Kun syytetään

ruune_

Minun väitetään kirjoittava talou ym. nimimerkeillä. suomi24 postiin ilmeisesti murtaudutaan.

27

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja juttu jatkuu. Minua syytetään nimimerkkien talou, 99xx ja att käytöstä, joilla häpäisen kuulemma Pilmaria. Viesti ei ole Pilmarin kirjoittama. Rekisteröity viesti vaikka suomi24:ään ja sitten ilman rekisteröityä nimmaria. Leikki on ehkä piankin valmis.

    • Tåssä tämä satanikkien kirous, valitettavasti et ole syytön saamaasi kohteluun.

      • Tätä en olisi uskonut, että puolustan nyt ruunea, mutta hän ei ole tuo mainittu ruotsissa asuva "apina aatu".

        Paljon on ruunessakin "korjattavaa";), mutta turhaa on hänen päällensä sälyttää väärää tietoa, koska tuohon hän ei ole syyllistynyt.


      • Mitähän vaalierkki tarkoittaa? Itse oli innokkaampi jahnaaja Pilmarille kuin minä.

        Kiitos Kristina23! Sinullakin on sentään oikeustaju, aivot ja sydänkin ainakin lyö. 1 1 1 = 3


      • Kyllä oikeudenmukaisuuden pitää Kristiina23 saada sijaa, muuten on täys hölmöilyanarkia päällä peeveli vieköön!
        Eihän sen att9asean & talout,in xx "äänensävy" ja tyyli ole kuin ruotsalaisittain murtava!

        Siihenkö perustuu **luulot taas** he heh!

        P.S. Onhan niitä lempinimiä sadellut aikoinaan yhdelle jos toiselle,...

        niistä viis ja huomenna siis
        on päivä uus, jo kello kuus!
        Moi 🐱


      • Ruuneman kirjoitti:

        Mitähän vaalierkki tarkoittaa? Itse oli innokkaampi jahnaaja Pilmarille kuin minä.

        Kiitos Kristina23! Sinullakin on sentään oikeustaju, aivot ja sydänkin ainakin lyö. 1 1 1 = 3

        Minulla kun sattuu olemaan keskustelussa tuo vakionikki. Olet käsittääkseni pystynyt seuraamaan ilman arvuuttelua kirjoittajasta.


    • Koskahan nimmarin rekisteröiminen muuttuu pakolliseksi tällä palstalla? Se varmasti olisi paikallaan. Tuskinpa kirjoittajat vähenisivät.
      Joku on korostanut, että mainostuloillahan tässä palstaa pyöritetään, ja on Allersille samantekevää, kuka ja mitä kirjoitetaan, kunhan mainostajat saavat tilaa.
      Vaikuttaisiko rekisteröityminen tosiaankin asiaan?

      • Rekisteröinnin pakko vaikuttaisi häiriöt poistavaksi. Kirjoittajia jäisi tietysti kovin vähän.

        Poistot ja bannaukset auttaisivat, mutta lopullista hyvää ei liene olemassakaan.

        Historiaa: En poistanut koskaan yhtäkään pilmarien viestiä. Sankari Bilman kaikki. vaalierkki fundsijana minut heti ja ensimmäisenä.


      • Makriinalle

        Siksi kirjoittelenkin nykyisin toisaalla, jossa jokainen rekisteröityy vain yhdellä nikillä, eikä 5 tai 10:llä.


      • äläpäsnyt
        Makriinalle kirjoitti:

        Siksi kirjoittelenkin nykyisin toisaalla, jossa jokainen rekisteröityy vain yhdellä nikillä, eikä 5 tai 10:llä.

        Äläpäs nyt valhettele, täällä sinä päivystät ja kirjoitat monilla puskanikeillä ja nytkin on toisen nikki oman nikin tilalla.


    • Mielestäni tuo hyökkääjä esim. att. on rekisteröitynyt, mutta hyökkää "muuna kuin" rekisteröitynä, niin kuin pyydetään.

