Veljesseura.org sivuilla kerrotaan että asianajotoimisto USA:ssa puuhaa joukkokannetta vartiotorniseuraa vastaan pedofilian perusteella
Asiasta ilmoitellaan netissä ja TV:ssä.
Veljesseuran uutisessa näkyi olevan nettilinkkejä.
Toivottavasti saavat jutun aikaiseksi. Lasten asema parantuisi.
Toki tulee rivitodistajaparoille rasittavampaa, rahankeruu....
Oikeusjuttu
6
98
Vastaukset
=>Toki tulee rivitodistajaparoille rasittavampaa,
Tai sitten ei. Kun viimeksi juttelin kärryvahdin kanssa, niin tämä kiisti kuulleensa mitään pedofiliaan liittyvistä tuomioista USAssa tai tutkimuksista Australiassa. Kumpi sitten olisi kunniallisempaa tai helpompaa tuossa tilanteessa, täydellinen tietämättömyys vaiko suora valehtelu? Molemmissahan jehovantodistajien olen havainnut kunnostautuneen.- TodellaTärkeäKeissi
"Kun viimeksi juttelin kärryvahdin kanssa, niin tämä kiisti kuulleensa mitään pedofiliaan liittyvistä tuomioista USAssa tai tutkimuksista Australiassa."
Osa tai ilmeisesti melko suurikin osa todistajista elää melkoisessa uutispimennossa ko. asioiden suhteen ja kuvittelee niiden olevan joitakin super-aniharvoja yksittäistapauksia. Tokihan nykyisin niistä alkaa olla otsikoitakin aika ajoin lehdistössä.
VT-Seurakaan kuin sattuneesta syystä ei omilla sivuillaan avoimesti ja rehellisesti tiedota ko. asioista ja oikeusprosesseista.
Se voi laittaa esille artikkelinsa siitä miten lapsia olisi hyvä suojella seksirikollisilta. Tämä hyvä.
Mutta sitä mitalin toista puolta se ei laita esille, eli miten se itse on keskusjohtoisesti ohjeistanut toimimaan silloin kun pedokriminaali jää kiinni, eikä myöskään kerro avoimesti ongelman todellista laajutta tai kerro itse ylläpitämästään rekisteristä riveissään paljastuneista seksirikollisista.
Sen sijaan se maalaa kuvaa rakkaus keskuudessamme ja rauha Herran huoneessa. TodellaTärkeäKeissi kirjoitti:
"Kun viimeksi juttelin kärryvahdin kanssa, niin tämä kiisti kuulleensa mitään pedofiliaan liittyvistä tuomioista USAssa tai tutkimuksista Australiassa."
Osa tai ilmeisesti melko suurikin osa todistajista elää melkoisessa uutispimennossa ko. asioiden suhteen ja kuvittelee niiden olevan joitakin super-aniharvoja yksittäistapauksia. Tokihan nykyisin niistä alkaa olla otsikoitakin aika ajoin lehdistössä.
VT-Seurakaan kuin sattuneesta syystä ei omilla sivuillaan avoimesti ja rehellisesti tiedota ko. asioista ja oikeusprosesseista.
Se voi laittaa esille artikkelinsa siitä miten lapsia olisi hyvä suojella seksirikollisilta. Tämä hyvä.
Mutta sitä mitalin toista puolta se ei laita esille, eli miten se itse on keskusjohtoisesti ohjeistanut toimimaan silloin kun pedokriminaali jää kiinni, eikä myöskään kerro avoimesti ongelman todellista laajutta tai kerro itse ylläpitämästään rekisteristä riveissään paljastuneista seksirikollisista.
Sen sijaan se maalaa kuvaa rakkaus keskuudessamme ja rauha Herran huoneessa.=>Osa tai ilmeisesti melko suurikin osa todistajista elää melkoisessa uutispimennossa ko. asioiden suhteen ja kuvittelee niiden olevan joitakin super-aniharvoja yksittäistapauksia.
Näin varmaan täällä nurkalla onkin ja se tietämättömyys osoittaa kuinka hyvin kultti ohjailee jäsenistönsä toimintaa hallitsemalla tietoa ja sen hankintaa. Se tuokin mieleen ikivanhan esitelmän aiheen ja oliko traktaattikin siitä, että mitä et tiedä voi/saattaa vahingoittaa sinua tjsp.
- TodellaTärkeäKeissi
Valitettavasti Vartiotorniseuran hallintoelin itse keskusjohtoisilla toimintamalleillaan ja uhreista piittaamattomuudellaan pakottaa tuollaiseen tilanteeseen.
