Siis oikeasti, onko teillä muuta elämää kuin telkkari ja netti?
Eikö kukaan käy kaupassa tai terveyskeskuksessa? Kylässä? Ravintolassa? Pubissa?
Täällä tuntuu olevan hyvin kattava tieto mitä telkkarista tulee, ja loput netistä.
Onko teillä muuta elämää
55
569
Vastaukset
Onhan sitä elämää paljonkin. Nyt on sellainen aika että on oltava hissukseen. Flunssa sai yliotteen.
Tulin mökille Torstaina, muuta en ole tehnyt kun hakenut puita lisää että mökki pysyy lämpimänä.
Viikonloppuna oli vieras mutta hänellä alkoi työt tänään joten jäätiin kissan kans kahden.
Toivon hartaasti että olo helpottuisi nopeasti, varauduin kaikilla mahdollisilla keinoilla flunssan ehkäisyyn, mikään ei auttanut.- ent.siivoojaparka
Taitaa olla jo lähes kaksi viikkoa viime kylässäkäynnistä. Odottelen aina, että joku tulisi tänne (ja toisi tuliaisina jotain hyvää).
Viime torstaina kävin terveyskeskuksessa.
Samalla reissulla kävin kiinalaisessa ravintolassa syömässä.
Ja kaupassa.
Nyt tulin just taas kaupasta. Ostin 15 paria uusia sukkia ja kolmet uudet pöksyt ..., nii, ja piimää.
Tämä se on elämää, tämä. Mitä muuta halusit tietää?Sukkia pitää olla, minulla on villasukat jalassa nytkin. Minulla on ruokaa jääkaapissa joten sen takia ei tarvitse lähteä kylille.
Tein sentään Lauantai-aamuna soodaleipää, siihen tuli kuivattuja aprikooseja, pähkinöitä ja rusinoita soodan ja jauhojen ja piimän lisäksi, öljyn sijaan laitoin sulatettua voita. Huomasin reseptin vanhasta Viva-lehdestä.
Minä tykkäsin, kaveri oli kohtelias ja söi yhden palan ihan pokkana.- suvenelli1
Mä tein lauantaina kauraleipää. Tai puuroleiväksi minä sitä sanon. Pellillisen tei ja nyt jo loppunut. Tosin mulla oli la-su yökylässä vesselit ja leipää oli eilen pulkkareissulla eväänäkin.
- Hätävaroja-löytyy
15 paria sukkia - mihin ?
Minulle riittää 2 paria, pesen ne viikon-kahden viikon välein.
Ei. Jalkani eivät hikoile, eivät lemahda, eivät haise. Minulla on erikoisjalat.
Toki minulla on sukkia useampi pari mutta jää lähinnä käyttämättä. Minulla on sukkia jopa tehtaan paketissa 2 - 3 vuoden takaa.
Alkkareita sain joululahjaksi about 2011 - 2012. Vielä ovat paketeissaan, kelmuissa vai missä muovikääreissä. - ent.siivoojaparka
Hätävaroja-löytyy kirjoitti:
15 paria sukkia - mihin ?
Minulle riittää 2 paria, pesen ne viikon-kahden viikon välein.
Ei. Jalkani eivät hikoile, eivät lemahda, eivät haise. Minulla on erikoisjalat.
Toki minulla on sukkia useampi pari mutta jää lähinnä käyttämättä. Minulla on sukkia jopa tehtaan paketissa 2 - 3 vuoden takaa.
Alkkareita sain joululahjaksi about 2011 - 2012. Vielä ovat paketeissaan, kelmuissa vai missä muovikääreissä.Jalkoihin.
En tosin niitä kaikkia samalla kertaa laita jalkaan.
Oli kymmenen parin nipuissa mustia sukkia tarjouksessa, 99kr nippu. Siitä käteviä, että aina löytyy ehjä pari vaikka yksi sukka menee rikki ja toinen ja kolmaskin.
Toinen nippu oli viiden parin, 39 kr nippu. Kaikki parit eri näköisiä ja - värisiä.
On minulla sukkia ennestään vaikka kuinka paljon, mutta niitä vain näkyy minulla kuluvan niin paljon. Alkoi kestää liian kauan löytää enää ehjää sukkaa, kun aina sai todeta jalkaan vedettyään, että rikki ja seuraavat taas rikki ja seuraavat rikki ...
- suvenelli1
Mä kävin aamulla kaupassa, nyt olen vaan siirrellyt kinttua toisen päälle lojuen sohvalla. Toisella silmällä silloin tällöin vilkaisen josko joku huumorialoitus olisi palstalle pöllähtänyt.
Ai niin, tein tutkimustyötä. Googletin verenpainemittareita. Mulla on alhainen verenpaine ja hoksasin, että punajuuri alentaa verenpainetta. Yhtenä aamuna ylösnoustessani huippas. Jäljet johtivat siis runsaaseen punajuurten syöntiin.
Miten se aloittajan maailma makaa?- suvenelli1
hunksz kirjoitti:
Joo...
Onhan sitä.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14688460/elakelaiset-mika-motivoi-arjessa
H.Laiska olet sinäkin. Sama teksti samat linkit. Keksisit jotain mukavaa ajankuluksemme.
Minustakin aloittajan olisi paikallaan kertoa kuinka itse kuluttaa aikaansa.
Normaalisti tuntuu että on aina liian vähän aikaa kaikkeen mitä haluaisi tehdä, vanhemmiten hidastuu, miten nuorena ehti harrastaa kaikenlaista vaikka kävi töissä ja oli perhe huolehdittavana.suvenelli1 kirjoitti:
Laiska olet sinäkin. Sama teksti samat linkit. Keksisit jotain mukavaa ajankuluksemme.
Aloittaja aloitti jankutuksen.
Aikaisemman linkin jankuttajat sitten alkoivat taas jankuttaa.
H.- suvenelli1
hunksz kirjoitti:
Aloittaja aloitti jankutuksen.
Aikaisemman linkin jankuttajat sitten alkoivat taas jankuttaa.
H.Me sentään yritämme vaihtaa kuulumisia, suurempia ajatusten vaihtoja odotellessamme.
Emmekä kopioineet toisesta ketjusta tekstejämme, vaan ihan tätä meidän tämän päivän hektistä elämäämme. - Onko-teillä-happea
mielikki.mummo kirjoitti:
Minustakin aloittajan olisi paikallaan kertoa kuinka itse kuluttaa aikaansa.
Normaalisti tuntuu että on aina liian vähän aikaa kaikkeen mitä haluaisi tehdä, vanhemmiten hidastuu, miten nuorena ehti harrastaa kaikenlaista vaikka kävi töissä ja oli perhe huolehdittavana.Liian laaja lista kerrottavaksi koska elän hetkien ja välillä extemporien mukaan.
Kotimaasakin on paljon pällisteltävää, olipa olavinlinnassa tai siwan nurkalla potkurin kahvoissa. Tai katsomassa peräpoukaman kesäteatteria ilman nimekkäitä näyttelijöitä.
- MökinMummi
Työ, koira ja sen lenkitys, koti- ja pihatyöt ja kahtena aamuna viikossa uinti, parissa yhdistyksessä hyväntekeväisyyspuuhastelua. Kaksi lasta ja neljä lastenlasta, asuvat niin kaukana että vierailemme toistemme luona vain parin kuukauden välein. Hyvin jää vielä aikaa netteilyyn ja tellun tölläämiseen, samalla voi kutoa vaikka sukkaa.
- happea_sain
"Eikö kukaan käy kaupassa tai terveyskeskuksessa"
Jo vain JOUTUU käymään kaupassa, ku yksin asuu.
Tuonne terveyskeskuksen menin tässä jokunen aika sitten, mut käskivät menne yksityiselle ? ja siitä edellisestä käynnissä tuossa terveyskeskuksessa on kulunut jo melkein viisi vuotta, vaikka se on tuossa kivenheiton päässä !
Muutakin teen kun netteilen, esim. olin juuri ulkona ruuvaamassa autoa, kun tuo jalkani on ny sen verran kunnossa omilla konsteilla että voi jopa kävellä ja seisoa jäätiköllä.. :) - mimmimum-..mi
No jaa....eipä tässä paljonkaan muuta....hyvä kun nekin sentään on ja toimii ...
Miten lienee itsesi laita, ettei olisi liian vähän sitä muuta elämää, kun aikaa riittää toisten elämän kyttäämiseen täällä palstalla?
- ent.siivoojaparka
Eikös se ole yksi maailman eniten käytettyjä (ja typerimpiä) kysymyksiä, että "no mitäs sulle kuuluu?"
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Eikös se ole yksi maailman eniten käytettyjä (ja typerimpiä) kysymyksiä, että "no mitäs sulle kuuluu?"
Ja, kysyjästä riippuen, toisinaan myös hyvin kiusallinen kysymys. Jos nyt sillä hetkellä ei satu kuulumaan oikein hyvää.
- mimmimum-..mi
Muistaakseni presidentti ...oliko se nyt uudenvuoden puhe...kehoitti kysymään ..mitä sinulle kuuluu....voinko jotenkin auttaa....
Samaa sanoi Ihalainen eduskunnan kyselytunnilla......meidän pitäisi uskaltaa kysyä .....Mitä sinulle kuuluu.... - ent.siivoojaparka
mimmimum-..mi kirjoitti:
Muistaakseni presidentti ...oliko se nyt uudenvuoden puhe...kehoitti kysymään ..mitä sinulle kuuluu....voinko jotenkin auttaa....
Samaa sanoi Ihalainen eduskunnan kyselytunnilla......meidän pitäisi uskaltaa kysyä .....Mitä sinulle kuuluu....Yleensä jokainen alkaa kertomaan kuulumisiaan kysymättäkin, jos itse alkaa puhumaan omia kuulumisiaan. Harvoin ehtii edes lauseen loppuun, kun toinen jo katkaisee ja ottaa puheenvuoron.
Melkein aina, jos kysyy: " no mitäs sulle kuuluu?", niin vastaus on se sama: "no mitäpä tässä, entäs ite?" - mimmimum-..mi
Yleensä jokainen alkaa kertomaan kuulumisiaan kysymättäkin, jos itse alkaa puhumaan omia kuulumisiaan. Harvoin ehtii edes lauseen loppuun, kun toinen jo katkaisee ja ottaa puheenvuoron.
Melkein aina, jos kysyy: " no mitäs sulle kuuluu?", niin vastaus on se sama: "no mitäpä tässä, entäs ite?"Tuo asia eduskunnasta muistui mieleeni kun Ihalainen toisti sitä kolme kertaa...."Mitä sinulle kuuluu"....Kyseessä oli nuorten syrjäytymisen estäminen ja työttömäksi jääneiden useinkin omanarvon tunnon laskeminen....eli että ketään ei jätettäisi yksin....
On on täyttä elämää ja vatta täynnä paakkelssia , kiitos liikenneministerin.
Oltiin tänään vaimon kanssa kolmes autokaupas hemmoteltavan ,oikein istumaan pyyrettiin ja kaffetta tarjottiin ,ei ollu tunkosta sai istuu leveesti.
Mukavasti meni tunti puoltoist siin uuren auton hajussa ,kovasti prosyyria selattiin ja vertailtiin ,tarkat laskelmat saatiin ja ulkona todettiin et ei mitään mahiksia.
Toisaalt ei me ostamas oltukkaan vaan haettiin huomiota ja saatiinkin ,oltiin ihmisiä hetken.
menkää muutkin passattavaks.- Renkaat-ei-kulu-potkimal
Ei se mitään. Samaan rahaan voit nyt käydä potkimassa renkaita. Ulkona oleville autoille. Halliautot ovat parempiosaisia varten Sipilän päätöksen myötä. Tai. Eikö se itse Berner vesittänyt omat keskeneräisensä ja luopui?
- suvenelli1
Ai niin tosiaankin, mulla on terkkarissa aika helmikuun ensimmäiselle viikolle. Kaupassa käyn yleensä kerran viikossa, tein sen reissun tänään. Wokkia kokkasin ja lurautin liian paljon soijakastiketta, yöks.
- beethooven
Nettiin menen sikäli mikäli omilta remppahommilta kerkeän. Illat ja yöt yseinmiten sitten töllötän puolihorroksessa TV:stä milloin mitäkin huuhaata. Tosinaan myös aamu TV menettelee nippanappa?
- seontiina
on elämää on
tänään käytiin miehen kanssa kaupungilla
kahdessa kylässä kahvilla
kirjastoautolla
eilen oli näytelmäharkat
torstaisin on kuoroharkat
mutta kieltämättä muuten tää elämä pyörii pitkälti täällä kotona
netissä telkkaria katson harvoin
mutta viaplayltä sarjoja ja elokuvia
en oo talvi ihminen ulos ei tee mieli
ai niin kävinhän mää eilen aamulla kahvakuulailemassa
mutta täällä maalla vähän rajoittaa noi välimatkat
ei ihan jatkuvasti viitti ajella sataa kilsaa päivittäin
että pääsee sivistyksen pariin
oon erittäin tyytyväinen että on tää netti
keskustelupalstat ja facetuuppi
muuten olis melko yksinäistä täällä keskellä ei mitään
kun toi mies on töissä kumminkin
viis päivää viikossa ja melkein aina iltavuorossa. - Heikunkeikku
KÄÄÄK!
Mun täytyi aloituksen luettuani pistää toinen käsi pepun alle. Joo, mä istun nyt sen päällä. Kyse oikeanpuolimmaisesta kädestä.
Oli aivan pakko pistää toinen käsi painon alle, pois käytöstä, että voin kirjoittaa vain yhellä kädellä. JOS ottaisin mun molemmat kädet toimintaan, niin johan tulis RRrrröykkiöittäin tekstiä, eikä suinkaan niitä suloisimpia sanoja.
Nyt kun vaan tällä yhellä napsutan, niin saan edes jonkinverran hillittyä itseäni.
Yritän siis vastata hillityn kohteliaasti.
Vastaus alkaa nyh:
Kirjoitan palstalle niitä asioita, joita tahdon. Itte tahdon. Ja silloin, kun huvittaa. Itteä huvittaa.
Mitä se muille kuuluu, mitä minä tai kuka tahansa touhuaa silloin, kun ei palstalla ole.
Typerä kysymys. (Huom. Jos olisin kahella kädellä naputellut, niin tonkin "typerä kysymys"-sanaparin olisin kirjoittanut huomattavasti monimmilla sanoilla ja Huo-mat-ta-vas-ti tiukemmin, melkeen rumasti).
Mitä happeen tulee, niin Tällä hetkellä happi on vähis. Sen verran tuohduin aloituksen röyhkeydestä. Ja senkin takia, kun toinen käteni on painon alla ja nyt jo puutunut.
Pakko lopettaa.Tahtoo vähän samaa vikaa, paitsi, ettei tarvi laittaa toista kättä pepun alle. Kun on noi sormet näppäimistöllä kuin nippu nakkeja, niin sensuuri ehtii niitä vähän ohjailla.
- ent.siivoojaparka
"""Mitä se muille kuuluu, mitä minä tai kuka tahansa touhuaa silloin, kun ei palstalla ole."""
Kirjoittaa hän, joka yleensä (useinkin) on jopa hyvinkin monisanaisesti ja yksityiskohtaisesti innokas kertomaan täällä omia tekemisiään. - suvenelli1
Hyvä Heikku,
Toivottavasti olet jo hapettunut tarpeeksi :) Tulikin Sinusta mieleen, että paperipussi olisi oltava varmuudeksi käden ulottuvilla, jos alkaa hyperventiloida kesken palstan lukua.
Usein minulta puutuu käsi yöllä, jostain syystä tuuppaan sen tyynyn alle ja vaikka pääni onkin aika tyhjä, niin kuori painaa. - ent.siivoojaparka
suvenelli1 kirjoitti:
Hyvä Heikku,
Toivottavasti olet jo hapettunut tarpeeksi :) Tulikin Sinusta mieleen, että paperipussi olisi oltava varmuudeksi käden ulottuvilla, jos alkaa hyperventiloida kesken palstan lukua.
Usein minulta puutuu käsi yöllä, jostain syystä tuuppaan sen tyynyn alle ja vaikka pääni onkin aika tyhjä, niin kuori painaa.Eikös heikulla ollut tuolla toisessa ketjussa parempikin keino; alkaa lallattelemaan ja viheltelemään.
Mites häneltä nyt se tuohuksissaan unohtui mitä vasta toisille neuvoi:
"""Jättää huomiotta ja alkaa itteksensä viheltelemään tai lallattelemaan. Se on mun ohjeeni se:)""" - suvenelli1
Eikös heikulla ollut tuolla toisessa ketjussa parempikin keino; alkaa lallattelemaan ja viheltelemään.
Mites häneltä nyt se tuohuksissaan unohtui mitä vasta toisille neuvoi:
"""Jättää huomiotta ja alkaa itteksensä viheltelemään tai lallattelemaan. Se on mun ohjeeni se:)"""Ei ihme jos happivajetta. Istua nyt kätensä päällä ja kirjoittaa toisella, viheltää ja lallatella samaan aikaan :))
Minulta meinaa henki loppua jo kun yritän viheltää.
- mtähh
Vielähän se henki vähän pihisee
- vanhana olo on lähinnä kammottavaa ja keljua - varsnkin jos on kipeä
- ja se täydellinen avuttomuus - tietysti siihen pitäis olla jo tässä iässä tottunut
kun mitään kurjuutta kummempaa - onko toi liikkuvaa kuvaa ja tekstiä esittävät laitteet - yleensä hyviä, pahoja, rumia - älykkäämpiä joka tapauksessa kuin käyttäjänsä - itse mukaan lukien.
ja ihan oikesti - unohdin jo mitäkysyitte....
Opettelen täyttä päätä ja hidasta eloa. Mitä aloittaja tekee netissä?
Minä käytän monenlaisia palveluita netin kautta: hankin ja tarkistan tietoja, katson ohjelmia, viestittelen ystävien, tuttujen ja naapurien kanssa, maksan laskuja, luen päivä- ja aikakauslehtiä, ilmoittaudun erilaisiin tilaisuuksiin, osallistun tutkimuksiin, keskustelen erilaisissa kuvioissa, luen e-kirjoja, katson joskus elokuvia, teatteri- ja balettiesityksiä, voisin katsoa televisiotakin ja....
Liikun ulkona päivittäin useampiakin kertoja päivässä. Järjestökuviot, vapaaehtoistyö, erilaiset tapaamiset erilaisissa ryhmissä, kavereitten, ystävän tai ystävien kanssa, teatteri, elokuvateatteri, lounas tai päiväkahvit kutsuvat myös usein kodin ulkopuolelle, samoin ystävät, naapurit, sukulaiset ja tutut.
Kaupungilla on aina mukava kulkea sekä katsella samalla monenlaisia maisemia ja erilaisia eri-ikäisiä rakennuksia, ellei ole kova kiire. Torit ja kauppahallit tarjoavat myös monenlaista mukavaa.
Yhteisöllisessä talossamme järjestetään myös monenlaisia tapahtumia, joihin naapurit ovat tervetulleita osallistumaan.
Lääkärissä ja hammaslääkärissä tulee tietysti käytyä tarpeen mukaan. Hierojalla käyn likimain kerran viikossa, muita palveluita käytän harvemmin.
Uimahallissa, kuntosalilla, luontomaisemissa - lähellä ja kauempanakin tulee käytyä välillä usein ja välillä hieman harvemmin.
Matkoillekin tulee lähdettyä aina välillä pitemmäksi tai lyhyemmäksi aikaa, yksin, kaksin tai ryhmässä. Välillä osallistun opastetuille luonto- ja lintubongausretkille.Ei yhtään mitään muuta, siinä on kaikki.
- 1eero
Kuule
Tämäkin päivä on illassa eikä tehdyt edes tiukkaa,- eppu2
Sas muuta, kun on niin kiirus, ettei kerkiä mitään tekeen, kun päivä jo on illassa.
Tulin äskeen kotiin. olin savea vääntämässä. Iso possu meni polttoon yhdessä tarjoiluvadin ja siihen kuuluvien kippojen kanssa. Nuorimmainen uusioperheestämme saa uunivuoan tuparilahjaksi. Kevätjuhlanäyttelyyn valmistui myös pikari jolle on paikka tarjoiluvadissa. Ensi kerralla on väripäivä ja työt saavat pintaansa lasituksen. Sitten on vuorossa viinipullojen korkkien näpertelyä jne.
- Pulp-fictio
Ihan on. En todistele tässä mitään.
Mutta mitens aloittaja: oletko tulokas vai menokas?
Kerro meille? - lannenkanukki
on elamaa on ja vallankin kun paiva pitenee,,niin tuolle harrastukselle eli ampuma sellaiselle alan taas kaymaan ahkerasti a-radalla pahviin reikia tekemassa..kerran pari viikossa ainakin..ja myohemmin sitten lannenrisukoihin eralle,,peurat,,nallet,,ja pienemmat otukset menkoon piiloon jollei halua meille ruokapoytaan.
telkkaria ei meilla ole,,eika tule,,ai niin mexikoon mennaan viikoksi esikuussa kun poika tarjoaa matkan,,ei voinut kieltaytya..
ja on viela muutakin elamaa,,mutta olkoon nyt mainostamatta,,wahhh - miksi-kertoisin-
Alotukseen:
on paljoki muuta elämää
eipä ole tarvetta täällä kaikille siitä kertoa, - Per-kel
Käytiin ostoksilla ja kylässä.- Muija tuossa keittiössä virkkaa ja kattoo netistä jotain thaiohjelmaa....itte täss Suomi24 kimpuss :)
- 1lesken
En ole tehnyt muuta kuin hankkinut oman elämän. Lesken
- 6155
On muutakin elämää kuin suoli24. Johan sitä pehmustettua ympyrähuonetta tarvis, jos vaan tähän palstasomeen uppois!
Tk:n labrassa käyn pari kertaa vuoteen. Pitää kai unohtaa piikkitäti-nimitys ja sanoa heitä piikkitytyiksi! Toivon mukaan ei tarvi arvauskeskus-lekureille mennä. Tapaamani th ei ole tk:n katon alla, ei liioin hammashoitola nykyään. Nyt muuttui toi reseptijuttu eli ne ovat voimassa 2 vuotta eli harvemmin tarvii uusia. Ajattelin harventaa gyne-käyntejä.
Ravintola- tai pubielämää en vietä. Korkeintaan joskus syön jossakin muualla kuin kotona. Jonkun toisen keittämä kahvikin on iso asia.
Kaupassa pitää käydä ja kävelen mieluusti matkat, ei ole pitkä matka. En omista sukkia 15 paria. Tosin en ole laskenut. Kerran ostin kuopukselle valkoisia urheilusukkia useamman parin kokoa 37. Ne jäivät sitten mun käyttööni, kun jalkansa kasvoi eikä valkoisia välittänyt käyttää.
Kyläilyt ovat harvassa nykyään. Lasketaanko omat lapset kyläilijöiksi, kun asuvat muualla? Ainahan sitä voi yrittää tuputtaa jotainmuuta tekemistä netin ja tv:n katselun väliin. Minä saan huushollin (siivoukset, ruuanlaiton kolmelle, pyykit jne.) joten kuten mahtumaan facobookin aamulukemisen ja suomi24:n väliin. Aamutreeni on yleensä heti kun olen jutellut aamuvirkun ystävättären kanssa chatissa ja olemme katselleet toistemme valokuvat eiliseltä visiitiltä lapsenlapsien luo.
Kaupassa käymme pari, kolme kertaa viikossa, joskus useammin jos jotain loppuu kesken tai alkaa tekeenmieli. Syömme pikaruokaa kodin ulkopuolella kerran viikossa, hampurilaisia, pizzaa, täytettyjä leipiä jne kun olemme asioilla, mutta kotona valmistan kaiken ruuan alusta.
Elokuvissa käymme yleensä kun tulee joku kiinnostava ensi-ilta lähettyville, kesällä tulee käytyä kirppareilla ja meren rannalla piknikillä, uimassa pikkuvesseleiden kanssa, kesäkeleillä kävelyillä joen rantaa, talvella menemme jäälle Lutunen pilkillekin, minä vain muuten liukastelemaan, syksyisin ja keväisin käymme veneellä virvelöimässä saarien kupeessa.
Hoidamme lapsenlapsia, sekä meillä että tarvittaessa heillä, hoidamme kasvimaata ja puutarhaa, pidämme synttäreitä ja kokoonnumme meille viettämään juhannusta ja uuttavuotta ja lasten luo joulua. Käymme Suomessa, Pohjois-Ruotsissa ja rapakon takana sekä pohjoisessa että etelässä.
Käymme terveyskeskuksessa, hammashoidossa, verikokeissa, hoitosuunnitelman mukaan.
Yritetään me aina saada jotain pientä ohjelmaa netin ja netflixin väliinkin. Ainiin, netti kulkee mukana minne tahansa menemmekin.- flegmaatti
Kysymyksesi kertoo riittävästi. Enempi kuvaus on tarpeeton.
Mutta vakavasti. Tulin juuri arkiaamuiselta rutiinikeikaltani. Paluu marketin kautta.
Kyläilemme harvakseltaan. Kotona ollessamme emme käy ravintoloissa emmekä pubeissa.
Rentoutusjaksoina lounastamme sunnuntaisin ravintoloissa ja kahvittelemme päivittäin rantakuppiloissa.
Viikon kuluttua käyn näyttämässä useita kuukausia keljuillutta kyynärpäätäni tk-lekurilla ja olen varautunut menemään samasta syytä urheilutohtoorille jolta saan myös avun. - Tapahtumat.vähissä
Täällä kymmenen palstalaista keskustelee tekemisistään ihanko ette jo tietäisi pitääkö jokapäivä kerrata muistin virkistämiseksi.
"Tapahtumat.vähissä"
Kuten monesta aloituksesta yht'äkkiä voit päätellä.
Perus-kiusaaja on taas iskenyt.
Ja sehän en ole minä.
Jankuttakaamme.
Elävää elämää!!!
Tässä kopio muutaman päivän takaa:
Ilmeisesti oli tämänkin aloituksen innoite.
-
"Jesse kertoi näin.
Elämä menee menojaan.
Jessen faijakaan ei pysty, tai halua puuttua sen asioihin.
Taivaisia asioita hoitavat Jessen faija ja joku Pelsepoo.
Jessen faija on pikkuisen enämpi pomompi.
Ihmisen kuollessa hänet otetaan hoitoihin.
Joko Jessen faijalle tai sille toiselle.
Aikasti-pitkän ajan kuluttua ihminen sulautuu taas elämään ja kuten Siirakki sanoo:
Elämän asiat eivät kuulu Jessen faijalle eikä sille poopille."
H.- eppu2
Eikös Sinullakaan nyt parempaa tekemistä ole, kun laskea palstalaisia?
- reppuriika
Onhan toki paljon muuta ohjelmaa. Nytkään en ole ehtinyt kuin vilkaisemaan sähköpostit ja muutaman vakiosivut netillä. Kapakoissa en aikaa vietä ja Luojan kiitos sitä ei ole tarvinnut asioida lääkärissäkään.
Telkkua katson vähän. Uutiset aamulla ja illalla Alfatv:tä. On mukava välillä lukeakin ja täytellä ristikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.826000Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3215434Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie494722Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3133665Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.12237Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362142Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1011254- 7943
- 157856
- 55717