Ylläkselle

Nonnamaija

Hei,
Voisiko täältä löytyä asiallista matkaseuraa laskettelemaan Ylläkselle?
Olen kuusikymppinen nainen ja lasketellut paljon, vaikka en huippulaskettelija olekaan. Edullinen mökki ja viikko vaikka maaliskuun alussa...

5

376

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rinteeseen

Kyllä löytyy. Mistä päin olet lähdössä Ylläkselle? Jos kiinnostaa, niin millä lailla sinun kanssa voi jatkaa suunnittelua?

• Olen lähdössä täältä Etelä-Hämeestä. Voisitko kertoa ikäsi ja sukupuolesi? Kas kun unohdin mainita, että minulla on jo ikää...
        Sähköpostilla voidaan sitten jatkaa.

• mies61v

Olen mies ja käviskö, että tavattas iisalmessa ja unohetaanko laskettelut, täällä hyvät hiihtomaastot! vastaa tähän, jos kiinostaa.

• Laskemaan

Hei,
      olen 50 nainen ja voisin olla kiinnostunut reissusta Ylläkselle. Kirjoittelepa sal.li(at)suomi24.fi, niin jatketaan jutustelua.

• neuvoon

jos, lähet, niin takuulla "yllätyt" elä oo hyväuskonen: vaikka sun annettu ymmärtää, muit elä sitte "itke" mua on petetty ja et kait"anna" ;(.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1894
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      132
      1085
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      110
      1070
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      961
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      908
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      799
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      697
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      657
    9. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      652
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      238
      641
    Aihe