Toivottavasti provikalla toimiva asianajotoimisto on todella pätevä asian hoitamisessa, sillä kevein tai puutteellisin valmisteluin tuohon oikeusprosessiin lähteminen riskeeraisi olla paha takaisku uhreille ja oikeuksilleen kollektiivisellä tasolla myös myöhempiä muita oikeudnekäyntejä ajatellen.
Mikä oikeusprosessi tekisi vesiperän, niin siitä riskeeraisi tulla ennakkotapaus, loisi palomuuria hallintoelimelle ja joka saisi uhrit ehkä vieläkin hankalempaan asemaan oikeustoimissaan kuin aiemmin.
Mutta jos itse VT-Seura viimeinkin saataisiin asianmukaisesti vastuuseen edesottamuksistaan, niin se olisi ennakkotapaus muille proseseille toisissa maissa ja riskeerasi tulla VT-Seuralle jo ko. asoissa rapautuneen maineensa lisäksi taloudellisesti massiivisen kalliiksi.
Sitten pitäisi vielä olla lopputulemana todellinen ja radikaali lakeja vastaava muutos tavoissa joilla rikoslain alaisia hyväksikäyttötapauksia järjestön sisällä käsitellään niin, että viimeinkin vastuulliset seksirikolliset joutuisivat systemaattisesti niistä viranomaisten edessä vastuuseen ja lapsia paremmin suojeltaisiin.- suuribabylonkukistuu
Australiassahan näitä tapauksia löytyi ongelmitta yli 1000. En tiedä onko siellä jo luettu korvausvaateita.
Australiassa kuitenkin on huomattavasti vähemmän todistajia, joten kun tuo USA:n tapaukset lähtee, jos lähtee, korvauskierrokselle on Jehovan todistajilla tiedossa kokoontumiset havumajaan. 1.000.000.000 on silloin helposti oleva lasku. Ja siinä lähtee joka ainut seuran omistama "tönö". - TodellaTärkeäKeissi
suuribabylonkukistuu kirjoitti:
Australiassahan näitä tapauksia löytyi ongelmitta yli 1000. En tiedä onko siellä jo luettu korvausvaateita.
Australiassa kuitenkin on huomattavasti vähemmän todistajia, joten kun tuo USA:n tapaukset lähtee, jos lähtee, korvauskierrokselle on Jehovan todistajilla tiedossa kokoontumiset havumajaan. 1.000.000.000 on silloin helposti oleva lasku. Ja siinä lähtee joka ainut seuran omistama "tönö"."Australiassa kuitenkin on huomattavasti vähemmän todistajia, joten kun tuo USA:n tapaukset lähtee, jos lähtee, korvauskierrokselle on Jehovan todistajilla tiedossa kokoontumiset havumajaan."
En ole katsellut vuosiraportteja julistajamääristä Australia vs. USA, mutta onhan tuo todella merkittävä asia, mikäli oikeusprosessi toteutuu ja saa sille kuuluvan lopputuleman.
Kaikkein pahin asia on se miten paljon todistajien lapsia on vuosikymmenien mittaan jäänyt ilman oikeuttaa, heitä on vaiennettu ja jopa syyllistetty, maksavat kohtalostaan elinikäistä hintaa, samalla kun seksirikolliset vain ovat vapaalla jalalla ilman viraomaisten tuomintaa ja seurantaa.
Hallintoelin on ajanut itse itsensä tuohon tilanteeseen ja on nyt samassa asemassa kuin menneisyydessä melko ahkeraankin tuomitsemansa ja osoitamansa kilpailevat kirkkokunnat samassa asiassa, kuten katolinne kirkko.
Vartiotorniseuralla on kolma vakavaa ihmisoikeus-ongelmaa:
* Pedokriminaalitapausten käsittelyn ohjeistus jossa ne systemaattisesti piilotellaan viranomlaisilta.
* Tappava verioppi, joka meneen yli Raamatunkin kirjoituksien ja on ristiriidassa itsensäkin kanssa.
* Pakkokarttaminen, jossa uskonnonvapaus ei toteudu VT-Seran piirissä.
Mikäli yllä olevia ongelmia ei olisi, niin todistajuus olisi yksi fundamentalinen kristillinen uususkonto muiden joukossa.
Ei niin etteikö mm. katolisessa kirkossa pappien piirissä ja muissakin fundispiireissä olisi vakavia ongelmia, eli eivät nuo VT-Seuran vakavat ongelmat tee muista uskonnoista ja uskonliikkeistä sen pyhempiä tai oikeampia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4731696Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781477Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641328Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151289- 100885
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19846Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65726Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712- 42700
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15691