      • muistaakseni joku kehui omaa nikkijärjestelmäänsä, kerskui kyvyllään ohittaa bannaus, jonka ylläpito oli katsonut asialliseksi toimenpiteeksi.


    • Tiedän kyllä mitä olen kirjoittanut.. eli ei.

      • palaahan sen bannauksen aikaisiin kirjoitelmiisi ja palaa sitten asiaan


      • Ruunenystävät
        vaalierkki kirjoitti:

        palaahan sen bannauksen aikaisiin kirjoitelmiisi ja palaa sitten asiaan

        Joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään. Jätä Ruune rauhaan !!!


      • Ruunenystävät kirjoitti:

        Joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään. Jätä Ruune rauhaan !!!

        Kiitos myöiätunnosta. vaalierkki yrittää ottaa Pilmarin osan, valtettavasti, hm.


      • jakolasku
        Ruuneman kirjoitti:

        Kiitos myöiätunnosta. vaalierkki yrittää ottaa Pilmarin osan, valtettavasti, hm.

        Tätä robottiako Ruune halusit? Varma tae kirjoittajat kaikkoaa.


    • Naapurin pojat riekkuivat auton takapenkillä isän kielloista huolimatta. Aikansa sivussa kärsittyään pikkusisko lopetti tappelun: "NYT pojat hiljaa, tai minä sanon ÄITIN ÄÄNELLÄ!"

      • aletaas-tästä-riita

        Pitäisikö nyt sanoa "äidin äänellä", kun ruorikoski palstan hiljensi? Tässä ketjussa mesoo vaalierkkinä.


    • Tavallista kuin mikä, tänään viimeksi minun väitettiin "varmana tietona" olevan tuo ruorikoski, heh he,.

      Kun ei halua sanoa PAHASTI
      sanoo sitten vaan HYVÄSTI!

      mooooi 🕊

    • loilotaloiloi

      Nää paskanpuhujat kaivelee vanhoja tekstejä ja sitten vaat syytellään että taas ja taas.
      Perseestä koko orukka!

      • sieltäpä.hyvinkin

        Siinähän se totuus tuli julki!


    • Hovinarri, milloin julkaiset leikekirjasi?

      • huomaa-itsekkin-jotain

        "Hovinarri, milloin julkaiset leikekirjasi?"

        Oletko sinä ruorikoski todella seonut ja mielenterveytesi menettänyt niiden serifin aikoihin, sillä mielestäni kukaan ei voi näitä "hovinarreja" olettamuksia täällä toistaa jatkuvasti ja ajaa jotain "pupua" pusikosta ja vaatia häntä rekisteröitymään?

        Yritä nyt ryhdistäytyä ja kirjoitele johonkin uusiin viesteihin, äläkä sorru noihin vanhojen viestien ruotimiseen, koska joku voi taas nostaa jonkun vanhan viestin ja sinä alat jahdata olematonta jänistä, koska et huomaa, että sinua kiusataan!D


      • Hovinarri, ei sinun tarvitse rekisteröityä, käytä vain yhtä nikkiä ja vastaa huutoihis- Tähän mennessä ei siitä ole ollut merkkiäkään, identtiteetivarkateen osallistumisesta kylläkin, pilmarin valtakirjan väärentäjä.i


      • Hovinarri, ei sinun tarvitse rekisteröityä, käytä vain yhtä nikkiä ja vastaa huutoihisi. Tähän mennessä ei siitä ole ollut merkkiäkään, identtiteetivarkateen osallistumisesta kylläkin, pilmarin valtakirjan väärentäjä.i


    • Kukahan niitä vanhoja ketjuja ruotii oikein urakalla. Jäljet johtavat joka kerta hovinarriin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      196
      3075
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      263
      2650
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2293
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      18
      1540
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      398
      1441
    6. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      369
      1320
    7. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      270
      1261
    8. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      53
      1192
    9. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      84
      1169
    10. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      167
      1144
    Aihe