Näkyy aurinkolomalaisia sää suosivan. Wunderground.comin mukaan Las Palmasin lämpötila on juuri nyt 10 astetta ja sataa.
Las Palmas 10 astetta
6
474
Vastaukset
- companeros_del_sol
Kiitos tästä. Tässäpä nyt tämä etelä-pohjoinen kumpi parempi tulee kaikille selville - on nimittäin Playa del Ingles nytkin yli 20 C astetta !!
Olin jouluna Inglesissä ja silloin huomasin, että Las Palmasin lämpötilat olivat aivan muuta kuin Inglesissä, paljon alempia.
- PalanutJaPalellut
No onko tuo uutta? Tuo tieto, että Teneriffalla ja Grankanarialla on kaksi ilmastoa. Samoin Madeiralla. Ja La Palmalla.
- Sateentutkija
Satoihan se tuossa iltapäivällä tuunin verran
- Lomansakullakin
Ei kannata kaikenmaailman wunderbaumeja uskoa. Mistä tulisi noin kylmää ilmaa, kun ympärillä on meri 19 asteen lämpöisenä?
Lämpötila 21.1. illalla oli 18 astetta, kun istuin hotellihuoneen parvekkeella kuuntelemassa meren kohinaa ja seuraamassa elämänmenoa rantabulevardilla.
Tottahan Gran Canarian eteläpuolella on aurinkoisempaa kuin Las Palmasissa. Toisaalta etelän turistirysiin pääsee halutessaan helposti bussilla, taksilla tai vuokra-autolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983792Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373263- 603219
- 683039
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802331- 692168
- 452162