Hei,
Voisiko täältä löytyä asiallista matkaseuraa laskettelemaan Ylläkselle?
Olen kuusikymppinen nainen ja lasketellut paljon, vaikka en huippulaskettelija olekaan. Edullinen mökki ja viikko vaikka maaliskuun alussa...
Ylläkselle
5
317
Vastaukset
- Rinteeseen
Kyllä löytyy. Mistä päin olet lähdössä Ylläkselle? Jos kiinnostaa, niin millä lailla sinun kanssa voi jatkaa suunnittelua?
Olen lähdössä täältä Etelä-Hämeestä. Voisitko kertoa ikäsi ja sukupuolesi? Kas kun unohdin mainita, että minulla on jo ikää...
Sähköpostilla voidaan sitten jatkaa.
- mies61v
Olen mies ja käviskö, että tavattas iisalmessa ja unohetaanko laskettelut, täällä hyvät hiihtomaastot! vastaa tähän, jos kiinostaa.
- Laskemaan
Hei,
olen 50 nainen ja voisin olla kiinnostunut reissusta Ylläkselle. Kirjoittelepa sal.li(at)suomi24.fi, niin jatketaan jutustelua.- neuvoon
jos, lähet, niin takuulla "yllätyt" elä oo hyväuskonen: vaikka sun annettu ymmärtää, muit elä sitte "itke" mua on petetty ja et kait"anna" ;(.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042