharhoista kärsivien kannatta mennä kertoon lääkärille näistä asioista!

    • Anonyymi

      Taitaa olla tuontyyppisen huoneen tuotoksia:
      "Espoosta löytyy Suomen hiljaisin paikka – vastaavat maailmalla voivat ajaa ihmiset hulluiksi

      Aalto-yliopiston akustiikan laboratoriossa voi kuunnella jopa etanan maiskutusta"

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe