Monet miehet tuntuvat kiihottuvan lesboseksistä. Onko minun lisäkseni muita naisia, joita miesten keskeisen seksin katselu kiihottaa?
Löysin tämän fetissini ihan sattumalta. Tulin kerran kotiin työmatkalta odottamaani aikaisemmin, ja mieheni oli sängyssä toisen miehen kanssa, se vieras pani juuri minun miestäni perseeseen. Olivat niin kiihkoissaan, että jatkoivat vaikka tulin viereen katsomaan. Olin tietysti ensin kauhuissani, mutta sitten huomasin pilluni kostuvan. Riisuuduin ja aloin sormettaa, ja kohta sain aivan valtavan orkun.
Vieraan lähdettyä mieheni kertoi olevansa bi, oli ensimmäiset seksikokemuksensa saanutkin jo teini-iässä toisten poikien kanssa, mutta tykkäsi myös tytöistä. Sovimme, että hän voi hommata itselleen miesseuraa, kunhan minä saan katsoa. Ja voi sitä onnea, kun hän joskus toi kotiin toisen biseksuaalin, heidän ensin paneskeltuaan toisiaan sain kunnolla kyrpää, kieltä ja sormia!
Naiset ja homostelu
9
713
Vastaukset
- Kuis-oli
Olikos se ennen vai jälkeen sen suolakurkun?
Voi kyllä.Täällä kolmekymppinen nainen joka kiihottuu hyvinkin paljon miesten välisestä sekstailusta.Kun joskus pääsisi kolmen kimppaan katsomaan kun miehet häärää keskenään...
- gfnmfgn
Pystyisitkö enää kunnioittamaan poikaystävääsi miehenä jos olisit nähnyt hänet bottomina imemässä munaa ja ottamassa perseeseen:D
En kyllä tullut tota ajatelleeksi.Jos tollanen kimppa toteutuis niin olis varmaan parempi ettei oma mies siihen osallistuis;)
Tääl ois..
- Fantasia2
Kiihottaisiko ketään naista fantasia katsella miehen ja teini-ikäisen pojan homoseksiä? Jos, niin minkä ikäisen pojan?
Itsellä fantasiana, että esim. terveydenhoitaja komentaa minut ja teinipojan ottamaan toisiltamme suuseksin avulla siemennestenäytteen ja sitten sylkäisemään näytteen johonkin maljaan/purkkiin.- Fantasia2
Olisiko naisia, joita kiihottaisi tuollainen mies-poika seksi alistamisen välineenä tai vain sivustakatsojana. Mikä rooli itselläsi olisi? Millaisia fantasioita aiheeseen liittyen? Liittyisikö niihin sitomista tai s/m juttuja. Kiihottavatko jotkin vaatteet, urheilukamat, alusvaatteet, univormut? Entä jos se toinen olisi inttipoika? Vai tosi nuori poika?
- sppari
Meillä on tapana katsella bi - seksi pätki ja kiihottua niistä. Tosin se kun näkee livenä ja naisena kaiketi se kun näkee miten miehet alkaa haluumaan toisiaan. Meillä meni pitkään kun löysimme toisen bi - parin ja saamme jakaa salaiset halumme.
- Miehellenamua
Olin vasta neljäntoista ikäinen kun sain minua vähän yli vuoden vanhemman veljeni ja serkkupoikamme sänkyhommista mökillämme. Tiesin, että he olivat lähteneet sinne "kalaan" ja ajattelin yllättää heidät ja niin todella teinkin. Saunakamarin ikkunan takana katselin, kuinka pojat imeskelivät toisiaan ja lopulta myös panivat. Arvatkaa, että minulla valui noronaan... Hiivin pois ja meni sitten vähän myöhemmin ihan kuin mitään ei olis tapahtunut. Vaihdoin bikit ylle ja jätin alaosan lahkeen "vahingossa" vähän sivuun niin, että rakoni varmasti vilahtaisi poikien silmiin. Siihen he sitten tulla tupsahtivat toinen toiselle puolen ja toinen toiselle puolen. Pyysin heitä voitelemaan minua aurinkovoiteella ja serkku poika oli hanakka ja tunsin hänen kätensä hetkessä reisieni yläpäässä. Sormien lähestyessä märkää vakoani, ryhdyin nostelemaan takapuoltani. Kun serkku meinasi tulla päälle, niin pyysin heitä tekemaan samaa mitä olivat tehneet aikaisemmin saunakamarissa. Hetken vitkastelun jälkeen pojat runkkasivat, imivät ja panivat toisiaan ja minä hinkkasin itselleni monta ihanaa orkkua sinä päivänä. pitää toki tunnustaa, että sainhan minä vähän namua heiltäkin sitten seuraavana päivänä, mutta se onkin jo eri juttu. Nyt olen yrittänyt vihjaille miehelleni miesseksistä ja luulen, että vihjailuni on uponnut pehmeään maahan, sillä hän on tilannut netistä Bi-seksifilmin. Uskon sen olevan alku jollekin. Olen kertonut hänelle veljestäni ja hänen miesystävistään ja kun sanoin, että vosimme joskus påyytää hänet saunomaan meille, niin eipä laittanut vastaan lainkaan. Se nuorena nähty miesten välinen on pysynyt mielessäni ja halu nähdä sitä lisää vaan voimistuu.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433374Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162505Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3642454Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811700- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69966- 73906
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25742Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4694